Ik ben hier dan ook om stoer te doen, niet voor de daadkracht en al hélemaal niet om lief te zijnquote:Op zondag 24 september 2006 20:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Veel stoere praatjes maar weinig daadjes
ik heb me vergist.. volgend mijn ma woog ik 89kg op mijn 13equote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wtf!
Ik ben nu 17 en haal de 60kg nog niet eens.
maar da's dan ook wel erg weinigquote:Op zondag 24 september 2006 20:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wtf!
Ik ben nu 17 en haal de 60kg nog niet eens.
Toen ik begon met "bb" woog ik zo'n 65kg, nu zo'n 45kg zwaarder dus alles is mogelijk!quote:Op zondag 24 september 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's dan ook wel erg weinig
(tenzij je maar 1.60m bent natuurlijk)
Jammer van die waas voor je ogenquote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef Webkim het volgende:
As from now on, you can call me 'Muscles'.![]()
Overigens kan ik NIET poseren...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier voor groter.
Ik zeg dan ook niet dat er geen hoop meer voor 'm isquote:Op zondag 24 september 2006 20:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toen ik begon met "bb" woog ik zo'n 65kg, nu zo'n 45kg zwaarder dus alles is mogelijk!
Je bent maximaal 2 keer zo sterk. En als ik oook een jaar gebulkt heb, ben ik zeker 1,5 keer zo sterk als dat jij nu bentquote:Op zondag 24 september 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zegt de persoon die een keer of 4 slapper is dan ik, maar ook een keer of 4 dikker, btw, ik heb een tijdje terug een pic gepost, dat jullie alleen op borstbicepsfoto's geilen kan ik niks aan doen. Btw, ik meet mezelf nooit (meer), dus ook daar kan ik weinig aan doen.
Dikkerdje![]()
![]()
![]()
Zo'n enorm schriel persoontje ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef synthesix het volgende:
[..]
Je bent maximaal 2 keer zo sterk. En als ik oook een jaar gebulkt heb, ben ik zeker 1,5 keer zo sterk als dat jij nu bent![]()
Overigens heb ik wel relatief meer spiermassa dan jij (denk ik)![]()
Hier staat het een en ander: http://www.natuurlijkerwijs.com/vitaminen.htmquote:Op zondag 24 september 2006 21:02 schreef Tommy__ het volgende:
leddie, wat was die link ook alweer waar jij je chemische structuurformules van vitaminen, mineralen, e.d. haalde? ik ben na een format al m'n favorieten kwijt![]()
thxquote:Op zondag 24 september 2006 21:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hier staat het een en ander: http://www.natuurlijkerwijs.com/vitaminen.htm
Verder helpt google search "structuurformule [insert stofnaam]" ook.
niets te zien mate, zouden de mods dan toch actief zijn hier?quote:Op zondag 24 september 2006 17:50 schreef ivosnivo het volgende:
Foto van ongeveer 2 maanden geleden.
[afbeelding]
De blokjes worden al iets duidelijker
Ik probeer morgen nog wel een andere supermarkt. Thanks!quote:Op zondag 24 september 2006 13:47 schreef Semargofni het volgende:
Bij de etos verkopen ze het ook wel of supermarkt. Anders kan je het nog altijd hier bestellen:
http://www.drogisterij.net/index.php?menuopen=&mode=produktinfo&artnr=4407536&bladeren=14&prodindex=13
FF algemene opmerking: Probeer je rug recht te houden als je poseert. Want je maakt volgens mij nu je rug hol en dan krijg je een vertekend beeld.quote:Op zondag 24 september 2006 20:24 schreef Webkim het volgende:
As from now on, you can call me 'Muscles'.![]()
Overigens kan ik NIET poseren...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie hier voor groter.
Maandagavond is algemene bankdrukavond in alle sportscholen volgens mijquote:Op maandag 25 september 2006 09:28 schreef BertV het volgende:
hm, als iedereen zo verstandig zou trainen op mijn sportschool dan kon ook tenminste op maandagavond RUSTIG BANKDRUKKEN...
Lijkt er wel op. Daarom doe ik altijd benen op maandag.quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
Maandagavond is algemene bankdrukavond in alle sportscholen volgens mij![]()
Als je maar niet groen wordtquote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef Webkim het volgende:
[afbeelding]
Wacht jij maar af; dat wórd ik nog wel.![]()
Train je ook in het weekend?quote:Op maandag 25 september 2006 10:46 schreef BertV het volgende:
Lijkt er wel op. Daarom doe ik altijd benen op maandag.
Alleen is de sportschool 3 dagen dicht geweest vanwege een nieuw vloer.![]()
Dan ben ik wel zo breezer om direct borst te trainen.
Maandagavond, woensdagavond, zaterdagochtend (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |