Borst - schouders vanavond!quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
Maandagavond is algemene bankdrukavond in alle sportscholen volgens mij![]()
En waarom doe je dat dan niet ??quote:Op maandag 25 september 2006 12:33 schreef Mr.J het volgende:
't Scheelt echter dat ik niet aan plat bankdrukken doe.
Maandagavond is idd hopeloos; is echt de avond van de bench-biceps only wanna-bees.quote:Op maandag 25 september 2006 10:15 schreef Frautie het volgende:
[..]
Maandagavond is algemene bankdrukavond in alle sportscholen volgens mij![]()
Denk dat de gemiddelde nederlander er net eentje doet. Wel leuk om zo'n balk te kopen voor in huis.quote:Op maandag 25 september 2006 12:29 schreef Webkim het volgende:
En dan rode stip met de mededeling 1 - 3 keer.
En een groene stip met daarachter 4 - 6 keer.
Zou de bejaarde doelgroep van een ouderwetse trimbaan er óóit in slagen om groen licht te halen bij die oefening? Don't think so!![]()
Volgens mij bedoelde J-Will het goed, hoor...quote:Op maandag 25 september 2006 10:14 schreef Webkim het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wacht jij maar af; dat wórd ik nog wel.![]()
Is idd al een keer voorgesteld. MrJ mot maar ff de OP aanpassen dan. Ik vind het nog steeds een goed idee.quote:Op maandag 25 september 2006 16:57 schreef Videopac het volgende:
M.b.t. (Whey)Shakes: die vraag komt regelmatig terug.
Is het niet een idee om in de OP een overzichtje te zetten van wie wat waar haalt en voor hoeveel?
En verder: is het misschien een idee om de personal stats (poster, m/v, l, gew., %BF, SQ, DL, BP)van frequente posters in de OP te zetten?
En een linkje naar de eetmeter is wellicht ook handig...
Ivosnivo M 24 112kg 1.90m +/-11%BF Squat 160kg 8x deadlift 160 3x bench press 180 1x recent 135 6xquote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is idd al een keer voorgesteld. MrJ mot maar ff de OP aanpassen dan. Ik vind het nog steeds een goed idee.
Als iedereen hier nou z'n stats neerpleurt kan dat even afgehandeld worden
LedZep, M, 16, 75-76kg, 12%BF, 105kg fullsquat, ca 150kg deadlift, bench press nog onbekend.
Wat is dat voor peuterspeelzaal???quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:24 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze maar tot 16![]()
![]()
(en tot 4 maanden terug maar tot 10, toen heb ik gezeurd om zwaarder, en daar ben ik nu alweer mee bezig)
Kwark, Yoghurt, maar dat mag je beide vast nietquote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Lanvin het volgende:
HELP, ik heb zin in cornflakes/quakers maar waarmee kan je die dingen nog meer mengen dan melk? Naast water, want dat is niet zo lekker
Als dat het enige probleem is dan lijkt me dat dat wel op te lossen isquote:Op maandag 25 september 2006 18:28 schreef Mr.J het volgende:
En dan 38x per week de OP aanpassen met nieuwe stats?
behalve zuivel kan ik me zo niets lekkers voorstellenquote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Lanvin het volgende:
HELP, ik heb zin in cornflakes/quakers maar waarmee kan je die dingen nog meer mengen dan melk? Naast water, want dat is niet zo lekker
We kunnen natuurlijk ook gewoon vertellen in de OP dat Ledzep alles weet, ik ruim het sterkst ben en dan je naar MrJ al helemaal niet moet luisterenquote:Op maandag 25 september 2006 18:28 schreef Mr.J het volgende:
En dan 38x per week de OP aanpassen met nieuwe stats?
Ik zie het nu er niet zo van in. De OP is gewoon een post voor nieuwelingen om wat basis op te doen en voor de rest niet veel meer dan de aftrap tot een nieuw topic. Niemand leest hem verder.
Waarom niet samen met wat fruit in de blender, veel simpeler en nog lekkerder ook!quote:Op maandag 25 september 2006 19:55 schreef Lanvin het volgende:
Heb maar een pak Quaker Havermout gekocht, en dat met water vermengd dat is opzich nog wel te doen als je er genoeg suiker bij kiept, morgenvroeg eens proberen met water en siroop.. Overigens wat is het beste? In magnetron opwarmen of koud opeten? In magnetron gaat er wellicht wat verloren?
Zie dan liever de usericon's in de OP.quote:Op maandag 25 september 2006 19:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem is dan lijkt me dat dat wel op te lossen is
In het afvaltopic in LIF staat in de OP een schema wat iedereen zelf (d.m.v. paswoord) kan aanvullen.
Naja 1.75quote:Op zondag 24 september 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar da's dan ook wel erg weinig
(tenzij je maar 1.60m bent natuurlijk)
Deadlift? Fullsquat?quote:Op maandag 25 september 2006 17:11 schreef LedZep het volgende:
[..]
Is idd al een keer voorgesteld. MrJ mot maar ff de OP aanpassen dan. Ik vind het nog steeds een goed idee.
Als iedereen hier nou z'n stats neerpleurt kan dat even afgehandeld worden
LedZep, M, 16, 75-76kg, 12%BF, 105kg fullsquat, ca 150kg deadlift, bench press nog onbekend.
Ik vind 'jouw' manier veel prettiger/ beter.quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Frautie het volgende:
Zow, weer wezen trainen en op mijn donder gekregen
Ik was aan 't trainen en 1 van de jongens die daar langer traint ging ff in mijn boekje neuzen. Hij kijkt naar mijn oefeningen en de gewichten die ik gebruik en zegt heel droog dat ik véél zwaarder kan pakken.
Nu doe ik 't bijv. zo
Week 1:
40-40-42,5
week 2:
40-42,5-42,5
week 3:
42,5-42,5-42,5
Hij zegt dus dat ik 't als volgt moet gaan doen
40-42,5-45 en dan moet ik die laatste set tot failure doen.
Volgende week zwaarder pakken totdat ik die laatste set wel af kan maken...en dan weer doorschuiven
Dus 42,5-45-47,5 etc.
Op zich klinkt dit me wel goed in de oren, maar ik vraag me dus af hoe jullie je gewicht verzwaren. Wat voor logica zit er achter?
Als ik teveel herhalingen kan met een gewicht ga ik verzwaren.quote:Op maandag 25 september 2006 21:17 schreef Frautie het volgende:
Zow, weer wezen trainen en op mijn donder gekregen
Ik was aan 't trainen en 1 van de jongens die daar langer traint ging ff in mijn boekje neuzen. Hij kijkt naar mijn oefeningen en de gewichten die ik gebruik en zegt heel droog dat ik véél zwaarder kan pakken.
Nu doe ik 't bijv. zo
Week 1:
40-40-42,5
week 2:
40-42,5-42,5
week 3:
42,5-42,5-42,5
Hij zegt dus dat ik 't als volgt moet gaan doen
40-42,5-45 en dan moet ik die laatste set tot failure doen.
Volgende week zwaarder pakken totdat ik die laatste set wel af kan maken...en dan weer doorschuiven
Dus 42,5-45-47,5 etc.
Op zich klinkt dit me wel goed in de oren, maar ik vraag me dus af hoe jullie je gewicht verzwaren. Wat voor logica zit er achter?
Ik hanteer mijn manier omdat ik bang ben voor blessures en langzaam op wil bouwen.quote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef LedZep het volgende:
Ik vind 'jouw' manier veel prettiger/ beter.
Yeah right "shocken". Zeker ook zo iemand die zegt dat je pas groeit als je spotter bij het benchen de barbell 8x deadlift, nadat je concentric failure hebt gehaaldquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik hanteer mijn manier omdat ik bang ben voor blessures en langzaam op wil bouwen.
Zijn argumentatie was dat mijn lichaam moet wennen aan 't gewicht en ik moet 't een soort van "shocken" en dan gaan herhalen zodat ik er aan wen....
Ik vind mijn manier fijner, maar ik wil toch wel sterker worden
En ik moet écht een spotter gaan scoren, want ik durf nu gewoon niet zwaarder omdat ik niemand heb die me in de gaten houdt...![]()
Ik mik mijn havermout meestal in yoghurtquote:Op maandag 25 september 2006 18:53 schreef Lanvin het volgende:
Dunno, hij wilde me helpen dus dan ga ik niet tegen 'm lopen bitchenquote:Op maandag 25 september 2006 22:25 schreef LedZep het volgende:
Yeah right "shocken". Zeker ook zo iemand die zegt dat je pas groeit als je spotter bij het benchen de barbell 8x deadlift, nadat je concentric failure hebt gehaald.
ik wil je wel helpenquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef Frautie het volgende:
[..]
En ik moet écht een spotter gaan scoren, want ik durf nu gewoon niet zwaarder omdat ik niemand heb die me in de gaten houdt...![]()
Ja, maar vanaf volgende week kan ik ook op zondag, dus dan kan ik het wat meer verdelen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:05 schreef Tommy__ het volgende:
na een hele week liggen wikken, wegen en passen heb ik geen manier gevonden om m'n schema te integreren in m'n lesserooster (naja ik heb dan ook niet zoveel moeite gedaan) dus ben ik net de sportschool binnengelopen en een maandabbo genomen en ik ga gewoon wanneer ik tijd heb en dan zien we wel.
leddie, je doet eerst 3 kwartier aan KT en daarna 1.5u thaiboks?
ooh stats:
Tommy, M, 19, 70kg, 1m80, FSQ 70kg, DL 110kg, BP 65kg (jaja m'n squat moet omhoog, zit nu aan 5x5 met 65kg, dus die 70kg gaat er direct aan)
maar z'n probleem is dat hij lactose intolerant is en dan is het wat moeilijker om aan kcals te gerakenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:03 schreef Dacide het volgende:
gewoon je de tering trainen... veel rust nemen.... en VEEEEEEEL eten .... kreng
die weight gainers zijn gewoon calorie bommen... en dat kan je ook doen met veel en veel eten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |