abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42179498
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ik denk dat hier een misverstand is

je hebt in je eerste post niets gezegt van lichaamsvet, dus nam ik aan dat je beweerde dat er vet in het besproken product zat.

dus:

jij zegt dat als je iets eet dat het wordt omgezet in vet. ik weet het niet van jou, maar ik weeg geen 8 ton en zet als normale mens suiker (glucose dus) om in energie
en zeg me nu eens waar een normaal mens bij een overschot aan calorieen suikers in omzet, waar het om gaat.
quote:
iemand die frisdrank drinkt, is niet zo gericht op veel drinken, dus hij drinkt geen 3liter, laat hem dit voor zichzelf ff uitmaken.
ik wel Net 4 liter pepsi max uit en 2 flessen tonnisteiner op 2 uurtjes
quote:
overigens gok ik wel dat er meer dan 1 E-nummer in de doorsnee frisdrank zit
Was maar een voorbeeld. Verschillende van die voedingszuren die in de E33X-groep zaten werden als kankerverwekkend aangehaalt, en nu blijken ze allemaal vrijwel onschadelijk. Zoek eens naar waar enkele andere E's voor staan, en dan naar recente onderzoeken ernaar
quote:
voor de rest heb je me helemaal niets te vertellen
Als je nog beweert dat er 80 calorieen in een glas water zitten niet nee
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_42181589
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef Lanvin het volgende:

[..]

Die ga ik zeker onthouden en maken En hoeveel repen haal je uit bovenstaande? En die havermout en Whey gaat daar nog meer bij McGilles?
Ik heb er 12 repen uitgehaald! Heb er net 2 op, +/- 450kcal met 40gr eiwit!
Volgende week ga ik ze weer maken, want het is echt een succes, zelfs mijn zus & ouders vinden ze lekker
pi_42183765
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:46 schreef Calyptus het volgende:

Was maar een voorbeeld. Verschillende van die voedingszuren die in de E33X-groep zaten werden als kankerverwekkend aangehaalt, en nu blijken ze allemaal vrijwel onschadelijk. Zoek eens naar waar enkele andere E's voor staan, en dan naar recente onderzoeken ernaar
tuurlijk worden ze onschadelijk verklaard, anders zou niemand die shit meer kopen
balsporten :r
pi_42183853
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb er 12 repen uitgehaald! Heb er net 2 op, +/- 450kcal met 40gr eiwit!
Volgende week ga ik ze weer maken, want het is echt een succes, zelfs mijn zus & ouders vinden ze lekker
dus je mixt heel die boel die je opsomde, kapt het in een vorm, steekt het in de oven en snijd het in reepjes?

jij wordt de nieuwe montignac
balsporten :r
pi_42185737
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

dus je mixt heel die boel die je opsomde, kapt het in een vorm, steekt het in de oven en snijd het in reepjes?

jij wordt de nieuwe montignac
Je mixt de hele boel ja (eerst rijst koken natuurlijk, dan in koud water afspoelen zodat het koud is)
Dan gooi ik het in een koekenpan, even om-en-om bruin bakken, dan hop de oven in en klaar is kees!

Je kan echt alles wat je lekker (of voedzaam) vind erin donderen!
pi_42186814
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

tuurlijk worden ze onschadelijk verklaard, anders zou niemand die shit meer kopen
he, volgens die lijst is kaliumsorbaat(E202) kankerverwekkend, dus kwark/yoghurt/platte kaas meer eten...
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  donderdag 28 september 2006 @ 01:00:43 #247
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42187724
is bier goed vanuit groei-perspectief?

Heb net een goed woord met mijn basketballtrainer/coach gehad. Hij zegt dat het mij echt aan conditie scheelt, niet aan kracht, techniek, motivatie etc. Aangezien deze man bijna prof-coach is geloof ik hem wel, ik heb ook een ranzig slechte conditie vergeleken bij de rest.

Zit er nu dus aan te denken 2 keer per week te gaan trainen (vaker lukt sowieso amper ivm. 2 keer trainen en wedstrijd) maar moet dus een heel nieuw schema bedenken dan. Denk dat ik iets ga doen voor vier training in twee weken. Deze trainingen zullen dan wel ranzig zwaar zijn en ik zal potverdorie tot het uiterste gaan. Ik ga denk ik voor de dinsdag en vrijdag, aangezien beiden training-vrij zijn en het goed uitkomt ivm. school. Eventueel in het weekend wat isolatie. Morgen even een schema bedenken, het moet echt hardcore worden.

Dus, mochten jullie niks te doen hebben, doe maar een voorstel heur Ik wil in ieder geval elke week squatten en deadliften, clean & press mag er ook zeker bij. Doe je best!
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_42188280
Heeft iemand vanavond dat programma op MTV gezien ?

Ging ook over bodybuilding
  donderdag 28 september 2006 @ 07:18:19 #249
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_42190556
'I'm on steroids'
Ook zitten kijken hier ja, vooral die homo was écht een retard zeg, gvd...
pi_42191065
quote:
Op donderdag 28 september 2006 01:00 schreef J-Will het volgende:
is bier goed vanuit groei-perspectief?
Wel als je in "realtime" kunt groeien op suiker en alcohol.

Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 28 september 2006 @ 08:50:46 #251
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42191180
hehe dat was een willekeurige gedachte van iemand met "iets" achter de kiezen
met dank aan SF
pi_42191685
M.b.t. Mueslirepen: ik eet AH Mueslirepen naturel. Niet specifiek voor de eiwitten, maar om mijn 2e en 4e maaltijd mee te vullen. Mijn globale eetschema (tijden zijn bij benadering, uiteraard):

07:00 4 volkorenboterhammen met hagelslag en gestampte muisjes, 0,5 - 0,75 liter melk, 1 Dagravit tablet (50% ADH)

09:45 6 tot 8 Mueslirepen (AH mueslirepen naturel)

12:30 4 volkorenboterhammen met pindakaas met stukjes noot en Philadelphia Light Bieslook, 0,5 - 0,75 liter melk, 1 Dagravit tablet (50% ADH)

15:15 6 tot 8 Mueslirepen (AH mueslirepen naturel)

18:00 warm eten (wisselt)

na de training: PWO shake met whey-eiwitten en ca 30 g dextrose (ik ben 83 kg)

als ik thuis ben: paar boterhammen en paar borden Brinta

En nee: ik ben geen fruittypje
En ja: ik heb een probleem als er een keer een productiefout in die mueslirepen zit...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_42191940
Overigens heb ik dinsdag hier op het werk dus de introductieles gehad. Wil die Sjako mij een beginnerschema aansmeren. Voor de rest:
- geen squatrek
- geen bankjes, wel een soort bankje waarbij je je handen in een soort handvaten moet stoppen
- dumbbells tot 22 kg
- zie ik een collega (M) side- en frontraises uitvoeren met dumbbells van 1 kg
- geen bar, wel een automaat. Loop ik naar die automaat in de hoop er iets eiwitrijks in te vinden: is dat ding alleen maar gevuld met Marsen en Twixen...

@Ivosnivo: respect voor die Legpress shit
(hoe is het eigenlijk met je vriendin (wat sporten betreft)?)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_42192004
Probleem is alleen dat "men" nog geen "fruit in een pakje/reepje" kan maken waarvan het zeker is dat alle bekende (en onbekende stoffen) er in de juiste verhouding inzitten.

ADH is ook maar verzonnen door een club stoffige deskundigen... en die zijn het bijv. zeker niet eens met DH van eiwit die we hier allemaal gebruiken.

2 appels per dag, zo gebeurd toch?
pi_42193017
Ik ben ook niet zo voor ADH; het is een gemiddelde, iedereen is anders.
Maar ook elke vitaminepil is anders, vandaar dat ik de waarde er even achter gezet had.
Dat ik met 2 van die pillen toevallig op 100% ADH zit, is niet iets waar ik op let.
Ik ga ervan uit dat alles wat ik als actieve sporter extra nodig heb uit mijn voeding haal.

En die fruit-fobie: je hebt gelijk over die overige goede stoffen. Het is echter iets persoonlijks; moet ik nog maar eens voor in therapie of zo...
  donderdag 28 september 2006 @ 10:34:23 #256
153812 Frautie
Frautilicious
pi_42193101
quote:
Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef Videopac het volgende:
En ja: ik heb een probleem als er een keer een productiefout in die mueslirepen zit...

Hoeveel drink jij op een dag?

Want als ik lees hoeveel mueslirepen jij eet, dan zou bij mij 't water niet aan te slepen zijn
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_42194065
tussen de maaltijden door drink ik veel water en groene thee.
overigens vreet ik zo'n batch van 6 tot 8 mueslirepen in een minuut of 5 tot 10 naar binnen.
pi_42194558
Dammit. Rustdag.
Ik hou niet van rustdagen. Gelukkig nog wel zwemmen en Spinning later op de dag.

* Webkim heeft een adrenalinerush omdat het trainen gisteren lekker ging.
Hardloper.
IG @webkim
pi_42195109
quote:
Op donderdag 28 september 2006 07:18 schreef Miguel het volgende:
'I'm on steroids'
Ook zitten kijken hier ja, vooral die homo was écht een retard zeg, gvd...
Ja he, best erg he hoe ver je kunt gaan om je droom te bereiken (ideale body)

Maar sommige zagen er echt gruwelijk uit, ze leken net op de Hulk
pi_42195164
MTV kan lekker scoren op vooroordelen die bevestigd worden...
pi_42195443
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef Videopac het volgende:
tussen de maaltijden door drink ik veel water en groene thee.
overigens vreet ik zo'n batch van 6 tot 8 mueslirepen in een minuut of 5 tot 10 naar binnen.
Mueslirepen

Goedkope rommel, moet je echt niet eten (of je moet ze zelf gaan maken)
pi_42195511
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Webkim het volgende:
Dammit. Rustdag.
Ik hou niet van rustdagen. Gelukkig nog wel zwemmen en Spinning later op de dag.

* Webkim heeft een adrenalinerush omdat het trainen gisteren lekker ging.
Ik heb een rustweek, voer echt geen flikker uit en ben al 3,5kg afgevallen?!
pi_42195530
Studentenhaver is ook goed te eten, eet nu iedere dag zo`n zakje tussendoor weg.
pi_42195836
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mueslirepen

Goedkope rommel, moet je echt niet eten (of je moet ze zelf gaan maken)
Doe mij een makkelijk alternatief?
(en jouw recept ga ik zeker eens proberen, thanks daarvoor)
pi_42196691
zo net 150gram havermout met 100gr ongezoute noten en beetje stroop om de havermout lekker te maken, en twas nog lekker ook en heel voedzaam. Raak je trouwens nog dingen kwijt door de havermout in magnetron 2 minuutjes op te warmen?
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42196780
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Semargofni het volgende:
Studentenhaver is ook goed te eten, eet nu iedere dag zo`n zakje tussendoor weg.
bij de hamster weken bij de appie zijn nu die zakkies van Klijn in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Ik heb er thuis al 12 liggen En dat is exclusief de 4 die ik er al op heb. NUTS
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_42199038
Nog een mueslirepen recept:
quote:
Benodigdheden:

175 gr. volkorenbloem
10 mililiter vloeibare zoetstof
2 theelepels bakpoeder
100 gr. viergranenvlokken
1 eetlepel geraspte citroenschil
1/2 theelepel zout (naar keuze)
100 gr. havermout
150 gr. bosvruchten (uit diepvries)
65 gr. zonnebloempitten (geschild)
2,5 deciliter magere melk
2 omega-3 eieren
2 theelepels olijfolie
75 gr. tarwezemelen

Bereidingswijze:

1 Bekleed een ondiepe braadslee van 20 x 30 cm met bakpapier.

2 Meng alle "droge" ingrediënten (zonder de bosvruchten) door elkaar in een grote kom.

3 Meng de andere ingrediënten (ook weer zonder de bosvruchten) in een
kleiner kommetje goed door elkaar.

4 Voeg de "natte" ingrediënten bij de droge en vermeng het geheel.

5 Voeg op het laatst de bosvruchten toe en meng wederom.

6 Schenk alles in de braadslee en zorg dat het een plat geheel wordt.

7 Bak ongeveer 20 minuten in een (hetelucht-)oven van 200 graden C totdat het mengsel lichtbruin van kleur is.

8 Laat afkoelen en snij in repen. (ongeveer 16 stuks)

Bewaaradvies:
Vries de repen in aparte zakjes in. (evt per 2 stuks) Niet
ingevroren zijn ze 2 maximaal 3 dagen houdbaar.

Handige tip:
De bosvruchten kun je vervangen door 150 gram gedroogde abrikozen die zijn kleingehakt. Neem dan i.p.v. de melk 100 ml appelsap en 150 ml appelmoes(zonder suiker). Ook kun je nog wat andere kruiden toevoegen zoals 1 theelepel piment en 1 theelepel gemalen kaneel.
Ik ga me er ook maar eens aan wagen. Aan die repen én aan andere eetgewoontes.
Hoewel ik relatief schoon eet, krijg ik nog te weinig calorieën binnen en moet ik dus ook écht maar eens aan een schema. Al was het alleen maar om de regelmaat erin te krijgen. Want nu eet ik veelal ná het sporten en dat is elke keer op een andere tijd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_42199883
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

bij de hamster weken bij de appie zijn nu die zakkies van Klijn in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Ik heb er thuis al 12 liggen En dat is exclusief de 4 die ik er al op heb. NUTS
Ok thanx voor de tip, normaal koop ik niet bij de adolf heijn maar hiervoor kan ik wel een uitzondering maken. Zal es gaan kijken.
pi_42200109
vandaag oud(vrouwelijk) klasgenootje in de gym tegen gekomen die mij complimenten gaf ze dacht dat ik al heel lang trainde, slechts 2 maandjes blijkbaar doe ik het goed

Even foto's gemaakt van mijn vooruitgangen na 2 maandjes trainen, gemaakt na de training

A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
  donderdag 28 september 2006 @ 15:20:11 #270
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42200257
damn, doe je goed in twee maanden. Wat deed je daarvoor? En ook nog zonder melk-producten. Knap hoor

ik heb zelf net plat gebencht, clean en press en wat squats gedaan. En biceps-curls, je weet.

Benchpress nieuw PR: voor het eerst twee schijven van 20 kg, die grote rauwe 60 kg dus gebencht, 65 had er ook ingezeten denk ik. Voelt goed Met squatten heel veel setjes van 3 reps met 40 kg, zeer easy. Eindelijk weer een lekkere training dus, squatten moet binnen no-time ook minimaal 60 kg zijn.
met dank aan SF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')