en zeg me nu eens waar een normaal mens bij een overschot aan calorieen suikers in omzet, waar het om gaat.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik denk dat hier een misverstand is
je hebt in je eerste post niets gezegt van lichaamsvet, dus nam ik aan dat je beweerde dat er vet in het besproken product zat.
dus:
jij zegt dat als je iets eet dat het wordt omgezet in vet. ik weet het niet van jou, maar ik weeg geen 8 ton en zet als normale mens suiker (glucose dus) om in energie
ik welquote:iemand die frisdrank drinkt, is niet zo gericht op veel drinken, dus hij drinkt geen 3liter, laat hem dit voor zichzelf ff uitmaken.
Was maar een voorbeeld. Verschillende van die voedingszuren die in de E33X-groep zaten werden als kankerverwekkend aangehaalt, en nu blijken ze allemaal vrijwel onschadelijk. Zoek eens naar waar enkele andere E's voor staan, en dan naar recente onderzoeken ernaarquote:overigens gok ik wel dat er meer dan 1 E-nummer in de doorsnee frisdrank zit
Als je nog beweert dat er 80 calorieen in een glas water zitten niet neequote:voor de rest heb je me helemaal niets te vertellen![]()
Ik heb er 12 repen uitgehaald! Heb er net 2 op, +/- 450kcal met 40gr eiwit!quote:Op woensdag 27 september 2006 17:02 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Die ga ik zeker onthoudenen maken
En hoeveel repen haal je uit bovenstaande? En die havermout en Whey gaat daar nog meer bij McGilles?
tuurlijk worden ze onschadelijk verklaard, anders zou niemand die shit meer kopenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:46 schreef Calyptus het volgende:
Was maar een voorbeeld. Verschillende van die voedingszuren die in de E33X-groep zaten werden als kankerverwekkend aangehaalt, en nu blijken ze allemaal vrijwel onschadelijk. Zoek eens naar waar enkele andere E's voor staan, en dan naar recente onderzoeken ernaar
dus je mixt heel die boel die je opsomde, kapt het in een vorm, steekt het in de oven en snijd het in reepjes?quote:Op woensdag 27 september 2006 21:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb er 12 repen uitgehaald! Heb er net 2 op, +/- 450kcal met 40gr eiwit!![]()
Volgende week ga ik ze weer maken, want het is echt een succes, zelfs mijn zus & ouders vinden ze lekker
Je mixt de hele boel ja (eerst rijst koken natuurlijk, dan in koud water afspoelen zodat het koud is)quote:Op woensdag 27 september 2006 22:49 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
dus je mixt heel die boel die je opsomde, kapt het in een vorm, steekt het in de oven en snijd het in reepjes?
jij wordt de nieuwe montignac![]()
he, volgens die lijst is kaliumsorbaat(E202) kankerverwekkend, dus kwark/yoghurt/platte kaas meer eten...quote:Op woensdag 27 september 2006 22:47 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
tuurlijk worden ze onschadelijk verklaard, anders zou niemand die shit meer kopen![]()
Wel als je in "realtime" kunt groeien op suiker en alcohol.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:00 schreef J-Will het volgende:
is bier goed vanuit groei-perspectief?
quote:Op donderdag 28 september 2006 09:21 schreef Videopac het volgende:
En ja: ik heb een probleem als er een keer een productiefout in die mueslirepen zit...
Ja he, best erg he hoe ver je kunt gaan om je droom te bereiken (ideale body)quote:Op donderdag 28 september 2006 07:18 schreef Miguel het volgende:
'I'm on steroids'
Ook zitten kijken hier ja, vooral die homo was écht een retard zeg, gvd...
Mueslirepenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:13 schreef Videopac het volgende:
tussen de maaltijden door drink ik veel water en groene thee.
overigens vreet ik zo'n batch van 6 tot 8 mueslirepen in een minuut of 5 tot 10 naar binnen.
Ik heb een rustweek, voer echt geen flikker uit en ben al 3,5kg afgevallen?!quote:Op donderdag 28 september 2006 11:29 schreef Webkim het volgende:
Dammit. Rustdag.![]()
Ik hou niet van rustdagen. Gelukkig nog wel zwemmen en Spinning later op de dag.
* Webkim heeft een adrenalinerush omdat het trainen gisteren lekker ging.![]()
Doe mij een makkelijk alternatief?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mueslirepen![]()
![]()
Goedkope rommel, moet je echt niet eten (of je moet ze zelf gaan maken)
bij de hamster weken bij de appie zijn nu die zakkies van Klijn in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Ik heb er thuis al 12 liggenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Semargofni het volgende:
Studentenhaver is ook goed te eten, eet nu iedere dag zo`n zakje tussendoor weg.
Ik ga me er ook maar eens aan wagen. Aan die repen én aan andere eetgewoontes.quote:Benodigdheden:
175 gr. volkorenbloem
10 mililiter vloeibare zoetstof
2 theelepels bakpoeder
100 gr. viergranenvlokken
1 eetlepel geraspte citroenschil
1/2 theelepel zout (naar keuze)
100 gr. havermout
150 gr. bosvruchten (uit diepvries)
65 gr. zonnebloempitten (geschild)
2,5 deciliter magere melk
2 omega-3 eieren
2 theelepels olijfolie
75 gr. tarwezemelen
Bereidingswijze:
1 Bekleed een ondiepe braadslee van 20 x 30 cm met bakpapier.
2 Meng alle "droge" ingrediënten (zonder de bosvruchten) door elkaar in een grote kom.
3 Meng de andere ingrediënten (ook weer zonder de bosvruchten) in een
kleiner kommetje goed door elkaar.
4 Voeg de "natte" ingrediënten bij de droge en vermeng het geheel.
5 Voeg op het laatst de bosvruchten toe en meng wederom.
6 Schenk alles in de braadslee en zorg dat het een plat geheel wordt.
7 Bak ongeveer 20 minuten in een (hetelucht-)oven van 200 graden C totdat het mengsel lichtbruin van kleur is.
8 Laat afkoelen en snij in repen. (ongeveer 16 stuks)
Bewaaradvies:
Vries de repen in aparte zakjes in. (evt per 2 stuks) Niet
ingevroren zijn ze 2 maximaal 3 dagen houdbaar.
Handige tip:
De bosvruchten kun je vervangen door 150 gram gedroogde abrikozen die zijn kleingehakt. Neem dan i.p.v. de melk 100 ml appelsap en 150 ml appelmoes(zonder suiker). Ook kun je nog wat andere kruiden toevoegen zoals 1 theelepel piment en 1 theelepel gemalen kaneel.
Ok thanx voor de tip, normaal koop ik niet bij de adolf heijn maar hiervoor kan ik wel een uitzondering maken. Zal es gaan kijken.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:56 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
bij de hamster weken bij de appie zijn nu die zakkies van Klijn in de aanbieding. 2 voor de prijs van 1. Ik heb er thuis al 12 liggenEn dat is exclusief de 4 die ik er al op heb. NUTS
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |