Zelfs met valsspelen was ie nog te laat ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:39 schreef puntoortje het volgende:
hiihom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je was me voorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee die van mij was vals...net als deze.......quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef puntoortje het volgende:
ik zie he ja ...jij was eerder....
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te makenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou niet weten waarom oortjes een mooie reeks kapot zou willen maken?
verander je deze toch ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:45 schreef puntoortje het volgende:
ben ik te laat mee....heb iemand al een bommie 5 gemaakt...
...wat is OP???quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en fatsoenlijke topictitel ...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat Oortjes heel goed in staat is een fatsoenlijke OP te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Openingsposting schat.quote:
Wat heeft jouw rufterigheid te maken met het verkrijgen van speciale rechtenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
en fatsoenlijke topictitel ...
komop Jappie, ik hang hier al tijden de bommenlegger uit, mag ik nu eens mijn eigen reeksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja maar deze heb ik niet gemaakt hoor schat...hij stond wel al klaar ....maar ik was te laat....(stuur maar door voor de volgende!!)quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Openingsposting schat.
Wil je op msn wel ff de tekst geven ?
hoef je alleen je eerste bericht te editten en de copy pasten
Het was Mike...die mislukte kloon van APKquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Openingsposting schat.
Wil je op msn wel ff de tekst geven ?
hoef je alleen je eerste bericht te editten en de copy pasten
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft jouw rufterigheid te maken met het verkrijgen van speciale rechtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jagen? om ze daarna in de watten te leggen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pathetic...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop, ik werk me uit de naad die hele BB, dus er mag best een blijk van waardering komen voor mijn stoken, verdeling zaaien en newsbies jagen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nah...heb hierboven 5 berichten van boven nog ff alsnog de op gemaaktquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het was Mike...die mislukte kloon van APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou dan wil ik het FB topic!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pathetic...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom op Mike...pas die OP ff aan met al die voorgaande delen erin....dit lijkt echt nergens naar zo...quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop