Waarschijnlijk één waarbij je fan nog harder gaat draaienquote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Hopen dat mijn MacBook het volhoudt de komende tijd. Iemand enige idee over de firmware update waar die gast bij A-Mac het over had?
Check je software update eens?quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef Q. het volgende:
Hopen dat mijn MacBook het volhoudt de komende tijd. Iemand enige idee over de firmware update waar die gast bij A-Mac het over had?
Ik heb de nieuwste firmware (van augustus) al, volgens die A-Mac gast zou er binnen enkele dagen/weken een nieuwe aankomen die de shutdowns zou moeten verhelpen.quote:
Het zou me niets verbazen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk één waarbij je fan nog harder gaat draaien
ik heb het over software matige fouten... dus het geluid is super.quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Geqxon het volgende:
De meeste kuren van iTunes 7 hebben dacht ik te maken met een Creative geluidskaart. En volgens mij hebben Macs geen creative geluidskaarten.
quote:Op maandag 18 september 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg binnenkort een heel mooi s-video adaptertje.
Nu vroeg ik mij af: Kan ik OS-X verticaal "platdrukken" zodat het er goed uit ziet als ik hem op mijn 16:9 TV weer horizontaal uitrek?
Programmatjes als VLC kunnen handmatig de aspect-ratio aanpassen, maar als dit voor het hele systeem automatisch gaat lijkt mij dat ook wel handig
In de preferences van Safari kan je de primary browser instellen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:32 schreef Blupp het volgende:
hallo,
kan ik hier ff snel een vraag stellen?
indien ik in mn mail een link aanklik, opent Internet Explorer,
echter ik wil dat Safari dan geopend wordt,
waar kan ik dat instellen?
bvd Blupp
Ik ben vandaag ook al bij de Macboer geweest, deed ook niets meer op een gegeven moment.quote:Op maandag 18 september 2006 19:42 schreef Pheno het volgende:
De macbook start niet meer op. Iemand een idee wat ik kan doen?
Ik heb al de powerknop 10 sec ingedrukt, pram geprobeert te resetten etcetc.
Dit is meteen de laatste keer dat ik een macbook koop, wat een kutproblemen opeens
quote:[message=26508135,noline]Blaxje schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:37[/message]:
[...]
P-ram resetten, maar dat kun je blijven doen. Symptoom van het random shutdown probleem. Terugsturen, helaas.
Meen je dat? Ik zie alleen de backlight van de monitor, de dvd-drive kan wel opspinnen (en heeft de macosx dvd opgegeten). Damn, wtf?quote:Op maandag 18 september 2006 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook al bij de Macboer geweest, deed ook niets meer op een gegeven moment.![]()
Wat een drama allemaal.
Dit kreeg ik:quote:Op maandag 18 september 2006 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie alleen de backlight van de monitor, de dvd-drive kan wel opspinnen (en heeft de macosx dvd opgegeten). Damn, wtf?
Ik kan hier ook niks serieus zeggen he..quote:Op maandag 18 september 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gewoon aansluiten. Je kan wat variëren met resoluties, de ene tv heeft een wat betere weergave dan de ander maar je komt vrijwel zeker uit op 800x600 of 1024x768.
Je tv zal zelf al wat scalewerk doen dus het beeld is niet vervelend gerekt als het goed is. Als je er echt last van hebt ben je wel een enorme mierenneuker.
hey thanks, tis geregeld!quote:Op maandag 18 september 2006 19:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
In de preferences van Safari kan je de primary browser instellen.
Vorig jaar heb ik er ook naar lopen zoeken in System Preferences omdat ik dacht dat dit wel centraal geregeld zou kunnen worden, maar het moet dus in Safari![]()
Misschien dat de lamp soort, Q., misschien.quote:
Ik heb het nu aangekregen (vraag niet hoe). _Arual_ blij , want er staan 2 weken werk op dat ding. Ze mag nu álles gaan backuppen, morgen gaat het boekje terug naar de shop. Zo, weer een deuk in het imago van Applequote:
Dat zal het zijn. Dan hadden ze bij A-Mac vast ook zo'n lamp want daar deed ie hetzelfde.quote:Op maandag 18 september 2006 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien dat de lamp soort, Q., misschien.
quote:Op maandag 18 september 2006 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan hier ook niks serieus zeggen he..
Ik wil hem dan aansluiten via s-video, en instellen op 800*600. Als ik mijn TV dan op 4:3 zet zal dat er goed uit zien, maar als ik hem naar 16:9 schakel (dus geen panoramic view, zoom of wat dan ook) zal het beeld uitgerekt zijn. Ik zoek dan ook een softwarematige manier om deze "vervorming" in OS X zelf te corrigeren.
Nogmaals: VLC kan het bv. zelf ook wel, maar ik wil het dat het hele OS er niet uitgerekt uit ziet
Mooi klote hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 20:17 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb zojuist ALLES maar omgezet naar .doc- bestanden, en alles gebackupt.
Ik moest bijna huilen, het kreng startte niet meer, en er stond ongeveer twee weken werk op (en dat is nog eens een proefopdracht ook, om te laten zien dat ik dat werk aankan...)
En ik was juist teruggeschakeld naar Apple, omdat ik met mijn iMac destijds nooit problemen heb gehad. Dat ding was zo stabiel als het maar zijn kon.quote:
Ik wacht op een native office versie voor intel macs.quote:Op maandag 18 september 2006 20:04 schreef super-muffin het volgende:
Mijn oude vertrouwde powerpc PowerBook ook
En ik kan Photoshop native draaien!
Stabiliteit was voor mij ook één van de belangrijkste redenen om een Mac te kopen, nou, ik weet niet of ik ooit nog een Mac kan vertrouwen nu.quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het gaat met mijn MacBook ook zo totaal onverwachts fout. Je bent bezig, en BAF, zonder foutmelding of wat dan ook valt ie uit. Of je zet hem gewoon uit, om hem vervolgens nauwelijks nog aan te kunnen krijgen.
3e kwartaal 2007.quote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik wacht op een native office versie.
Maar wel stabiel. En dat vind ik persoonlijk een heel stuk belangrijker dan snelheid.quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef Dementor het volgende:
powerpc = traag.
Zucht. Ook met mijn MacBook dus alles constant dubbel opslaan, en naar gmail sturen. Het lijkt wel Windows.quote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Stabiliteit was voor mij ook één van de belangrijkste redenen om een Mac te kopen, nou, ik weet niet of ik ooit nog een Mac kan vertrouwen nu.![]()
Ja, weet ik. Dat bewijst dit maar weer eens.quote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef oor het volgende:
backuppen moet je toch altijd...
ik denk dat ik ook ooit spijt ga krijgen dat ik nooit backupquote:Op maandag 18 september 2006 20:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Dat bewijst dit maar weer eens.
Ik dacht dat ik het me kon permitteren om eigenwijs te zijn...
Hoe kun je dat dan makkelijk doen naar bijv. een externe HDD?quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Backups met OS-X zijn zo simpel is dat het een schande is als je niet goed backup-ed
Het zit hem er meer in dat ik te lui ben om de bestanden eerst om te zetten in een formaat dat voor mijn PC ook leesbaar is.quote:Op maandag 18 september 2006 21:14 schreef Geqxon het volgende:
Backups met OS-X zijn zo simpel is dat het een schande is als je niet goed backup-ed
is niet duur voor de 250 gb (USB 2)quote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef Hugster het volgende:
schijfruimte
Ik heb mijn LaCie ook een beetje gehaald om te backuppen maar die staat al weer vol met series en films. En die wil ik ook weer niet verwijderen
hoe bedoel je? jij slaat niet op als .doc?quote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het zit hem er meer in dat ik te lui ben om de bestanden eerst om te zetten in een formaat dat voor mijn PC ook leesbaar is.
Mac OS X bootdisk erin, schijfhulpprogramma uitkiezen uit dat menutje bovenin, Mac OS X partitie selecteren, "Nieuwe schijfkopie", en dan je externe HDD uitkiezen om het bestand op op te slaan. Kan even duren, maar ik heb het tot nu toe altijd in de nacht gedaan.quote:Op maandag 18 september 2006 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe kun je dat dan makkelijk doen naar bijv. een externe HDD?
ja die heb ik dus al 2x. Volgende keer maar weer hoor, dat backuppen komt nog wel. (Ik weet het, ik zal niet komen huilen hierquote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
is niet duur voor de 250 gb (USB 2)
Mijn PowerBook reboot alleen voor software updates. Kan ie het ook als er niets aan de hand is?quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mac OS X bootdisk erin, schijfhulpprogramma uitkiezen uit dat menutje bovenin, Mac OS X partitie selecteren, "Nieuwe schijfkopie", en dan je externe HDD uitkiezen om het bestand op op te slaan. Kan even duren, maar ik heb het tot nu toe altijd in de nacht gedaan.
USB.quote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef Xilantof het volgende:
is niet duur voor de 250 gb (USB 2)
Ik moet er wel bij zeggen dat de genoemde hardeschijf geen snelheidsmonster is. Het is een echte opslagschijfquote:Op maandag 18 september 2006 21:48 schreef super-muffin het volgende:
het verschil USB -> firewire merk je haast niet.
Alleen voor Pro's die constand HD materiaal naar een externe schijf schrijven hebben echt baat bij een FW
Ik heb dus een backupschijf die het niet meer doet en er staan bestanden op die ik echt niet kwijt wil & mag raken.quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja die heb ik dus al 2x. Volgende keer maar weer hoor, dat backuppen komt nog wel. (Ik weet het, ik zal niet komen huilen hier)
Ik maak gewoon een kopie / image van mijn hardeschijf. Niet de meest zuinige manier qua tijd en hardeschijfruimte, maar wel de meest makkelijke manier om na een crash oid alles terug te draaien.quote:Op maandag 18 september 2006 21:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
maar hoe backuppen julile? Of gebruiken jullie daar programma's voor?
Ik ben nu alles aan het controleren of het goed overgestuurd is. Daarna mogen ze dat ding grondig fixxen. Ik ga daarna maar eens die macbook voor een langdurige testperiode inzetten voordat er weer belangrijke dingen op gebeuren. Wekenlang zonder problemen/bijgeluiden gedraaid en nu opeens in 2 dagen heisse scheisse 13.gif .quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Q. het volgende:
En weer een uitvaller. Dit keer bij het kopieren van een bestand. Ja, je moet ook geen bestand willen kopieren he? Daar zijn die Macs niet voor gemaakt.
Ik ben boos. Erg boos.
Ik zou het ding terug sturen.quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Q. het volgende:
En weer een uitvaller. Dit keer bij het kopieren van een bestand. Ja, je moet ook geen bestand willen kopieren he? Daar zijn die Macs niet voor gemaakt.
Ik ben boos. Erg boos.
Jiesh, wat naar... ik geloof niet dat het alleen maar via een firmware update op te lossen is. Leek toch meer op een fabricagefout.quote:Op maandag 18 september 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
Godverdomme, mn MacBook is nu helemaal dood:
Als ik hem opstart zegt ie ping (een positief klinkende ping die je normaal ook hoort) en daarna wordt het scherm grijs en ipv het Apple logo krijg ik het onderstaande:
[afbeelding]
En dan doet ie niets meer. Enige manier om hem uit te krijgen is de accu er uit te halen. Godsamme, wat een kutding.
Misschien maakte ie net geen contact, denk een kwestie van de accu idd eruit halen en opnieuw erin drukken zodat ie wel goed contact maakt. Maar ik vind dit lang niet zo verontrustend dan het Random Shutdown geneuzel. Zelfs dat had ik niet verwacht...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:46 schreef febster het volgende:
Ik heb helaas ook opeens een probleem met mijn Macbook. Vorige week nog gebruikt, niks aan het handje. Zet hem net aan, geeft het ding aan dat er geen batterij is (batterij met een kruisje erin) en werkt hij dus alleen nog op net stroom
. Ik de batterij eruit gehaald, beetje blazen, wellicht helpt het, batterij erop nieuw in, OSX opnieuw opstarten en dus geen verschil
.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn, want ik geloof niet dat batterijen "zomaar" overlijden
Zowel mijn iBook G3 als G4 gingen anders binnen 3 jaar naar de maan. De kuren lijken trouwens op wat jij nu hebt. Ook van die rare strepen in beeld en random shutdowns en freezes enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel stabiel. En dat vind ik persoonlijk een heel stuk belangrijker dan snelheid.
Had je Apple Care erbij?quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zowel mijn iBook G3 als G4 gingen anders binnen 3 jaar naar de maan. De kuren lijken trouwens op wat jij nu hebt. Ook van die rare strepen in beeld en random shutdowns en freezes enzo.
Bij de G3 was ik gelukkig nog op tijd om binnen de garantie de boel te laten fixen, bij de G4 was het te laat en moest ik de prijs van een nieuwe laptop dokken om het logic board te laten vervangen
Ja, ik dacht er zelf ook al aan. Het is nog steeds de eerste generatie Intel-Mac's die ze uitbrengen. Dingen zijn nooit perfect, dus wil daar het risico ook niet voor gaan lopen. Uiteindelijk is het toch veel geld wat je in zo'n ding investeerd en mochten er problemen zijn dat ze het snel zonder gezeur repareren. Zodat je weer snel verder erop kan werken.. mocht het na 2 jaar kapot gaan, kan ik waarschijnlijk een 2e revisie logic board verwachten of nieuwe macbook..quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen niet. Op de MacBook Pro die ik nu heb wel.
De gewone, witte 2 GHz Macbook (met combodrive). Het is idd één van de eersten, heb hem besteld op 20 mei en gekregen op 6 juni. Ik wacht nog een paar dagen op een evt firmware-update (lijkt me stug dat die dit gaat fixen trouwens) en dan maar weer terug naar A-Mac.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:38 schreef broer het volgende:
Ik vind het maar wát eng, die verhalen over de MacBooks. Q. en _Arual_, hebben jullie allebei een 'gewone' MacBook of een MacBook Pro? En zou daar verschil in zitten met die problemen?
Godver. Toch maar even wachten met de aanschaf.
quote:Dionysus schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:05:
[...]
Om even terug te komen op het random shutdown probleem, dat is naar mijn weten niet op te lossen met een firmware update. Ben zelf ook slachtoffer van het probleem na een goede drie a vier maanden en de oplossing van Apple is het vervangen van het Logic Board.
Moet zeggen dat tot op heden ik totaal niet te spreken ben over de kwaliteit van de Macbook. Heb sinds juni een zwarte Macbook en er zit al een nieuw scherm, nieuw toetsenbord en case en momenteel wordt het Logic Board vervangen.
Al direct na aanschaf was er een witte vlek aanwezig in het scherm die duidelijk hardware afkomstig was. (Zelfde witte vlekken probleem dat ook op de G4's voorkomen.) Vervolgens had ik na een maand opeens de Q toets in handen en deze was niet meer terug te plaatsen, gevolg het hele toetsenbord en case zijn vervangen. En uiteindelijk kon ik mijn geluk niet op toen 1,5 week geleden de macbook opeens last kreeg van het random shutdown probleem.
Tsja en dus nu zit ik dit bericht op mijn oude 6 jaar oude dell laptopje te tikken die in al die jaren enkel een vermoeide batterij heeft gehad.
Moet wel zeggen dat de service van Apple en van mijn dealer Stokman in Drachten uitzonderlijk goed is, ieder euvel is snel en iedere keer binnen enkele dagen opgelost. Maar wat me het meeste steekt is dat je zo langzamerhand gedwongen wordt om nog een keer 320 euro uit te geven aan Apple Care, want ik geloof niet dat alle ziektes binnen een jaar uit deze notebook serie zijn opgelost.
Licht eraan of jij veel ruimte belangrijk vind, mij persoonlijk zou het niks uitmaken en gewoon de 20" nemen en die 500¤ houden, of ergens anders aan uitgeven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:46 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Ik weet het nu zeker; het wordt een iMac... nu alleen de volgende keuze: 20" of 24", is dat verschil die 500 euries waard?
Ik denk dat dat ding uit week 30 komt, tenminste, ik dacht dat dat in het serial terug te vinden was?quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:01 schreef Q. het volgende:
_Arual_ heeft de MacBook net hooguit twee a drie weken weet ik. Niet langer.
Goed punt, bedankt! Natuurlijk is zo'n groot scherm gewoon kicken, daarnaast zitten er beter boxen in las ik, en beschikt de 24" over een betere grafische kaart... maar echt nodig heb ik dat allemaal niet nee... en voor 500 keiharde eiries kun je leuke dingen doenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Licht eraan of jij veel ruimte belangrijk vind, mij persoonlijk zou het niks uitmaken en gewoon de 20" nemen en die 500¤ houden, of ergens anders aan uitgeven.
Op de 20" heb je een resolutie van 1680x1050 dat vind ik al flink groot en zeker op een mac is dat groot genoeg als je gewoon een beetje je ding wil doen zoals interneten enzo.
Als je veel wil gaan video bewerken of gewoon met photoshop of illistrator wil gaan werken dan kan je misschien beter de 24" nemen omdat bij die programma's ruimte wel heel fijn is.
Hoewel 1680x1050 ook groot is.
¤500 is zeker veel geld, en natuurlijk is het vet om zo'n groot scherm te hebben staan, maar mij persoonlijk zijn de verschillen tussen de 20" en de 24" geen ¤500 waard.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:50 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Goed punt, bedankt! Natuurlijk is zo'n groot scherm gewoon kicken, daarnaast zitten er beter boxen in las ik, en beschikt de 24" over een betere grafische kaart... maar echt nodig heb ik dat allemaal niet nee... en voor 500 keiharde eiries kun je leuke dingen doen
Bij het Apple Center Den Haag in de Passage kun je ze live zienquote:Op dinsdag 19 september 2006 11:27 schreef joriszss het volgende:
Ook hier de twijfel tussen een 20" en een 24", maar ik moet ze ook gewoon even live naast elkaar zien. Hebben de apple stores ze al in de winkel staan??
Ja, dat heb ik ook. We hebben weken en weken terug al de mightey mouse besteld om zoiets te voorkomen, maar dat ding wordt maar niet geleverd. Ik heb misschien neit dé beruchte verkleuringen, maar het wordt wel wat grauw daar, ook al poets ik het telkens weg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:16 schreef Roeni3 het volgende:
En ja hoor, ook mijn MacBook begint de verkleuringen van de handpalmen te krijgen. Godver, maar even contact opnemen met de AppleStore in Den Haag.
Apple doet dan ook z'n best om problematische producten te leverenquote:
Bij mij zijn het nog donkere vlekken, maar wegpoetsen werkt niet. Heb Apple gebeld, en mijn MacBook heeft een fabricatiedatum van 19 augustus. Dat zou in principe al de lichting moeten zijn waarin het plastic is 'verbeterd'.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. We hebben weken en weken terug al de mightey mouse besteld om zoiets te voorkomen, maar dat ding wordt maar niet geleverd. Ik heb misschien neit dé beruchte verkleuringen, maar het wordt wel wat grauw daar, ook al poets ik het telkens weg.
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij mij zijn het nog donkere vlekken, maar wegpoetsen werkt niet. Heb Apple gebeld, en mijn MacBook heeft een fabricatiedatum van 19 augustus. Dat zou in principe al de lichting moeten zijn waarin het plastic is 'verbeterd'.
Moet nu naar LJS om daar een evaluatie te krijgen. Hopelijk gaan ze het voor me fixen...
Dat heeft die beste man van Apple mij verteld aan de hand van het serienummer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?
coconutIdentityCardquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?
Jammer, nu heb ik het bookje vandaag ingeleverd. Maar toch bedankt, als het ooooooit terug komt dan ga ik het uitproberen.quote:
Stel serienummer: 4H6339YBU9Cquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
k, dan is het week 30quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stel serienummer: 4H6339YBU9C
"4H-6-33-9Y..."
6 is het jaartal 2006 en het getal wat na de 6 komt is de week waarin het geproduceerd is in dit geval week
"33"
Idd, als ik 'Netwerk' selecteer in de Finder van het iBook, dan staat daar helemaal niets. Dus blijkbaar heb ik dan iets verkeerd gedaan in de instellingen van de iMac...?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef super-muffin het volgende:
Wat lukt er niet dan?
Lukt het niet via in Finder 'Netwerk' te selecteren en dan de computernaam van je iMac?
Maar wel een hele dure. Ik had dat geld beter kunnen besteden. Aan de eerste de beste junk geven ofzo.quote:
Of een tweedehands PowerBookquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel een hele dure. Ik had dat geld beter kunnen besteden. Aan de eerste de beste junk geven ofzo.
Pot, ketelquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef Geqxon het volgende:
Q, als je hier alleen maar komt om te zeuren raad ik je aan naar KLB te gaan.
Nee, de eerste generatie witte iBook. Clamshells schenen bijna onverwoestbaar te zijn. Die eerste witte G3's hadden alles tegen: moederbord ging om de haverklap kapot... enzovoorts. Afijn, vraag Tijn maar eens om zijn shockdocs.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Geqxon het volgende:
Wat was er dan mis met de iBook G3? Je bedoeld de clamshell?
Wat een enorm groot, enorm mooi ding. Ik ga sparen. Maar dat zei ik al, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
Bij HTR in Arnhem hebben ze de 24" nu ook op display. Vanmiddag maar even gaan kijken dan
Windows of Mac? Ik kan je namelijk wel vertellen dat je voor Windows-iPod vragen beter in het iPod topic kan zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef MrTimbo.B het volgende:
zo mn nano is binnen, goed geluid en mooi compact![]()
alleen wanneer ik foto's op mn nano wil zetten krijg ik deze melding
"iPod kon niet bijgewerkt worden. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan (-50) "
weet iemand wat ik hieraan kan doen?
alvast bedankt
Nope. Intel iMacs gaan als een zonnetje volgens mij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:00 schreef newyorkcity het volgende:
Zijn er ook zoveel problemen met de iMac?![]()
De iMac dacht ik niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:00 schreef newyorkcity het volgende:
Zijn er ook zoveel problemen met de iMac?![]()
Sja, nieuw product, nieuwe formfactor (dat alles zo klein was), dat is een beetje hetzelfde met de huidige Macbookquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee, de eerste generatie witte iBook. Clamshells schenen bijna onverwoestbaar te zijn. Die eerste witte G3's hadden alles tegen: moederbord ging om de haverklap kapot... enzovoorts. Afijn, vraag Tijn maar eens om zijn shockdocs.
het gaat hier om windowsquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef MrTimbo.B het volgende:
zo mn nano is binnen, goed geluid en mooi compact![]()
alleen wanneer ik foto's op mn nano wil zetten krijg ik deze melding
"iPod kon niet bijgewerkt worden. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan (-50) "
weet iemand wat ik hieraan kan doen?
alvast bedankt
Niet alleen bij Apple. Maar problemen zijn wel inherent aan eerstegeneratie Apple producten ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Sja, nieuw product, nieuwe formfactor (dat alles zo klein was), dat is een beetje hetzelfde met de huidige MacbookKinderziektes zijn bij Apple niet vreemd.
Volgens mij moet je bestandsdeling onder delen bij je systeemvoorkeuren aanvinken,quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd, als ik 'Netwerk' selecteer in de Finder van het iBook, dan staat daar helemaal niets. Dus blijkbaar heb ik dan iets verkeerd gedaan in de instellingen van de iMac...?
Ik heb 't al voorelkaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bestandsdeling onder delen bij je systeemvoorkeuren aanvinken,
Nou ja, 2e generatie Intel Core2Duo processors. Vind ik toch nog steeds wel een grote stap. Je zou verwachten dat daar ook problemen mee zijn net zoals de Macbook, maar goed nog weinig over gehoord. Kijken of het na een aantal maanden nog steeds zo is...quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:11 schreef Q. het volgende:
Je zou bijna denken dat er iets goed mis is met de testen die Apple uitvoert... maar zoals gezegd, de iMac is al zo volwassen, dat is een perfect ding.
Hoe lang gebruiken ze bij apple dan Intel Core2Duo processors?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, 2e generatie Intel Core2Duo processors. Vind ik toch nog steeds wel een grote stap. Je zou verwachten dat daar ook problemen mee zijn net zoals de Macbook, maar goed nog weinig over gehoord. Kijken of het na een aantal maanden nog steeds zo is...
Een week of twee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Hoe lang gebruiken ze bij apple dan Intel Core2Duo processors?
Ow oke. Goh.. ik bedacht me deze week dat ik maar eens een pc moest kopen.. Dacht dat deze er al een tijdje was. Apple grbuikt toch niet als enige de Intel Core2Duo processors? Zijn er geen negatieve verhalen hierover?quote:
Ik zou even wachten : een maand of 3quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:54 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ow oke. Goh.. ik bedacht me deze week dat ik maar eens een pc moest kopen.. Dacht dat deze er al een tijdje was. Apple grbuikt toch niet als enige de Intel Core2Duo processors? Zijn er geen negatieve verhalen hierover?
Dat had ik ook niet met mijn macbookquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef newyorkcity het volgende:
geen geduld...
Het is een leuk systeem, de oude G3 van mij heeft nooit problemen gehad. Het zou dus stabiel moeten zijn, met de iMac heb ik nog geen vreemde problemen gehoordquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb positieve reacties nodis, mijn vriend vindt het al stom dat ik voor de iMac ga..
iMacs zijn gewoon goede, prachtige machines zonder problemen, ik zou er gewoon voor gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb positieve reacties nodis, mijn vriend vindt het al stom dat ik voor de iMac ga..
Dat hebben ze toch ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef newyorkcity het volgende:
oke oke! op wikipedia staat dat de apples al vanaf begin 2006 Intel Core2Duo processors hebben
Dat wel, maar ze zijn pas geleden overgegaan op de nieuwe intel core2duo's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch ook!Apple is toch al een paar maanden over op Intel?
Ohja dat was hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef JoMo0 het volgende:
Eerst CoreDuo sinds Januari ofzo . Nu Core2Duo sinds 2 weken .
Oud... en wat sneu! koop dan een echte mac....quote:
Dit is meer te vergelijken met een Toyota MR2 met Ferrari bodykit. Ziet er leuk uit, maar de motor is drie maal niks.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Oud... en wat sneu! koop dan een echte mac....
zelfde om op een Peugeot 205 een Ferrari sticker te plakken![]()
Zijn de prijzen al een stuk gezakt ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
Eui. Ik heb vandaag een Nano 1st gen. gekocht. tvp, en gelukkig heb ik geen last van RSD. *afklopt*
140 euro (+ 15 euro iTunes Music Card en armband t.w.v. 30 euro) voor een 2 Gb. Geen idee of het veel goedkoper is? Ik wilde een witte, dus er was ook niet veel keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zijn de prijzen al een stuk gezakt ?
Boeie, hij ligt nu lekker te laden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef joriszss het volgende:
voor 19 euro meer regel ik je een 4gb
Niet duur .. als hij nieuw is .. ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
140 euro (+ 15 euro iTunes Music Card en armband t.w.v. 30 euro) voor een 2 Gb. Geen idee of het veel goedkoper is? Ik wilde een witte, dus er was ook niet veel keuze.
En nu 119 euro voor een 1GB met kaart en armbandquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet duur .. als hij nieuw is .. ?
Je betaalde eerst al 150 voor een 1 GB zonder die kaart en armband.
Hoezo die kaarten ? Waar zijn die sets te koop dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En nu 119 euro voor een 1GB met kaart en armband
De Store's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Hoezo die kaarten ? Waar zijn die sets te koop dan ?
Als er een store in de buurt is kan je daar denk ik beter ff heen gaan, ik moet nog tot 29 september wachten op mijn bestelling, en dat zijn nog 10 héle lange dagenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een iPod shuffle online bestellen, maar ik denk dat ik gek word van het wachten
Ja daarom had ik mn Shuffle maar niet mee besteld met mijn Nanoquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een iPod shuffle online bestellen, maar ik denk dat ik gek word van het wachten
Als ik wacht tot hij in de winkels ligt duurt dat even lang, maar dan kan ik hem nadat ik mijn pinpas door de machine haal wel gelijk meenemen, het is gewoon iets psychischquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als er een store in de buurt is kan je daar denk ik beter ff heen gaan, ik moet nog tot 29 september wachten op mijn bestelling, en dat zijn nog 10 héle lange dagen
Jep dat is het kutte als je wat besteld, je hebt het zegmaar al. maar toch weer niet..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik wacht tot hij in de winkels ligt duurt dat even lang, maar dan kan ik hem nadat ik mijn pinpas door de machine haal wel gelijk meenemen, het is gewoon iets psychisch
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:02 schreef oor het volgende:
mgoed waarom bedacht ik me vanmiddag dat ik niets aan een 80 gb ipod heb... ik heb zelf een 80 gb in mijn mac mini zitten.. hoe de fuck krijg ik dat ding ooit vol dan
Dat zijn inderdaad de oude oordopjes jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef GertJanB het volgende:
Nou kan ik me vergissen, maar dit zijn toch de oude oordopjes?
of is dit al door iemand opgemerkt![]()
[afbeelding]
Lijkt me sterk! Zo goedkoop dat ze ze alleen leveren bij de shuffle.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Geqxon het volgende:
Omdat de shuffle een budgetproduct is? En het raar zou zijn daar oordopjes bij te doen ter waarde van 29 euro?
Spotlight houdt alles on the spot bij, nog nooit missers bij gehad.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:41 schreef nonzz het volgende:
Nog een vraagje: Ik heb google desktop search op m'n pc gebruikt. Ik weet dat spotlight op OSX ongeveer hetzelfde kan. Bij GDS was het grote probleem dat hij nieuwe bestanden wel indexeerden, maar als je iets weggooide, hij het niet uit z'n cache haalde. Dan was je dus naar iets opzoek, dacht je het gevonden te hebben en dan "kut, ik heb het weggegooit". Erg slecht. Heeft spotlight dat probleem ook, of houdt alles mooi bij?
Ze zullen ivm. met de garantie hoe dan ook de oude oordopjes machine aan de praat moeten houdenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:15 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Lijkt me sterk! Zo goedkoop dat ze ze alleen leveren bij de shuffle.
Een machine die speciaal de oude oordopjes maakt voor de shuffle... ik geloof niet dat dat de reden is
Elke Metalfan aanbid je laptop nu.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:15 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn MacBook gekregen op 06-06-06, dat is natuurlijk de goden verzoeken.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke Metalfan aanbid je laptop nu.
[..]
Spotlight rulezz idd.quote:Op woensdag 20 september 2006 06:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Spotlight houdt alles on the spot bij, nog nooit missers bij gehad.Spotlight
.
Idd, waarom 3 iPods in hemelsnaam. En ligt het nu aan mij of ben ik de enige die de vorige Nano toch mooier vondquote:
Ja ik gebruik hem ook nog veel bij mijn stereo idd aan de lader.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef Q. het volgende:
De accu van mijn mini doet ook niet zo heel veel meer, max 2 uurtjes at best. Maar goed, op mn werk met adapter er bij is ie nog prima bruikbaar en zolang ben ik toch niet onderweg naar mn werk.
Ja ik vond ze ook wel iets mooier, maar ik zie nu al dat deze niet krast en dat is me heel wat waard. Ook de zoek functie is handig en het feit dat de accu 24 uur mee gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Idd, waarom 3 iPods in hemelsnaam. En ligt het nu aan mij of ben ik de enige die de vorige Nano toch mooier vond(hoewel ik eerst de nieuwe zilveren echt tof vond, zakt dat gevoel nu een beetje weg)
Klopt, past ook maar 4,3 Gb op..quote:Op woensdag 20 september 2006 13:35 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb hier een aantal mappen die ik wil branden op DVD via Finder.
Totale grootte 4.41gb en toch krijg ik de melding dat de map te groot is voor op de DVD
Is iTunes soms helderziendquote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef super-muffin het volgende:
Ja daar kwam ik ook net achter
Trouwens, ik heb net een nieuwe CD gekocht en iTunes vraagt meteen of ik em wou importeren. ook nieuw in iTunes 7
Ja, en dan vooral de zwarte.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind de oude Nano natuurlijk veel mooierder, maar dat komt ik er sinds gisteren dus eentje heb. Ik heb net een half uur in de trein lekker muziek geluisterd en Brick gedaan.
Maar goed dat jij dat stickertje op de achterkant zag, nu is hij zeker 10 procent mooier!quote:
die doorzichtige sticker over geluidssterkte etc?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:16 schreef skiczukie het volgende:
Maar goed dat jij dat stickertje op de achterkant zag, nu is hij zeker 10 procent mooier!En ik vind de witte toch mooier bij mijn MacBook en remote passen weet je wel.
Ze gaan zo vaak stuk dat ze uitverkocht zijn?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:13 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik mijn MacBook nog niet heb ingeleverd, er schijnen pas half oktober weer nieuwe logic board te komen.
Volgens mij is het gewoon iWorks. Niet echt een speciale iMac versie oid...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef newyorkcity het volgende:
Nog ff een vraagje, wat zit er precies op de iMac in plaats van ms office. Ik weet dat er een speciale imac versie hiervan betsaat, maar zit ie er standaard op als je een iMac koopt?
Er zit een demo versie van op, net als een demo versie van iWorks (Pages en Keynote). Verder zit er iLife (iTunes, iPhoto, iWeb, iMove, iDVD en Garageband) bij.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef newyorkcity het volgende:
Nog ff een vraagje, wat zit er precies op de iMac in plaats van ms office. Ik weet dat er een speciale imac versie hiervan betsaat, maar zit ie er standaard op als je een iMac koopt?
Ja werkt voor een maand .quote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef newyorkcity het volgende:
oke, dat is een demo, maar dat werkt wel goed? is alleenniet zo uitgerbeid?
och foto's zijn altijd wel leukquote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben mensen nog behoefte aan foto's van de Applestore's in New York en San Francisco? Ik ben er dan toch namelijk
Ik zal ze tegen die tijd er wel op plemmen, misschien loop ik volgende week vrolijk uit de winkel met een draadloze Mighty Mouse aangezien er hier in NL nog een teringlange wachttijd daarop zit..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef oor het volgende:
[..]
och foto's zijn altijd wel leuk... kom maar op
Die in New York is mooi! met allemaal glas van de buitenkant.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef oor het volgende:
[..]
och foto's zijn altijd wel leuk... kom maar op
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beetje vertraagd maar NYC pics had ik ook nog beloofd![]()
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0708.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0707.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0986.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0985.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Extern beeldscherm en muis of toetsenbord aansluiten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef r4uz het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je macbook pro gewoon actief blijft als je hem dichtklapt?
Heb je die in Soho ook gezien? Die is ook gaaafffquote:Op woensdag 20 september 2006 22:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beetje vertraagd maar NYC pics had ik ook nog beloofd![]()
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0708.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0707.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0986.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0985.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik zal ook gelijk maar de foto's ervan postenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef febster het volgende:
[..]
Heb je die in Soho ook gezien? Die is ook gaaafff
Zit daar nou nog wel een Postkantoor in of niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zal ook gelijk maar de foto's ervan posten
Gebouw:
[afbeelding]
Logo:
[afbeelding]
"Reclame" voor Apple, 1 blok verder
[afbeelding]
Mail.appquote:Op donderdag 21 september 2006 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit daar nou nog wel een Postkantoor in of niet?
goeie keus!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef super-muffin het volgende:
Hm, ik zou ook een iMac kunnen kopen inplaats van een ACD. Dan heb een een toffe snelle computer en kan ik Windows gebruiken om websites te testen in IE.
World of Warcraft, als je een spel voor 24/7 wil hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort ook maar een game halen, welke game is het best op een mac?(heb geen zin om bootcamp te installeren)
Ervaring; als je je erin wil verdiepen is het leuk. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan RTS'en of spellen die er ook maar enigzins op lijken.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef TwyLight het volgende:
Mij leek civilization 4 wel leukvind dat soort spellen meestal wel leuk, iemand ervaring met dat spel?
Dat is iets wat ik ook nog steeds overweegquote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef super-muffin het volgende:
Hm, ik zou ook een iMac kunnen kopen inplaats van een ACD. Dan heb een een toffe snelle computer en kan ik Windows gebruiken om websites te testen in IE.
Als je echt wilt switchen gebruik je natuurlijk geen parallelsquote:Op donderdag 21 september 2006 18:07 schreef newyorkcity het volgende:
Heb je eigenlijk parallels nodig om te switchen? Of is het alleen handig?
Het is een absolute noodzaak!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:07 schreef newyorkcity het volgende:
Heb je eigenlijk parallels nodig om te switchen? Of is het alleen handig?
Dus nee?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:09 schreef Bigs het volgende:
[..]
Als je echt wilt switchen gebruik je natuurlijk geen parallels
Ik gebruik het zelf niet in ieder geval. Ik heb wel een Boot camp installatie, maar die gebruik ik eigenlijk ook alleen om af en toe te gamen (en nu om met Vista te spelen).quote:
Boot camp houdt in dat je iedere keer als de computer opstart kunt kiezen welk programma je wilt gebruiken? Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat Vista op de iMac niet gaat, maar dus toch wel?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:30 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet in ieder geval. Ik heb wel een Boot camp installatie, maar die gebruik ik eigenlijk ook alleen om af en toe te gamen (en nu om met Vista te spelen).
Yep.. door alt vast te houden kun je kiezen tussen OS X en Windows. Het voordeel van Boot camp t.o.v. Parallels is dat je gewoon een volwaardige Windows PC hebt. Dus met 3D acceleratie, 100% compatibility met USB en Firewire devices (mits Windows ze ondersteunt natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 18:44 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Boot camp houdt in dat je iedere keer als de computer opstart kunt kiezen welk programma je wilt gebruiken? Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat Vista op de iMac niet gaat, maar dus toch wel?
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office, als dat geinstalleerd kan worden, maar lijkt me wel als jij zegt dat je door boot camp een volwaardige windows pc hebt, en misschien wat games... Oh en mijn intervocative software, die kan niet op een iMac...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Bigs het volgende:
[..]
Yep.. door alt vast te houden kun je kiezen tussen OS X en Windows. Het voordeel van Boot camp t.o.v. Parallels is dat je gewoon een volwaardige Windows PC hebt. Dus met 3D acceleratie, 100% compatibility met USB en Firewire devices (mits Windows ze ondersteunt natuurlijk) en native gebruik van je geluidskaart e.d. Het ligt er maar net aan waar je je Windows voor wilt gebruiken. Tenminste, als je al een Windows installatie wil. Voordat Apple Intel CPU's gebruikte deed ik alles zonder Windows, was no problemo 8)
Recentere builds van Vista (vanaf de pre-RC1 release ongeveer) werken prima met Boot camp.
Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office
En MSN!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.
Rare vraag.. maar kun je niet beter MS Office voor Mac OS X gebruiken?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office, als dat geinstalleerd kan worden, maar lijkt me wel als jij zegt dat je door boot camp een volwaardige windows pc hebt, en misschien wat games... Oh en mijn intervocative software, die kan niet op een iMac...
Ik wil geen geld betalen voor nieuwe softwarequote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.
Nieuw ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ik wil geen geld betalen voor nieuwe software
Gratis?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nieuw ?
En trouwens als je zo graag alles download , het is ook te downloaden.
Ja... 'gratis'quote:
OKe, Dat klinkt beter, heb je het nu over office voor windiws of voor de iMac?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor een studentenlicentie van Office 2004 heb ik 18 euro betaald.
haha okequote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef super-muffin het volgende:
dat valt best mee. Ik heb 130 euro betaald voor Office.
Naja, m'n pa dan
Wtf...?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef skiczukie het volgende:
Kom op, we gaan vol vanavond! Ik heb net een tvp-foto gemaakt voor de volgende! En die open ik voor de verandering!
Dan doe ik het wel:quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef skiczukie het volgende:
Kom op, we gaan vol vanavond! Ik heb net een tvp-foto gemaakt voor de volgende! En die open ik voor de verandering!
Office is sowieso niet tof. Behalve Excel. Wat ook niet tof is, maar in elk geval een degelijk programma.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Office for Mac eigenlijk niet zo heel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |