Dat zal het zijn. Dan hadden ze bij A-Mac vast ook zo'n lamp want daar deed ie hetzelfde.quote:Op maandag 18 september 2006 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien dat de lamp soort, Q., misschien.
quote:Op maandag 18 september 2006 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik kan hier ook niks serieus zeggen he..
Ik wil hem dan aansluiten via s-video, en instellen op 800*600. Als ik mijn TV dan op 4:3 zet zal dat er goed uit zien, maar als ik hem naar 16:9 schakel (dus geen panoramic view, zoom of wat dan ook) zal het beeld uitgerekt zijn. Ik zoek dan ook een softwarematige manier om deze "vervorming" in OS X zelf te corrigeren.
Nogmaals: VLC kan het bv. zelf ook wel, maar ik wil het dat het hele OS er niet uitgerekt uit ziet
Mooi klote hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 20:17 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb zojuist ALLES maar omgezet naar .doc- bestanden, en alles gebackupt.
Ik moest bijna huilen, het kreng startte niet meer, en er stond ongeveer twee weken werk op (en dat is nog eens een proefopdracht ook, om te laten zien dat ik dat werk aankan...)
En ik was juist teruggeschakeld naar Apple, omdat ik met mijn iMac destijds nooit problemen heb gehad. Dat ding was zo stabiel als het maar zijn kon.quote:
Ik wacht op een native office versie voor intel macs.quote:Op maandag 18 september 2006 20:04 schreef super-muffin het volgende:
Mijn oude vertrouwde powerpc PowerBook ook
En ik kan Photoshop native draaien!
Stabiliteit was voor mij ook één van de belangrijkste redenen om een Mac te kopen, nou, ik weet niet of ik ooit nog een Mac kan vertrouwen nu.quote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het gaat met mijn MacBook ook zo totaal onverwachts fout. Je bent bezig, en BAF, zonder foutmelding of wat dan ook valt ie uit. Of je zet hem gewoon uit, om hem vervolgens nauwelijks nog aan te kunnen krijgen.
3e kwartaal 2007.quote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik wacht op een native office versie.
Maar wel stabiel. En dat vind ik persoonlijk een heel stuk belangrijker dan snelheid.quote:Op maandag 18 september 2006 20:26 schreef Dementor het volgende:
powerpc = traag.
Zucht. Ook met mijn MacBook dus alles constant dubbel opslaan, en naar gmail sturen. Het lijkt wel Windows.quote:Op maandag 18 september 2006 20:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Stabiliteit was voor mij ook één van de belangrijkste redenen om een Mac te kopen, nou, ik weet niet of ik ooit nog een Mac kan vertrouwen nu.![]()
Ja, weet ik. Dat bewijst dit maar weer eens.quote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef oor het volgende:
backuppen moet je toch altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |