De krassen opzich maken mij weinig uit, maar op het beeld is het echt klote vooral met de video.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat ook
Maar als hij even krasvrij blijft als de mini, ga ik er toch over nadenken
Jawelquote:Op woensdag 13 september 2006 16:48 schreef ThijsThijs het volgende:
maar waarom zou dat eigenlijk niet kunnen, dat je de search functie niet ook op de iPod video kunt zetten.. aangezien het geen nieuwe generatie is.
Ja die kan je kopen in de itms ik heb gister poker gekochtquote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef woeeiiii het volgende:
Hoi ik heb een iPod Video, en kan je die spellen ook ergens downloaden, want ik ben die solitaire aardig zat aan t worden
Heb je credit card voor nodig ofniet ?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja die kan je kopen in de itms ik heb gister poker gekocht.
Het gaat mensen ook vaak om het produc of om de 80gbquote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik denk toch niet dat mensen met een 5g naar 6g gaan alleen omdat het scherm helderde is (wat nu al goed is) en er een search funtie inzit.
Denk het niet omdat je er verder niets mee kunt. Je kunt ze alleen op je iPod zetten, bovendien zijn ze pas 1 dag uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef woeeiiii het volgende:
Ja kopen met een CC, die heb ik niet.. nerges een site waar je ze gratis -illegaal- kan downloaden?
Mijn 60GB zit volquote:Op woensdag 13 september 2006 17:07 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Hmm die iPod Nano (zilver) is vet, maar video's op je iPod is wellicht ook handig... misschien toch maar een gewone iPod nemen.... 30 gig is wel voldoende lijkt mij
Nee, je kunt ook ergens anders een account aanmaken en dan die aanmelden mij de iTMSquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je credit card voor nodig ofniet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |