Zoals velen van jullie niet is ontgaan is er een nieuwe iPod nano verkrijgbaar, en ik als gadgetfreak wil uiteraard het nieuwste van het nieuwste hebben. Om die reden bied ik te koop aan:
Mijn iPod Nano 2 GB, zwarte uitvoering, eerste generatie. Hij is nu bijna één jaar oud en heeft een aantal kleine gebruikskrasjes, dat is bekend voor de nano.
Hij is aangeschaft op 27-10-2005 bij Dixons Oldenzaal en valt daardoor nog binnen de garantieperiode. Hij is gewoon in goede staat maar mocht je dus iets ontdekken waar je niet tevreden mee bent kun je er nog mee naar de winkel ook.
Meteen na mijn aanschaf heb ik een
Bestskinever (www.bestskinsever.com) gekocht en die zit er dus omheen. Deze 'skin' biedt bescherming als een soort 2e huid voor de nano. Het ideale hieraan is dat er nagenoeg geen krassen op kúnnen komen, tenzij je hem blootstelt aan overdreven druk met sleutels ofzo natuurlijk. Deze skin ís er af te halen, maar ik heb geen idee hoe dat gaat. Voor meer info daarover kun je beter de site even bekijken.
Wat krijg je?
iPod nano met de nieuwste firmware, 2GB, incl. bonnetje (en dus nog garantie tot 27-10-2006)
de originele doos, onbeschadigd
ongebruikte earphones (ik gebruik altijd een grotere koptelefoon)
Manual & Software op CD, maar de nieuwste software is gewoon te downloaden van apple.com
USB 2.0 kabel (het is niet aan te raden USB1.1 te gebruiken, dat is echt héél traag.)
Op de volgende foto's kun je misschien hier en daar een puntje zien zitten op de iPod, dit zijn geen krassen. Zo'n sterk glimmend apparaat stofvrij houden in mijn kamer is haast onmogelijk ![]()
Foto's:
![]()
![]()
![]()
Je moet je iPod opladen met de USB kabel aan de PC, er zit geen lader standaard bij. Die is wel los verkrijgbaar, maar die heb ik nooit gekocht.
de iPod werkt compleet naar behoren met uitzondering van één dingetje: bij het aanbrengen van de Skin is een klein beetje lucht in de hoekjes aan de achterkant gekomen. Dit is er zo uit komen te zien:
![]()
Dit is dus te verhelpen door de skin eraf te halen maar als je je iPod graag krasloos houdt is het beter om hem te laten zitten
. Ik snap dat dit misschien een minpuntje kan zijn voor mensen maar voor mensen die voor een redelijke prijs een goedwerkend apparaat willen hebben is deze iPod een hele goeie keuze
.
Ik ben niet echt een voorstander van verzenden via de post, maar ergens afspreken of afhalen in Enschede is uiteraard mogelijk. Ik heb een OVkaart dus ben wel bereid een eindje te reizen hiervoor.
De richtprijs voor deze iPod is 90 euro. Bieden maar