Dat had ik ook niet met mijn macbookquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef newyorkcity het volgende:
geen geduld...
Het is een leuk systeem, de oude G3 van mij heeft nooit problemen gehad. Het zou dus stabiel moeten zijn, met de iMac heb ik nog geen vreemde problemen gehoordquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb positieve reacties nodis, mijn vriend vindt het al stom dat ik voor de iMac ga..
iMacs zijn gewoon goede, prachtige machines zonder problemen, ik zou er gewoon voor gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb positieve reacties nodis, mijn vriend vindt het al stom dat ik voor de iMac ga..
Dat hebben ze toch ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef newyorkcity het volgende:
oke oke! op wikipedia staat dat de apples al vanaf begin 2006 Intel Core2Duo processors hebben
Dat wel, maar ze zijn pas geleden overgegaan op de nieuwe intel core2duo's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch ook!Apple is toch al een paar maanden over op Intel?
Ohja dat was hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef JoMo0 het volgende:
Eerst CoreDuo sinds Januari ofzo . Nu Core2Duo sinds 2 weken .
Oud... en wat sneu! koop dan een echte mac....quote:
Dit is meer te vergelijken met een Toyota MR2 met Ferrari bodykit. Ziet er leuk uit, maar de motor is drie maal niks.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Oud... en wat sneu! koop dan een echte mac....
zelfde om op een Peugeot 205 een Ferrari sticker te plakken![]()
Zijn de prijzen al een stuk gezakt ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
Eui. Ik heb vandaag een Nano 1st gen. gekocht. tvp, en gelukkig heb ik geen last van RSD. *afklopt*
140 euro (+ 15 euro iTunes Music Card en armband t.w.v. 30 euro) voor een 2 Gb. Geen idee of het veel goedkoper is? Ik wilde een witte, dus er was ook niet veel keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zijn de prijzen al een stuk gezakt ?
Boeie, hij ligt nu lekker te laden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef joriszss het volgende:
voor 19 euro meer regel ik je een 4gb
Niet duur .. als hij nieuw is .. ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
140 euro (+ 15 euro iTunes Music Card en armband t.w.v. 30 euro) voor een 2 Gb. Geen idee of het veel goedkoper is? Ik wilde een witte, dus er was ook niet veel keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |