Apple doet dan ook z'n best om problematische producten te leverenquote:
Bij mij zijn het nog donkere vlekken, maar wegpoetsen werkt niet. Heb Apple gebeld, en mijn MacBook heeft een fabricatiedatum van 19 augustus. Dat zou in principe al de lichting moeten zijn waarin het plastic is 'verbeterd'.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. We hebben weken en weken terug al de mightey mouse besteld om zoiets te voorkomen, maar dat ding wordt maar niet geleverd. Ik heb misschien neit dé beruchte verkleuringen, maar het wordt wel wat grauw daar, ook al poets ik het telkens weg.
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij mij zijn het nog donkere vlekken, maar wegpoetsen werkt niet. Heb Apple gebeld, en mijn MacBook heeft een fabricatiedatum van 19 augustus. Dat zou in principe al de lichting moeten zijn waarin het plastic is 'verbeterd'.
Moet nu naar LJS om daar een evaluatie te krijgen. Hopelijk gaan ze het voor me fixen...
Dat heeft die beste man van Apple mij verteld aan de hand van het serienummer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?
coconutIdentityCardquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?
Jammer, nu heb ik het bookje vandaag ingeleverd. Maar toch bedankt, als het ooooooit terug komt dan ga ik het uitproberen.quote:
Stel serienummer: 4H6339YBU9Cquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
k, dan is het week 30quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stel serienummer: 4H6339YBU9C
"4H-6-33-9Y..."
6 is het jaartal 2006 en het getal wat na de 6 komt is de week waarin het geproduceerd is in dit geval week
"33"
Idd, als ik 'Netwerk' selecteer in de Finder van het iBook, dan staat daar helemaal niets. Dus blijkbaar heb ik dan iets verkeerd gedaan in de instellingen van de iMac...?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef super-muffin het volgende:
Wat lukt er niet dan?
Lukt het niet via in Finder 'Netwerk' te selecteren en dan de computernaam van je iMac?
Maar wel een hele dure. Ik had dat geld beter kunnen besteden. Aan de eerste de beste junk geven ofzo.quote:
Of een tweedehands PowerBookquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel een hele dure. Ik had dat geld beter kunnen besteden. Aan de eerste de beste junk geven ofzo.
Pot, ketelquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef Geqxon het volgende:
Q, als je hier alleen maar komt om te zeuren raad ik je aan naar KLB te gaan.
Nee, de eerste generatie witte iBook. Clamshells schenen bijna onverwoestbaar te zijn. Die eerste witte G3's hadden alles tegen: moederbord ging om de haverklap kapot... enzovoorts. Afijn, vraag Tijn maar eens om zijn shockdocs.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:37 schreef Geqxon het volgende:
Wat was er dan mis met de iBook G3? Je bedoeld de clamshell?
Wat een enorm groot, enorm mooi ding. Ik ga sparen. Maar dat zei ik al, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
Bij HTR in Arnhem hebben ze de 24" nu ook op display. Vanmiddag maar even gaan kijken dan
Windows of Mac? Ik kan je namelijk wel vertellen dat je voor Windows-iPod vragen beter in het iPod topic kan zijnquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef MrTimbo.B het volgende:
zo mn nano is binnen, goed geluid en mooi compact![]()
alleen wanneer ik foto's op mn nano wil zetten krijg ik deze melding
"iPod kon niet bijgewerkt worden. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan (-50) "
weet iemand wat ik hieraan kan doen?
alvast bedankt
Nope. Intel iMacs gaan als een zonnetje volgens mij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:00 schreef newyorkcity het volgende:
Zijn er ook zoveel problemen met de iMac?![]()
De iMac dacht ik niet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:00 schreef newyorkcity het volgende:
Zijn er ook zoveel problemen met de iMac?![]()
Sja, nieuw product, nieuwe formfactor (dat alles zo klein was), dat is een beetje hetzelfde met de huidige Macbookquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:58 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee, de eerste generatie witte iBook. Clamshells schenen bijna onverwoestbaar te zijn. Die eerste witte G3's hadden alles tegen: moederbord ging om de haverklap kapot... enzovoorts. Afijn, vraag Tijn maar eens om zijn shockdocs.
het gaat hier om windowsquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef MrTimbo.B het volgende:
zo mn nano is binnen, goed geluid en mooi compact![]()
alleen wanneer ik foto's op mn nano wil zetten krijg ik deze melding
"iPod kon niet bijgewerkt worden. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan (-50) "
weet iemand wat ik hieraan kan doen?
alvast bedankt
Niet alleen bij Apple. Maar problemen zijn wel inherent aan eerstegeneratie Apple producten ja.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Sja, nieuw product, nieuwe formfactor (dat alles zo klein was), dat is een beetje hetzelfde met de huidige MacbookKinderziektes zijn bij Apple niet vreemd.
Volgens mij moet je bestandsdeling onder delen bij je systeemvoorkeuren aanvinken,quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd, als ik 'Netwerk' selecteer in de Finder van het iBook, dan staat daar helemaal niets. Dus blijkbaar heb ik dan iets verkeerd gedaan in de instellingen van de iMac...?
Ik heb 't al voorelkaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bestandsdeling onder delen bij je systeemvoorkeuren aanvinken,
Nou ja, 2e generatie Intel Core2Duo processors. Vind ik toch nog steeds wel een grote stap. Je zou verwachten dat daar ook problemen mee zijn net zoals de Macbook, maar goed nog weinig over gehoord. Kijken of het na een aantal maanden nog steeds zo is...quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:11 schreef Q. het volgende:
Je zou bijna denken dat er iets goed mis is met de testen die Apple uitvoert... maar zoals gezegd, de iMac is al zo volwassen, dat is een perfect ding.
Hoe lang gebruiken ze bij apple dan Intel Core2Duo processors?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou ja, 2e generatie Intel Core2Duo processors. Vind ik toch nog steeds wel een grote stap. Je zou verwachten dat daar ook problemen mee zijn net zoals de Macbook, maar goed nog weinig over gehoord. Kijken of het na een aantal maanden nog steeds zo is...
Een week of twee?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Hoe lang gebruiken ze bij apple dan Intel Core2Duo processors?
Ow oke. Goh.. ik bedacht me deze week dat ik maar eens een pc moest kopen.. Dacht dat deze er al een tijdje was. Apple grbuikt toch niet als enige de Intel Core2Duo processors? Zijn er geen negatieve verhalen hierover?quote:
Ik zou even wachten : een maand of 3quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:54 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ow oke. Goh.. ik bedacht me deze week dat ik maar eens een pc moest kopen.. Dacht dat deze er al een tijdje was. Apple grbuikt toch niet als enige de Intel Core2Duo processors? Zijn er geen negatieve verhalen hierover?
Dat had ik ook niet met mijn macbookquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef newyorkcity het volgende:
geen geduld...
Het is een leuk systeem, de oude G3 van mij heeft nooit problemen gehad. Het zou dus stabiel moeten zijn, met de iMac heb ik nog geen vreemde problemen gehoordquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb positieve reacties nodis, mijn vriend vindt het al stom dat ik voor de iMac ga..
iMacs zijn gewoon goede, prachtige machines zonder problemen, ik zou er gewoon voor gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb positieve reacties nodis, mijn vriend vindt het al stom dat ik voor de iMac ga..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |