Ja, dat heb ik ook. We hebben weken en weken terug al de mightey mouse besteld om zoiets te voorkomen, maar dat ding wordt maar niet geleverd. Ik heb misschien neit dé beruchte verkleuringen, maar het wordt wel wat grauw daar, ook al poets ik het telkens weg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:16 schreef Roeni3 het volgende:
En ja hoor, ook mijn MacBook begint de verkleuringen van de handpalmen te krijgen. Godver, maar even contact opnemen met de AppleStore in Den Haag.
Apple doet dan ook z'n best om problematische producten te leverenquote:
Bij mij zijn het nog donkere vlekken, maar wegpoetsen werkt niet. Heb Apple gebeld, en mijn MacBook heeft een fabricatiedatum van 19 augustus. Dat zou in principe al de lichting moeten zijn waarin het plastic is 'verbeterd'.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. We hebben weken en weken terug al de mightey mouse besteld om zoiets te voorkomen, maar dat ding wordt maar niet geleverd. Ik heb misschien neit dé beruchte verkleuringen, maar het wordt wel wat grauw daar, ook al poets ik het telkens weg.
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:49 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bij mij zijn het nog donkere vlekken, maar wegpoetsen werkt niet. Heb Apple gebeld, en mijn MacBook heeft een fabricatiedatum van 19 augustus. Dat zou in principe al de lichting moeten zijn waarin het plastic is 'verbeterd'.
Moet nu naar LJS om daar een evaluatie te krijgen. Hopelijk gaan ze het voor me fixen...
Dat heeft die beste man van Apple mij verteld aan de hand van het serienummer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?
coconutIdentityCardquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je zien welke week of fabricage dag je macbook heeft? Ik zie echt helemaal niets op de macbook zelf, ook niet bij de accu?
Jammer, nu heb ik het bookje vandaag ingeleverd. Maar toch bedankt, als het ooooooit terug komt dan ga ik het uitproberen.quote:
Stel serienummer: 4H6339YBU9Cquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
k, dan is het week 30quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Stel serienummer: 4H6339YBU9C
"4H-6-33-9Y..."
6 is het jaartal 2006 en het getal wat na de 6 komt is de week waarin het geproduceerd is in dit geval week
"33"
Idd, als ik 'Netwerk' selecteer in de Finder van het iBook, dan staat daar helemaal niets. Dus blijkbaar heb ik dan iets verkeerd gedaan in de instellingen van de iMac...?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:19 schreef super-muffin het volgende:
Wat lukt er niet dan?
Lukt het niet via in Finder 'Netwerk' te selecteren en dan de computernaam van je iMac?
Maar wel een hele dure. Ik had dat geld beter kunnen besteden. Aan de eerste de beste junk geven ofzo.quote:
Of een tweedehands PowerBookquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel een hele dure. Ik had dat geld beter kunnen besteden. Aan de eerste de beste junk geven ofzo.
Pot, ketelquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:27 schreef Geqxon het volgende:
Q, als je hier alleen maar komt om te zeuren raad ik je aan naar KLB te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |