Ik zal ook gelijk maar de foto's ervan postenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef febster het volgende:
[..]
Heb je die in Soho ook gezien? Die is ook gaaafff
Zit daar nou nog wel een Postkantoor in of niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zal ook gelijk maar de foto's ervan posten
Gebouw:
[afbeelding]
Logo:
[afbeelding]
"Reclame" voor Apple, 1 blok verder
[afbeelding]
Mail.appquote:Op donderdag 21 september 2006 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit daar nou nog wel een Postkantoor in of niet?
goeie keus!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef super-muffin het volgende:
Hm, ik zou ook een iMac kunnen kopen inplaats van een ACD. Dan heb een een toffe snelle computer en kan ik Windows gebruiken om websites te testen in IE.
World of Warcraft, als je een spel voor 24/7 wil hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort ook maar een game halen, welke game is het best op een mac?(heb geen zin om bootcamp te installeren)
Ervaring; als je je erin wil verdiepen is het leuk. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan RTS'en of spellen die er ook maar enigzins op lijken.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef TwyLight het volgende:
Mij leek civilization 4 wel leukvind dat soort spellen meestal wel leuk, iemand ervaring met dat spel?
Dat is iets wat ik ook nog steeds overweegquote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef super-muffin het volgende:
Hm, ik zou ook een iMac kunnen kopen inplaats van een ACD. Dan heb een een toffe snelle computer en kan ik Windows gebruiken om websites te testen in IE.
Als je echt wilt switchen gebruik je natuurlijk geen parallelsquote:Op donderdag 21 september 2006 18:07 schreef newyorkcity het volgende:
Heb je eigenlijk parallels nodig om te switchen? Of is het alleen handig?
Het is een absolute noodzaak!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:07 schreef newyorkcity het volgende:
Heb je eigenlijk parallels nodig om te switchen? Of is het alleen handig?
Dus nee?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:09 schreef Bigs het volgende:
[..]
Als je echt wilt switchen gebruik je natuurlijk geen parallels
Ik gebruik het zelf niet in ieder geval. Ik heb wel een Boot camp installatie, maar die gebruik ik eigenlijk ook alleen om af en toe te gamen (en nu om met Vista te spelen).quote:
Boot camp houdt in dat je iedere keer als de computer opstart kunt kiezen welk programma je wilt gebruiken? Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat Vista op de iMac niet gaat, maar dus toch wel?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:30 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet in ieder geval. Ik heb wel een Boot camp installatie, maar die gebruik ik eigenlijk ook alleen om af en toe te gamen (en nu om met Vista te spelen).
Yep.. door alt vast te houden kun je kiezen tussen OS X en Windows. Het voordeel van Boot camp t.o.v. Parallels is dat je gewoon een volwaardige Windows PC hebt. Dus met 3D acceleratie, 100% compatibility met USB en Firewire devices (mits Windows ze ondersteunt natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 18:44 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Boot camp houdt in dat je iedere keer als de computer opstart kunt kiezen welk programma je wilt gebruiken? Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat Vista op de iMac niet gaat, maar dus toch wel?
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office, als dat geinstalleerd kan worden, maar lijkt me wel als jij zegt dat je door boot camp een volwaardige windows pc hebt, en misschien wat games... Oh en mijn intervocative software, die kan niet op een iMac...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Bigs het volgende:
[..]
Yep.. door alt vast te houden kun je kiezen tussen OS X en Windows. Het voordeel van Boot camp t.o.v. Parallels is dat je gewoon een volwaardige Windows PC hebt. Dus met 3D acceleratie, 100% compatibility met USB en Firewire devices (mits Windows ze ondersteunt natuurlijk) en native gebruik van je geluidskaart e.d. Het ligt er maar net aan waar je je Windows voor wilt gebruiken. Tenminste, als je al een Windows installatie wil. Voordat Apple Intel CPU's gebruikte deed ik alles zonder Windows, was no problemo 8)
Recentere builds van Vista (vanaf de pre-RC1 release ongeveer) werken prima met Boot camp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |