Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office
En MSN!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.
Rare vraag.. maar kun je niet beter MS Office voor Mac OS X gebruiken?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office, als dat geinstalleerd kan worden, maar lijkt me wel als jij zegt dat je door boot camp een volwaardige windows pc hebt, en misschien wat games... Oh en mijn intervocative software, die kan niet op een iMac...
Ik wil geen geld betalen voor nieuwe softwarequote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.
Nieuw ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ik wil geen geld betalen voor nieuwe software
Gratis?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nieuw ?
En trouwens als je zo graag alles download , het is ook te downloaden.
Ja... 'gratis'quote:
OKe, Dat klinkt beter, heb je het nu over office voor windiws of voor de iMac?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor een studentenlicentie van Office 2004 heb ik 18 euro betaald.
haha okequote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef super-muffin het volgende:
dat valt best mee. Ik heb 130 euro betaald voor Office.
Naja, m'n pa dan
Wtf...?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef skiczukie het volgende:
Kom op, we gaan vol vanavond! Ik heb net een tvp-foto gemaakt voor de volgende! En die open ik voor de verandering!
Dan doe ik het wel:quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef skiczukie het volgende:
Kom op, we gaan vol vanavond! Ik heb net een tvp-foto gemaakt voor de volgende! En die open ik voor de verandering!
Office is sowieso niet tof. Behalve Excel. Wat ook niet tof is, maar in elk geval een degelijk programma.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Office for Mac eigenlijk niet zo heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |