Dat had ik ook niet met mijn macbookquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:56 schreef newyorkcity het volgende:
geen geduld...
Het is een leuk systeem, de oude G3 van mij heeft nooit problemen gehad. Het zou dus stabiel moeten zijn, met de iMac heb ik nog geen vreemde problemen gehoordquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb positieve reacties nodis, mijn vriend vindt het al stom dat ik voor de iMac ga..
iMacs zijn gewoon goede, prachtige machines zonder problemen, ik zou er gewoon voor gaan.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:00 schreef newyorkcity het volgende:
Ik heb positieve reacties nodis, mijn vriend vindt het al stom dat ik voor de iMac ga..
Dat hebben ze toch ook!quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef newyorkcity het volgende:
oke oke! op wikipedia staat dat de apples al vanaf begin 2006 Intel Core2Duo processors hebben
Dat wel, maar ze zijn pas geleden overgegaan op de nieuwe intel core2duo's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:04 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch ook!Apple is toch al een paar maanden over op Intel?
Ohja dat was hetquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef JoMo0 het volgende:
Eerst CoreDuo sinds Januari ofzo . Nu Core2Duo sinds 2 weken .
Oud... en wat sneu! koop dan een echte mac....quote:
Dit is meer te vergelijken met een Toyota MR2 met Ferrari bodykit. Ziet er leuk uit, maar de motor is drie maal niks.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:54 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Oud... en wat sneu! koop dan een echte mac....
zelfde om op een Peugeot 205 een Ferrari sticker te plakken![]()
Zijn de prijzen al een stuk gezakt ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
Eui. Ik heb vandaag een Nano 1st gen. gekocht. tvp, en gelukkig heb ik geen last van RSD. *afklopt*
140 euro (+ 15 euro iTunes Music Card en armband t.w.v. 30 euro) voor een 2 Gb. Geen idee of het veel goedkoper is? Ik wilde een witte, dus er was ook niet veel keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Zijn de prijzen al een stuk gezakt ?
Boeie, hij ligt nu lekker te laden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef joriszss het volgende:
voor 19 euro meer regel ik je een 4gb
Niet duur .. als hij nieuw is .. ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
140 euro (+ 15 euro iTunes Music Card en armband t.w.v. 30 euro) voor een 2 Gb. Geen idee of het veel goedkoper is? Ik wilde een witte, dus er was ook niet veel keuze.
En nu 119 euro voor een 1GB met kaart en armbandquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet duur .. als hij nieuw is .. ?
Je betaalde eerst al 150 voor een 1 GB zonder die kaart en armband.
Hoezo die kaarten ? Waar zijn die sets te koop dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En nu 119 euro voor een 1GB met kaart en armband
De Store's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Hoezo die kaarten ? Waar zijn die sets te koop dan ?
Als er een store in de buurt is kan je daar denk ik beter ff heen gaan, ik moet nog tot 29 september wachten op mijn bestelling, en dat zijn nog 10 héle lange dagenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een iPod shuffle online bestellen, maar ik denk dat ik gek word van het wachten
Ja daarom had ik mn Shuffle maar niet mee besteld met mijn Nanoquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een iPod shuffle online bestellen, maar ik denk dat ik gek word van het wachten
Als ik wacht tot hij in de winkels ligt duurt dat even lang, maar dan kan ik hem nadat ik mijn pinpas door de machine haal wel gelijk meenemen, het is gewoon iets psychischquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als er een store in de buurt is kan je daar denk ik beter ff heen gaan, ik moet nog tot 29 september wachten op mijn bestelling, en dat zijn nog 10 héle lange dagen
Jep dat is het kutte als je wat besteld, je hebt het zegmaar al. maar toch weer niet..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik wacht tot hij in de winkels ligt duurt dat even lang, maar dan kan ik hem nadat ik mijn pinpas door de machine haal wel gelijk meenemen, het is gewoon iets psychisch
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:02 schreef oor het volgende:
mgoed waarom bedacht ik me vanmiddag dat ik niets aan een 80 gb ipod heb... ik heb zelf een 80 gb in mijn mac mini zitten.. hoe de fuck krijg ik dat ding ooit vol dan
Dat zijn inderdaad de oude oordopjes jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef GertJanB het volgende:
Nou kan ik me vergissen, maar dit zijn toch de oude oordopjes?
of is dit al door iemand opgemerkt![]()
[afbeelding]
Lijkt me sterk! Zo goedkoop dat ze ze alleen leveren bij de shuffle.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Geqxon het volgende:
Omdat de shuffle een budgetproduct is? En het raar zou zijn daar oordopjes bij te doen ter waarde van 29 euro?
Spotlight houdt alles on the spot bij, nog nooit missers bij gehad.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:41 schreef nonzz het volgende:
Nog een vraagje: Ik heb google desktop search op m'n pc gebruikt. Ik weet dat spotlight op OSX ongeveer hetzelfde kan. Bij GDS was het grote probleem dat hij nieuwe bestanden wel indexeerden, maar als je iets weggooide, hij het niet uit z'n cache haalde. Dan was je dus naar iets opzoek, dacht je het gevonden te hebben en dan "kut, ik heb het weggegooit". Erg slecht. Heeft spotlight dat probleem ook, of houdt alles mooi bij?
Ze zullen ivm. met de garantie hoe dan ook de oude oordopjes machine aan de praat moeten houdenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:15 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Lijkt me sterk! Zo goedkoop dat ze ze alleen leveren bij de shuffle.
Een machine die speciaal de oude oordopjes maakt voor de shuffle... ik geloof niet dat dat de reden is
Elke Metalfan aanbid je laptop nu.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:15 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn MacBook gekregen op 06-06-06, dat is natuurlijk de goden verzoeken.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke Metalfan aanbid je laptop nu.
[..]
Spotlight rulezz idd.quote:Op woensdag 20 september 2006 06:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Spotlight houdt alles on the spot bij, nog nooit missers bij gehad.Spotlight
.
Idd, waarom 3 iPods in hemelsnaam. En ligt het nu aan mij of ben ik de enige die de vorige Nano toch mooier vondquote:
Ja ik gebruik hem ook nog veel bij mijn stereo idd aan de lader.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef Q. het volgende:
De accu van mijn mini doet ook niet zo heel veel meer, max 2 uurtjes at best. Maar goed, op mn werk met adapter er bij is ie nog prima bruikbaar en zolang ben ik toch niet onderweg naar mn werk.
Ja ik vond ze ook wel iets mooier, maar ik zie nu al dat deze niet krast en dat is me heel wat waard. Ook de zoek functie is handig en het feit dat de accu 24 uur mee gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Idd, waarom 3 iPods in hemelsnaam. En ligt het nu aan mij of ben ik de enige die de vorige Nano toch mooier vond(hoewel ik eerst de nieuwe zilveren echt tof vond, zakt dat gevoel nu een beetje weg)
Klopt, past ook maar 4,3 Gb op..quote:Op woensdag 20 september 2006 13:35 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb hier een aantal mappen die ik wil branden op DVD via Finder.
Totale grootte 4.41gb en toch krijg ik de melding dat de map te groot is voor op de DVD
Is iTunes soms helderziendquote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef super-muffin het volgende:
Ja daar kwam ik ook net achter
Trouwens, ik heb net een nieuwe CD gekocht en iTunes vraagt meteen of ik em wou importeren. ook nieuw in iTunes 7
Ja, en dan vooral de zwarte.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind de oude Nano natuurlijk veel mooierder, maar dat komt ik er sinds gisteren dus eentje heb. Ik heb net een half uur in de trein lekker muziek geluisterd en Brick gedaan.
Maar goed dat jij dat stickertje op de achterkant zag, nu is hij zeker 10 procent mooier!quote:
die doorzichtige sticker over geluidssterkte etc?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:16 schreef skiczukie het volgende:
Maar goed dat jij dat stickertje op de achterkant zag, nu is hij zeker 10 procent mooier!En ik vind de witte toch mooier bij mijn MacBook en remote passen weet je wel.
Ze gaan zo vaak stuk dat ze uitverkocht zijn?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:13 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik mijn MacBook nog niet heb ingeleverd, er schijnen pas half oktober weer nieuwe logic board te komen.
Volgens mij is het gewoon iWorks. Niet echt een speciale iMac versie oid...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef newyorkcity het volgende:
Nog ff een vraagje, wat zit er precies op de iMac in plaats van ms office. Ik weet dat er een speciale imac versie hiervan betsaat, maar zit ie er standaard op als je een iMac koopt?
Er zit een demo versie van op, net als een demo versie van iWorks (Pages en Keynote). Verder zit er iLife (iTunes, iPhoto, iWeb, iMove, iDVD en Garageband) bij.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef newyorkcity het volgende:
Nog ff een vraagje, wat zit er precies op de iMac in plaats van ms office. Ik weet dat er een speciale imac versie hiervan betsaat, maar zit ie er standaard op als je een iMac koopt?
Ja werkt voor een maand .quote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef newyorkcity het volgende:
oke, dat is een demo, maar dat werkt wel goed? is alleenniet zo uitgerbeid?
och foto's zijn altijd wel leukquote:Op woensdag 20 september 2006 21:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben mensen nog behoefte aan foto's van de Applestore's in New York en San Francisco? Ik ben er dan toch namelijk
Ik zal ze tegen die tijd er wel op plemmen, misschien loop ik volgende week vrolijk uit de winkel met een draadloze Mighty Mouse aangezien er hier in NL nog een teringlange wachttijd daarop zit..quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef oor het volgende:
[..]
och foto's zijn altijd wel leuk... kom maar op
Die in New York is mooi! met allemaal glas van de buitenkant.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:45 schreef oor het volgende:
[..]
och foto's zijn altijd wel leuk... kom maar op
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beetje vertraagd maar NYC pics had ik ook nog beloofd![]()
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0708.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0707.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0986.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0985.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Extern beeldscherm en muis of toetsenbord aansluiten.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef r4uz het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je macbook pro gewoon actief blijft als je hem dichtklapt?
Heb je die in Soho ook gezien? Die is ook gaaafffquote:Op woensdag 20 september 2006 22:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Beetje vertraagd maar NYC pics had ik ook nog beloofd![]()
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0708.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0707.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0986.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs206.xs.to/xs206/06383/100_0985.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik zal ook gelijk maar de foto's ervan postenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:26 schreef febster het volgende:
[..]
Heb je die in Soho ook gezien? Die is ook gaaafff
Zit daar nou nog wel een Postkantoor in of niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zal ook gelijk maar de foto's ervan posten
Gebouw:
[afbeelding]
Logo:
[afbeelding]
"Reclame" voor Apple, 1 blok verder
[afbeelding]
Mail.appquote:Op donderdag 21 september 2006 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit daar nou nog wel een Postkantoor in of niet?
goeie keus!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef super-muffin het volgende:
Hm, ik zou ook een iMac kunnen kopen inplaats van een ACD. Dan heb een een toffe snelle computer en kan ik Windows gebruiken om websites te testen in IE.
World of Warcraft, als je een spel voor 24/7 wil hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort ook maar een game halen, welke game is het best op een mac?(heb geen zin om bootcamp te installeren)
Ervaring; als je je erin wil verdiepen is het leuk. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan RTS'en of spellen die er ook maar enigzins op lijken.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef TwyLight het volgende:
Mij leek civilization 4 wel leukvind dat soort spellen meestal wel leuk, iemand ervaring met dat spel?
Dat is iets wat ik ook nog steeds overweegquote:Op donderdag 21 september 2006 11:48 schreef super-muffin het volgende:
Hm, ik zou ook een iMac kunnen kopen inplaats van een ACD. Dan heb een een toffe snelle computer en kan ik Windows gebruiken om websites te testen in IE.
Als je echt wilt switchen gebruik je natuurlijk geen parallelsquote:Op donderdag 21 september 2006 18:07 schreef newyorkcity het volgende:
Heb je eigenlijk parallels nodig om te switchen? Of is het alleen handig?
Het is een absolute noodzaak!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:07 schreef newyorkcity het volgende:
Heb je eigenlijk parallels nodig om te switchen? Of is het alleen handig?
Dus nee?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:09 schreef Bigs het volgende:
[..]
Als je echt wilt switchen gebruik je natuurlijk geen parallels
Ik gebruik het zelf niet in ieder geval. Ik heb wel een Boot camp installatie, maar die gebruik ik eigenlijk ook alleen om af en toe te gamen (en nu om met Vista te spelen).quote:
Boot camp houdt in dat je iedere keer als de computer opstart kunt kiezen welk programma je wilt gebruiken? Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat Vista op de iMac niet gaat, maar dus toch wel?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:30 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet in ieder geval. Ik heb wel een Boot camp installatie, maar die gebruik ik eigenlijk ook alleen om af en toe te gamen (en nu om met Vista te spelen).
Yep.. door alt vast te houden kun je kiezen tussen OS X en Windows. Het voordeel van Boot camp t.o.v. Parallels is dat je gewoon een volwaardige Windows PC hebt. Dus met 3D acceleratie, 100% compatibility met USB en Firewire devices (mits Windows ze ondersteunt natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 18:44 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Boot camp houdt in dat je iedere keer als de computer opstart kunt kiezen welk programma je wilt gebruiken? Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat Vista op de iMac niet gaat, maar dus toch wel?
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office, als dat geinstalleerd kan worden, maar lijkt me wel als jij zegt dat je door boot camp een volwaardige windows pc hebt, en misschien wat games... Oh en mijn intervocative software, die kan niet op een iMac...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:49 schreef Bigs het volgende:
[..]
Yep.. door alt vast te houden kun je kiezen tussen OS X en Windows. Het voordeel van Boot camp t.o.v. Parallels is dat je gewoon een volwaardige Windows PC hebt. Dus met 3D acceleratie, 100% compatibility met USB en Firewire devices (mits Windows ze ondersteunt natuurlijk) en native gebruik van je geluidskaart e.d. Het ligt er maar net aan waar je je Windows voor wilt gebruiken. Tenminste, als je al een Windows installatie wil. Voordat Apple Intel CPU's gebruikte deed ik alles zonder Windows, was no problemo 8)
Recentere builds van Vista (vanaf de pre-RC1 release ongeveer) werken prima met Boot camp.
Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office
En MSN!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.
Rare vraag.. maar kun je niet beter MS Office voor Mac OS X gebruiken?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:52 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Was windows alleen van plan te gebruiken voor ms office, als dat geinstalleerd kan worden, maar lijkt me wel als jij zegt dat je door boot camp een volwaardige windows pc hebt, en misschien wat games... Oh en mijn intervocative software, die kan niet op een iMac...
Ik wil geen geld betalen voor nieuwe softwarequote:Op donderdag 21 september 2006 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch gewoon MS Office voor OS X.
Nieuw ?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:57 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ik wil geen geld betalen voor nieuwe software
Gratis?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:01 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nieuw ?
En trouwens als je zo graag alles download , het is ook te downloaden.
Ja... 'gratis'quote:
OKe, Dat klinkt beter, heb je het nu over office voor windiws of voor de iMac?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor een studentenlicentie van Office 2004 heb ik 18 euro betaald.
haha okequote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef super-muffin het volgende:
dat valt best mee. Ik heb 130 euro betaald voor Office.
Naja, m'n pa dan
Wtf...?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef skiczukie het volgende:
Kom op, we gaan vol vanavond! Ik heb net een tvp-foto gemaakt voor de volgende! En die open ik voor de verandering!
Dan doe ik het wel:quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef skiczukie het volgende:
Kom op, we gaan vol vanavond! Ik heb net een tvp-foto gemaakt voor de volgende! En die open ik voor de verandering!
Office is sowieso niet tof. Behalve Excel. Wat ook niet tof is, maar in elk geval een degelijk programma.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind Office for Mac eigenlijk niet zo heel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |