En nu 119 euro voor een 1GB met kaart en armbandquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:55 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet duur .. als hij nieuw is .. ?
Je betaalde eerst al 150 voor een 1 GB zonder die kaart en armband.
Hoezo die kaarten ? Waar zijn die sets te koop dan ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En nu 119 euro voor een 1GB met kaart en armband
De Store's.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:03 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Hoezo die kaarten ? Waar zijn die sets te koop dan ?
Als er een store in de buurt is kan je daar denk ik beter ff heen gaan, ik moet nog tot 29 september wachten op mijn bestelling, en dat zijn nog 10 héle lange dagenquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een iPod shuffle online bestellen, maar ik denk dat ik gek word van het wachten
Ja daarom had ik mn Shuffle maar niet mee besteld met mijn Nanoquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:28 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een iPod shuffle online bestellen, maar ik denk dat ik gek word van het wachten
Als ik wacht tot hij in de winkels ligt duurt dat even lang, maar dan kan ik hem nadat ik mijn pinpas door de machine haal wel gelijk meenemen, het is gewoon iets psychischquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als er een store in de buurt is kan je daar denk ik beter ff heen gaan, ik moet nog tot 29 september wachten op mijn bestelling, en dat zijn nog 10 héle lange dagen
Jep dat is het kutte als je wat besteld, je hebt het zegmaar al. maar toch weer niet..quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik wacht tot hij in de winkels ligt duurt dat even lang, maar dan kan ik hem nadat ik mijn pinpas door de machine haal wel gelijk meenemen, het is gewoon iets psychisch
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:02 schreef oor het volgende:
mgoed waarom bedacht ik me vanmiddag dat ik niets aan een 80 gb ipod heb... ik heb zelf een 80 gb in mijn mac mini zitten.. hoe de fuck krijg ik dat ding ooit vol dan
Dat zijn inderdaad de oude oordopjes jaquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef GertJanB het volgende:
Nou kan ik me vergissen, maar dit zijn toch de oude oordopjes?
of is dit al door iemand opgemerkt![]()
[afbeelding]
Lijkt me sterk! Zo goedkoop dat ze ze alleen leveren bij de shuffle.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef Geqxon het volgende:
Omdat de shuffle een budgetproduct is? En het raar zou zijn daar oordopjes bij te doen ter waarde van 29 euro?
Spotlight houdt alles on the spot bij, nog nooit missers bij gehad.quote:Op woensdag 20 september 2006 01:41 schreef nonzz het volgende:
Nog een vraagje: Ik heb google desktop search op m'n pc gebruikt. Ik weet dat spotlight op OSX ongeveer hetzelfde kan. Bij GDS was het grote probleem dat hij nieuwe bestanden wel indexeerden, maar als je iets weggooide, hij het niet uit z'n cache haalde. Dan was je dus naar iets opzoek, dacht je het gevonden te hebben en dan "kut, ik heb het weggegooit". Erg slecht. Heeft spotlight dat probleem ook, of houdt alles mooi bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |