Ze zullen ivm. met de garantie hoe dan ook de oude oordopjes machine aan de praat moeten houdenquote:Op woensdag 20 september 2006 00:15 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Lijkt me sterk! Zo goedkoop dat ze ze alleen leveren bij de shuffle.
Een machine die speciaal de oude oordopjes maakt voor de shuffle... ik geloof niet dat dat de reden is
Elke Metalfan aanbid je laptop nu.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:15 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn MacBook gekregen op 06-06-06, dat is natuurlijk de goden verzoeken.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke Metalfan aanbid je laptop nu.
[..]
Spotlight rulezz idd.quote:Op woensdag 20 september 2006 06:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Spotlight houdt alles on the spot bij, nog nooit missers bij gehad.Spotlight
.
Idd, waarom 3 iPods in hemelsnaam. En ligt het nu aan mij of ben ik de enige die de vorige Nano toch mooier vondquote:
Ja ik gebruik hem ook nog veel bij mijn stereo idd aan de lader.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef Q. het volgende:
De accu van mijn mini doet ook niet zo heel veel meer, max 2 uurtjes at best. Maar goed, op mn werk met adapter er bij is ie nog prima bruikbaar en zolang ben ik toch niet onderweg naar mn werk.
Ja ik vond ze ook wel iets mooier, maar ik zie nu al dat deze niet krast en dat is me heel wat waard. Ook de zoek functie is handig en het feit dat de accu 24 uur mee gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Idd, waarom 3 iPods in hemelsnaam. En ligt het nu aan mij of ben ik de enige die de vorige Nano toch mooier vond(hoewel ik eerst de nieuwe zilveren echt tof vond, zakt dat gevoel nu een beetje weg)
Klopt, past ook maar 4,3 Gb op..quote:Op woensdag 20 september 2006 13:35 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb hier een aantal mappen die ik wil branden op DVD via Finder.
Totale grootte 4.41gb en toch krijg ik de melding dat de map te groot is voor op de DVD
Is iTunes soms helderziendquote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef super-muffin het volgende:
Ja daar kwam ik ook net achter
Trouwens, ik heb net een nieuwe CD gekocht en iTunes vraagt meteen of ik em wou importeren. ook nieuw in iTunes 7
Ja, en dan vooral de zwarte.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:20 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind de oude Nano natuurlijk veel mooierder, maar dat komt ik er sinds gisteren dus eentje heb. Ik heb net een half uur in de trein lekker muziek geluisterd en Brick gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |