abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41693990
Het Utrecht topic, voor het Utrecht minnende Fok!

Waar in Utrecht wonen ?
Waar in Utrecht wonen # 2
Wonen in Utrecht, deel III.
Wonen in Utrecht, deel IV
het UTRECHT topic
Utreg, me stadsie. (Domstadtopic deel VI)
Utrecht, epicentrum van de wereld. Deel VII
Utrecht, het warme hart van dit koude kikkerland. Deel VIII.
Forza Utreg Deel IX
Utrecht deel X - Met het lekkerste ijs van de wereld
Utrecht XI: SOEP! BALLE! KIELE! YEAH! Lang leve de UIT !
Utrecht XII: mooie stad heel ver achter de duinen

quote:
Als ik boven op de Dom sta,
Kijk ik even naar benee,
Dan zie ik het ouwe Grachie
't Vreeburg en Wijk C.
Ja, dan springt mijn hartsjie open,
Ben trots, wat dachie wat!
d'r is geen mooier plekkie
as Uterech me stad, as Uterech me stad!

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

ben geboren in een huissie in de zakkedragesteeg vlak bij ut losement van jan de tentenneus
al het breuk de gekke bult en kols de kutjeskin schele okkeloen en blauwe teus woon al me leven lang in utreg en ik het ut naar me zin want der is bij ons van alles aan de hand je ken gaan dansen of naar kroegies en je stap het leven in met mooie mokkels en een flipper aan de wand

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

in het stadsjie met ze graggies daar is plaat svan iedereen ze kommen uit allehande landen naar ons toe k kijk haast nooit meer televisie een ander land hoef k nie heen k zie bij me voor de deur al buite land genoeg
knappe rug is ook het zandpad bij genategrummiedreef daar ken je genieten van een broodsjie warm vlees
als de gordijnen zijn gesloten nou dan hank de bood goed scheef het is daar dag en nag het rooie lampen fees

utreg me stadsjie daar gebeurd van alle hand het bruist aan alle kant in het hartsjie van ons land de sterrewijk ut houtplein en het lange roze dal utreg ut mooist van allemaal (2x)

eens per jaar dan is het buurtfees en dan wordt de straat versierd we kwakken vlagge en wat slingers aan de kant
de worden spelletjies gedaan en iedereen drinkt blikies bier en na het dansen loop ut stevig uit de hand we happe koek we lopen zak we spelen bingo en een stamp mooie prijzen ken je winnen allemaal
maar het mooiste das mas klimmen man dan lach ie je een kramp alle die rijksgenoten als aapen in de paal

wat daggie wat van fc utreg gaan we zondags smidagdags met ze alle heen dan staan we te vlagge en te schreeuwen jopie geeft die bal een schup en geef die hondelul der ook meteen een
de sterrewijk het houtplein en het lange roze dal utreg het mooist van ellemaal

Liedtekst: Herman Berkien
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

! ! !

Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.

• Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil dansen in een dampende EKKO.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht.
  • Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.

Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.

• [ Bericht 28% gewijzigd door Misstique op 13-09-2006 17:57:37 ]
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_41694329
    Jeuj. Bedtijd in Utrecht. Jeuj.
    pi_41694338
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
    Nou een vriend van me heeft daar achter de bieb gewoont, en die zijn een paar jaar geleden verhuisd omdat er gewoon al drie keer iemand voor de deur was neergestoken
    achter de bieb...
    mja is een mindere buurt das waar
    Maar in de 4 jaar dat ik hier woon is het hier enorm rustig in Zuilen.
    Volksbuurtje met veel sociale controle
      maandag 11 september 2006 @ 00:03:41 #4
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41694381
    Zuilen zou ik ook niet willen wonen inderdaad. Alhoewel het reuze opgeknapt schijnt te zijn de laatste paar jaren, de keren dat ik er doorheen fietste deed ik sneller dan normaal.
    (het ligt trouwens vooral aan dat het zo rete ver weg ligt, maar toch).
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 11 september 2006 @ 00:04:22 #5
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41694405
    Yep, sirenes 'n stuff raasden hier ook voorbij. Geen idee wat er aan de hand is. Misschien heeft iemand z'n frituurpan aan laten staan.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
    pi_41694516
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:03 schreef speknek het volgende:
    Zuilen zou ik ook niet willen wonen inderdaad. Alhoewel het reuze opgeknapt schijnt te zijn de laatste paar jaren, de keren dat ik er doorheen fietste deed ik sneller dan normaal.
    (het ligt trouwens vooral aan dat het zo rete ver weg ligt, maar toch).
    Nolius woont ook in een van de nieuwbouwflats hier. Er wordt hier veel aan de weg getimmerd ja. De nieuwbouw spuit de grond uit en ook de As van Berlage wordt onderhanden genomen (Prinsbernardlaan-Burg. van Tuyllkade en de van hoorn en egmondkade).
    Maar als je een beetje in de buurt past en door de lokalo's wordt geaccepteerd als niet-Utrechter dan is het hier aangenaam wonen
    pi_41694583
    Mja ik weet niet goed hoe het er nu is, het is al wel weer jaartje of 5 geleden. Ik heb lang in Ondiep gewoond aan de rand van Zuilen. En er was weliswaar veel onderlinge sociale controle, maar dat betekende niet dat er wel een paar keer een auto werd ingevorderd door de belasting, of er een aantal gehandicpate parkeerplaatsen aan mensen die beslist geen handicap hadden waren toebedeeld enzo
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_41694650
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
    Mja ik weet niet goed hoe het er nu is, het is al wel weer jaartje of 5 geleden. Ik heb lang in Ondiep gewoond aan de rand van Zuilen. En er was weliswaar veel onderlinge sociale controle, maar dat betekende niet dat er wel een paar keer een auto werd ingevorderd door de belasting, of er een aantal gehandicpate parkeerplaatsen aan mensen die beslist geen handicap hadden waren toebedeeld enzo
    Daar woon ik dus over 2 weken

Ik vind die rasechte kitsch Utreggers heerlijk
    pi_41694656
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:11 schreef Sjoewe het volgende:
    ..., of er een aantal gehandicpate parkeerplaatsen aan mensen die beslist geen handicap hadden waren toebedeeld enzo
    hahaha
    ja das hier in mijn straat ook (vermoed ik)
    pi_41694704
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:13 schreef Hugster het volgende:

[..]

Daar woon ik dus over 2 weken

Ik vind die rasechte kitsch Utreggers heerlijk
    De luchten van vers gehaalde patat vermengt met de geurige afhaalchinees.... het geluid van GTItjes die het altijd aanwezige achtergrond geluid van Andre Hazes, Wolter Kroes en De Gebroeder Ko overstemmen.

Mijn buurvrouw die me 's ochtends begroet met : Goa je weer werken Jochie!

Heerlijk
    pi_41694747
    tvp .
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_41694831
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:16 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

De luchten van vers gehaalde patat vermengt met de geurige afhaalchinees.... het geluid van GTItjes die het altijd aanwezige achtergrond geluid van Andre Hazes, Wolter Kroes en De Gebroeder Ko overstemmen.

Mijn buurvrouw die me 's ochtends begroet met : Goa je weer werken Jochie!

Heerlijk
    Je omschrijft het perfect
      maandag 11 september 2006 @ 00:29:28 #13
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41694995
    Ook toen mn kat weggelopen was, had ik briefjes door de bus gedaan.

'Is juh katjiej weggelope jochiej? Moar dat terzoij ej, ken je je fietiej effe losmoake, andus kraig ik krasse op meh woageh'
    pi_41695159
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:

'Is juh katjiej weggelope jochiej? Moar dat terzoij ej, ken je je fietiej effe losmoake, andus kraig ik krasse op meh woageh'
    pi_41695294
    Al dat goud
    Dat totale gebrek aan stijl
    Zo heerlijk ordinair fout
    Buurttantes
    Meisjes in roze joggingpakken op roze slippers op roze puch zipjes
    Alleen die bontkraagjes mogen van mij wel wegblijven, maarja dat is onvermijdelijk eh, dat zijn de mannelijke equivalenten van die ordi sletjes
      maandag 11 september 2006 @ 00:47:12 #16
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41695327
    Een vriendin van me wil dolgraag in een echte Utrechtse volksbuurt wonen. Waar 'volks' meestal een negatieve klank heeft, gaan haar ogen juist oplichten. Ondanks dat ze twee universitaire titels heeft, verdenk ik haar er altijd van het liefst de hele dag op de bank te zitten breien. .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_41695342
    Ik ken teveel kroegen tegenwoordig. Ik zit teveel in de kroeg. Pluspunt: ik ben twee weken geleden gestopt met drinken, dus het kost tegenwoordig minder en ik word er niet zo vertiefte brak van. Dat terzijde. Het was sowieso geen goed idee om op zondag in de kroeg te gaan zitten. Morgen moet ik me om 9 uur weer in ons hoofdstedelijke kankergezwel melden. . .
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_41695345
    Utrecht vandaag tussen mn diensten van werk door even bij het uitfeest wezen kijken, was wel leuk
    pi_41695561
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Morgen moet ik me om 9 uur weer in ons hoofdstedelijke kankergezwel melden. . .
    En wat ga je in de Bijlmer doen?
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      maandag 11 september 2006 @ 01:05:51 #20
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_41695688
    Het donker in Utrecht is ook mooier dan elders.

stiekem is kanaleneiland natuurlijk ook een volkswijk
    Noise is all relative to the silence preceding it
      maandag 11 september 2006 @ 01:15:56 #21
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_41695864
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:

Kijk, dit is gewoon mijn taaltje. Als ik iemand zo hoor praten dan voel ik me gelijk thuis... Nee, ik ben geen pauper, heb geen goud om me hals, en ben hoog opgeleid.
    Ik woon dan weliswaar niet in de stad Utreg, maar wel in de gemeente. (zeer dicht bij de stad)

Als iemand zo praat hoeft het natuurlijk niet persé een aso te zijn; ik kan ook gewoon erg plat proate as het moet.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      maandag 11 september 2006 @ 01:37:41 #22
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41696229
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 01:05 schreef Undergod het volgende:
    stiekem is kanaleneiland natuurlijk ook een volkswijk
    Een berber bergdorpje classificeert toch niet echt als authentiek Utrechts .
    pi_41697619
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 01:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Welk een ouderwetse denkbeelden.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 07:35:29 #24
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41697738
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 07:00 schreef Q. het volgende:
    Welk een ouderwetse denkbeelden.
    Je hebt gelijk, inmiddels wel.
    pi_41697754
    Verder dan winkelcentrum Kanaleneiland kom ik niet. .
    pi_41697884
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 07:38 schreef DennisMoore het volgende:
    Verder dan winkelcentrum Kanaleneiland kom ik niet. .
    Überhaubt?
    For great justice!
    pi_41697887
    Welk zonnebankcentrum/studio gaan jullie naartoe (if any)?

VS begint:
    Gemiddeld eens per maand naar "Linewish", dat rijtje winkels aan de Arnodreef, tegenover station Overvecht. Kost ca 6 euro per 20 minuten.

.
    pi_41697915
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 08:05 schreef Q. het volgende:

Überhaubt?
    Jawel, nu naar CS bijvoorbeeld. .

*test*

Oh! Zónder jas/trui/vest-ding! .
    pi_41697933
    En Amersfoort. Ik zal naar je zwaaien als ik je trein langs zie rijden.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 08:16:33 #30
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_41697975
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 01:37 schreef speknek het volgende:

[..]

oooh authentiek Utrechts... ik dacht dat we het over volken hadden

OT: ik ga nooit zonnebanken eigenlijk.
    Misschien is het een soort van rebels afzetten tegen mijn omgeving
    pi_41710218
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
    Welk zonnebankcentrum/studio gaan jullie naartoe (if any)?

VS begint:
    Gemiddeld eens per maand naar "Linewish", dat rijtje winkels aan de Arnodreef, tegenover station Overvecht. Kost ca 6 euro per 20 minuten.

.
    Zonnebank nooit in me opgekomen dat ik daar naartoe zou moeten
    pi_41712351
    Ik ben al wit genoeg van mezelf, daar heb ik geen zonnebank voor nodig.
    For great justice!
    pi_41714366
    Daarom juist.
    Wit & mager is geen fijne combinatie voor mij.
    En met af en toe zonnebank ben ik wat meer gebroken wit, of levend wit zelfs.

.
    pi_41714386
    Hmmz ja, misschien toch maar een keer doen deze winter.
    For great justice!
    pi_41714473
    Daarbij is 't gewoon lekker warm en licht en fijn, en is 't vast goed tegen puistjes op je rug en goed voor je hypofyse of hypothalamus ofzo, tegen winterdipjes. .

En dat in Utrecht!
    pi_41714539
    Maar in Utrecht is dan ook alles tof.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 19:54:44 #37
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41716382
    Waarom was Vredeburg afgesloten? Ongeluk ofzo?
      maandag 11 september 2006 @ 20:14:04 #38
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41717038
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 19:54 schreef speknek het volgende:
    Waarom was Vredeburg afgesloten? Ongeluk ofzo?
    Er was een Jaguar tegen een brandweerwagen gereden op het kruispunt Vredeburg-Catharijnesingel. Hoe en waarom weet ik niet, toen ik er langs fietste was het ergste leed al geleden. En ik doe niet zo erg aan ramptoerisme.
    Check mijn band Glorybox
      maandag 11 september 2006 @ 20:14:50 #39
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41717069
    Hoe ging het met de Jag? .
    pi_41717119
    quote:
    UTRECHT - In het centrum van Utrecht is een verkeerschaos ontstaan doordat er een brandweerwagen op een personenauto is gereden. Dat gebeurde op de hoek van de Cathartijnesingel met het Vredenburg.

De inzittenden van de personenauto zijn daarbij gewond geraakt. Het is nog niet bekend hoe slecht ze er aan toe zijn, maar een slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht.

Door het ongeluk is het Vredenburg helemaal afgesloten. Bussen en ander verkeer moeten omrijden.
    Bron: RTVUtrecht.nl
    For great justice!
    pi_41717348
    Bussen en ander verkeer. .
    pi_41717369
    Veel meer dan bussen rijdt daar niet.
    For great justice!
    pi_41717491
    Taxi's en de politie!

Ik heb nog nooit zoveel politie gezien als in Utrecht .
      maandag 11 september 2006 @ 21:07:25 #44
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41719104
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 20:14 schreef speknek het volgende:
    Hoe ging het met de Jag? .
    Slecht. Ongeveer een kwart van de motorkap was weg.
    Check mijn band Glorybox
      maandag 11 september 2006 @ 21:26:44 #45
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41720002
    RIP voor de nabestaanden .
    pi_41720082
    Zijn er dooien dan?
    En waarom moeten nabestaanden in vrede rusten?

Ja, ik vráág maar...
    pi_41720091
    Vergeet je bloemetje in je usericon niet, spek.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 21:47:27 #48
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_41720872
    ik ben tegen boosaardige geesten in mijn utrecht dennis, daarom!
      maandag 11 september 2006 @ 22:20:14 #49
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41721936
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
    Zijn er dooien dan?
    En waarom moeten nabestaanden in vrede rusten?

Ja, ik vráág maar...
    Da's al een tijdje een running gag op de frontpage. Eerst waren er natuurlijk de debielen die niet doorhadden dat hun 'rip voor de nabestaanden' belachelijk was, maar er bleken zoveel debielen te zijn dat het nu algemeen geaccepteerd is.
    pi_41722072
    Ah, mijn dank. .

De Frontpage, daar kom ik nooit, net als in/op Kanaleneiland.
      maandag 11 september 2006 @ 22:27:06 #51
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41722176
    Is er trouwens een route in Utrecht waarbij je óver het spoor heen kan, ipv er onder door?
    Ik ben echt helemaal panisch voor bruggen enzo, de waalse tunnel daar ga ik zelfs van hyperventileren. . (Nog bedankt Q, voor de tip dat het korter was om "vlakbij het station door dat fietserstunneltje" te gaan. Ik dacht dat ik dood ging.)
    Dat viaduct vlak voor de Uithof vind ik ook "geweldig", al trek ik dat wat beter, aangezien die vrij hoog is (en niet uit één stuk).
    Concreet mijn vraag: is het mogelijk om vanuit Ondiep in het centrum te komen zonder onder een (spoor)brug door te hoeven? Idem voor de Uithof?
      maandag 11 september 2006 @ 22:34:43 #52
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41722374
    Niet zonder een giga eind (kilometers) om te fietsen, maar ehm tja ehm waarom in gods naam
      maandag 11 september 2006 @ 22:48:36 #53
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41722785
    Huh? Vanuit Ondiep? Je bedoelt die brug over de Amsterdamsestraatweg?
      maandag 11 september 2006 @ 22:53:11 #54
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41722891
    Tja ehm Ondiep wordt van de stad afgesneden door de spoorlijn zegmaar.
      maandag 11 september 2006 @ 22:54:58 #55
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41722941
    Psies. En daar gaan alleen maar tunnels onderdoor:
    klik
    pi_41722947
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:27 schreef Christine het volgende:
    (Nog bedankt Q, voor de tip dat het korter was om "vlakbij het station door dat fietserstunneltje" te gaan. Ik dacht dat ik dood ging.)
    Graag gedaan. De tunnel bij de Van Sijpensteinkade is trouwens nog dramatischer vind ik.
    For great justice!
    pi_41722985
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
    Ah, mijn dank. .

De Frontpage, daar kom ik nooit, net als in/op Kanaleneiland.
    Heeee niets tegen Kanaleneiland he. Ohww wacht ik woon er gelukkig tegenover. Niet dat dat veel beter is . Maar toch . Niets tegen mijn hood he
    Partyagenda;
    Outdated....
    pi_41723010
    Waar precies?
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 22:59:06 #59
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723052
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
    Niet zonder een giga eind (kilometers) om te fietsen, maar ehm tja ehm waarom in gods naam
    Omdat ik dus panisch ben voor tunnels. .
    pi_41723082
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:56 schreef CrustyClown het volgende:

Heeee niets tegen Kanaleneiland he. Ohww wacht ik woon er gelukkig tegenover. Niet dat dat veel beter is . Maar toch . Niets tegen mijn hood he
    Oja, in Bergen op Zoom. .
    pi_41723131
    In Maarssen kan je over het spoor zonder tunnel.
    For great justice!
    pi_41723155
    En er zijn plannen om ter hoogte van het Rabo hoofdkantoor een brug over het spoor te bouwen richting Park Nieuwenoord.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 23:02:45 #63
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723179
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
    In Maarssen kan je over het spoor zonder tunnel.
    Hoe ver is dat om fietsen?
    Oh, ik kan natuurlijk ook op de Uithof gaan wonen.
    pi_41723194
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Oja, in Bergen op Zoom. .
    Jaja, ik moet mijn profiel weer eens updaten, mijn sig loopt ook al achter op de feestjes. Maar ben inmiddels van Bergen op zoom naar breda verhuist, terug naar boz. En woon sinds dit schooljaar in Utrecht
    Partyagenda;
    Outdated....
      maandag 11 september 2006 @ 23:03:35 #65
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723207
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
    En er zijn plannen om ter hoogte van het Rabo hoofdkantoor een brug over het spoor te bouwen richting Park Nieuwenoord.
    Van wie is dat plan? Ik wil met hem/haar trouwen. .
    pi_41723223
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Van wie is dat plan? Ik wil met hem/haar trouwen. .
    Van de Rabobank. . Die heeft daar een potje voor.
    For great justice!
    pi_41723237
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef Christine het volgende:

[..]

Omdat ik dus panisch ben voor tunnels. .
    Mja ik vrees echt dat er in dit deel van de stad geen weg OVER het spoor is
    pi_41723265
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef Christine het volgende:

[..]

Best ver. En in Groenekan kan je over het spoor richting Amersfoort denk ik.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 23:05:22 #69
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41723275
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef Christine het volgende:

[..]

De hele amsterdamsestraatweg af, ongeveer een half uur, en dan vervolgens dat half uur ook weer terug.
      maandag 11 september 2006 @ 23:05:47 #70
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723293
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

Mja ik vrees echt dat er in dit deel van de stad geen weg OVER het spoor is
    De spoorbrug op de amsterdamsestraatweg is trouwens nog wel te doen. In vergelijking met de daalsetunnel.
    pi_41723350
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef Christine het volgende:

[..]

De spoorbrug op de amsterdamsestraatweg is trouwens nog wel te doen. In vergelijking met de daalsetunnel.
    Of de immer leuke Van Sijpensteinsetunnel, JunkHQ.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 23:07:38 #72
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41723356
    Sorry dat ik het zo stel, maar je bent besloten om met deze angst te blijven leven?
    pi_41723419
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Q. het volgende:

Of de immer leuke Van Sijpensteinsetunnel, JunkHQ.
    Junks galore! .
    pi_41723422
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef Christine het volgende:

[..]

En de spoorovergang bij de HSU...
      maandag 11 september 2006 @ 23:10:37 #75
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723475
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
    Sorry dat ik het zo stel, maar je bent besloten om met deze angst te blijven leven?
    Nee, morgen is het weer over. .

Maar serieus, wat kan je eraan doen? Onder gewone (kleine) treintunnels durf ik wel door als er geen trein overheen gaat op dat moment, maar anders kan ik gewoon nergens anders aan denken dan het gewicht wat op die tunnel rust en dat het elk moment boven op mij kan instorten. Altijd al gehad trouwens, die angst. Maar hier zijn wel extreem veel (trein)tunnels, zodat het nu echt opvalt.
    pi_41723517
    Heel hard fietsen, ogen dicht en uit laten vieren.
    En een trein in een instortende tunnel bovenop je. What a way to go!
    Nog nooit vertoond in de Mens'lijke Geschiedenis! .
    pi_41723540
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:10 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, morgen is het weer over. .

Maar serieus, wat kan je eraan doen? Onder gewone (kleine) treintunnels durf ik wel door als er geen trein overheen gaat op dat moment, maar anders kan ik gewoon nergens anders aan denken dan het gewicht wat op die tunnel rust en dat het elk moment boven op mij kan instorten. Altijd al gehad trouwens, die angst. Maar hier zijn wel extreem veel (trein)tunnels, zodat het nu echt opvalt.
    Heb je dan reele voorbeelden van bruggen in Nederland in het recente verleden die onder het treingewicht zijn ingestort?
      maandag 11 september 2006 @ 23:13:34 #78
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41723583
    Nou ik zou met een psycholoog praten.

Het lijkt toch een beetje op een uit de hand gelopen angst, en Utrecht is wel tunneltown, en ik denk dat je in alle uren dat je moet gaan omfietsen wel veel leukere dingen kan gaan doen.

maandag 11 september 2006 @ 23:14:52 #79
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723628
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
    Heel hard fietsen, ogen dicht en uit laten vieren.
    En een trein in een instortende tunnel bovenop je. What a way to go!
    Nog nooit vertoond in de Mens'lijke Geschiedenis! .
    Dat doe ik, maar soms fietsen er mensen heel sloom voor me.
    En ik schaam me ervoor. .

Het is ook geen reële angst, maar dat is wel vaker zo, met angsten. . Dus logisch nadenken dat het zich nog nooit heeft voorgedaan, helpt niks. Eens moet de eerste keer zijn he. .
    Goed, ik ga wel eens in therapie voor die angst (ofzo) maar het is mijn enige echte angst, dat koester ik ook wel een beetje. .
    pi_41723644
    'k Heb het vermoeden dat zo'n tunnel nog niet instort, al is een trein twee keer zo zwaar! .
    Wordt allemaal overgedimensioneerd etc.
    pi_41723684
    Ik hoef dus voorlopig geen bezoek meer van je te verwachten? Je kan richting mij trouwens ook via de Cartesiusweg fietsen, niet heel ver om en een hele korte tunnel.
    For great justice!
    pi_41723701
    Gebeurt trouwens maar hoogst zelden helaas, dat er een trein over rijdt nét op het moment dat ik er fiets... .
      maandag 11 september 2006 @ 23:16:47 #83
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41723714
    ik woon in een tunnel
      maandag 11 september 2006 @ 23:16:51 #84
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723717
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
    'k Heb het vermoeden dat zo'n tunnel nog niet instort, al is een trein twee keer zo zwaar! .
    Wordt allemaal overgedimensioneerd etc.
    Heb je wel eens onder Centraal Station gelopen?
    Moet je eens opletten hoe krom het plafond staat... dat de schrootjes op het plafond allemaal gebarsten zijn en dat er soms rare dingen naar beneden vallen.
    Maargoed, dit is allemaal offtopic.
    Ontopic dan maar. Weet iemand een goede psycholoog in Utrecht? .
      maandag 11 september 2006 @ 23:17:39 #85
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41723759
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef Christine het volgende:

[..]

Moet je eens opletten hoe krom het plafond staat... dat de schrootjes op het plafond allemaal gebarsten zijn en dat er soms rare dingen naar beneden vallen.
    Via de huisarts laten verwijzen.
    pi_41723764
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
    Gebeurt trouwens maar hoogst zelden helaas, dat er een trein over rijdt nét op het moment dat ik er fiets... .
    Vind ik best tof, vooral bij die oude ijzeren viaducten, maakt zo'n lekker teringgeluid.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 23:18:25 #87
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723791
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Vind ik best tof, vooral bij die oude ijzeren viaducten, maakt zo'n lekker teringgeluid.
    Metaalmoeheid .
    Het komt voor he.
    pi_41723810
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Christine het volgende:

[..]

Metaalmoeheid .
    Het komt voor he.
    Bij vliegtuigen ja.
    For great justice!
    pi_41723823
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat doe ik, maar soms fietsen er mensen heel sloom voor me.
    En ik schaam me ervoor. .

Het is ook geen reële angst, maar dat is wel vaker zo, met angsten. . Dus logisch nadenken dat het zich nog nooit heeft voorgedaan, helpt niks. Eens moet de eerste keer zijn he. .
    Goed, ik ga wel eens in therapie voor die angst (ofzo) maar het is mijn enige echte angst, dat koester ik ook wel een beetje. .
    Je moet er idd wel vanaf willen.. Het feit dat je hier hardop zegt dat het een irreele angst is is de eerste stap. Ik was vroeger panisch voor honden en vond mijn angst wel reeel bij mij is het langzaam vermindert toen ik voor me zelf wilde toegeven dat het een irreele angst was en dat ik DUS wel de confrontatie met mijn angst aankon van wege het irreele karakter van mijn angst.
    pi_41723837
    Mensmoeheid komt vaker voor. Levensmoeheid ook. Maar niet in Utrecht natuurlijk. We hebben De Trap al gehad, dus hier stort voorlopig niets meer in.
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 23:20:09 #91
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41723877
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Bij vliegtuigen ja.
    Mijn fiets had het ook. Ik had opeens twee halve fietsen
    pi_41723903
    Je moet érgens aan dood gaan he? Had je plannen verder?

Straks eindig je nog bij een of ander kutbedrijf waar je van 9 tot 5 je uren slijt tot aan je pensioen. Het waren 40 fantástische jaren...
    pi_41723941
    Utrecht staat trouwens prachtig op Google Earth.
    (Wat trouwens ook onder Mac OS X werkt)
    For great justice!
      maandag 11 september 2006 @ 23:21:40 #94
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41723952
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mijn fiets had het ook. Ik had opeens twee halve fietsen
    Whehe. Ik visualiseerde.
      maandag 11 september 2006 @ 23:22:01 #95
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41723973
    Ja dan kan je naam beter op een mooie plaquette bij een spoorbrug staan.

"Ze durfde niet, maar ging toch, jammer van die trein, toch al met al, je leven was kort maar fijn"

maandag 11 september 2006 @ 23:23:31 #96
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41724027
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Whehe. Ik visualiseerde.
    De onderste stang ging eerst, en toen knakte de bovenste ook naar beneden door. Gelukkig was het in de brandgang met 3 km/u, anders had ik waarschijnlijk mn tweede gebroken kaak mogen verwelkomen
      maandag 11 september 2006 @ 23:24:18 #97
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41724060
    En toch moet ik lachen .
    pi_41724121
    Weet er iemand trouwens nog een goede plek om een nieuwe fiets te vinden. Een goede 2de hands is al goed. En het antwoord junk hoef ik niet te horen
    Partyagenda;
    Outdated....
      maandag 11 september 2006 @ 23:26:39 #99
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41724165
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:24 schreef Christine het volgende:
    En toch moet ik lachen .
    De fietsenmaker ook
      maandag 11 september 2006 @ 23:54:13 #100
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41724995
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef Christine het volgende:

[..]

Daar heb ik nou nog nooit last van gehad!! Die bruggen liggen er al jaren. En als de schrootjes barsten door het gewicht van de trein was ie al lang ingestort . Klinkt al een lichte fobie hoor, dat is goed te behandelen...
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41729392
    Ik heb dat compleet andersom. !

Iemand vertelde mij ooit dat je een wens mag doen als je door een tunnel rijdt op het moment dat er een trein overheengaat of als je over een brug rijdt en er vaart een boot onderdoor. Ook complete lariekul natuurlijk, maar ik blijf nogsteeds een beetje loeren en kienen en harder of zachter fietsen zodat ik juist wel treinen en boten meepak, want dan mag ik een wens doen. .
      dinsdag 12 september 2006 @ 11:08:39 #102
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41731279
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef ioko het volgende:

[..]

Daar heb ik nou nog nooit last van gehad!! Die bruggen liggen er al jaren. En als de schrootjes barsten door het gewicht van de trein was ie al lang ingestort . Klinkt al een lichte fobie hoor, dat is goed te behandelen...
    sprak de psycholoog .
    Oja, ik zit in de UB .
      dinsdag 12 september 2006 @ 11:28:16 #103
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41731801
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 11:08 schreef Christine het volgende:

[..]

sprak de psycholoog .
    Oja, ik zit in de UB .
    Sorry he?
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 12 september 2006 @ 11:29:13 #104
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41731825
    Ja maar ik ga toch niet voor zoiets idioots in therapie? .
    pi_41731930
    Misschien gaat het wel over nu je in Utrecht woont.
      dinsdag 12 september 2006 @ 11:36:07 #106
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41731983
    Het openbaart zich pas sinds ik in Utrecht woon.
    Maar ik hoop dat het vanzelf over gaat. .
      dinsdag 12 september 2006 @ 11:36:54 #107
    44470 ErikT
    Lekker PSV!
    pi_41731994
    quote:
    Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef Christine het volgende:

[..]
    Oh en EricT, heb je nog verder wat cultuur meegekregen van Parnassos? Sorry dat ik zo snel die workshop in moest. Volgend jaar doen we een herkansing. .
    Ik heb nog ff bij de Jazzalike bigband gestaan, en dat is wel tof. (<--sluikreklame)

Maar ik moest al snel weg om te hockeyen. Dus dat was niet erg hoor. 4-2 gewonnen trouwens
    Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
    3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
    pi_41733226
    Vanaf morgen werk in in Utrecht

En ik studeer er ook nog, dus utrecht is wel een beetje mijn stadjie aan het worden.
    pi_41738266
    Ik werk nu dus als nachtreceptionist bij NH Hotels.
    Gisteren bij de het hotel bij de Jaarbeurs, daar hebben ze een restaurant helemaal bovenin met gigantische ramen., dan kan je over de hele stad heen kijken. Je kan alles zien, ontzettend mooi! Wat een uitzicht!
    pi_41740925
    Bijdehante UvAmedewerkers die laatdunkende mailtjes naar je sturen als je vraagt of ze je inschrijving nou eindelijk gefixt hebben. .
    Talpa. .

. Ik heb een Tivoli T-shirt ! .

Voor iedereen die ook een vet Tivoli-shirt wil, ze zijn te koop bij Lillith op de Donkere Gaard, en bij Revenge op het Vredenburg. .
    pi_41746216
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 11:36 schreef Christine het volgende:
    Het openbaart zich pas sinds ik in Utrecht woon.
    Maar ik hoop dat het vanzelf over gaat. .
    En anders gewoon met je fiets door HC banjeren
      dinsdag 12 september 2006 @ 20:01:00 #112
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41746616
    HC?
    pi_41746646
    Hoog Catherijne... .

Die wist ík zelfs! .
      dinsdag 12 september 2006 @ 20:03:39 #114
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41746725
    .
    pi_41749136
    . En Christine komt niet uit U-hu-trecht ! Troelala, troelala ! .
    pi_41749341
    Zaterdag ga ik intern verhuizen trouwens. Ik woon al sinds begin juli op een kamertje met een bed, een stoel met al mijn kleren erop, twintig verhuisdozen en niks meer. De broer van mijn huisgenote verhuist er morgen uit, dus dan kan ik erin.

. Grotere kamer. .
    . Twijfelaarhoogslaper. .
    . Geen buren meer die bij me naar binnen kunnen kijken. .
    . Geen muur meer delen met lawaaierige pubers hiernaast. .
    . Groot raam. .
    pi_41749446
    Daar moet op gedronken worden, hi ha ho, etc etc.
      dinsdag 12 september 2006 @ 21:27:24 #118
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41749776
    Nou.
    Ik ben eindelijk op adem genoeg gekomen om mijn verhaal even af te steken.
    Ik heb namelijk flink de balen in.
    Als student maak je gemakkelijk vrienden en nieuwe contacten. Tenminste, dat hoor je altijd. En altijd als ik bij andere mensen (studenten) in andere steden op bezoek was, dan ging dat ook voor mij op. Daarom zag ik niet op tegen het verhuizen naar een nieuwe stad + al mijn vrienden (ooowwww wat waren dat veel zeg!) achter laten om in Utrecht te gaan studeren.
    Maar ik ben helemaal niet goed in vrienden maken!
    So far heb ik alleen aan de UIT twee potentiële vriendinnetjes overgehouden (met wie ik iig ga squashen dus dat is al iets). Van mijn studie hoef ik niks te verwachten, vrijwel niemand woont in Utrecht. En vanmiddag moesten we in de werkgroep duo's vormen voor een opdracht en raad eens wie er alleen over bleef? Ik fietste met tranen in m'n ogen naar huis, waar ik een flink potje heb zitten janken. .
    Maar ik zet mijn schouders er weer onder, ik ga waarschijnlijk lid worden van de SGS (ben ik vanmiddag al even wezen buurten, ontzettend leuke mensen daar) en ik ga natuurlijk rondhangen bij Parnassos en ik heb me net als geïnteresseerde gemeld bij een internationale vereniging.
    Komt goed, komt goed. Maar soms he... soms... pffffft.
    pi_41750086
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Christine het volgende:
    + 5 Herkenbaar.

Ik had dat in mijn eerste jaar ook heel erg. En nu ook weer, nu ik in Amsterdam studeer aan de UvA, maar hier nog woon. Iedereen van mijn studie heeft al vrienden van z'n bachelor in Amsterdam en is na college weg, hangen met vrienden in de kroeg, en de rest die niet uit Amsterdam komt zit 5 minuten na college weer in de trein naar huis. En ik wil juist in Amsterdam ook mensen leren kennen.

En ik mis Utrecht heel erg als ik in Amsterdam ben, en dat is geen grapje. Ik word humeurig van alle idioten op straat, en de mensen van de UvA zijn een stelletje Oostblokburocraten. In Utrecht vind ik het heerlijk om in een kroegje in mijn eentje koffie te gaan drinken, in Amsterdam zou ik niet weten waar ik leuk kan gaan zitten.

En ik mag dan ZOOOO'N bek hebben, ik heb wel een beetje een klein hartje hoor. En ik vind het ook stom om me op te gaan dringen of mensen aan te gaan klampen. . Maar ik wil ook gewoon nieuwe mensen leren kennen, en een nieuwe stad leren kennen. En dat is maar lastig.
      dinsdag 12 september 2006 @ 21:40:03 #121
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41750326
    quote:
    En voordat je het weet is je volledige sociale leven compleet geïntegreerd en verweven met fok. .
    pi_41751077
    quote:
    ! ! !

• Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was.
  • Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino.
  • Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water.
  • Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas.
  • Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel.
  • Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag.
  • Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns.
  • Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom.
  • Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting.
  • Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga.
  • Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving.
  • Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.

• It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_41751158
    .
    pi_41751261
    quote:

[..]

• * Dit uitzicht elke dag heeft

Zaterdag weer pann he Utrechtse gays zijn relaxed
    ...nothing happens until you make it happen...
    pi_41751528
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef menininha het volgende:

[..]

* Dit uitzicht elke dag heeft

Zaterdag weer pann he Utrechtse gays zijn relaxed
    Zaterdag ben ik op het verkleedfeest van een vriendin van me. En het vorige PANNfeest moest ik werken, dus ik heb mijn portie Dancing Queen/Tomber La Chemise/Bahia-hiii, bahia-hoeoeoe voor de komende tijd wel weer gehad. . Ga liever weer een keer naar Kitty/Cruise Control in ACU. Bovendien word ik altijd heel teurig van het soort lesbo's/faghags dat op die PANNfeesten afkomt.

. Streepjespolo's, need I say more ? .
    pi_41751567
    quote:
    Dat lijkt me dit topic wel mooi samenvatten. Slotje? .
      dinsdag 12 september 2006 @ 22:27:05 #127
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41752315
    quote:

[..]

! ! !

• Ode
    Check mijn band Glorybox
    pi_41753527
    Kan die tirade niet in de OP ofzo ?
      dinsdag 12 september 2006 @ 23:02:06 #129
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41753857
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
    DAT lijkt me nou een goed idee
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 12 september 2006 @ 23:03:45 #130
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41753931
    quote:
    [b]Op dinsdag 12 september 2006 21:27 Zeer herkenbaar verhaal
    SGS is leuk ! Ik heb er een aantal jaren bij gezeten en ik ken een paar bestuursleden nu, en veel oud- bestuursleden. Het is echt een leuke club mensen en je kunt zo betrokken zijn als je maar wilt....
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      dinsdag 12 september 2006 @ 23:07:12 #131
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41754097
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef ioko het volgende:

[..]

SGS is leuk ! Ik heb er een aantal jaren bij gezeten en ik ken een paar bestuursleden nu, en veel oud- bestuursleden. Het is echt een leuke club mensen en je kunt zo betrokken zijn als je maar wilt....
    Ja, maar eigenlijk wil ik graag bij het ESN, en ik heb het denk ik te druk voor twee verenigingen .
    SGS was wel enorm gezellig vanmiddag, ja. .
    pi_41754237
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Christine het volgende:
    Nou.
    Ik ben eindelijk op adem genoeg gekomen om mijn verhaal even af te steken.
    Ik heb namelijk flink de balen in.
    Als student maak je gemakkelijk vrienden en nieuwe contacten. Tenminste, dat hoor je altijd. En altijd als ik bij andere mensen (studenten) in andere steden op bezoek was, dan ging dat ook voor mij op. Daarom zag ik niet op tegen het verhuizen naar een nieuwe stad + al mijn vrienden (ooowwww wat waren dat veel zeg!) achter laten om in Utrecht te gaan studeren.
    Maar ik ben helemaal niet goed in vrienden maken!
    So far heb ik alleen aan de UIT twee potentiële vriendinnetjes overgehouden (met wie ik iig ga squashen dus dat is al iets). Van mijn studie hoef ik niks te verwachten, vrijwel niemand woont in Utrecht. En vanmiddag moesten we in de werkgroep duo's vormen voor een opdracht en raad eens wie er alleen over bleef? Ik fietste met tranen in m'n ogen naar huis, waar ik een flink potje heb zitten janken. .
    Maar ik zet mijn schouders er weer onder, ik ga waarschijnlijk lid worden van de SGS (ben ik vanmiddag al even wezen buurten, ontzettend leuke mensen daar) en ik ga natuurlijk rondhangen bij Parnassos en ik heb me net als geïnteresseerde gemeld bij een internationale vereniging.
    Je bent niet de enige ik dacht leuk naar Utrecht op kamers, nieuwe mensen om me heen: studiegenoten en vooral huisgenoten, ik zie ze bijna nooit en als ik ze zie doen we niet veel ik kan mee-eten daar houdt het mee op ik heb 6 huisgenoten (nu woon ik dan op kamers in zeist maar ben daar alleen omt e slapen bijna ) verder vandaag op mn studie, heb mn mond niet open gehad, niemand die naar me om keek, ik heb soms dagen dak met niemand praat simpelweg omdatn er niemand is om tegen te praten, (behalve als het moet (in de winkel ofzo). Mja ach ik zie wel hoe t komt,
      woensdag 13 september 2006 @ 00:12:42 #133
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41756433
    Soms, heel soms, vind ik dit nog best een fijn forum. Over dit soort dingen praat je anders vrijwel nooit met mensen. Ik vind het genant dat ik heb zitten huilen omdat ik als laatste overbleef. Maar het doet me goed te lezen dat ik iig niet de enige ben die moeite heeft met dit soort dingen.
    Uiteindelijk komt het wel op z'n pootjes (daar ben ik nog altijd van overtuigd), maar het voelt soms gewoon gigantisch kut. En dan is een beetje herkenning op fok wel fijn. Thanx. .
    pi_41756955
    Alle begin is moeilijk natuurlijk.. maargoed even positief denken: hoeveel mensen heb je nu leren kennen? in hoeveel tijd?
    stel je leert elke week 1 nieuw iemand kennen.. Dan lijkt het nu alsof je de andere 6 dagen van die week stil gestaan hebt en het is eenzaam natuurlijk.. maar zie daar.. over een jaar heb je 52 utrecht vriendjes! Ga je het lekker druk mee hebben hoor, komt helemaal goed! Geef het een beetje tijd, en wees niet bang om mensen aan te spreken! als je nog weinig mensen kent heb je ook niets te verliezen toch?!
    pi_41760109
    Als niet-student mensen leren kennen is nog veul moeilijker. Alle mensen die ik ken kende ik al toen ik hier kwam wonen, ze komen alleen allemaal hier wonen.
    For great justice!
    pi_41760158
    Hier dan ook maar even?
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 06:45 schreef SnowDoggg het volgende:
    Wat is het toch prachtig als je vroeg op bent en je ziet de stad Utrecht tot leven komen
    pi_41768249
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 06:58 schreef Q. het volgende:
    Als niet-student mensen leren kennen is nog veul moeilijker. Alle mensen die ik ken kende ik al toen ik hier kwam wonen, ze komen alleen allemaal hier wonen.
    agree!
      woensdag 13 september 2006 @ 14:49:14 #138
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41770546
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
    Ik heb 'm in een topicreport geplakt
      woensdag 13 september 2006 @ 14:51:27 #139
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41770610
    En ik als authentieke Utrechter maak ook niet makkelijk veel nieuwe vrienden hier hoor. De mensen zijn redelijk gesloten. Zomaar in de kroeg een gesprek met iemand krijgen is een redelijk unicum. Via sport, studentenverenigingen, studieverenigingen en bij mensen thuis in huis komen leer je toch de meesten kennen, al is dit topic ook een goed bron
    pi_41770745
    Ik verheug mij reeds op het moment dat ik over twee uur met de trein in mijn mooie Utrecht aankom, de Dom in de middagzon te zien stralen en dat ik als hoogtepunt de pracht en praal van HC in ogenschouw mag nemen. .
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 15:02:46 #141
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41770918
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 14:55 schreef Q. het volgende:
    Ik verheug mij reeds op het moment dat ik over twee uur met de trein in mijn mooie Utrecht aankom, de Dom in de middagzon te zien stralen en dat ik als hoogtepunt de pracht en praal van HC in ogenschouw mag nemen. .
    Pracht en praal van HC? Hoe erg is dat oord waar jij werkt eigenlijk Q?!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41771132
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef ioko het volgende:

[..]

Amersfoort.
    pi_41771241
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 14:55 schreef Q. het volgende:
    Pracht en praal...HC....
    pi_41771442
    dat is echt DE puist van Utrecht centrum
    pi_41771528
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef ioko het volgende:

[..]

Alles is beter dan Amersfoort, ZELFS HC!
    For great justice!
    pi_41771537
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 15:15 schreef martijn_AR het volgende:

[..]

Pracht en praal...HC....
    Ik voel me onbegrepen.
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 15:42:49 #147
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41771957
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 15:28 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik voel me onbegrepen.
    Wansmaak is ook smaak
    Check mijn band Glorybox
    pi_41772869
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 15:28 schreef Q. het volgende:

[..]

Alles is beter dan Amersfoort, ZELFS HC!
    Is Amersfoort ZO in en in triest
    pi_41773024
    Ja, net Almere maar dan met oude gebouwen en NOG saaier.
    For great justice!
    pi_41773117

Huuuu!
    For great justice!
    pi_41773329
    ziet er best knus uit
    pi_41773524
    Ik zag net een schildpad in de Oude Gracht zwemmen, arm beessie
      woensdag 13 september 2006 @ 16:42:01 #153
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41773773
    Het is te warm om iets te doen.
    pi_41773936
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:
    Ik zag net een schildpad in de Oude Gracht zwemmen, arm beessie
    Weet je zeker dat het een schildpad was ? Mijn schoonmoeder wil namelijk nog wel eens een stukkie gaan zwemmen met haar schild op haar rug.
    Radical islam is the snake in the grass.
    Moderate islam is the grass that hides the snake.
      woensdag 13 september 2006 @ 16:52:46 #155
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41774078
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 16:42 schreef Christine het volgende:
    Het is te warm om iets te doen.
    Klopt, maar ik moet wel
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41774454
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het een schildpad was ? Mijn schoonmoeder wil namelijk nog wel eens een stukkie gaan zwemmen met haar schild op haar rug.
    Dan heb je een heel klein schoonmoedertje
    pi_41774725
    Dat klopt, en ze is ook een beetje groenig.
    pi_41774855
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Hathor het volgende:
    Dat klopt, en ze is ook een beetje groenig.
    Met rode strepen op de wangen? En hele lange enge nagels?
    Ow en kan ze haar kop intrekken!
    pi_41775067
    Ken je haar soms ?
      woensdag 13 september 2006 @ 17:22:19 #160
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41775117
    Niet zo verwonderlijk dat ze groen is, met rode strepen, enge lange nagels en een intrekbaar hoofd. In de oudegracht zwemmen doet dat soort dingen met je.
    pi_41775175
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef Hathor het volgende:
    Ken je haar soms ?
    Ik heb haar net zien zwemmen
    pi_41775663
    Utrecht is trouwens ontzettend duidelijk bij Google Earth .
    Ik woon nog net in het niet geblurde gedeelte, heel het Oorsprongpark kan je niet
      woensdag 13 september 2006 @ 17:45:11 #163
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41775774
    Ja ik snap er niks van, want afgezien van wat dure huizen is daar niks, terwijl je bij de Marechaussee basis even voorbij de berenkuil vrolijk kan koekeloeren.
      woensdag 13 september 2006 @ 17:46:31 #164
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41775813
    Dat was gisteren geloof ik bij RTL nieuws. Zij zijn er naartoe geweest om te kijken waarom het geblurd was, maar konden ook niks vinden.
    Mensen die het weten, mochten mailen .
    pi_41775871
    Google Earthen op Utrecht is erg tof, kijken of ik nog toffe, bijzondere dingen zie.
    For great justice!
    pi_41775927
    Dat gebouw van het DGZ, zo heet het toch?, is staatsgevaarlijk

Ik woon er 10 meter vandaan, maar daar is echt niks boeiends, het is een groot park waar honden schijten

Of de spoorwegovergang
    pi_41775989
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef VoreG het volgende:
    Dat gebouw van het DGZ, zo heet het toch?, is staatsgevaarlijk

Ik woon er 10 meter vandaan, maar daar is echt niks boeiends, het is een groot park waar honden schijten

Of de spoorwegovergang
    Terecht dat ze dat blurren.
    pi_41776193

Mooi huissie

De trap bij de oude gracht staat er nog
    pi_41776352

In het rode cirkeltje. .
      woensdag 13 september 2006 @ 18:12:50 #170
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41776583
    pi_41776810
    Ik woon daar vlak bij DM.
    For great justice!
    pi_41777122
    Als 't nou live was, konden we kijken of het al te druk is op terrasjes.
    pi_41777308
    For great justice!
    pi_41777313
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
    "Vast wel."
    For great justice!
    pi_41777344
    Wat heb jij nou voor gekronkel achter je huis?
    pi_41777547
    Dat is de binnentuin.
    For great justice!
    pi_41777661
    Dan is het goed.

'k Ga nu kijken of ik een onderdeel kan vervangen van mijn brakke stationsfiets, of dat alles te veel zit vastgeroest.

.
      woensdag 13 september 2006 @ 18:51:23 #178
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41777719

Het konijnenhok op ons dakterras staat er zelfs op (rode rondje)
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      woensdag 13 september 2006 @ 19:16:41 #179
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41778649
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 18:51 schreef ioko het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Het konijnenhok op ons dakterras staat er zelfs op (rode rondje)
    Ik woon een eindje verderop.
      woensdag 13 september 2006 @ 19:17:01 #180
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41778664
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
    Met welk doel? .
    pi_41778705
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef Christine het volgende:

Met welk doel? .
    Zuipen Beschaafd een biertje drinken.
      woensdag 13 september 2006 @ 19:18:57 #182
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41778732
    Ah, terrashangen.
    pi_41778772
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zuipen Beschaafd een biertje drinken.
    Alcoholist! Dat doe je toch niet?
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 19:21:20 #184
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41778820
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Alcoholist! Dat doe je toch niet?
    Oké, jij mag nooit meer mee. .
    pi_41778931
    Verstandig.
    For great justice!
    pi_41779337
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
    [afbeelding]

[afbeelding]

In het rode cirkeltje. .
    Hé, wat grappig, zo gedetailleerd is nog maar sinds heel kort mogelijk dan, of niet? Want ik heb helemaal niet zo lang geleden nog gekeken of ik mijn eigen huis kon vinden (ik woon bij jou in de straat) en toen was Utrecht nog één grote blur.

Eens even op die foto van jou kijken of ik mezelf er toevallig op zie lopen onder dat klimrek door, met een zak friet in m'n hand.
    pi_41779451
    Ja, dat is sinds kort! Tof, utrecht is één van de scherpste steden zichtbaar!
    pi_41779606
    O wat leuk zeg, ik ga straks meteen ook eens kijken. Wat zien die straten er trouwens allemaal uitgestorven uit. Waar zijn al die voetgangers en fietsers gebleven?
      woensdag 13 september 2006 @ 19:44:42 #189
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41779650
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef _Floddertje_ het volgende:
    O wat leuk zeg, ik ga straks meteen ook eens kijken. Wat zien die straten er trouwens allemaal uitgestorven uit. Waar zijn al die voetgangers en fietsers gebleven?
    Photoshop. .
      woensdag 13 september 2006 @ 19:45:43 #190
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41779691

Hoop ik, althans. Ze zaten een beetje moeilijk te doen en sindsdien heb ik niets meer gehoord, dus ik begin nu wel retezenuwachtig te worden...
    pi_41779936
    Dit ben ik, dit ben ik!!!

Of het is iemand anders, dat kan natuurlijk ook.
    pi_41779938
    Zou echt überkut zijn als het niet door zou gaan, spek.
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 19:55:47 #193
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41780047
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:52 schreef Q. het volgende:
    Zou echt überkut zijn als het niet door zou gaan, spek.
    Dat zou een behoorlijke understatement zijn. Nouja we moeten gewoon genoeg verdienen (netto 1900 geloof ik, op een huur van 800). Maar die vrouw van het bemiddelingsbureau klonk wel heel bedenkelijk. Nou kwam dat ook omdat ze dacht dat m'n vriendin maar 700 verdiende (een wetenschapper die minder verdient dan het minimumloon - -, maar ze bleek naar de vakantietoeslag te kijken), maar toch..

[ Bericht 1% gewijzigd door speknek op 13-09-2006 19:57:07 (typfoutje) ]
      woensdag 13 september 2006 @ 19:56:03 #194
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41780054
    Wordt er nog gezopen vanavond?
    pi_41780295
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Christine het volgende:
    Er wordt op tijd naar bed gegaan, want morgen moet er weer gewerkt worden en ik ben nog steeds niet helemaal fit.
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 20:02:41 #196
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41780311
    Wordt er een avond niet gezopen?

Ben ik trouwens een enge stalker als ik iedereen's huis opzoek, erin prik en opsla?
    pi_41780380
    Als je mn huis maar niet lek prikt.
    For great justice!
    pi_41781384
    Q ik heb 4 jaar lang 10x per week door je steegje gelopen
      woensdag 13 september 2006 @ 20:34:38 #199
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41781414
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
    Dat klinkt bijna obsceen.
    pi_41781520
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
    Was het lekker?
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 20:39:03 #201
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41781574
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Q. het volgende:
    Als je mn huis maar niet lek prikt.
    Er zijn van die grappen, die zijn zo stom dat ze weer leuk worden.

Dit is daar niet een van.
    pi_41781827
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Was het lekker?
    ja

Wel vaak ruzie gehad met die hondsbrutale Marokkaanse strontjochies bij jou uit de buurt.
    De hebben echt een lef men Ook van 10-12 jaar eh
    pi_41782246
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Er zijn van die grappen, die zijn zo stom dat ze weer leuk worden.

Dit is daar niet een van.
    Ik begin echt steeds meer op mijn vader te lijken.
    For great justice!
    pi_41782443
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:

[..]

ja

Wel vaak ruzie gehad met die hondsbrutale Marokkaanse strontjochies bij jou uit de buurt.
    De hebben echt een lef men Ook van 10-12 jaar eh
    Echt heel veel last heb ik er niet van. Ik weet wel dat de Grebbenberglaan hier schuin tegenover (bij de sportvelden) De plek van Utrecht is waar de meeste autoinbraken plaats vinden. Veel ouders die hun auto 'even' parkeren met heel veel dure dingen er in. Het is elke dag weer feest met de grote hoeveelheden glas op de weg.
    For great justice!
    pi_41784093
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Echt heel veel last heb ik er niet van. Ik weet wel dat de Grebbenberglaan hier schuin tegenover (bij de sportvelden) De plek van Utrecht is waar de meeste autoinbraken plaats vinden. Veel ouders die hun auto 'even' parkeren met heel veel dure dingen er in. Het is elke dag weer feest met de grote hoeveelheden glas op de weg.
    Ja daar heb ik dus al die tijd op school gezeten
    Veel hoopjes glas daar ja
    pi_41784487
    Allemensen, wat komen er ontzettend veel sirenes langs op dit moment...
    pi_41784525
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef _Floddertje_ het volgende:
    Allemensen, wat komen er ontzettend veel sirenes langs op dit moment...
    Ik hoor ze ook, iemand enig idee wat er aan de hand is?
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 22:02:39 #209
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41784606
    Q, zou jij me binnenkort een keertje met de auto willen/kunnen helpen met het verplaatsen van twee dozen vol met boeken van mijn huis naar De Slegte?
    pi_41784838
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef Q. het volgende:

Het houdt ook maar niet op.

[ramptoerist] Jammer dat Google Earth niet live is. [/ramptoerist]
    pi_41785097
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:02 schreef Christine het volgende:

Q, zou jij me binnenkort een keertje met de auto willen/kunnen helpen met het verplaatsen van twee dozen vol met boeken van mijn huis naar De Slegte?
    Ze heeft tieten, Q.!
      woensdag 13 september 2006 @ 22:15:42 #212
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41785117
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ze heeft tieten, Q.!
    Jammer he?! .
    pi_41785175
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:15 schreef Christine het volgende:

Jammer he?! .
    Och. .
    pi_41785258
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:02 schreef Christine het volgende:
    Hoe moet ik ooit met de auto bij De Slegte komen?
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 22:22:04 #215
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41785281
    Is dat studentencomplex in Lunetten een beetje leuk trouwens? Ik ben over 10 maanden aan de beurt om daar te mogen wonen .
      woensdag 13 september 2006 @ 22:22:27 #216
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41785303
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Hoe moet ik ooit met de auto bij De Slegte komen?
    Ik heb géén idee. Ook niet waar het zit trouwens. Maar ik ga niet twee verhuisdozen achterop de fiets zetten. .
    pi_41785326
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef Q. het volgende:

Ik ben er al achter, dankzij deze site, daarop werd om 21.56 uur een bedrijfsbrand aan de Van Heuven Goedhartlaan gemeld.
    pi_41785357
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef Christine het volgende:

Ik heb géén idee. Ook niet waar het zit trouwens. Maar ik ga niet twee verhuisdozen achterop de fiets zetten. .
    De Slegte zit aan de Oude Gracht.
    pi_41785888
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Christine het volgende:
    Check. Ben net terug .
    pi_41785913
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

De Slegte zit aan de Oude Gracht.
    Op de drukste plek van de Oude Gracht as I might add.
    For great justice!
    pi_41785960
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Ik ben er al achter, dankzij deze site, daarop werd om 21.56 uur een bedrijfsbrand aan de Van Heuven Goedhartlaan gemeld.
    Bedrijfsbrand, zouden die Mocros dat kantoorgebouw op de hoek met de Beneluxlaan in de fik hebben gestoken? Of de Rijnbaan?
    For great justice!
      woensdag 13 september 2006 @ 22:38:51 #222
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41785978
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Op de drukste plek van de Oude Gracht as I might add.
    Hoe krijg ik die boeken daar dan? .
    pi_41785982
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:36 schreef Litpho het volgende:

[..]

Check. Ben net terug .
    Zo vroeg? Dat kan nooit echt zuipen zijn geweest.
    For great justice!
    pi_41785997
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Christine het volgende:

[..]

Hoe krijg ik die boeken daar dan? .
    Niet met mijn auto iig.
    For great justice!
    pi_41786009
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Zo vroeg? Dat kan nooit echt zuipen zijn geweest.
    Ik heb vakantie, Q. Je staat versteld hoe vroeg je dan kan beginnen .
      woensdag 13 september 2006 @ 22:39:40 #226
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41786016
    Je bent een echte vriend, Q. .
    pi_41786212
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:39 schreef Christine het volgende:
    Je bent een echte vriend, Q. .
    I know.
    For great justice!
    pi_41791687
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Bedrijfsbrand, zouden die Mocros dat kantoorgebouw op de hoek met de Beneluxlaan in de fik hebben gestoken? Of de Rijnbaan?
    We hebben antwoord, de Rijnbaan dus:
    quote:
    Bij een brand in het winkelcentrum aan de Van Heuven Goedhartlaan (Kanaleneiland) hebben gisteravond (woensdag) drie winkels schade opgelopen.

Er was sprake van hevige rookontwikkeling. De brandweer rukte met groot materieel uit omdat boven de winkels mensen wonen. Sommige bewoners zijn hun huis uitgevlucht. Anderen keken vanaf het balkon gelaten toe hoe de brandweer z’n werk deed. De oorzaak is nog onbekend. Er vielen geen gewonden. Het vuur ontstond even voor 22.00 uur. De brandweer was nog geruime tijd bezig met nablussen. Zowel bij de Aldi, de slager als de bakker was er schade. Het vervallen winkelcentrum is omgeven van bouwhekken, klaar voor een opknapbeurt. De brand bracht tientallen bewoners van de wijk Kanaleneiland-Noord de straat op.
    For great justice!
      donderdag 14 september 2006 @ 11:42:38 #229
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41796730
    Prachtig gezicht vanmorgen op weg naar mijn werk. Op het Smakkelaarsveld waren ze bezig fietsen uit dat slootje te vissen. Midden op het veld lag een manshoge berg met allemaal half vergane stinkende fietsen. Heb een paar fotootjes gemaakt, die zal ik vanavond posten.
    Check mijn band Glorybox
      donderdag 14 september 2006 @ 11:56:42 #230
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41797199
    Op weg naar de Uithof liggen ook een paar van die baggerfietsen in de berm. Vlak voor het viaduct.
      donderdag 14 september 2006 @ 12:14:07 #231
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41797718
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef Svyatagor het volgende:
    Prachtig gezicht vanmorgen op weg naar mijn werk. Op het Smakkelaarsveld waren ze bezig fietsen uit dat slootje te vissen. Midden op het veld lag een manshoge berg met allemaal half vergane stinkende fietsen. Heb een paar fotootjes gemaakt, die zal ik vanavond posten.
    Dat doen ze idd om de zoveel jaar, ongelofelijk wat ze daar uithalen!! De rest van de grachten zijn trouwens even erg, al zitten daar niet alleen fietsen maar zelfs koelkasten bij
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41798003
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef ioko het volgende:

[..]

Dat doen ze idd om de zoveel jaar, ongelofelijk wat ze daar uithalen!! De rest van de grachten zijn trouwens even erg, al zitten daar niet alleen fietsen maar zelfs koelkasten bij
    En schildpa.. schoonmoeders!
    pi_41804608
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef Svyatagor het volgende:
    ah vandaar die graafmachine
    Too much is never enough!
      donderdag 14 september 2006 @ 21:55:04 #234
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41816249

Check mijn band Glorybox
      donderdag 14 september 2006 @ 21:56:38 #235
    36304 Christine
    Da's toch ideaal?!
    pi_41816331
    !
    Wat doen ze naderhand eigenlijk met die fietsenlijkjes?
    pi_41816432
    Tering wat een stapel!
    For great justice!
    pi_41816447
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
    !
    Wat doen ze naderhand eigenlijk met die fietsenlijkjes?
    Verkopen als nieuw.
    For great justice!
      donderdag 14 september 2006 @ 22:06:06 #238
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41816724
    quote:
    Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef Q. het volgende:
    Tering wat een stapel!
    De opvis-meneren waren ook wel trots op hun werk. Maakten zelf ook foto's enzo.
    Check mijn band Glorybox
    pi_41817649
    RIP
    pi_41817824
    Tjemig, dat die gracht niet overstroomd is door al die fietsen.
    pi_41818177
    Ze hebben gewoon het huissie van de schildpad gesloopt..
      vrijdag 15 september 2006 @ 13:46:02 #242
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41833722
    Ik zou het vanmiddag horen over m'n appartement. Als het niet doorging hadden ze nog wel een ander leuk huisje achter de hand. Jaja, ik ken dat soort huisjes achter de hand . Maar als ze dat doen is er blijkbaar best een kans dat het niet doorgaat .
    pi_41834468
    Sinds 1 augustus mag ik mijzelf rekenen tot inwoner van het mooie Utrecht
    Vorige week heb ik eindelijk mijn trouwe oude fietsje naar Utrecht gehaald zodat ik niet elke ochtend word gesandwiched in lijn 11. Werd ik gisterochtend wakker, kijk uit mijn raam; fiets gemolesteerd
    Waarom?

p.s. iemand een fietsenschuurtje in Lombok ter beschikking?
    p.p.s. waar haal ik een nieuwe oude goede goedkope fiets vandaan (in Utrecht)?
    pi_41834857
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 14:26 schreef troT het volgende:
    Sinds 1 augustus mag ik mijzelf rekenen tot inwoner van het mooie Utrecht
    Vorige week heb ik eindelijk mijn trouwe oude fietsje naar Utrecht gehaald zodat ik niet elke ochtend word gesandwiched in lijn 11. Werd ik gisterochtend wakker, kijk uit mijn raam; fiets gemolesteerd
    Waarom?

p.s. iemand een fietsenschuurtje in Lombok ter beschikking?
    p.p.s. waar haal ik een nieuwe oude goede goedkope fiets vandaan (in Utrecht)?
    Welkom in Utrecht, hel voor fietseigenaren. Van mij zijn er al 3 gestolen, dus ik neem niet eens de moeite meer om een nieuwe te kopen, ik ga wel lopen of met de bus.

Hier op Overvecht zit een adres voor goeie tweedehands fietsen, daar heb ik al eerder iemand op geattendeerd. Voor een Eurootje of 50 heb je er een.
    pi_41835445
    Ik woon al zes jaar in Utrecht, mijn omafiets is nog nooit gestolen. Kwestie van én een goed AXA-slot én een joekel van een massief metalen brommerslot eromheen gooien. En het slot altijd ook door je frame heen halen, want vaak zie je op straat een volledig intact slot om een lantaarnpaal liggen, tja dan weet je dat de fiets die daar aan vast zat dus gewoon knullig op slot gezet is.
    pi_41835734
    Nou, om mijn laatste fiets zat dus gewoon een slot van 80¤, maar dat weerhield ze er toch niet van om hem te pikken. En ja, ook ik had hem aan een paal vastgebonden. Ik denk dat als ze hem perse willen hebben, ze gewoon met een betonschaar komen of zo.
      vrijdag 15 september 2006 @ 15:47:06 #247
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41836213
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
    Ik woon al zes jaar in Utrecht, mijn omafiets is nog nooit gestolen. Kwestie van én een goed AXA-slot én een joekel van een massief metalen brommerslot eromheen gooien. En het slot altijd ook door je frame heen halen, want vaak zie je op straat een volledig intact slot om een lantaarnpaal liggen, tja dan weet je dat de fiets die daar aan vast zat dus gewoon knullig op slot gezet is.
    Klopt voor mij ook! Woon ook al 6 jaar in Utrecht, met opafiets die niet wordt gejat....
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 15 september 2006 @ 16:15:57 #248
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41837045
    RAAAAAGHH, de eigenaar vond inderdaad dat we niet genoeg verdienden! !
    Kutmongool, we hadden nog elfhonderd per maand over na de huur! Wilde zeker na afloop stiekem de huur omhoog gooien ofzo .
      vrijdag 15 september 2006 @ 16:23:39 #249
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41837295
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef speknek het volgende:
    Kutmongool, we hadden nog elfhonderd per maand over na de huur! Wilde zeker na afloop stiekem de huur omhoog gooien ofzo .
    Wat een onzin zeg!! Erg jammer voor jullie.....
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41839061
    Fiets is ook niet gestolen maar gewoon in elkaar getrapt. En ik verwacht dat het repareren van twee in elkaar getrapte wielen en een krom stuur en zadel meer kost dan een nieuwe tweedehands fiets. Ik was wel bang voor diefstal maar mijn twee supersloten hebben het nog goed gehouden. Het is in mijn straatje wel aan de orde van de dag (nacht eigenlijk) dat fietsen gesloopt worden. Gewoon wat jongens die zich 's nachts vervelen. Mijn fiets was niet het enige slachtoffer deze week
    pi_41840962
    quote:
    Wat idioot inderdaad! Jammer
      vrijdag 15 september 2006 @ 18:39:35 #252
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_41841165
    quote:
    tss. ik wist niet eens dat je daar op geweigerd kon worden. Ja, dat ze willen checken dat je een bepaald inkomen hebt snap ik, maar als je zoveel overhoudt zou dat nooit een probleem moeten zijn, lijkt me. Bummer zeg.
    Check mijn band Glorybox
    pi_41841448
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 17:24 schreef troT het volgende:
    Fiets is ook niet gestolen maar gewoon in elkaar getrapt. En ik verwacht dat het repareren van twee in elkaar getrapte wielen en een krom stuur en zadel meer kost dan een nieuwe tweedehands fiets. Ik was wel bang voor diefstal maar mijn twee supersloten hebben het nog goed gehouden. Het is in mijn straatje wel aan de orde van de dag (nacht eigenlijk) dat fietsen gesloopt worden. Gewoon wat jongens die zich 's nachts vervelen. Mijn fiets was niet het enige slachtoffer deze week
    Waar woon je dan ergens in lombok? bij mij in de straat is juist zoveel sociale controle (iedereen kent elkaar of is familie zo ongeveer ) dat er echt noooit wat gebeurt, al zet je je fiets helemaal niet op slot, staatie er de volgende dag nog steeds!
      vrijdag 15 september 2006 @ 18:52:50 #254
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41841565
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 18:39 schreef Svyatagor het volgende:
    tss. ik wist niet eens dat je daar op geweigerd kon worden. Ja, dat ze willen checken dat je een bepaald inkomen hebt snap ik, maar als je zoveel overhoudt zou dat nooit een probleem moeten zijn, lijkt me. Bummer zeg.
    Ik verdenk het bemiddelingsbureau er ernstig van broddelwerk geleverd te hebben, ook niet eens opbellen of er iemand garant kan staan ofzo... .
    pi_41846000
    Dat hele fietsending zit mij dus ook dwars. Ik woon dus in Oudwijk, en mijn fiets is dus gewoon hier bij mij voor de deur tussen 11 uur 's avonds en 7 uur 's ochtends gejat. Alle huizen zijn gehorig en hebben enorme ramen, maar niemand heeft iets gezien en het was niet de eerste fiets hier in huis. De derde in de afgelopen vijf jaar. Ik wil eigenlijk ook een fietsenschuurtje ofzo. .

Tegenwoordig kabel ik 'm dubbel vast aan dingen, in de hoop dat mensen te lui zijn om ofwel mijn fiets te mutileren danwel een slijptol mee te slepen.
      vrijdag 15 september 2006 @ 21:27:18 #256
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41846399
    pi_41846979
    Weer zo'n website die gemaakt is door mensen die denken dat Safari alleen iets met zebra's is.
    pi_41850457
    Nooit problemen met mijn fiets

AXA slot, groot slot achter en groot slot voor.
    Verder parkeer ik hem hier in de achtertuin waar niemand bijkan
    pi_41855632
    quote:
    Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
    Nooit problemen met mijn fiets

AXA slot, groot slot achter en groot slot voor.
    Verder parkeer ik hem hier in de achtertuin waar niemand bijkan
    Ik heb geen achtertuin. ;
    pi_41858393
    quote:
    Wat een kutzooi man! Pfff.
    For great justice!
      zaterdag 16 september 2006 @ 12:56:24 #261
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_41859624
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 08:47 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik heb geen achtertuin. ;
    Achtertegelvierkantje
    pi_41862130
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Achtertegelvierkantje
    Ons plaatsje.

En als ik daar mijn fiets neer wil zetten, dan moet ik door de hal, de woonkamer, de gang en de keuken, met minstens 3 bochten die niet te nemen zijn met een fiets.

Oh en dat mijn buurjongen wat mij betreft een jeukerige geslachtsziekte kan krijgen, omdat ie nu weer op discosterkte naar slechte latinmuziek aan het luisteren is. Btw, hij heet Caldera, en dat is dus Spaans voor "boiler". . En elke keer als hij teringherrie maakt denk ik "Ach, maar jij heet Boiler."
    pi_41862659
    kent iemand hier het griftpark? is dat wat?
    Too much is never enough!
      zaterdag 16 september 2006 @ 15:12:02 #264
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41862977
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 14:54 schreef The6thgate het volgende:
    kent iemand hier het griftpark? is dat wat?
    Ik vind het wilhelminapark leuker, maar das misschien persoonlijk....

[ Bericht 1% gewijzigd door ioko op 16-09-2006 19:56:16 ]
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41864141
    Ik heb een paar maanden op de Oude Kerkstraat gewoond, en toen ging ik altijd hardlopen in het Griftpark. En we hebben er nogal eens picknickfeestjes. We hebben zelfs een keer stiekum gebarbecued onder de lelijke beelden. .

Oh en dat ik de perfecte Audrey Hepburn outfit voor een verkleedfeestje vanavond heb. Ik had al het perfecte jurkje en de perfecte schoenen, maar nu heb ik rooie kousen, nepbont luipaard mini-cape, ronde zwarte zonnebril, zwarte halflange handschoenen, een sigarettenpijpje en matchende oorbellen. . En als ik de knot en de oorbellen zat word, dan doe ik ze af en uit, en dan ben ik een sixties mod-meisje.

God, ik ben zo leuk en zo mooi. .
      zaterdag 16 september 2006 @ 16:51:52 #266
    157178 framboos
    fris en fruitig
    pi_41864734
    Het Griftpark is groot, maar ongezellig. Wilhelminapark is beter, Julianapark ook.
      zaterdag 16 september 2006 @ 17:16:07 #267
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41865194
    Ja het wilhelminapark is het leukst ja, sowieso is dat het mooiste stukje Utrecht.

Godverdomme, ik wil het niet meer over dat pleurispark hebben. Kouwe kak allemaal .
    pi_41865256
    Transwijk is ook best leuk, spek.
    For great justice!
    pi_41865793
    Park Transwijk? .
    pi_41866576
    Ja, in Park Transwijk ga ik altijd hardlopen. Dat is echt best een leuk park geworden.
    pi_41867508
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 16:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
    God, ik ben zo leuk en zo mooi. .
    En dan heb je je bescheidenheid nog niet eens genoemd .

Ik ben woensdag terug trouwens, dus donderdagavond kan ik je uiteraard gewoon terzijde staan .
      zaterdag 16 september 2006 @ 19:57:59 #272
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41868871
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 18:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
    Ja, in Park Transwijk ga ik altijd hardlopen. Dat is echt best een leuk park geworden.
    Was ook het bevrijdingsfestival afgelopen jaar, idd, leuk park.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41869590
    quote:
    Proberen de criminele jeugd voor te blijven?
    For great justice!
      zondag 17 september 2006 @ 10:47:50 #274
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41881985
    quote:
    Op zaterdag 16 september 2006 20:26 schreef Q. het volgende:

[..]

Proberen de criminele jeugd voor te blijven?
    Goed voor je conditie joh, dat joggen
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41897471
    Ik ga toch echt voor het Julianapark.
    Leuk park, waar vaak minifestivalletjes ed zijn...een mini kinderboerderijtje en een lekkere ligweide
    pi_41901980
    quote:
    Same here! Transwijk, mijn wijk . Park Transwijk, mijn park O.
      zondag 17 september 2006 @ 21:57:17 #277
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_41902950
    Transwijk. .
    For great justice!
      zondag 17 september 2006 @ 21:57:36 #278
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_41902960
    Volgens mij is er geen enkele wijk in Nederland met zo'n hoge FOK!ker dichtheid als Transwijk.
    For great justice!
    pi_41905092
    Transwijk rules de pan uit. Heel Utrecht is gewoon heerlijk, al die restaurantjes aan de werf die meteen vol zitten bij een straaltje zon, er draait altijd wel een leuke film, de mooie grachten, de gemoedelijke drukte, heerlijke stad!
      zondag 17 september 2006 @ 23:58:59 #280
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_41907471
    een foto van park transwijk is mijn achtergrond.
    Hoe stoer ben ik.

En het is zo lekker dichtbij
    pi_41911811
    Wel godverdomme.

Ik heb mijn oude fiets teruggevonden. Of tenminste, mijn huisgenote fietste net naar haar werk en belde me op dat ze mijn fiets een straat verder zag staan. Precies met mijn sloten erop en alles. Een of andere kankermongool heeft die fiets dus gejat, even een paar weken weggezet, en dan nu klaargezet om de sloten door te zagen ofzo.

Ik ben er gewoon verdomme fysiek agressief van. Stomme lul die dit soort dingen doet. Bah. .

Ik heb mijn oude fiets dus net met veel pijn en moeite op het plaatsje gezet. Nu heb ik dus opeens twee fietsen. .
    pi_41911837
    Ik heb wel het gevoel dat er in (zuid-)west een heel stuk minder fietsen gestolen worden dan in de rest van de stad. Zal ook wel komen doordat in al die lelijke flats genoeg fatsoenlijke ruimte is om die dingen te stallen.
    For great justice!
    pi_41920362
    Net geprobeerd wat studieboeken te verkopen bij de Slegte, maar ik kon er echt schndalig weinig voor krijgen. Weet iemand misschien een ander adresje in Utrecht waar ze boeken inkopen?
      maandag 18 september 2006 @ 14:47:22 #284
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41920450
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 08:10 schreef Q. het volgende:
    Ik heb wel het gevoel dat er in (zuid-)west een heel stuk minder fietsen gestolen worden dan in de rest van de stad. Zal ook wel komen doordat in al die lelijke flats genoeg fatsoenlijke ruimte is om die dingen te stallen.
    Marokkanen kunnen niet fietsen. En junks halen hun neus op voor Zuid-West.
      maandag 18 september 2006 @ 14:57:52 #285
    157178 framboos
    fris en fruitig
    pi_41920773
    Utrecht
    pi_41920786
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Marokkanen kunnen niet fietsen. En junks halen hun neus op voor Zuid-West.
    Dat zeg ik. In ZW is het beter.
    For great justice!
      maandag 18 september 2006 @ 15:05:13 #287
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_41921011
    Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat ik binnen afzienbare tijd in ZW woon.
    pi_41921200
    In Oost worden ook geen fietsen gestolen, maar dat komt omdat het een geweldige wijk is.
    pi_41922459
    Ik dacht al, er ontbreekt een topic in mijn AT; zijn we alweer twee topics verder met deze reeks... Tja moet je maar niet drie weken op vakantie gaan. Ohja en jullie kleppen teveel
      maandag 18 september 2006 @ 16:26:05 #290
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_41923309
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef speknek het volgende:
    Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat ik binnen afzienbare tijd in ZW woon.
    woonde jij niet al in transwijk?
    Das ook een beetje ZW he
      maandag 18 september 2006 @ 17:00:07 #291
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41924188
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:52 schreef zatoichi het volgende:
    Ik dacht al, er ontbreekt een topic in mijn AT; zijn we alweer twee topics verder met deze reeks... Tja moet je maar niet drie weken op vakantie gaan. Ohja en jullie kleppen teveel
    Niet!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      maandag 18 september 2006 @ 17:45:19 #292
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_41925288
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 06:58 schreef Q. het volgende:
    Mwoa.

Ik ben een jaar of 5 terug naar Utrecht verhuist. Ik had 6 maanden Wenen achter de rug, raakte semi-depressief in boers Enschede, en heb toen besloten de stoute schoenen aan te trekken en met m'n vriendinnetje mee te gaan naar Utrecht, en daar stage te gaan lopen. Maargoed, toen ging het dus na 1.5 jaar uit, en merkte ik dat eigenlijk de enige vrienden die ik had m'n collega's waren.

Dus! Ben bij Kampong gaan hockeyen. Als iets goed netwerken is, is het wel een teamsport! Op dergelijke manieren kom je vrij makkelijk aan nieuwe vrienden, beter dan met iemand in 't cafe gaan staan kletsen. Met mensen van je eigen geslacht doe je dat eigenlijk niet, en met mensen van 't andere moet je erg sterke openingsteksten hebben

(beetje mosterd na de maaltijd maar vond 't een interessante discussie)
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
    pi_41925335
    Ik ben niet sociaal genoeg voor teamsporten, heb het nooit gedaan en zie mezelf er ook niet aan doen. Gelukkig heb ik geen relatie, want dan maak je helemaal slecht vrienden, omdat je dan toch elkaar hebt. Als je alleen bent moet je wel.
    For great justice!
    pi_41928057
    Bah, ik ben moe. Stom Amsterdam.
    pi_41928233
    Het kind van de buren twee huizen verderop heeft een zenuwtoeval en is nu al twintig minuten nonstop aan het krijsen. De hond van de buren daarachter krijgt het daarvan op z'n heupen en doet ook al een kwartier vrolijk mee, wat die baby dan weer verder over de zeik helpt. En dan dat alles op de rustgevende reggaeton van de . buurjongens. .

. En ik was al zo moe. .
    pi_41928239
    Weer een Enschede'er naar Utrecht. .
    pi_41928266
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
    Weer een Enschede'er naar Utrecht. .
    Hebben we nog niet genoeg van dat soort figuren hier?
    For great justice!
    pi_41929500
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Q. het volgende:

[..]

Hebben we nog niet genoeg van dat soort figuren hier?
    Mwhoa
    pi_41930268
    quote:
    Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Undergod het volgende:
    een foto van park transwijk is mijn achtergrond.
    Hoe stoer ben ik.

En het is zo lekker dichtbij
    VETTT! !!!

Ik woon ook in Transwijk. Maar er zijn idd een hoop fokkers die in transwijk wonen ja . Best gezellig toch . Als ik me dan verveel kunnen we een FOK zuip avondje houden
    Partyagenda;
    Outdated....
    pi_41930515
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

VETTT! !!!

Ik woon ook in Transwijk. Maar er zijn idd een hoop fokkers die in transwijk wonen ja . Best gezellig toch . Als ik me dan verveel kunnen we een FOK zuip avondje houden
    In het multi cultureel koffiehuis dat onder m´n flat zit .
    pi_41930694
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 20:41 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

In het multi cultureel koffiehuis dat onder m´n flat zit .
    Ah, jij woont naast DM.
    For great justice!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')