Weet je zeker dat het een schildpad was ? Mijn schoonmoeder wil namelijk nog wel eens een stukkie gaan zwemmen met haar schild op haar rug.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:
Ik zag net een schildpad in de Oude Gracht zwemmen, arm beessie
Klopt, maar ik moet welquote:Op woensdag 13 september 2006 16:42 schreef Christine het volgende:
Het is te warm om iets te doen.
Dan heb je een heel klein schoonmoedertjequote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een schildpad was ? Mijn schoonmoeder wil namelijk nog wel eens een stukkie gaan zwemmen met haar schild op haar rug.
Met rode strepen op de wangen? En hele lange enge nagels?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Hathor het volgende:
Dat klopt, en ze is ook een beetje groenig.![]()
Ik heb haar net zien zwemmenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:20 schreef Hathor het volgende:
Ken je haar soms ?
Terecht dat ze dat blurren.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef VoreG het volgende:
Dat gebouw van het DGZ, zo heet het toch?, is staatsgevaarlijk
Ik woon er 10 meter vandaan, maar daar is echt niks boeiends, het is een groot park waar honden schijten
Of de spoorwegovergang
"Vast wel."quote:Op woensdag 13 september 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Als 't nou live was, konden we kijken of het al te druk is op terrasjes.
Ik woon een eindje verderop.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:51 schreef ioko het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het konijnenhok op ons dakterras staat er zelfs op(rode rondje)
Met welk doel?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Als 't nou live was, konden we kijken of het al te druk is op terrasjes.
Alcoholist! Dat doe je toch niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zuipen Beschaafd een biertje drinken.
Hé, wat grappig, zo gedetailleerd is nog maar sinds heel kort mogelijk dan, of niet? Want ik heb helemaal niet zo lang geleden nog gekeken of ik mijn eigen huis kon vinden (ik woon bij jou in de straat) en toen was Utrecht nog één grote blur.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In het rode cirkeltje..
Photoshop.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef _Floddertje_ het volgende:
O wat leuk zeg, ik ga straks meteen ook eens kijken. Wat zien die straten er trouwens allemaal uitgestorven uit. Waar zijn al die voetgangers en fietsers gebleven?
Dat zou een behoorlijke understatement zijn. Nouja we moeten gewoon genoeg verdienen (netto 1900 geloof ik, op een huur van 800). Maar die vrouw van het bemiddelingsbureau klonk wel heel bedenkelijk. Nou kwam dat ook omdat ze dacht dat m'n vriendin maar 700 verdiende (een wetenschapper die minder verdient dan het minimumloon -quote:Op woensdag 13 september 2006 19:52 schreef Q. het volgende:
Zou echt überkut zijn als het niet door zou gaan, spek.
Er wordt op tijd naar bed gegaan, want morgen moet er weer gewerkt worden en ik ben nog steeds niet helemaal fit.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Christine het volgende:
Wordt er nog gezopen vanavond?
Dat klinkt bijna obsceen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
Q ik heb 4 jaar lang 10x per week door je steegje gelopen
Was het lekker?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
Q ik heb 4 jaar lang 10x per week door je steegje gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |