Überhaubt?quote:Op maandag 11 september 2006 07:38 schreef DennisMoore het volgende:
Verder dan winkelcentrum Kanaleneiland kom ik niet..
oooh authentiek Utrechts... ik dacht dat we het over volken haddenquote:Op maandag 11 september 2006 01:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Een berber bergdorpje classificeert toch niet echt als authentiek Utrechts.
Zonnebankquote:Op maandag 11 september 2006 08:06 schreef DennisMoore het volgende:
Welk zonnebankcentrum/studio gaan jullie naartoe (if any)?
VS begint:
Gemiddeld eens per maand naar "Linewish", dat rijtje winkels aan de Arnodreef, tegenover station Overvecht. Kost ca 6 euro per 20 minuten..
Er was een Jaguar tegen een brandweerwagen gereden op het kruispunt Vredeburg-Catharijnesingel. Hoe en waarom weet ik niet, toen ik er langs fietste was het ergste leed al geleden. En ik doe niet zo erg aan ramptoerisme.quote:Op maandag 11 september 2006 19:54 schreef speknek het volgende:
Waarom was Vredeburg afgesloten? Ongeluk ofzo?
Bron: RTVUtrecht.nlquote:UTRECHT - In het centrum van Utrecht is een verkeerschaos ontstaan doordat er een brandweerwagen op een personenauto is gereden. Dat gebeurde op de hoek van de Cathartijnesingel met het Vredenburg.
De inzittenden van de personenauto zijn daarbij gewond geraakt. Het is nog niet bekend hoe slecht ze er aan toe zijn, maar een slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht.
Door het ongeluk is het Vredenburg helemaal afgesloten. Bussen en ander verkeer moeten omrijden.
Slecht. Ongeveer een kwart van de motorkap was weg.quote:
Da's al een tijdje een running gag op de frontpage. Eerst waren er natuurlijk de debielen die niet doorhadden dat hun 'rip voor de nabestaanden' belachelijk was, maar er bleken zoveel debielen te zijn dat het nu algemeen geaccepteerd is.quote:Op maandag 11 september 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn er dooien dan?
En waarom moeten nabestaanden in vrede rusten?
Ja, ik vráág maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |