Graag gedaan. De tunnel bij de Van Sijpensteinkade is trouwens nog dramatischer vind ik.quote:Op maandag 11 september 2006 22:27 schreef Christine het volgende:
(Nog bedankt Q, voor de tip dat het korter was om "vlakbij het station door dat fietserstunneltje" te gaan. Ik dacht dat ik dood ging.)
Heeee niets tegen Kanaleneiland he. Ohww wacht ik woon er gelukkig tegenover. Niet dat dat veel beter isquote:Op maandag 11 september 2006 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, mijn dank..
De Frontpage, daar kom ik nooit, net als in/op Kanaleneiland.
Omdat ik dus panisch ben voor tunnels.quote:Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
Niet zonder een giga eind (kilometers) om te fietsen, maar ehm tja ehm waarom in gods naam
Oja, in Bergen op Zoom.quote:Op maandag 11 september 2006 22:56 schreef CrustyClown het volgende:
Heeee niets tegen Kanaleneiland he. Ohww wacht ik woon er gelukkig tegenover. Niet dat dat veel beter is. Maar toch
. Niets tegen mijn hood he
![]()
Hoe ver is dat om fietsen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
In Maarssen kan je over het spoor zonder tunnel.
Jaja, ik moet mijn profiel weer eens updaten, mijn sig loopt ook al achter op de feestjes. Maar ben inmiddels van Bergen op zoom naar breda verhuist, terug naar boz. En woon sinds dit schooljaar in Utrechtquote:
Van wie is dat plan? Ik wil met hem/haar trouwen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
En er zijn plannen om ter hoogte van het Rabo hoofdkantoor een brug over het spoor te bouwen richting Park Nieuwenoord.
Van de Rabobank.quote:Op maandag 11 september 2006 23:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Van wie is dat plan? Ik wil met hem/haar trouwen..
Mja ik vrees echt dat er in dit deel van de stad geen weg OVER het spoor isquote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat ik dus panisch ben voor tunnels..
Best ver. En in Groenekan kan je over het spoor richting Amersfoort denk ik.quote:Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe ver is dat om fietsen?
Oh, ik kan natuurlijk ook op de Uithof gaan wonen.
De hele amsterdamsestraatweg af, ongeveer een half uur, en dan vervolgens dat half uur ook weer terug.quote:Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe ver is dat om fietsen?
Oh, ik kan natuurlijk ook op de Uithof gaan wonen.
De spoorbrug op de amsterdamsestraatweg is trouwens nog wel te doen. In vergelijking met de daalsetunnel.quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Mja ik vrees echt dat er in dit deel van de stad geen weg OVER het spoor is
Of de immer leuke Van Sijpensteinsetunnel, JunkHQ.quote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef Christine het volgende:
[..]
De spoorbrug op de amsterdamsestraatweg is trouwens nog wel te doen. In vergelijking met de daalsetunnel.
Junks galore!quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
Of de immer leuke Van Sijpensteinsetunnel, JunkHQ.
En de spoorovergang bij de HSU...quote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef Christine het volgende:
[..]
De spoorbrug op de amsterdamsestraatweg is trouwens nog wel te doen. In vergelijking met de daalsetunnel.
Nee, morgen is het weer over.quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
Sorry dat ik het zo stel, maar je bent besloten om met deze angst te blijven leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |