Graag gedaan. De tunnel bij de Van Sijpensteinkade is trouwens nog dramatischer vind ik.quote:Op maandag 11 september 2006 22:27 schreef Christine het volgende:
(Nog bedankt Q, voor de tip dat het korter was om "vlakbij het station door dat fietserstunneltje" te gaan. Ik dacht dat ik dood ging.)
Heeee niets tegen Kanaleneiland he. Ohww wacht ik woon er gelukkig tegenover. Niet dat dat veel beter isquote:Op maandag 11 september 2006 22:24 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, mijn dank..
De Frontpage, daar kom ik nooit, net als in/op Kanaleneiland.
Omdat ik dus panisch ben voor tunnels.quote:Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef Sjoewe het volgende:
Niet zonder een giga eind (kilometers) om te fietsen, maar ehm tja ehm waarom in gods naam
Oja, in Bergen op Zoom.quote:Op maandag 11 september 2006 22:56 schreef CrustyClown het volgende:
Heeee niets tegen Kanaleneiland he. Ohww wacht ik woon er gelukkig tegenover. Niet dat dat veel beter is. Maar toch
. Niets tegen mijn hood he
![]()
Hoe ver is dat om fietsen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
In Maarssen kan je over het spoor zonder tunnel.
Jaja, ik moet mijn profiel weer eens updaten, mijn sig loopt ook al achter op de feestjes. Maar ben inmiddels van Bergen op zoom naar breda verhuist, terug naar boz. En woon sinds dit schooljaar in Utrechtquote:
Van wie is dat plan? Ik wil met hem/haar trouwen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:01 schreef Q. het volgende:
En er zijn plannen om ter hoogte van het Rabo hoofdkantoor een brug over het spoor te bouwen richting Park Nieuwenoord.
Van de Rabobank.quote:Op maandag 11 september 2006 23:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Van wie is dat plan? Ik wil met hem/haar trouwen..
Mja ik vrees echt dat er in dit deel van de stad geen weg OVER het spoor isquote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat ik dus panisch ben voor tunnels..
Best ver. En in Groenekan kan je over het spoor richting Amersfoort denk ik.quote:Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe ver is dat om fietsen?
Oh, ik kan natuurlijk ook op de Uithof gaan wonen.
De hele amsterdamsestraatweg af, ongeveer een half uur, en dan vervolgens dat half uur ook weer terug.quote:Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe ver is dat om fietsen?
Oh, ik kan natuurlijk ook op de Uithof gaan wonen.
De spoorbrug op de amsterdamsestraatweg is trouwens nog wel te doen. In vergelijking met de daalsetunnel.quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Mja ik vrees echt dat er in dit deel van de stad geen weg OVER het spoor is
Of de immer leuke Van Sijpensteinsetunnel, JunkHQ.quote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef Christine het volgende:
[..]
De spoorbrug op de amsterdamsestraatweg is trouwens nog wel te doen. In vergelijking met de daalsetunnel.
Junks galore!quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
Of de immer leuke Van Sijpensteinsetunnel, JunkHQ.
En de spoorovergang bij de HSU...quote:Op maandag 11 september 2006 23:05 schreef Christine het volgende:
[..]
De spoorbrug op de amsterdamsestraatweg is trouwens nog wel te doen. In vergelijking met de daalsetunnel.
Nee, morgen is het weer over.quote:Op maandag 11 september 2006 23:07 schreef Sjoewe het volgende:
Sorry dat ik het zo stel, maar je bent besloten om met deze angst te blijven leven?
Heb je dan reele voorbeelden van bruggen in Nederland in het recente verleden die onder het treingewicht zijn ingestort?quote:Op maandag 11 september 2006 23:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, morgen is het weer over..
Maar serieus, wat kan je eraan doen? Onder gewone (kleine) treintunnels durf ik wel door als er geen trein overheen gaat op dat moment, maar anders kan ik gewoon nergens anders aan denken dan het gewicht wat op die tunnel rust en dat het elk moment boven op mij kan instorten. Altijd al gehad trouwens, die angst. Maar hier zijn wel extreem veel (trein)tunnels, zodat het nu echt opvalt.
Dat doe ik, maar soms fietsen er mensen heel sloom voor me.quote:Op maandag 11 september 2006 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Heel hard fietsen, ogen dicht en uit laten vieren.
En een trein in een instortende tunnel bovenop je. What a way to go!
Nog nooit vertoond in de Mens'lijke Geschiedenis!.
Heb je wel eens onder Centraal Station gelopen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb het vermoeden dat zo'n tunnel nog niet instort, al is een trein twee keer zo zwaar!.
Wordt allemaal overgedimensioneerd etc.
Via de huisarts laten verwijzen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je wel eens onder Centraal Station gelopen?
Moet je eens opletten hoe krom het plafond staat... dat de schrootjes op het plafond allemaal gebarsten zijn en dat er soms rare dingen naar beneden vallen.
Maargoed, dit is allemaal offtopic.
Ontopic dan maar. Weet iemand een goede psycholoog in Utrecht?.
Vind ik best tof, vooral bij die oude ijzeren viaducten, maakt zo'n lekker teringgeluid.quote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
Gebeurt trouwens maar hoogst zelden helaas, dat er een trein over rijdt nét op het moment dat ik er fiets....
Metaalmoeheidquote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind ik best tof, vooral bij die oude ijzeren viaducten, maakt zo'n lekker teringgeluid.
Bij vliegtuigen ja.quote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Metaalmoeheid.
Het komt voor he.
Je moet er idd wel vanaf willen.. Het feit dat je hier hardop zegt dat het een irreele angst is is de eerste stap. Ik was vroeger panisch voor honden en vond mijn angst wel reeel bij mij is het langzaam vermindert toen ik voor me zelf wilde toegeven dat het een irreele angst was en dat ik DUS wel de confrontatie met mijn angst aankon van wege het irreele karakter van mijn angst.quote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar soms fietsen er mensen heel sloom voor me.
En ik schaam me ervoor..
Het is ook geen reële angst, maar dat is wel vaker zo, met angsten.. Dus logisch nadenken dat het zich nog nooit heeft voorgedaan, helpt niks. Eens moet de eerste keer zijn he.
.
Goed, ik ga wel eens in therapie voor die angst (ofzo) maar het is mijn enige echte angst, dat koester ik ook wel een beetje..
Mijn fiets had het ook. Ik had opeens twee halve fietsenquote:
Whehe. Ik visualiseerde.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn fiets had het ook. Ik had opeens twee halve fietsen
De onderste stang ging eerst, en toen knakte de bovenste ook naar beneden door. Gelukkig was het in de brandgang met 3 km/u, anders had ik waarschijnlijk mn tweede gebroken kaak mogen verwelkomenquote:
De fietsenmaker ookquote:
Daar heb ik nou nog nooit last van gehad!! Die bruggen liggen er al jaren. En als de schrootjes barsten door het gewicht van de trein was ie al lang ingestortquote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je wel eens onder Centraal Station gelopen?
Moet je eens opletten hoe krom het plafond staat... dat de schrootjes op het plafond allemaal gebarsten zijn en dat er soms rare dingen naar beneden vallen.
Maargoed, dit is allemaal offtopic.
Ontopic dan maar. Weet iemand een goede psycholoog in Utrecht?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |