Heb je wel eens onder Centraal Station gelopen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb het vermoeden dat zo'n tunnel nog niet instort, al is een trein twee keer zo zwaar!.
Wordt allemaal overgedimensioneerd etc.
Via de huisarts laten verwijzen.quote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je wel eens onder Centraal Station gelopen?
Moet je eens opletten hoe krom het plafond staat... dat de schrootjes op het plafond allemaal gebarsten zijn en dat er soms rare dingen naar beneden vallen.
Maargoed, dit is allemaal offtopic.
Ontopic dan maar. Weet iemand een goede psycholoog in Utrecht?.
Vind ik best tof, vooral bij die oude ijzeren viaducten, maakt zo'n lekker teringgeluid.quote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
Gebeurt trouwens maar hoogst zelden helaas, dat er een trein over rijdt nét op het moment dat ik er fiets....
Metaalmoeheidquote:Op maandag 11 september 2006 23:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind ik best tof, vooral bij die oude ijzeren viaducten, maakt zo'n lekker teringgeluid.
Bij vliegtuigen ja.quote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Metaalmoeheid.
Het komt voor he.
Je moet er idd wel vanaf willen.. Het feit dat je hier hardop zegt dat het een irreele angst is is de eerste stap. Ik was vroeger panisch voor honden en vond mijn angst wel reeel bij mij is het langzaam vermindert toen ik voor me zelf wilde toegeven dat het een irreele angst was en dat ik DUS wel de confrontatie met mijn angst aankon van wege het irreele karakter van mijn angst.quote:Op maandag 11 september 2006 23:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar soms fietsen er mensen heel sloom voor me.
En ik schaam me ervoor..
Het is ook geen reële angst, maar dat is wel vaker zo, met angsten.. Dus logisch nadenken dat het zich nog nooit heeft voorgedaan, helpt niks. Eens moet de eerste keer zijn he.
.
Goed, ik ga wel eens in therapie voor die angst (ofzo) maar het is mijn enige echte angst, dat koester ik ook wel een beetje..
Mijn fiets had het ook. Ik had opeens twee halve fietsenquote:
Whehe. Ik visualiseerde.quote:Op maandag 11 september 2006 23:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn fiets had het ook. Ik had opeens twee halve fietsen
De onderste stang ging eerst, en toen knakte de bovenste ook naar beneden door. Gelukkig was het in de brandgang met 3 km/u, anders had ik waarschijnlijk mn tweede gebroken kaak mogen verwelkomenquote:
De fietsenmaker ookquote:
Daar heb ik nou nog nooit last van gehad!! Die bruggen liggen er al jaren. En als de schrootjes barsten door het gewicht van de trein was ie al lang ingestortquote:Op maandag 11 september 2006 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je wel eens onder Centraal Station gelopen?
Moet je eens opletten hoe krom het plafond staat... dat de schrootjes op het plafond allemaal gebarsten zijn en dat er soms rare dingen naar beneden vallen.
Maargoed, dit is allemaal offtopic.
Ontopic dan maar. Weet iemand een goede psycholoog in Utrecht?.
sprak de psycholoogquote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef ioko het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit last van gehad!! Die bruggen liggen er al jaren. En als de schrootjes barsten door het gewicht van de trein was ie al lang ingestort. Klinkt al een lichte fobie hoor, dat is goed te behandelen...
Sorry he?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:08 schreef Christine het volgende:
[..]
sprak de psycholoog.
Oja, ik zit in de UB.
Ik heb nog ff bij de Jazzalike bigband gestaan, en dat is wel tof. (<--sluikreklame)quote:Op zondag 10 september 2006 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh en EricT, heb je nog verder wat cultuur meegekregen van Parnassos? Sorry dat ik zo snel die workshop in moest. Volgend jaar doen we een herkansing..
En anders gewoon met je fiets door HC banjerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:36 schreef Christine het volgende:
Het openbaart zich pas sinds ik in Utrecht woon.
Maar ik hoop dat het vanzelf over gaat..
+ 5 Herkenbaar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Christine het volgende:
Komt goed, komt goed. Maar soms he... soms... pffffft.
En voordat je het weet is je volledige sociale leven compleet geďntegreerd en verweven met fok.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
Amsterdam-topic deel 4 Weer lekker fris!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef DennisMoore het volgende:
Amsterdam-topic deel 4 Weer lekker fris!
* Dit uitzicht elke dag heeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting. Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.
Ik wil geen Amsterdam. Ik wil Utrecht.
Zaterdag ben ik op het verkleedfeest van een vriendin van me. En het vorige PANNfeest moest ik werken, dus ik heb mijn portie Dancing Queen/Tomber La Chemise/Bahia-hiii, bahia-hoeoeoe voor de komende tijd wel weer gehad.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef menininha het volgende:
[..]
* Dit uitzicht elke dag heeft
Zaterdag weer pann heUtrechtse gays zijn relaxed
Dat lijkt me dit topic wel mooi samenvatten. Slotje?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Odequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]!
!
!
Ik wil niet. Utrecht is mijn stadsjie.Ik wil mensen die op een tuinstoel voor hun huis zitten en aan de buurman vragen hoe hun "vakaaaansjie" was. Ik wil door de stad lopen op een zonovergoten Culturele Zondag, en dan als ik uit de EKKO kom tien minuten in de rij staan voor een ijsje bij Il Mulino. Ik wil achter de bar staan bij Tivoli, waar we in tegenstelling tot Paradiso ons bier niet aanlengen met water. Ik wil me op de Nieuwe Gracht verbazen over die mooie bomen, omdat ik daar nooit ben en me elke keer dat ik daar wel ben me weer opnieuw verbaas. Ik wil de zonnebloempittenschilfers op de Amsterdamsestraatweg horen knarsen onder mijn fietswiel. Ik wil die groep oudere jongens/jonge vaders zien voetballen in het Wilhelminapark op zondag. Ik wil 's nachts uit Lunetten naar de stad fietsen, en dan op het viaduct naar de laatste treinen kijken in het oranje licht van de straatlantaarns. Ik wil dansen in een dampende EKKO. Ik wil over de Kanaalstraat fietsen op de vroege zaterdagmiddag en blij zijn dat ik het overleefd heb als ik uiteindelijk op de Groeneweg aankom. Ik wil bovenop de Tuindorpflat's foto's maken van de huizen in Overvecht terwijl de zon ondergaat achter het gebouw van de Belasting. Ik wil verdwalen in de Konmar in Overvecht. Ik wil diepgevroren zeevruchten kopen bij Toko Centraal. Ik wil voor een derde keer in 1 week bij Kafé België gaan eten en dan lief bedankt worden door de barjongen omdat ik de glazen terugbreng naar de bar als ik wegga. Ik wil op mijn hippe fiets naar Leidse Rijn, en met andere Utrechtse mensen met hippe fietsen naar hippe Utrechtse bandjes staan te kijken op De Beschaving. Ik wil 'popje' genoemd worden door de enthousiaste nichten van de sangriabar op het PANN-feest.
DAT lijkt me nou een goed ideequote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan die tirade niet in de OP ofzo ?
SGS is leuk !quote:[b]Op dinsdag 12 september 2006 21:27 Zeer herkenbaar verhaal
Ja, maar eigenlijk wil ik graag bij het ESN, en ik heb het denk ik te druk voor twee verenigingenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef ioko het volgende:
[..]
SGS is leuk !Ik heb er een aantal jaren bij gezeten en ik ken een paar bestuursleden nu, en veel oud- bestuursleden. Het is echt een leuke club mensen en je kunt zo betrokken zijn als je maar wilt....
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Christine het volgende:
Nou.
Ik ben eindelijk op adem genoeg gekomen om mijn verhaal even af te steken.
Ik heb namelijk flink de balen in.
Als student maak je gemakkelijk vrienden en nieuwe contacten. Tenminste, dat hoor je altijd. En altijd als ik bij andere mensen (studenten) in andere steden op bezoek was, dan ging dat ook voor mij op. Daarom zag ik niet op tegen het verhuizen naar een nieuwe stad + al mijn vrienden (ooowwww wat waren dat veel zeg!) achter laten om in Utrecht te gaan studeren.
Maar ik ben helemaal niet goed in vrienden maken!
So far heb ik alleen aan de UIT twee potentiële vriendinnetjes overgehouden (met wie ik iig ga squashen dus dat is al iets). Van mijn studie hoef ik niks te verwachten, vrijwel niemand woont in Utrecht. En vanmiddag moesten we in de werkgroep duo's vormen voor een opdracht en raad eens wie er alleen over bleef? Ik fietste met tranen in m'n ogen naar huis, waar ik een flink potje heb zitten janken..
Maar ik zet mijn schouders er weer onder, ik ga waarschijnlijk lid worden van de SGS (ben ik vanmiddag al even wezen buurten, ontzettend leuke mensen daar) en ik ga natuurlijk rondhangen bij Parnassos en ik heb me net als geďnteresseerde gemeld bij een internationale vereniging.
Komt goed, komt goed. Maar soms he... soms... pffffft.
quote:Op woensdag 13 september 2006 06:45 schreef SnowDoggg het volgende:
Wat is het toch prachtig als je vroeg op bent en je ziet de stad Utrecht tot leven komen![]()
agree!quote:Op woensdag 13 september 2006 06:58 schreef Q. het volgende:
Als niet-student mensen leren kennen is nog veul moeilijker. Alle mensen die ik ken kende ik al toen ik hier kwam wonen, ze komen alleen allemaal hier wonen.![]()
Ik heb 'm in een topicreport geplaktquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kan die tirade niet in de OP ofzo ?
Pracht en praal van HC? Hoe erg is dat oord waar jij werkt eigenlijk Q?!quote:Op woensdag 13 september 2006 14:55 schreef Q. het volgende:
Ik verheug mij reeds op het moment dat ik over twee uur met de trein in mijn mooie Utrecht aankom, de Dom in de middagzon te zien stralen en dat ik als hoogtepunt de pracht en praal van HC in ogenschouw mag nemen..
Amersfoort.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Pracht en praal van HC? Hoe erg is dat oord waar jij werkt eigenlijk Q?!
Pracht en praal...HC....quote:Op woensdag 13 september 2006 14:55 schreef Q. het volgende:
Ik verheug mij reeds op het moment dat ik over twee uur met de trein in mijn mooie Utrecht aankom, de Dom in de middagzon te zien stralen en dat ik als hoogtepunt de pracht en praal van HC in ogenschouw mag nemen..
Alles is beter dan Amersfoort, ZELFS HC!quote:Op woensdag 13 september 2006 15:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Pracht en praal van HC? Hoe erg is dat oord waar jij werkt eigenlijk Q?!
Wansmaak is ook smaakquote:
Is Amersfoort ZO in en in triestquote:Op woensdag 13 september 2006 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles is beter dan Amersfoort, ZELFS HC!
Weet je zeker dat het een schildpad was ? Mijn schoonmoeder wil namelijk nog wel eens een stukkie gaan zwemmen met haar schild op haar rug.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:33 schreef VoreG het volgende:
Ik zag net een schildpad in de Oude Gracht zwemmen, arm beessie
Klopt, maar ik moet welquote:Op woensdag 13 september 2006 16:42 schreef Christine het volgende:
Het is te warm om iets te doen.
Dan heb je een heel klein schoonmoedertjequote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een schildpad was ? Mijn schoonmoeder wil namelijk nog wel eens een stukkie gaan zwemmen met haar schild op haar rug.
Met rode strepen op de wangen? En hele lange enge nagels?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Hathor het volgende:
Dat klopt, en ze is ook een beetje groenig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |