Er zijn van die grappen, die zijn zo stom dat ze weer leuk worden.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef Q. het volgende:
Als je mn huis maar niet lek prikt.
jaquote:
Ik begin echt steeds meer op mijn vader te lijken.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zijn van die grappen, die zijn zo stom dat ze weer leuk worden.
Dit is daar niet een van.
Echt heel veel last heb ik er niet van. Ik weet wel dat de Grebbenberglaan hier schuin tegenover (bij de sportvelden) De plek van Utrecht is waar de meeste autoinbraken plaats vinden. Veel ouders die hun auto 'even' parkeren met heel veel dure dingen er in. Het is elke dag weer feest met de grote hoeveelheden glas op de weg.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
Wel vaak ruzie gehad met die hondsbrutale Marokkaanse strontjochies bij jou uit de buurt.
De hebben echt een lef menOok van 10-12 jaar eh
![]()
Ja daar heb ik dus al die tijd op school gezetenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt heel veel last heb ik er niet van. Ik weet wel dat de Grebbenberglaan hier schuin tegenover (bij de sportvelden) De plek van Utrecht is waar de meeste autoinbraken plaats vinden. Veel ouders die hun auto 'even' parkeren met heel veel dure dingen er in. Het is elke dag weer feest met de grote hoeveelheden glas op de weg.
Ik hoor ze ook, iemand enig idee wat er aan de hand is?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:58 schreef _Floddertje_ het volgende:
Allemensen, wat komen er ontzettend veel sirenes langs op dit moment...
Het houdt ook maar niet op.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef Q. het volgende:
Ik hoor ze ook, iemand enig idee wat er aan de hand is?
Ze heeft tieten, Q.!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:02 schreef Christine het volgende:
Q, zou jij me binnenkort een keertje met de auto willen/kunnen helpen met het verplaatsen van twee dozen vol met boeken van mijn huis naar De Slegte?
Hoe moet ik ooit met de auto bij De Slegte komen?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:02 schreef Christine het volgende:
Q, zou jij me binnenkort een keertje met de auto willen/kunnen helpen met het verplaatsen van twee dozen vol met boeken van mijn huis naar De Slegte?
Ik heb géén idee. Ook niet waar het zit trouwens. Maar ik ga niet twee verhuisdozen achterop de fiets zetten.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe moet ik ooit met de auto bij De Slegte komen?
Ik ben er al achter, dankzij deze site, daarop werd om 21.56 uur een bedrijfsbrand aan de Van Heuven Goedhartlaan gemeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:59 schreef Q. het volgende:
Ik hoor ze ook, iemand enig idee wat er aan de hand is?
De Slegte zit aan de Oude Gracht.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:22 schreef Christine het volgende:
Ik heb géén idee. Ook niet waar het zit trouwens. Maar ik ga niet twee verhuisdozen achterop de fiets zetten..
Check. Ben net terugquote:Op woensdag 13 september 2006 19:56 schreef Christine het volgende:
Wordt er nog gezopen vanavond?
Op de drukste plek van de Oude Gracht as I might add.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
De Slegte zit aan de Oude Gracht.
Bedrijfsbrand, zouden die Mocros dat kantoorgebouw op de hoek met de Beneluxlaan in de fik hebben gestoken? Of de Rijnbaan?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:23 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik ben er al achter, dankzij deze site, daarop werd om 21.56 uur een bedrijfsbrand aan de Van Heuven Goedhartlaan gemeld.
Hoe krijg ik die boeken daar dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Op de drukste plek van de Oude Gracht as I might add.
Niet met mijn auto iig.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die boeken daar dan?.
Ik heb vakantie, Q. Je staat versteld hoe vroeg je dan kan beginnenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo vroeg? Dat kan nooit echt zuipen zijn geweest.
We hebben antwoord, de Rijnbaan dus:quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Bedrijfsbrand, zouden die Mocros dat kantoorgebouw op de hoek met de Beneluxlaan in de fik hebben gestoken? Of de Rijnbaan?
quote:Bij een brand in het winkelcentrum aan de Van Heuven Goedhartlaan (Kanaleneiland) hebben gisteravond (woensdag) drie winkels schade opgelopen.
Er was sprake van hevige rookontwikkeling. De brandweer rukte met groot materieel uit omdat boven de winkels mensen wonen. Sommige bewoners zijn hun huis uitgevlucht. Anderen keken vanaf het balkon gelaten toe hoe de brandweer z’n werk deed. De oorzaak is nog onbekend. Er vielen geen gewonden. Het vuur ontstond even voor 22.00 uur. De brandweer was nog geruime tijd bezig met nablussen. Zowel bij de Aldi, de slager als de bakker was er schade. Het vervallen winkelcentrum is omgeven van bouwhekken, klaar voor een opknapbeurt. De brand bracht tientallen bewoners van de wijk Kanaleneiland-Noord de straat op.
Dat doen ze idd om de zoveel jaar, ongelofelijk wat ze daar uithalen!! De rest van de grachten zijn trouwens even erg, al zitten daar niet alleen fietsen maar zelfs koelkasten bijquote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef Svyatagor het volgende:
Prachtig gezicht vanmorgen op weg naar mijn werk. Op het Smakkelaarsveld waren ze bezig fietsen uit dat slootje te vissen. Midden op het veld lag een manshoge berg met allemaal half vergane stinkende fietsen. Heb een paar fotootjes gemaakt, die zal ik vanavond posten.
En schildpa.. schoonmoeders!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat doen ze idd om de zoveel jaar, ongelofelijk wat ze daar uithalen!! De rest van de grachten zijn trouwens even erg, al zitten daar niet alleen fietsen maar zelfs koelkasten bij![]()
ah vandaar die graafmachinequote:Op donderdag 14 september 2006 11:42 schreef Svyatagor het volgende:
Prachtig gezicht vanmorgen op weg naar mijn werk. Op het Smakkelaarsveld waren ze bezig fietsen uit dat slootje te vissen. Midden op het veld lag een manshoge berg met allemaal half vergane stinkende fietsen. Heb een paar fotootjes gemaakt, die zal ik vanavond posten.
Verkopen als nieuw.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:56 schreef Christine het volgende:!
Wat doen ze naderhand eigenlijk met die fietsenlijkjes?
De opvis-meneren waren ook wel trots op hun werk. Maakten zelf ook foto's enzo.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:59 schreef Q. het volgende:
Tering wat een stapel!
Welkom in Utrecht, hel voor fietseigenaren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:26 schreef troT het volgende:
Sinds 1 augustus mag ik mijzelf rekenen tot inwoner van het mooie Utrecht![]()
Vorige week heb ik eindelijk mijn trouwe oude fietsje naar Utrecht gehaald zodat ik niet elke ochtend word gesandwiched in lijn 11. Werd ik gisterochtend wakker, kijk uit mijn raam; fiets gemolesteerd![]()
Waarom?
p.s. iemand een fietsenschuurtje in Lombok ter beschikking?
p.p.s. waar haal ik een nieuwe oude goede goedkope fiets vandaan (in Utrecht)?
Klopt voor mij ook! Woon ook al 6 jaar in Utrecht, met opafiets die niet wordt gejat....quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik woon al zes jaar in Utrecht, mijn omafiets is nog nooit gestolen. Kwestie van én een goed AXA-slot én een joekel van een massief metalen brommerslot eromheen gooien. En het slot altijd ook door je frame heen halen, want vaak zie je op straat een volledig intact slot om een lantaarnpaal liggen, tja dan weet je dat de fiets die daar aan vast zat dus gewoon knullig op slot gezet is.
Wat een onzin zeg!! Erg jammer voor jullie.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef speknek het volgende:
RAAAAAGHH, de eigenaar vond inderdaad dat we niet genoeg verdienden!![]()
!
Kutmongool, we hadden nog elfhonderd per maand over na de huur! Wilde zeker na afloop stiekem de huur omhoog gooien ofzo.
Wat idioot inderdaad! Jammerquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef speknek het volgende:
!
Kutmongool, we hadden nog elfhonderd per maand over na de huur! Wilde zeker na afloop stiekem de huur omhoog gooien ofzo.
tss. ik wist niet eens dat je daar op geweigerd kon worden. Ja, dat ze willen checken dat je een bepaald inkomen hebt snap ik, maar als je zoveel overhoudt zou dat nooit een probleem moeten zijn, lijkt me. Bummer zeg.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef speknek het volgende:
!
Waar woon je dan ergens in lombok? bij mij in de straat is juist zoveel sociale controle (iedereen kent elkaar of is familie zo ongeveerquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:24 schreef troT het volgende:
Fiets is ook niet gestolen maar gewoon in elkaar getrapt. En ik verwacht dat het repareren van twee in elkaar getrapte wielen en een krom stuur en zadel meer kost dan een nieuwe tweedehands fiets. Ik was wel bang voor diefstal maar mijn twee supersloten hebben het nog goed gehouden. Het is in mijn straatje wel aan de orde van de dag (nacht eigenlijk) dat fietsen gesloopt worden. Gewoon wat jongens die zich 's nachts vervelen. Mijn fiets was niet het enige slachtoffer deze week![]()
Ik verdenk het bemiddelingsbureau er ernstig van broddelwerk geleverd te hebben, ook niet eens opbellen of er iemand garant kan staan ofzo...quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:39 schreef Svyatagor het volgende:
tss. ik wist niet eens dat je daar op geweigerd kon worden. Ja, dat ze willen checken dat je een bepaald inkomen hebt snap ik, maar als je zoveel overhoudt zou dat nooit een probleem moeten zijn, lijkt me. Bummer zeg.![]()
Ik heb geen achtertuin.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
Nooit problemen met mijn fiets
AXA slot, groot slot achter en groot slot voor.
Verder parkeer ik hem hier in de achtertuin waar niemand bijkan
Wat een kutzooi man! Pfff.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:15 schreef speknek het volgende:
!
Achtertegelvierkantjequote:Op zaterdag 16 september 2006 08:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb geen achtertuin.;
Ons plaatsje.quote:
Ik vind het wilhelminapark leuker, maar das misschien persoonlijk....quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:54 schreef The6thgate het volgende:
kent iemand hier het griftpark? is dat wat?
En dan heb je je bescheidenheid nog niet eens genoemdquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
God, ik ben zo leuk en zo mooi..
Was ook het bevrijdingsfestival afgelopen jaar, idd, leuk park.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja, in Park Transwijk ga ik altijd hardlopen.Dat is echt best een leuk park geworden.
Proberen de criminele jeugd voor te blijven?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ja, in Park Transwijk ga ik altijd hardlopen.Dat is echt best een leuk park geworden.
Goed voor je conditie joh, dat joggenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Proberen de criminele jeugd voor te blijven?
Same here! Transwijk, mijn wijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Marokkanen kunnen niet fietsen. En junks halen hun neus op voor Zuid-West.quote:Op maandag 18 september 2006 08:10 schreef Q. het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat er in (zuid-)west een heel stuk minder fietsen gestolen worden dan in de rest van de stad. Zal ook wel komen doordat in al die lelijke flats genoeg fatsoenlijke ruimte is om die dingen te stallen.
Dat zeg ik. In ZW is het beter.quote:Op maandag 18 september 2006 14:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Marokkanen kunnen niet fietsen. En junks halen hun neus op voor Zuid-West.
woonde jij niet al in transwijk?quote:Op maandag 18 september 2006 15:05 schreef speknek het volgende:
Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat ik binnen afzienbare tijd in ZW woon.
Niet!quote:Op maandag 18 september 2006 15:52 schreef zatoichi het volgende:
Ik dacht al, er ontbreekt een topic in mijn AT; zijn we alweer twee topics verder met deze reeks... Tja moet je maar niet drie weken op vakantie gaan. Ohja en jullie kleppen teveel
Mwoa.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:58 schreef Q. het volgende:
Als niet-student mensen leren kennen is nog veul moeilijker. Alle mensen die ik ken kende ik al toen ik hier kwam wonen, ze komen alleen allemaal hier wonen.![]()
Hebben we nog niet genoeg van dat soort figuren hier?quote:Op maandag 18 september 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Weer een Enschede'er naar Utrecht..
Mwhoaquote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben we nog niet genoeg van dat soort figuren hier?
VETTT! !!!quote:Op zondag 17 september 2006 23:58 schreef Undergod het volgende:
een foto van park transwijk is mijn achtergrond.
Hoe stoer ben ik.![]()
En het is zo lekker dichtbij![]()
In het multi cultureel koffiehuis dat onder m´n flat zitquote:Op maandag 18 september 2006 20:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
VETTT! !!!
Ik woon ook in Transwijk. Maar er zijn idd een hoop fokkers die in transwijk wonen ja. Best gezellig toch
. Als ik me dan verveel kunnen we een FOK zuip avondje houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |