Wist nieteens dat ze een plaatje hadden in de OPquote:Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef remlof het volgende:
Deze OP is beter dan die met die vlag waar het bloed van af druipt
Excusez-moi...mocht ik ooit weereens een lapo hebben zal ik het helemaal goed doenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iedereen de Med bovenaan KLB al gelezen?
tevens teeveepee
Voor kusje vergeef ik veel hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Excusez-moi...mocht ik ooit weereens een lapo hebben zal ik het helemaal goed doen![]()
Kan je me het ooit vergeven?
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor kusje vergeef ik veel hoor
nou dat is nieuw!quote:
Beetje jammer dat dit soort Medjes altijd van buiten KLB moeten komenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iedereen de Med bovenaan KLB al gelezen?
tevens teeveepee
I'm just cruisin'quote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef wunderbaum het volgende:
idd waar is That_T? Die doet zijn werk niet
waar?quote:
Dus jij bent de player van KLBquote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Werk is voor sukkels. Uitbesteden is voor players
En ik altijd maar werkenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus jij bent de player van KLB? Alhoewel The_Teminator ook niet voor je onderdoet gezien het minmale aantal slotjes die hij zet....hij post er voornamelijk alleen doorheen
![]()
De laaste tijd heb ik er iets minder gezet, maar dat heeft voornamelijk temaken met mijn werktijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus jij bent de player van KLB? Alhoewel The_Teminator ook niet voor je onderdoet gezien het minmale aantal slotjes die hij zet....hij post er voornamelijk alleen doorheen
![]()
Nou nou nou nou nou......quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zeg er dan wat van![]()
You Go Girl
![]()
![]()
![]()
Tuuuuuurlijk...je speelt gewoon teveel met je nieuwe cameraquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De laaste tijd heb ik er iets minder gezet, maar dat heeft voornamelijk temaken met mijn werktijden![]()
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou......
Jullie jullie stomme players...![]()
Ja, ik was goed hè!!quote:
Dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Zeg, sluit dat kuttopic es. En dan niet dezequote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou......
Jullie jullie stomme players...![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Egwel... je maakte echt indruk enzo, ben trots op je![]()
Ben jij net zo leuk als The_Terminator danquote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?. Alleen echt heel erge kuttopics krijgen een slot uit mijn archief om een punt te maken
![]()
Ohquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk...je speelt gewoon teveel met je nieuwe camera![]()
![]()
dat zal het zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
OhDat is heul niet waar
KPN vergt veel tijd![]()
Ik hoef niet met mijn camera te pimpenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben jij net zo leuk als The_Terminator dan.. Die pimpt tenminste nog met zijn nieuwe camera
A-Real-Babe-Magnet
![]()
Wat hebben Axe en Sanex ermee te maken? Maar goed:Mannen met Axequote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik hoef niet met mijn camera te pimpen![]()
En Axe is me ook vreemd. Sanex werkt ook perfect
Zeg, ik ben geen vrouwquote:Op donderdag 7 september 2006 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat hebben Axe en Sanex ermee te maken? Maar goed:Mannen met AxeSanex
(heej dit is klb-waardig
)
Chanel Allure![]()
![]()
Echte mannen hebben Vanderbilt for Menquote:Op donderdag 7 september 2006 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat hebben Axe en Sanex ermee te maken? Maar goed:Mannen met AxeSanex
(heej dit is klb-waardig
)
Chanel Allure![]()
![]()
Chanel Allure voor mannen is erg jummie...gegarandeerd seksquote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen vrouw. Alhoewel die hangtieten wat anders beweren. Crap
Vijfquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:42 schreef Maanvis het volgende:
Stoppen er hier mods, of willen jullie gewoon met zijn vijven modereren?
Een goed verstaander heeft slechts een half woord nodigquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
VijfIk zie Tha_T vrij weinig modden eik, verder zal Flugel het wel te druk hebben met BB in goede banen te lijden/leiden (doorstreken wat niet van toepassing is
)
Eigenlijk is alleen Terminator nog aanwezig om de bagger onder controle te houden![]()
Ik breng niet eens een shockeffect teweegquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft slechts een half woord nodig
Voor mij is inderdaad de tijd aangebroken dat ik stop met KLB. Het is mooi geweest enzo...
SoL valt flauw nu door dit shocking nieuwtjequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik breng niet eens een shockeffect teweeg
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SoL valt flauw nu door dit shocking nieuwtje![]()
Niet dat er iemand even komt om me op te rapen ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dankjewel!
* Wijst naar SoL
Zie je nou mensen, zó doe je dat....
Zeg maar gerust bijna nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
VijfIk zie Tha_T vrij weinig modden eik , verder zal Flugel het wel te druk hebben met BB in goede banen te lijden/leiden (doorstreken wat niet van toepassing is
)
Eigenlijk is alleen Terminator nog aanwezig om de bagger onder controle te houden![]()
En ook hier,zoals wel vaker met Flugelbeebquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij is inderdaad de tijd aangebroken dat ik stop met KLB. Het is mooi geweest enzo...
Maar wat je in straks modden dan? als BB weer voorbij is enzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft slechts een half woord nodig
Blijf je wel modjequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeg maar gerust bijna niet
[..]
En ook hier,zoals wel vaker met Flugelbeeb, sluit ik me bij aan
Ik zie wel of er nog een plekje voor me is dan, anders is het back to black...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar wat je in straks modden dan? als BB weer voorbij is enzo![]()
Een heus afscheidstopicquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef RedFever007 het volgende:
Zwaai *hier* Flugel en Tha_T uit
Ik kon het niet laten![]()
Nee, stond er alleen een beetje shitquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Blijf je wel modje![]()
In ieder geval zeg ik doei en vaarwel
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, stond er alleen een beetje shit![]()
Zeg, ik ga niet dood hoor
Hij heeft gewoon geen levenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:17 schreef Camplo het volgende:
Broodkorst veel te klagen ofzo?
Mèn wat een topics
"Wij zwarten" -> Hokjesgeestquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef -Angelus- het volgende:
Wat hebben zwarten de blanken aangedaan? ... is er een nog een reden voor het sluiten van dit topic? Of is de persoonlijke politieke voorkeur van een mod tegenwoordig al genoeg reden om een topic te sluiten?
Blabla ... zo kun je elk topic dood maken. Ik wou net gaan reageren om het comment aangaande de romeinen, lukte echter niet meer. Waarom? Omdat er weer een mod is die de politiek correcte joker wil uit gaan hangen, en we hier allemaal heiliger dan de paus zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Maanvis het volgende:
Daarmee vraag je om generaliserende discussies omdat je zelf ontzettend generaliseert al
Verwijderd, ging idd erg ver ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:40 schreef snakelady het volgende:
kan iemand de foto die Jesse heeft geplaatst verwijderen, he expres de link alleen geplaatst.
Afschuwelijk
quote:Op zondag 10 september 2006 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou een modje dit topic op slot willen gooien, Mijn klacht is niet meer van toepassing en het topic dus overbodig. Mijn naam wat doe je!!
TS deed zelf gezellig mee met baggeren, dan neem ik ik niet de moeite om het op te gaan ruimen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:09 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Er staan echt enorm veel baggerposts in het topic ''buren hebben feestje met continue dezelfde muziek''.
Ik heb echt héél vaak het zinnetje ''je zit vast in een dèja vu'' gelezen; vond het niet leuk meer. Dus ik zeg er maar wat van
Oh okéquote:Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
TS deed zelf gezellig mee met baggeren, dan neem ik ik niet de moeite om het op te gaan ruimen.
Je mag me gerust 'lastig vallen' hoorquote:Op zondag 10 september 2006 21:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Oh okémja wist ik veel
ik vond het storend want ik wou er nog enigszins serieus op in gaan. Maar ik zal er de volgende keer aan denken voor ik jou lastig val
Oh nou ja hij is toch dicht![]()
Mwa, beter zo![]()
Ja daar kwam ik dus ook achter..ik vroeg me al af waar dat knopje zatquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag me gerust 'lastig vallen' hoor
Wel goed hoor dat je dat soort dingen meld, al had het uiteraard ook in een report gekund![]()
Best wel, maar hoeveel het er zijn ga ik je niet verklappenquote:Op maandag 11 september 2006 01:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Zijn er al veel sollicitaties binnen?
Ach. Misschien dat ik ook nog een poging waag dezen week.quote:Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Best wel, maar hoeveel het er zijn ga ik je niet verklappen![]()
Ik had al een vermoeden...quote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey sorry termie ik dacht serieus dat ik em in ONZ had gemaakt![]()
![]()
ik ben al moe![]()
Ja kloptquote:Op maandag 11 september 2006 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden...
Maargoed, in ONZ hebben ze daar sowieso een reeks voor![]()
Tot woensdag 13 september kun je je sollicitatie opsturen.quote:Op maandag 11 september 2006 01:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach. Misschien dat ik ook nog een poging waag dezen week.
Oh; dan ga ik niet solliciteren...quote:Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Best wel, maar hoeveel het er zijn ga ik je niet verklappen![]()
Weet ik, maar er meteen een topic over openen (juist nu er zoveel gebaggerd wordt) is nou ook weer niet nodig. Mocht ik dat soort nutteloze reacties tegenkomen dan verwijder ik ze sowieso wel, en mocht ik er een keer wat vergeten zijn dan ben je vrij een TR te plaatsen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:39 schreef outcast_within het volgende:
User die klagen dat een user klaagt in KLB
nuttige bijdrage, vind ik het wel
Het raakt de waarheid toch enigzins. duizenden josti's die topics volplempen met
Ga je hierover klagen?![]()
Huillie
boeiend
Het is KLB, dat schijnen veel users vaak te vergeten. daar is je nut
Geen probleem. In je topic staan overigens ineens wat minder repliesquote:Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef outcast_within het volgende:
timing was verkeerd
bedoeling niet![]()
groetjes
Outcast
*zich aansluit..quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
Hier dan maar.![]()
Ik klaag even naar aanleiding van dit topique: WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! . Waarom, o lieve moderatoren (lees: Buzzert), wordt elk topic dat Maikuuul in de Klaagbaak deponeert rechtstreeks verbannen naar ONZ? Okee, zijn schrijfstijl is dan misschien niet altijd even serieus, maar gaat het niet om de discussie die op de OP volgt? En in het geval van WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! was dit zeker het geval: een fatsoenlijke discussie inclusief klacht dat wij teveel leven om te werken in plaats van werken om te leven. In het dagelijks leven stimuleren we allochtoonse jongeren om naar school te gaan, ondersteunen we projecten voor de gehandicapte medemens....waarom laten we dan dit topique niet gewoon in KLB staan?
Optie 1: het topique wordt naar KLB getransferd en dit topique mag worden gesloten.
Optie 2: jullie blijven bij jullie standpunt en dit topique blijft open voor kritiek op jullie standpunt.
Een boze Dirktator.
Niks aan toe te voegen alleen zou het volgens mij nog beter passen in GC.quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
Hier dan maar.![]()
Ik klaag even naar aanleiding van dit topique: WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! . Waarom, o lieve moderatoren (lees: Buzzert), wordt elk topic dat Maikuuul in de Klaagbaak deponeert rechtstreeks verbannen naar ONZ? Okee, zijn schrijfstijl is dan misschien niet altijd even serieus, maar gaat het niet om de discussie die op de OP volgt? En in het geval van WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! was dit zeker het geval: een fatsoenlijke discussie inclusief klacht dat wij teveel leven om te werken in plaats van werken om te leven. In het dagelijks leven stimuleren we allochtoonse jongeren om naar school te gaan, ondersteunen we projecten voor de gehandicapte medemens....waarom laten we dan dit topique niet gewoon in KLB staan?
Optie 1: het topique wordt naar KLB getransferd en dit topique mag worden gesloten.
Optie 2: jullie blijven bij jullie standpunt en dit topique blijft open voor kritiek op jullie standpunt.
Een boze Dirktator.
Dat soort domme uitspraken zeggen genoeg over jequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
The_Terminator is een homooooooooofiel.![]()
VANWEGE DE CAPSLOCKquote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
Hier dan maar.![]()
Een boze Dirktator.
Zijn we nog mee bezig, even afwachten dusquote:Op donderdag 14 september 2006 10:03 schreef muhammad_ali het volgende:
Wanneer worden de nieuwe modjes bekend gemaakt? Of zijn ze al reeds bekend gemaakt?![]()
We wachten rustig afquote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zijn we nog mee bezig, even afwachten dus
Respect voor heer broodkorstquote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef brood_korst het volgende:
Hoi
Ik ben de nieuwe mod
Kus
Bk
Vanaf nu moeten jullie mij heer broodkorst noemen
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef brood_korst het volgende:
Hoi
Ik ben de nieuwe mod
Kus
Bk
Vanaf nu moeten jullie mij heer broodkorst noemen
En wat hebben ze daar aan in FB ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:08 schreef SuperRogier het volgende:
Ik ben moe en heb koppijn, en ik moet straks werken..
Da's alweer 1 baggeraar minder. Alleen maar goed dat ie het hier meldquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En wat hebben ze daar aan in FB ?![]()
Straks gaat iedereen zich hier even melden als hij naar zijn of haar werk gaat en straks straks als iemand naar een ander topic gaatquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's alweer 1 baggeraar minder. Alleen maar goed dat ie het hier meld
Niet iedereen heeft het verstand van een amoebe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Straks gaat iedereen zich hier even melden als hij naar zijn of haar werk gaat en straks straks als iemand naar een ander topic gaat![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het verstand van een amoebe.
Toch?![]()
quote:
quote:
Dan ben ik wegquote:
mijn favo mod wat doe jequote:
Sorry beeb, maar ik heb inmiddels andere bezigheden. Ik ben niet helemaal weg hoorquote:
geef ze van jetje meidquote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
Zo.
Hoi.
Ik ben een der klaarmuurstenen.
Ik was van plan m'n rok naar beneden te houden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
geef ze van jetje meid![]()
laten ze je kut maar ruiken![]()
Zeuren over torrents mag, uitnodigingen vragen niet.quote:Op zondag 17 september 2006 02:15 schreef MUSLEEH het volgende:
wat nou warez request? je weet niet waar je het over hebt
ik mag toch wel zeuren over slechte torents?
en als mensen steeds om private trackers beginnen dan wil ik wel een uitnodiging ja, wat is daar nou weer mis mee
Me een beetje normaal aanspreken mag ook wel, zo'n toontje aanslaan is nergens voor nodig.quote:Op zondag 17 september 2006 02:19 schreef MUSLEEH het volgende:
waarom dan me topic dicht, zeg dat dan of haal mijn vraag weg ofzo strooi niet meteen met slotjes
een beetje met je nieuwe kleurtje komen stoerdoen he
Flikker een eind op grafmongool, topic went bad dus werd het gesloten.quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef MUSLEEH het volgende:
oh flikker maar op joh met je machtgeile toontje
sterf ofzo het kan me niet schelen of ze me hiervoor bannen
Word eens wat vriendelijker, daar wordt je leven een stuk vrolijker van.quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef MUSLEEH het volgende:
oh flikker maar op joh met je machtgeile toontje
sterf ofzo het kan me niet schelen of ze me hiervoor bannen
Hey! Dit was mijn eerste kleine outburst met dit account!quote:Op zondag 17 september 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Word eens wat vriendelijker, daar wordt je leven een stuk vrolijker van.
mmmm viel wel redelijk mee danquote:Op zondag 17 september 2006 02:35 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hey! Dit was mijn eerste kleine outburst met dit account!
Ze moeten zich eerst altijd even bewijzenquote:Op zondag 17 september 2006 08:11 schreef brood_korst het volgende:
volgens mij is ons nieuwe modje wel een wereldverbeteraar
Schattig zijn ze nog in dat stadium he?quote:Op zondag 17 september 2006 12:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze moeten zich eerst altijd even bewijzen![]()
Nee,quote:Op zondag 17 september 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schattig zijn ze nog in dat stadium he?
Doe even normaal.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schattig zijn ze nog in dat stadium he?
Ach zolang ik er geen geld voor aanneem hmm..quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En als je dan een topic sluit ben je ineens een kuthoer enzo![]()
Ojah dit is geen ONZ FBquote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach zolang ik er geen geld voor aanneem hmm..
Welkom Janetje --> Hier mag verder gepraat over mijn persoon, dit is nogsteeds FB.
Nee, de andere moet nog gekozen worden. Hoe lang dat gaat duren kan ik helaas niet zeggen, dus gewoon even afwachten.quote:Op maandag 18 september 2006 13:04 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhmm, hebben ze besloten om toch maar 1 mod aan te nemen voor KLB ?
Ik snap dat het even afwachten is maar je moet het met me eens zijn dat het al even heeft geduurd. Neem rustig de tijd overigensquote:Op maandag 18 september 2006 13:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, de andere moet nog gekozen worden. Hoe lang dat gaat duren kan ik helaas niet zeggen, dus gewoon even afwachten.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
Laatste waarschuwing.
Waarschijnlijk dat het de laatste keer is dat je een waarschuwing krijgt.quote:
Het schoppen van drie willekeurige topics over pepernoten waarbij je telkens niets toe te voegen hebt.quote:
Je zou maar verslaafd zijn aan pepernotenquote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het schoppen van drie willekeurige topics over pepernoten waarbij je telkens niets toe te voegen hebt.
Doe eens niet.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zou maar verslaafd zijn aan pepernoten![]()
in één topic reageer ik op een smileypostende mod met een smiley, in een ander topic reageer ik op de Paris commentaren, in een ander topic zeg ik net als de vorige poster dat ik ook al pepernoten op heb, en in de ander topic geef ik de TS gelijk dat het wat is met de pepernoten.quote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Janetje het volgende:
Het schoppen van drie willekeurige topics over pepernoten waarbij je telkens niets toe te voegen hebt.
Doe eens niet.
Open straks speciaal voor Herald wel een topic over pepernoten, hoeft hij niet meer te topickickenquote:
Je bent niet verplicht op alles te reageren.quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef Herald het volgende:
[..]
in één topic reageer ik op een smileypostende mod met een smiley, in een ander topic reageer ik op de Paris commentaren, in een ander topic zeg ik net als de vorige poster dat ik ook al pepernoten op heb, en in de ander topic geef ik de TS gelijk dat het wat is met de pepernoten.
Daarbij raakte ik in de war in welk topic ik nou precies moest reageren met mijn pepernotenepistels omdat de crew het nodig achtte er 4 over te starten. Ik heb in elk geval gepoogd 4 diverse en relevante, daar in welke richting het topic ging, posts te maken in plaats van 4 keer hetzelfde te posten. Dus eigenlijk zou ik een pluim moeten krijgen in plaats van een laatste waarschuwing!
Daarbij is schoppen ook wel overdreven daar in de helft van de topics gisteren nog is gepost en de andere amper twee weekjes oud zijn.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebtquote:Op maandag 18 september 2006 20:47 schreef Maanvis het volgende:
SEA OF LOVE STOP MOET KLAAGBAAK STOP MODJE STOP WORDEN STOP.
zeg ik toch ook nergens. Ik zeg alleen dat ik niet precies wist in welk topic ik moest reageren en dus voor de zekerheid maar in alle 4 reageerde want ik dacht dat er wel een reden was waarom in twee weken tijd 4 pepernotentopics geopend moesten worden.quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef Janetje het volgende:
Je bent niet verplicht op alles te reageren.
monkey see monkey do, ik aapte een mod na. Ik heb waarschijnlijk over zijn laatste waarschuwing gelezenquote:Het reageren met smiley posts wordt sowieso niet op prijs gesteld.
Het ging wel over de OP, in mijn reacties heb ik het over pepernoten én zoals ik ook al heb gezegd, betrek ik mijn ontopic reactie op de reactie van mijn voorganger waar ik op reageer. Dus ik ga niet meer offtopic dan degene die voor mij postte. Maar hun waarschuwingen heb ik denk ik dan óók over het hoofd gezienquote:Je reacties gaan sowieso niet over de OP waren niet relevant en wereldschokkend en ook na 'maar twee weekjes' is het nog schoppen.
ja jammerquote:Jammer.
Hoe naief denk je dat ik ben?quote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef Herald het volgende:
[..]
zeg ik toch ook nergens. Ik zeg alleen dat ik niet precies wist in welk topic ik moest reageren en dus voor de zekerheid maar in alle 4 reageerde want ik dacht dat er wel een reden was waarom in twee weken tijd 4 pepernotentopics geopend moesten worden.
[..]
monkey see monkey do, ik aapte een mod na. Ik heb waarschijnlijk over zijn laatste waarschuwing gelezen
[..]
Het ging wel over de OP, in mijn reacties heb ik het over pepernoten én zoals ik ook al heb gezegd, betrek ik mijn ontopic reactie op de reactie van mijn voorganger waar ik op reageer. Dus ik ga niet meer offtopic dan degene die voor mij postte. Maar hun waarschuwingen heb ik denk ik dan óók over het hoofd gezien
En dat je na twee weekjes niet mag reageren wist ik niet. Zal wel weer zo'n KLBregeltje zijn, want als je in LIF een topic kickt van 3 jaar oud is er niks aan het handje. Net als dat in ONZ topics worden gekickt die ouder zijn dan twee weekjes. En ach in welk forum niet.
[..]
ja jammer
prachtig antwoord, je ambieert een FA positiequote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef Janetje het volgende:
Hoe naief denk je dat ik ben?
Cut the crap Herald.
Je weet dondersgoed wat hier wel en niet kan.quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef Herald het volgende:
[..]
prachtig antwoord, je ambieert een FA positie
ik weet helemaal wat niet kan. Ik dácht dat dubbele topics niet kunnen, maar dat denk ik al sinds 2001, maar de crew opent zelf rustig een vierde pepernotentopic in twee weken tijd. Dus dat kan dan blijkbaar wel. Maar als ik er dan in reageer gaan ze allemaal op slot. Dus kan het nou wel, of kan het nou niet?quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef Janetje het volgende:
Je weet dondersgoed wat hier wel en niet kan.
Misschien nog wel beter dan de meesten hier.
je hoeft niet opeens zo anders te gaan reagerenquote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat hier wel en niet kan.
Misschien nog wel beter dan de meesten hier.
En nee, ik ben bang van yvonne.![]()
Het kan voorkomen dat iemand niet weet dat er recentelijk een topic geopend is over een bepaald onderwerp. Dan worden er meerdere topics over geopend. Het is dan weer niet de bedoeling die allemaal te schoppen. En ja, 5 topics over pepernoten in de KLB lijst, nee dank je.quote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
[..]
ik weet helemaal wat niet kan. Ik dácht dat dubbele topics niet kunnen, maar dat denk ik al sinds 2001, maar de crew opent zelf rustig een vierde pepernotentopic in twee weken tijd. Dus dat kan dan blijkbaar wel. Maar als ik er dan in reageer gaan ze allemaal op slot. Dus kan het nou wel, of kan het nou niet?
Als ze nu allemaal op slot zijn kan je wel een nieuw topic erover openenquote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
[..]
ik weet helemaal wat niet kan. Ik dácht dat dubbele topics niet kunnen, maar dat denk ik al sinds 2001, maar de crew opent zelf rustig een vierde pepernotentopic in twee weken tijd. Dus dat kan dan blijkbaar wel. Maar als ik er dan in reageer gaan ze allemaal op slot. Dus kan het nou wel, of kan het nou niet?
Ik heb er eentje open gelaten, voor de hoge noot.quote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als ze nu allemaal op slot zijn kan je wel een nieuw topic erover openen![]()
![]()
is het je nu echt de moeite waard om over pepernotentopics zo door te gaan?
Slimmmmquote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje open gelaten, voor de hoge noot.
Ga er niet op in joh! Herald is bijdehand genoeg om te weten wat wel of niet kanquote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan voorkomen dat iemand niet weet dat er recentelijk een topic geopend is over een bepaald onderwerp. Dan worden er meerdere topics over geopend. Het is dan weer niet de bedoeling die allemaal te schoppen. En ja, 5 topics over pepernoten in de KLB lijst, nee dank je.
Is de test nou voorbij?
De verkeerde topic ja. Die was er later dan mijn topicquote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje open gelaten, voor de hoge noot.
Dit topic was als laatste gekickt en daar was als laatst nog in gepost.quote:Op maandag 18 september 2006 21:40 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
De verkeerde topic ja. Die was er later dan mijn topic![]()
Neuh, maar dat topic had ook wel eerder dicht gekund want er was al een topic over dat onderwerp 2 dagen eerder.quote:Op maandag 18 september 2006 21:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit topic was als laatste gekickt en daar was als laatst nog in gepost.
Veel onderscheid is er toch niet behalve de TS?
True, heeft men toen waarschijnlijk overheen gekeken.quote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Neuh, maar dat topic had ook wel eerder dicht gekund want er was al een topic over dat onderwerp 2 dagen eerder.
Die is nu vol, eventueel nieuw deel gaat op slot.quote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef Thrilled het volgende:
mods, gooi alsjeblieft het topic van Meki (over 9/11 gebeurtenissen) dicht, of naar TRU, want hier hoort het niet meer thuis
11/9 informatie klopt niet .....
hij wil ook nog een deel 2 openen als deze dicht is
mijn eindeloze dank is groot!quote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die is nu vol, eventueel nieuw deel gaat op slot.
Doet het niet. Sowieso mag je een deel2 achterwege laten in KLB.quote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Kijk eens aan deel 2 aangekomen
11/9 Informatie klopt niet .... deel 2
bestaat ook nietquote:Op maandag 18 september 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doet het niet. Sowieso mag je een deel2 achterwege laten in KLB.
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:59 schreef bolletje_25 het volgende:
Mijn topic, wat doe je.
Maar maar..quote:
Mwah, niet echt.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Maar maar..
Hij had potentie!![]()
Dat is bagger inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef spliffy het volgende:
Lucille,
Wat vond je ook alweer van het niveau van de klaagbaak?
Gymleraar betast me
![]()
Waarom stoppen mensen niet met baggertopics openen hier?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef Megumi het volgende:
Waarom bouwen we KLB niet om naar het bagger sub forum???
*kusje op geeft.quote:
Dank.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef Janetje het volgende:
Dat was niet de meest tactische opmerking. Hij wist waarschijnlijk ook niet dat je moeder is overleden. Zulke 'grapjes' worden nu eenmaal gemaakt op het forum, jammer genoeg.Sterkte met de verwerking lieverd.
Het was vooral ook zo goed beschreven, en het had ook enorm veel potentie. Als je een normale op schrijft waarin je duidelijk bent wil ik hem wel open gooien.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef Klonk het volgende:
Tabasco
wtf is dit voor een dom slotje, ik klaag omdat ik zo stom ben geweest om tobasco in mijn ogen te wrijven en hij krijgt een slotje met de mededeling onzin topic....
Dat was een onzin topic waarin ik niet eens begreep wat je bedoelt met 6x happen naar een spin. In het vervolg open je maar topics die goed beschreven zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:20 schreef bolletje_25 het volgende:
Waarom moet dit normale topic dicht, terwijl Veldmuis z'n bagger-huilie-verhaal over zn moderatorschap open blijft?
KLB gaat achteruit de laatste tijd.
Omfg.. Sommige mensen doen er goed aan om eens naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat was een onzin topic waarin ik niet eens begreep wat je bedoelt met 6x happen naar een spin. In het vervolg open je maar topics die goed beschreven zijn.
Heb je er nog iets aan toe te voegen of ben je klaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:44 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Omfg.. Sommige mensen doen er goed aan om eens naar buiten te gaan.
Het is een topic waarvan ik met de tt ervanuitgaande gokte op een goed topic maar toen ik de OP zag viel het me tegen, kortom slechte OP waarmee ik je een heleboel gebash heb bespaard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:25 schreef Even het volgende:
Pizzakoppo waarom sluit je mn topic DVD-r of DVD+r binnen 1 minuut ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is een topic waarvan ik met de tt ervanuitgaande gokte op een goed topic maar toen ik de OP zag viel het me tegen, kortom slechte OP waarmee ik je een heleboel gebash heb bespaard.
Ach ze zijn nog jong en entousiast..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef fvivif het volgende:
Ik wou even zeggen dat hier in KB toch wel de betere mods zitten![]()
Die mods van pub.
Eerder mods die iedere illusie van een sociaal leven állang hebben laten varen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef fvivif het volgende:
Ik wou even zeggen dat hier in KB toch wel de betere mods zitten![]()
Die mods van pub.
Ik deed niet Gezellig mee..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef Janetje het volgende:
Ja, ik blijf niet wegediten.
TS doet gezellig mee, dit topic gaat op slot.
Doodsverwensingen zijn idd niet gezelligquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik deed niet Gezellig mee..
Had hem gewoon op slot getyft en al die reacties verwijderd, en dan morgenvroeg weer opgemaakt of zo.
Dat was er geen, dat was een lief vraagje of hij even naar bed wou gaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn idd niet gezellig![]()
Twee doodsverwensingen in een topic, slowchat van de TS en een 'ruim je het wel op' spreken nou niet echt voor je lieve schat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik deed niet Gezellig mee..
Had hem gewoon op slot getyft en al die reacties verwijderd, en dan morgenvroeg weer opgemaakt of zo.
Hm, ach ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Twee doodsverwensingen in een topic, slowchat van de TS en een 'ruim je het wel op' spreken nou niet echt voor je lieve schat.
Daarnaast had je zelf aangegeven dat 'ie op slot kon, waar ik het van harte mee eens was.
Doe dat, en probeer het dan morgen nog eens met frisse moed.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ach ja.
Die 'Ruim je het wel op' was niet dwangmatig bedoeld of zo.
Ik was/ben gewoon geirriteerd, ik denk dat ik beter even naar bed kan gaan of zo.
Jamaar, slapen is toch zo overrated.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe dat, en probeer het dan morgen nog eens met frisse moed.
ik doelde op de belabberde OP die enkel uitlokt tot kutreacties en bashen van de TS.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef Nachtdier het volgende:
Mijn klaagtopic is dichtgegooid omdat het niets goeds voorspelde.
Voorspelt een klaagtopic dan wat goeds? Nee toch?
Ja veel mensen vinden het ook engquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef Sebasser het volgende:
Eh pizzakoppo, weetje dat ik echt heel erg verbaasd ben hoesnel jij slotjes zet?
Vaak binnen de minuut dat er een topic open is
Ik reageer 50 % van de tijd ook binnen de minuut,quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja veel mensen vinden het ook eng
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik reageer 50 % van de tijd ook binnen de minuut,
Maar zoiets had ik nooit van een modje verwacht
nee lul, ik doe ook nog andere dingen op de computer dan topics verversenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Deed je dat express of zo ?
Beetje 11 minuten later een reactie met ':')' posten..
Ik luister muziek, ik kijk CSI, ik ben bezig met MSN, IRC, ik kill wat processen die teveel geheugen innemen, ik speel Rappelz, ik download verder nog wat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nee lul, ik doe ook nog andere dingen op de computer dan topics verversen
Ik fok, moemoe, ik doe moemoe, ik luister muziek, ik download (quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik luister muziek, ik kijk CSI, ik ben bezig met MSN, IRC, ik kill wat processen die teveel geheugen innemen, ik speel Rappelz, ik download verder nog wat.
En jij ?
je leest alles op wikipedia ? (Hoe ziek ben jequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik fok, moemoe, ik doe moemoe, ik luister muziek, ik download () muziek, ik lees alles op wikipedia, ik google, ik goochel, ik drink water, ik eet, ik rook en wacht op reacties van sebasser
Leuk juist, alles wat je maar weten wil kun je daaro vinden, en ja ik weet dat je niet alles moet gelovenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je leest alles op wikipedia ? (Hoe ziek ben je)
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leuk juist, alles wat je maar weten wil kun je daaro vinden, en ja ik weet dat je niet alles moet geloven
Je bent een aanwinst voor FOK! zie ik welquote:Op maandag 25 september 2006 01:42 schreef echt_gaar het volgende:
wat was er mis met mijn klacht op klaagbaak, het was na 5 minuten op slot....
grtjs j.s.
Heb je toevallig speciaal voor dat topic een username (kloon) aangemaakt?quote:Op maandag 25 september 2006 01:42 schreef echt_gaar het volgende:
wat was er mis met mijn klacht op klaagbaak, het was na 5 minuten op slot....
grtjs j.s.
dus de rede dat het op slot ging was omdat je "vermoede" dat ik speciaal voor 1 klacht een usernaam had aangemaakt?quote:Op maandag 25 september 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je toevallig speciaal voor dat topic een username (kloon) aangemaakt?
Nee hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
dus de rede dat het op slot ging was omdat je "vermoede" dat ik speciaal voor 1 klacht een usernaam had aangemaakt?
grtjs j s
Neuh, was gewoon een vraag. En voor de rest wat Nosh zegtquote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
dus de rede dat het op slot ging was omdat je "vermoede" dat ik speciaal voor 1 klacht een usernaam had aangemaakt?
grtjs j s
ookal... ik wil met een dekentje op de bankquote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef Sebasser het volgende:
Hallo, ik voel me kloten.
Hoi Pwn_Zoon!quote:Op maandag 25 september 2006 17:59 schreef Pwn_zoon het volgende:
Geachte mods,
Zou mijn topic VIEZE VATSIGE OPA!!! misschien nog een 2e leven kunnen krijgen in ONZ?
Het werd mijn inziens toch een beetje te snel gesloten![]()
Ik kan me voorstellen dat een dame als Janetje misschien wordt afgeschrikt door die sitemaar in ONZ wordt dit soort gein wel gewaardeerd
![]()
Het is trouwens een écht waargebeurd verhaal, die man heb ik echt aan de telefoon gehad.
Vandaar was ie eerst in KLB geopend.
Bij voorbaat dank [afbeelding].
Nou er word sugureert dat TS de hoop opgegeven heeft maar dat is niet zo want ik ben de TSquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
En nu we dit weten wil je dat we hem weer open doen?
Geef je nu niet ontzettend een reden om hem nóg dichter te laten?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Omhooggevallen kut student Mijn lemming wat doe je![]()
Het is een lemming van dit topic Vuile lepra-magazijnwerker!
Mijn fout.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou er word sugureert dat TS de hoop opgegeven heeft maar dat is niet zo want ik ben de TSMijn lemming was succesvoller dan zijn bashtopic..
![]()
Maar het gaat heel heeel heeel ver weg over studenten die zich beter vinden als de gewone manquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geef je nu niet ontzettend een reden om hem nóg dichter te laten?
Overigens is het origineel ook best een slowchat-festijn. Even zien wat we doen.
Nahjah ik vind het bestquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mijn fout.
Ik las verkeerd, dacht dat Blainedemono nu zijn eigen topic (die jij dus had geopent) zat onder te baggeren. Post is al inmiddels geëdit.
Haal dat 'heel, heel, heeeel ver weg' weg, en je hebt best een puik topic inderdaad.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar het gaat heel heeel heeel ver weg over studenten die zich beter vinden als de gewone man![]()
Dan moet je je handen uit je zakken halenquote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef Sebasser het volgende:
Hallo, ik voel me kloten.
Ok.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah ik vind het bestLaat maar mooi dicht ik heb mijn mening gegeven en met mij nog meer anderen het is wel duidelijk zo
![]()
Tering dit was wel een hele newbie fout, er was een verzoek tot sluiten ingedient en ik dacht dat dat van de ts kwam. Sorry ik zal hem opschonen en open gooien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:17 schreef Metal_Mart het volgende:
Zeg Pizzakoppo, wtf krijgen we nou? Mijn Kluivert-topic wordt opeens gesloten met de mededeling 'slotje', terwijl er niet eens ver off-topic werd gegaan of scheldpartijen plaatsvonden.
Ok, thanks!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tering dit was wel een hele newbie fout, er was een verzoek tot sluiten ingedient en ik dacht dat dat van de ts kwam. Sorry ik zal hem opschonen en open gooien.
quote:
Neh maar de dude die dat submitte post ook actief in jouw topic, slordigheidje dusquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt een beetje moeite nog om een TS te herkennen niet ?
![]()
Geeft nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Neh maar de dude die dat submitte post ook actief in jouw topic, slordigheidje dus
1 topic over een desbetreffend onderwerp is meer dan zat.quote:Op donderdag 28 september 2006 02:17 schreef roedeledokie het volgende:
Aan Janetje: waarom mag ik niet meerdere topics achter elkaar openen die mij grote frustraties bezorgen?
Ik begrijp niet waarom daar een slotje op moet?
Mensen reageren er normaal op, op een enkeling na!
Kun je dat misschien ff toelichten?
Dit waren totaaaal verschillende onderwerpen die helemaal geen raakvlakken met elkaar hebben behalve dat het verkeer betreft. (mag dat niet?)quote:Op donderdag 28 september 2006 02:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
1 topic over een desbetreffend onderwerp is meer dan zat.
Die heb ik open gelaten.
Speel daar maar in verder.
*Nadenkt.. goh..quote:Op donderdag 28 september 2006 02:45 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dit waren totaaaal verschillende onderwerpen die helemaal geen raakvlakken met elkaar hebben behalve dat het verkeer betreft. (mag dat niet?)
Waarom is dat spelen, raakt het forum overbelast?
De topics gaan tenminste ergens over... in tegenstelling tot de meeste hier.
Als je niet wil dat er serieuze onderwerpen bij komen, zeg het dan, dan post ik wel echt onzin, of ga weg?
Denk hier svp eens series over na!
Provocatie die in FB thuishoortquote:Op donderdag 28 september 2006 02:39 schreef roedeledokie het volgende:
Dit forum heet klaagbaak, nou, open je er in mijn visie goede klaagtopics, heb je meteen vage moderatoren die zonder rede de boel op slot gooien???
Zit ik hier voor niks wat te typen!
99% van de klaagtopics is regelrechte bagger en blijven tot het einde der tijden open, goede krijgen geen kans en zijn meteen dicht???
Persoonlijke voorkeur van de moderators?
Zijn dit ook inhoudloze figuren die liever over niks lullen dan serieus op klachten in te gaan?
Mijn klacht is dat er niet eens een fatsoenlijke manier is om te klagen over asociale moderatoren.
Ook dit topic zal overigens wel weer snel met een slotje onder aan de lijst staan.
Geef nu eens een goede argumentatie voor het sluiten, en de persoon in kwestie de gelegenheid ook zijn mening te ventileren.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 00:53 schreef roedeledokie het volgende:
Ik word er een beetje raar van dat soms wel zo'n 5 % van de automobilisten 's avonds te onkundig is om de schakelaar van hun verlichting in de juiste stand te zetten??? hele volksstammen rijden rond met het vage schijnsel genaamd stadslicht (verboden om te voeren), en het is zo simpel, klik, klik, klaar, maar deze mongolen komen niet verder dan :klik![]()
Weer een andere groep ongeinteresseerde hufters rijdt te pas en te onpas met de mistlamp aan!
Ook zo'n gruwelijk irritant trekje.
Het valt me ook op dat je deze mensen niet kunt waarschuwen met lichtsignalen en zo, ze blijven stoicijns doorrijden met de blik op oneindig.
Als iemand mij dit soort signalen geeft, nou dan wil ik wel ff weten wat ie moet!
Daarom haat ik dit kolere volk![]()
Nee joh, geen enkele overeenkomst.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:45 schreef roedeledokie het volgende:
Die nieuwere auto's met hun kolere nieuwe xenonverlichting die doen het af en toe net lijken of er een politieauto of iets dergelijks achter me rijd met dat rare blauwe schijnsel, ik schrik daar soms van.
Is dat cool om met blauw licht te rijden?
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:29 schreef roedeledokie het volgende:
Bah, elke morgen als ik onderweg ben naar weet ik waar, dan word ik compleet vergiftigd door vrachtwagens met hun gore roetuitstoot, echt niet meer normaal......
Waar blijven gvd. die roetfilters, ik wil niet op mijn 40e longkanker o.i.d!!!
Het worden ook met de dag meer vrachtwagens, doe iets godverdomme, het milieu en ik gaan naar de klote.![]()
Hey, ik zie een overeenkomst! Of toch niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:54 schreef roedeledokie het volgende:
Waarom zijn 2 takt motoren in ons schone landje niet gewoon verboden???
Ik krijg kotsneigingen als ik achter zo'n kankerscooter rijd, wat een typhusdingen zijn dat, de uitvinder daarvan moesten ze aan een boom opknopen.
Bagger.quote:
Tering wat een werkquote:
Er zit wat bruins op je neus...quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef Camplo het volgende:
Nosh en Pizzakoppo zijn tof.
Punt.
Keep it up guys
Duidelijke klacht? Het was een OP van 1 miserabele zin waarin je vermeldt dat je een domme negerin niet kunt uitstaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:23 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Pizzakoppo,
Pauw & Witteman
Geen bagger, geen spam, duidelijke klacht. Waarom dan toch dicht? Omdat jou de klacht niet aanstaat? Als mod ben je in dienst van het forum en de users, jij bepaalt niet waar ze wel of niet over mogen klagen. Je slotpost was dan ook te hautain voor woorden.
Ja, het was maar een zin. Maar de klacht was wel duidelijk. Er is nu iemand op TV waar TS zich aan ergert en er zijn ongetwijfeld meerdere FOK!kers die ook Pauw & Witteman kijken. Zij kunnen meeklagen of weerleggen waarom de dame in kwestie niet irritant is. Kortom, ruimte voor discussie, ook al is het maar een zin. Als mod zou je de discussie een kans kunnen geven door om meer info te vragen, of in elk geval eerst even wat reacties af te wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Duidelijke klacht? Het was een OP van 1 miserabele zin waarin je vermeldt dat je een domme negerin niet kunt uitstaan.
Doe het dan door een normale openingspost en met een redelijke kans op discussie. Je begrijpt hopelijk wel dat als je zegt dat "die negerin dom is" nou niet bepaald garant staat voor een normale discussie toch? Ik geef je nog een kans, van mij mag je een topic openen met een normale openingspost en een normaal onderwerp van discussie, met andere woorden argumenten gebruiken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:27 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ja, het was maar een zin. Maar de klacht was wel duidelijk. Er is nu iemand op TV waar TS zich aan ergert en er zijn ongetwijfeld meerdere FOK!kers die ook Pauw & Witteman kijken. Zij kunnen meeklagen of weerleggen waarom de dame in kwestie niet irritant is. Kortom, ruimte voor discussie, ook al is het maar een zin. Als mod zou je de discussie een kans kunnen geven door om meer info te vragen, of in elk geval eerst even wat reacties af te wachten.
Danny's credo, gooi topics niet te snel op slot, geef ze een kans. Sturen, niet sluiten. Werkt het niet, dan kan je altijd nog je tong uitsteken, er een slot op knallen en zeggen 'zie je wel dat het niks is'.
Even wat alerter worden, ik ben TS niet. Ik ben slechts een lurker die een reactie wilde posten en op een onbegrijpelijk slotje stuitte. Erg ruimhartig trouwens dat ik van jou 'een topic mag openen' met 'een normale OP en een normaal onderwerp van discussie'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe het dan door een normale openingspost en met een redelijke kans op discussie. Je begrijpt hopelijk wel dat als je zegt dat "die negerin dom is" nou niet bepaald garant staat voor een normale discussie toch? Ik geef je nog een kans, van mij mag je een topic openen met een normale openingspost en een normaal onderwerp van discussie, met andere woorden argumenten gebruiken.
Ik dacht dat je een kloon was van de TS vandaar. En het wordt juist wel weer een hoogstaand forum doordat we bagger als dit snel sluiten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:47 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Even wat alerter worden, ik ben TS niet. Ik ben slechts een lurker die een reactie wilde posten en op een onbegrijpelijk slotje stuitte. Erg ruimhartig trouwens dat ik van jou 'een topic mag openen' met 'een normale OP en een normaal onderwerp van discussie'..
Dit is KLB en jij bent hier mod. Geen hoogstaand forum waar men kwaliteitsbewakers heeft. Lees even wat oude topics in FC terug, je bedoelt het ongetwijfeld allemaal goed, maar jouw rol hier is in mijn ogen anders dan je je indenkt.
Ik ben geen kloon van TS. En er is een verschil tussen een baggerforum en een hoogstaand forum. KLB moet daar precies in het midden terecht komen, en eerder aangehaald topic past mijns inziens mooi op die middellijn. Ja, het was mager, maar er was zeker potentie. Er was geen absolute noodzaak tot sluiten en als die noodzaak ontbreekt is de regel dat je niet sluit. En als je dan toch besluit tot sluiten over te gaan, stuur dan in je slotpost. Dus niet hautain sneren, maar netjes uitleggen waarom het topic niet aan de kwaliteitseisen van KLB voldoet. Nu snap ik ook wel dat je soms door de baggerbomen het bos niet meer ziet, maar dit soort topics meteen dichtknallen zorgt ervoor dat KLB te hoogdrempelig wordt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kloon was van de TS vandaar. En het wordt juist wel weer een hoogstaand forum doordat we bagger als dit snel sluiten.
De grap van dit alles is dat de TS door had dat het bagger was en zich daarom hier niet laat zien. Het was een potentieloos topic wat enkel resulteert in bashen van negers en domme mensen iets wat wij hier niet graag zien, en als je dat nog doorhebt moet jij misschien de geschiedenis hier in klb maar eens doorlezen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:55 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van TS. En er is een verschil tussen een baggerforum en een hoogstaand forum. KLB moet daar precies in het midden terecht komen, en eerder aangehaald topic past mijns inziens mooi op die middellijn. Ja, het was mager, maar er was zeker potentie. Er was geen absolute noodzaak tot sluiten en als die noodzaak ontbreekt is de regel dat je niet sluit. En als je dan toch besluit tot sluiten over te gaan, stuur dan in je slotpost. Dus niet hautain sneren, maar netjes uitleggen waarom het topic niet aan de kwaliteitseisen van KLB voldoet. Nu snap ik ook wel dat je soms door de baggerbomen het bos niet meer ziet, maar dit soort topics meteen dichtknallen zorgt ervoor dat KLB te hoogdrempelig wordt.
Door de manier waarop jij nu reageert krijg ik de indruk dat je in KLB alleen een topic mág openen als het een goed onderbouwd, puntsgewijs beargumenteerd epistel is, het liefst met cijfers als bewijs. (Ja, ik chargeer ietwat.) Je had de TS ook uit kunnen dagen er een goed topic van te maken, en zo je user stimuleren kwaliteit naar KLB te brengen, in plaats van ze te schofferen.
Wederom zo neerbuigend! Ik bén de geschiedenis van KLB, newbie.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De grap van dit alles is dat de TS door had dat het bagger was en zich daarom hier niet laat zien. Het was een potentieloos topic wat enkel resulteert in bashen van negers en domme mensen iets wat wij hier niet graag zien, en als je dat nog doorhebt moet jij misschien de geschiedenis hier in klb maar eens doorlezen.
Dat is niet waar. Heel FOK! móet laagdrempelig zijn, vraag het maar na bij die kale oppergoeroe. Ik vermoed dat jij laagdrempelig verwart met bagger en dat zijn geen synoniemen. Toch blijf ik erbij dat de klacht in dit geval duidelijk was en een discussie had kunnen starten, mits je het goed had gestuurd.quote:Op heel fok worden laagdrempelige simpele topics niet gewaardeerd en over het algemeen linea recta gesloten. In KLB mag je best een simpel topic openen mits er een duidelijke klacht in verwerkt is waar een zinvolle discussie op gang mee kan worden gebracht. En ja ik zie inderdaad heel erg graag dat KLB weer een meer serieus forum wordt waar leuke discussies kunnen worden gevoerd. Onzin hebben we al.
Ga mij aub niks vertellen over tijdrovend, ik steek met liefde tijd in een goed topic en al helemaal in mijn moderatorschap. Dat jij dit topic blijft verdedigen vind ik op zijn zwakst gezegt verbazingwekkend. Het gaat hier niet om de TS maar om het topic, het was een kuttopic en het had geen potentie. Als hij een normale klacht erin had gezet met een normale opbouw en goede argumenten was er niks aan de hand geweest en was er nu geen slotje geweest.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Wederom zo neerbuigend! Ik bén de geschiedenis van KLB, newbie.. Ik geef feedback, dat is alles. Het is niet negatief, het is opbouwend. Ik geef argumenten en rustige uitleg. Jij doet allerlei aannames, waarvan je niet weet dat het zo is. Misschien heb je gelijk en reageert TS hier niet omdat hij expres een baggertopic opende en nu zijn wonden likt. Maar misschien heb je ongelijk en reageert hij hier niet omdat hij geen zin heeft om een verklaring te vragen aan een mod die zijn topic op zo'n hautaine wijze dichtgooit. Je weet het niet. Misschien was het inderdaad uitgelopen op een neger/domme mensenbash, maar jij bent de mod, jij hebt daar hand in. Door een paar posts te plaatsen, indien nodig editten kan je een topic echt wel sturen. Maar goed, een slotje is makkelijker in minder tijdrovend.
[..]
Fok hoeft absuluut niet laagdrempelig te zijn en er zijn genoeg subfora waar leuk en serieus gediscussierd kan worden. Iets wat ik terugwil in KLB.quote:Dat is niet waar. Heel FOK! móet laagdrempelig zijn, vraag het maar na bij die kale oppergoeroe. Ik vermoed dat jij laagdrempelig verwart met bagger en dat zijn geen synoniemen. Toch blijf ik erbij dat de klacht in dit geval duidelijk was en een discussie had kunnen starten, mits je het goed had gestuurd.
Ik sluit niet alles binnen 1 minuut, ik sluit bagger in 1 minuut. Nogmaals, als de TS een normaal topic had geopend was die gewoon nog open geweest.quote:Wel ben ik het met je eens dat KLB wederom een schop in de goede richting nodig heeft. Dat kan je op twee manieren doen. Of alles binnen 1 minuut sluiten, of topics een kans geven en ze sturen. De ervaring leert dat users meer 'leren' van 'gestuurde topics', dan van wat slotjes her en der. Wat niet betekent dat je echte bagger een kans moet geven, dat hoort ook op slot. Al kan je zelfs dat op een uservriendelijke manier doen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ga mij aub niks vertellen over tijdrovend, ik steek met liefde tijd in een goed topic en al helemaal in mijn moderatorschap. Dat jij dit topic blijft verdedigen vind ik op zijn zwakst gezegt verbazingwekkend. Het gaat hier niet om de TS maar om het topic, het was een kuttopic en het had geen potentie. Als hij een normale klacht erin had gezet met een normale opbouw en goede argumenten was er niks aan de hand geweest en was er nu geen slotje geweest.
Een forum waar leuk en serieus gediscussieerd kan worden, ís een laagdrempelig forum! Wederom, laagdrempelig is geen synoniem voor simpel, maar voor toegankelijk. En nogmaals, dat is niet wat ik jou probeer op te dringen, dat is de visie van God himself.quote:Fok hoeft absuluut niet laagdrempelig te zijn en er zijn genoeg subfora waar leuk en serieus gediscussierd kan worden. Iets wat ik terugwil in KLB.
"Die kkhoer bij Pauw & Witteman moet dood!'quote:Ik sluit niet alles binnen 1 minuut, ik sluit bagger in 1 minuut. Nogmaals, als de TS een normaal topic had geopend was die gewoon nog open geweest.
Ik wil nog even specifiek inhaken op deze quote. Als mod hoef je namelijk helemaal geen tijd te steken in een goed topic. Dan post je gewoon mee als user, maar modden hoeft over het algemeen niet in goede topics, daarom krijgen ze immers het predikaat 'goed topic'. Je modtijd gaat juist naar de slechte topics en de kutusers. Daar ligt jouw taak, om dat om te buigen en te sturen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga mij aub niks vertellen over tijdrovend, ik steek met liefde tijd in een goed topic en al helemaal in mijn moderatorschap.
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:24 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Jij vindt dat het geen potentie had.
Ik vind dat het wel potentie had, met wat sturing van jouw kant.
Let's agree to disagree.
Ok daar heb je een punt, maar hopelijk begreep je wat ik bedoel. Het niveau houdt ik liever hoog dan simpele topic´s als deze open laten en laten verbaggeren.quote:Een forum waar leuk en serieus gediscussieerd kan worden, ís een laagdrempelig forum! Wederom, laagdrempelig is geen synoniem voor simpel, maar voor toegankelijk. En nogmaals, dat is niet wat ik jou probeer op te dringen, dat is de visie van God himself.
We zullen het eens testen, ik gooi het topic voor een kleine 5 minuten open en als ik ongelijk krijg laat ik hem open, zoniet slotje.quote:"Die kkhoer bij Pauw & Witteman moet dood!'
Dat is bagger.
"Storen jullie je ook zo aan die negerin bij Pauw en Witteman?"
Mogelijkheden tot discussie.
En ik verdedig niet specifiek dit topic, dit topic moet je zien als een voorbeeld.
quote:
Dan bedoel je hetzelfde als ik bedoel. Al vind ik dus dat je het verbaggeren in de eerste plaats moet proberen te voorkomen om te sturen en daarna kan er altijd nog een slot op.quote:Ok daar heb je een punt, maar hopelijk begreep je wat ik bedoel. Het niveau houdt ik liever hoog dan simpele topic´s als deze open laten en laten verbaggeren.
Nee, dat is de moeite niet meer. Topic is geopend toen P&W nog bezig was, nu klopt de timing niet meer. Topic is al te lang dichtgeweest en weggezakt. Zoals ik net al zei, het gaat me niet om specifiek dit topic, beschouw het gewoon als een leermoment.quote:We zullen het eens testen, ik gooi het topic voor een kleine 5 minuten open en als ik ongelijk krijg laat ik hem open, zoniet slotje.
Dan nog kijk ik het even aan, ook als leermoment om te zien of ik het goed inschatte of nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:33 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Nee, dat is de moeite niet meer. Topic is geopend toen P&W nog bezig was, nu klopt de timing niet meer. Topic is al te lang dichtgeweest en weggezakt. Zoals ik net al zei, het gaat me niet om specifiek dit topic, beschouw het gewoon als een leermoment.
Ja hehe, zo kan ik het ook!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan nog kijk ik het even aan, ook als leermoment om te zien of ik het goed inschatte of niet
en gelijk heb je!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:37 schreef Nosh het volgende:
Het enige wat dommer is dan generaliseren, zijn de mensen die zich ergeren aan generalisaties... om vervolgens zelf met 'jullie's' en 'wij's' te gaan smijten.
Aangezien dit hele topic al vanaf de openingspost verzandde in een gigantische vicieuse cirkel van gebash en xenofobische drogargumenten: dicht.
En dat ligt natuurlijk aan ons, en onze irrationele haat tegen jou en je Paris-avatar, en totaal niet aan het niveau van wat je opent?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef 2609 het volgende:
leuk man iedereen mag topics openen maar als ik er 1 open word ie altijd gesloten
Ik dacht dat je dat onderhand al door had.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef 2609 het volgende:
leuk man iedereen mag topics openen maar als ik er 1 open word ie altijd gesloten
ik ben ernstig aan het twijfelen aan jullie integriteit inderdaadquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat ligt natuurlijk aan ons, en onze irrationele haat tegen jou en je Paris-avatar, en totaal niet aan het niveau van wat je opent?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat onderhand al door had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |