jah zeker weten wel ik ben ervan overtuigd alleen jammer dat ik op die dag niet erachter ben gekomenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:53 schreef Biancavia het volgende:
Het zal toch geen complot zijn zeker?
het is een complot van de Amerikanenquote:Op donderdag 14 september 2006 23:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat heeft die video een kut kwaliteit!
Daar zit vast de regering Bush achter![]()
... het water in fietste...?quote:daar kon je zien dat er " Duizenden doden " ...
doodwensing staan een ban ervoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef kikoooooo het volgende:
de tyfus voor jou, meki
er waren explosieven in WTCquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef The_stranger het volgende:
Een complot over 9/11???
Vertel me er alles van....
11/9 informatie klopt niet ..... die documentaire niet gezien?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
er waren explosieven in WTC
Goud was spoorloos
en de broer was topman van een beveiligingsbedrijf van WTC
maar waarom werd de speurhonden dan weggehaald ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
11/9 informatie klopt niet ..... die documentaire niet gezien?
Die explosieven waren bouten die eruit knalden. Zouden ze serieus alle verdiepingen van explosieven hebben voorzien, dan zou dat volgens zo'n gebouwenopblaas expert alleen al 1 jaar duren om aan te leggen. Kom op nou
Al waren er wel dingen die niet in de haak of verklaarbaar waren
ff bekijkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:18 schreef Monocultuur het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6596630292015140276
hier is de video waarin alle fouten van loosechange worden aangewezen.
Geen idee, ik heb de documentaire maar voor de helft gezien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
maar waarom werd de speurhonden dan weggehaald ?
waarom werd er de laaste vliegtuig niet gevonden
op veel vragen weigert USA antwoorden te gevenquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de documentaire maar voor de helft gezien.
En ? Iets beter ingelicht nu of hang je nog steeds je extremistische moslimbroeders aan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |