Nee hij vind zichzelf beter als zijn collega'squote:Op maandag 25 september 2006 19:02 schreef __droogkloot__ het volgende:
Dus omdat hij jouw domme kutgrap niet leuk vindt is hij een omhooggevallen kut student?![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 19:21 schreef Xenwolfie het volgende:
Heil
quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hij vind zichzelf beter dan zijn collega's![]()
Mwah ik kon het wel opmaken uit zijn verhaalquote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dat kan ik trouwens niet aflezen uit je verhaaltje maar goed. Ik kan me voorstellen dat mensen zo'n grapje niet leuk vinden, zeker als ze je nog niet goed kennen.
Deze bedoel je?quote:Op maandag 25 september 2006 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iets plaatje insert mensen hoog iq koffiedrinkende collega's they are so stupid... enzo
Jij verdient de brandstapel, amoebe!quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef Intermec het volgende:
Alle studenten verdienen de strop! Schijtvolk eerste klas.
Och, dat is maar een jaar, daarna zitten ze niet meer in de eerste klasquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:42 schreef Intermec het volgende:
Alle studenten verdienen de strop! Schijtvolk eerste klas.
Kom je weer met je 'amoebe'. Dankzij lui als jij en topics zoals deze krijg je dat he.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:48 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jij verdient de brandstapel, amoebe!![]()
Hoerenjong!quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kom je weer met je 'amoebe'. Dankzij lui als jij en topics zoals deze krijg je dat he.![]()
Toch maar doen, ja, aangezien zelfs ik de hoop voor dit topic op heb gegeven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus nog geen slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |