quote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef brood_korst het volgende:
Hoi
Ik ben de nieuwe mod
Kus
Bk
Vanaf nu moeten jullie mij heer broodkorst noemen
En wat hebben ze daar aan in FB ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:08 schreef SuperRogier het volgende:
Ik ben moe en heb koppijn, en ik moet straks werken..
Da's alweer 1 baggeraar minder. Alleen maar goed dat ie het hier meldquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En wat hebben ze daar aan in FB ?![]()
Straks gaat iedereen zich hier even melden als hij naar zijn of haar werk gaat en straks straks als iemand naar een ander topic gaatquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's alweer 1 baggeraar minder. Alleen maar goed dat ie het hier meld
Niet iedereen heeft het verstand van een amoebe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Straks gaat iedereen zich hier even melden als hij naar zijn of haar werk gaat en straks straks als iemand naar een ander topic gaat![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het verstand van een amoebe.
Toch?![]()
quote:
quote:
Dan ben ik wegquote:
mijn favo mod wat doe jequote:
Sorry beeb, maar ik heb inmiddels andere bezigheden. Ik ben niet helemaal weg hoorquote:
geef ze van jetje meidquote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
Zo.
Hoi.
Ik ben een der klaarmuurstenen.
Ik was van plan m'n rok naar beneden te houden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
geef ze van jetje meid![]()
laten ze je kut maar ruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |