quote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef brood_korst het volgende:
Hoi
Ik ben de nieuwe mod
Kus
Bk
Vanaf nu moeten jullie mij heer broodkorst noemen
En wat hebben ze daar aan in FB ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:08 schreef SuperRogier het volgende:
Ik ben moe en heb koppijn, en ik moet straks werken..
Da's alweer 1 baggeraar minder. Alleen maar goed dat ie het hier meldquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En wat hebben ze daar aan in FB ?![]()
Straks gaat iedereen zich hier even melden als hij naar zijn of haar werk gaat en straks straks als iemand naar een ander topic gaatquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's alweer 1 baggeraar minder. Alleen maar goed dat ie het hier meld
Niet iedereen heeft het verstand van een amoebe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Straks gaat iedereen zich hier even melden als hij naar zijn of haar werk gaat en straks straks als iemand naar een ander topic gaat![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het verstand van een amoebe.
Toch?![]()
quote:
quote:
Dan ben ik wegquote:
mijn favo mod wat doe jequote:
Sorry beeb, maar ik heb inmiddels andere bezigheden. Ik ben niet helemaal weg hoorquote:
geef ze van jetje meidquote:Op zondag 17 september 2006 00:30 schreef Janetje het volgende:
Zo.
Hoi.
Ik ben een der klaarmuurstenen.
Ik was van plan m'n rok naar beneden te houden.quote:Op zondag 17 september 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
geef ze van jetje meid![]()
laten ze je kut maar ruiken![]()
Zeuren over torrents mag, uitnodigingen vragen niet.quote:Op zondag 17 september 2006 02:15 schreef MUSLEEH het volgende:
wat nou warez request? je weet niet waar je het over hebt
ik mag toch wel zeuren over slechte torents?
en als mensen steeds om private trackers beginnen dan wil ik wel een uitnodiging ja, wat is daar nou weer mis mee
Me een beetje normaal aanspreken mag ook wel, zo'n toontje aanslaan is nergens voor nodig.quote:Op zondag 17 september 2006 02:19 schreef MUSLEEH het volgende:
waarom dan me topic dicht, zeg dat dan of haal mijn vraag weg ofzo strooi niet meteen met slotjes
een beetje met je nieuwe kleurtje komen stoerdoen he
Flikker een eind op grafmongool, topic went bad dus werd het gesloten.quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef MUSLEEH het volgende:
oh flikker maar op joh met je machtgeile toontje
sterf ofzo het kan me niet schelen of ze me hiervoor bannen
Word eens wat vriendelijker, daar wordt je leven een stuk vrolijker van.quote:Op zondag 17 september 2006 02:31 schreef MUSLEEH het volgende:
oh flikker maar op joh met je machtgeile toontje
sterf ofzo het kan me niet schelen of ze me hiervoor bannen
Hey! Dit was mijn eerste kleine outburst met dit account!quote:Op zondag 17 september 2006 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Word eens wat vriendelijker, daar wordt je leven een stuk vrolijker van.
mmmm viel wel redelijk mee danquote:Op zondag 17 september 2006 02:35 schreef cerreur het volgende:
[..]
Hey! Dit was mijn eerste kleine outburst met dit account!
Ze moeten zich eerst altijd even bewijzenquote:Op zondag 17 september 2006 08:11 schreef brood_korst het volgende:
volgens mij is ons nieuwe modje wel een wereldverbeteraar
Schattig zijn ze nog in dat stadium he?quote:Op zondag 17 september 2006 12:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze moeten zich eerst altijd even bewijzen![]()
Nee,quote:Op zondag 17 september 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schattig zijn ze nog in dat stadium he?
Doe even normaal.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schattig zijn ze nog in dat stadium he?
Ach zolang ik er geen geld voor aanneem hmm..quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En als je dan een topic sluit ben je ineens een kuthoer enzo![]()
Ojah dit is geen ONZ FBquote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach zolang ik er geen geld voor aanneem hmm..
Welkom Janetje --> Hier mag verder gepraat over mijn persoon, dit is nogsteeds FB.
Nee, de andere moet nog gekozen worden. Hoe lang dat gaat duren kan ik helaas niet zeggen, dus gewoon even afwachten.quote:Op maandag 18 september 2006 13:04 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhmm, hebben ze besloten om toch maar 1 mod aan te nemen voor KLB ?
Ik snap dat het even afwachten is maar je moet het met me eens zijn dat het al even heeft geduurd. Neem rustig de tijd overigensquote:Op maandag 18 september 2006 13:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, de andere moet nog gekozen worden. Hoe lang dat gaat duren kan ik helaas niet zeggen, dus gewoon even afwachten.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
Laatste waarschuwing.
Waarschijnlijk dat het de laatste keer is dat je een waarschuwing krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |