Het schoppen van drie willekeurige topics over pepernoten waarbij je telkens niets toe te voegen hebt.quote:
Je zou maar verslaafd zijn aan pepernotenquote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het schoppen van drie willekeurige topics over pepernoten waarbij je telkens niets toe te voegen hebt.
Doe eens niet.
quote:Op maandag 18 september 2006 20:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zou maar verslaafd zijn aan pepernoten![]()
in één topic reageer ik op een smileypostende mod met een smiley, in een ander topic reageer ik op de Paris commentaren, in een ander topic zeg ik net als de vorige poster dat ik ook al pepernoten op heb, en in de ander topic geef ik de TS gelijk dat het wat is met de pepernoten.quote:Op maandag 18 september 2006 20:44 schreef Janetje het volgende:
Het schoppen van drie willekeurige topics over pepernoten waarbij je telkens niets toe te voegen hebt.
Doe eens niet.
Open straks speciaal voor Herald wel een topic over pepernoten, hoeft hij niet meer te topickickenquote:
Je bent niet verplicht op alles te reageren.quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef Herald het volgende:
[..]
in één topic reageer ik op een smileypostende mod met een smiley, in een ander topic reageer ik op de Paris commentaren, in een ander topic zeg ik net als de vorige poster dat ik ook al pepernoten op heb, en in de ander topic geef ik de TS gelijk dat het wat is met de pepernoten.
Daarbij raakte ik in de war in welk topic ik nou precies moest reageren met mijn pepernotenepistels omdat de crew het nodig achtte er 4 over te starten. Ik heb in elk geval gepoogd 4 diverse en relevante, daar in welke richting het topic ging, posts te maken in plaats van 4 keer hetzelfde te posten. Dus eigenlijk zou ik een pluim moeten krijgen in plaats van een laatste waarschuwing!
Daarbij is schoppen ook wel overdreven daar in de helft van de topics gisteren nog is gepost en de andere amper twee weekjes oud zijn.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebtquote:Op maandag 18 september 2006 20:47 schreef Maanvis het volgende:
SEA OF LOVE STOP MOET KLAAGBAAK STOP MODJE STOP WORDEN STOP.
zeg ik toch ook nergens. Ik zeg alleen dat ik niet precies wist in welk topic ik moest reageren en dus voor de zekerheid maar in alle 4 reageerde want ik dacht dat er wel een reden was waarom in twee weken tijd 4 pepernotentopics geopend moesten worden.quote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef Janetje het volgende:
Je bent niet verplicht op alles te reageren.
monkey see monkey do, ik aapte een mod na. Ik heb waarschijnlijk over zijn laatste waarschuwing gelezenquote:Het reageren met smiley posts wordt sowieso niet op prijs gesteld.
Het ging wel over de OP, in mijn reacties heb ik het over pepernoten én zoals ik ook al heb gezegd, betrek ik mijn ontopic reactie op de reactie van mijn voorganger waar ik op reageer. Dus ik ga niet meer offtopic dan degene die voor mij postte. Maar hun waarschuwingen heb ik denk ik dan óók over het hoofd gezienquote:Je reacties gaan sowieso niet over de OP waren niet relevant en wereldschokkend en ook na 'maar twee weekjes' is het nog schoppen.
ja jammerquote:Jammer.
Hoe naief denk je dat ik ben?quote:Op maandag 18 september 2006 21:04 schreef Herald het volgende:
[..]
zeg ik toch ook nergens. Ik zeg alleen dat ik niet precies wist in welk topic ik moest reageren en dus voor de zekerheid maar in alle 4 reageerde want ik dacht dat er wel een reden was waarom in twee weken tijd 4 pepernotentopics geopend moesten worden.
[..]
monkey see monkey do, ik aapte een mod na. Ik heb waarschijnlijk over zijn laatste waarschuwing gelezen
[..]
Het ging wel over de OP, in mijn reacties heb ik het over pepernoten én zoals ik ook al heb gezegd, betrek ik mijn ontopic reactie op de reactie van mijn voorganger waar ik op reageer. Dus ik ga niet meer offtopic dan degene die voor mij postte. Maar hun waarschuwingen heb ik denk ik dan óók over het hoofd gezien
En dat je na twee weekjes niet mag reageren wist ik niet. Zal wel weer zo'n KLBregeltje zijn, want als je in LIF een topic kickt van 3 jaar oud is er niks aan het handje. Net als dat in ONZ topics worden gekickt die ouder zijn dan twee weekjes. En ach in welk forum niet.
[..]
ja jammer
prachtig antwoord, je ambieert een FA positiequote:Op maandag 18 september 2006 21:06 schreef Janetje het volgende:
Hoe naief denk je dat ik ben?
Cut the crap Herald.
Je weet dondersgoed wat hier wel en niet kan.quote:Op maandag 18 september 2006 21:08 schreef Herald het volgende:
[..]
prachtig antwoord, je ambieert een FA positie
ik weet helemaal wat niet kan. Ik dácht dat dubbele topics niet kunnen, maar dat denk ik al sinds 2001, maar de crew opent zelf rustig een vierde pepernotentopic in twee weken tijd. Dus dat kan dan blijkbaar wel. Maar als ik er dan in reageer gaan ze allemaal op slot. Dus kan het nou wel, of kan het nou niet?quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef Janetje het volgende:
Je weet dondersgoed wat hier wel en niet kan.
Misschien nog wel beter dan de meesten hier.
je hoeft niet opeens zo anders te gaan reagerenquote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat hier wel en niet kan.
Misschien nog wel beter dan de meesten hier.
En nee, ik ben bang van yvonne.![]()
Het kan voorkomen dat iemand niet weet dat er recentelijk een topic geopend is over een bepaald onderwerp. Dan worden er meerdere topics over geopend. Het is dan weer niet de bedoeling die allemaal te schoppen. En ja, 5 topics over pepernoten in de KLB lijst, nee dank je.quote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
[..]
ik weet helemaal wat niet kan. Ik dácht dat dubbele topics niet kunnen, maar dat denk ik al sinds 2001, maar de crew opent zelf rustig een vierde pepernotentopic in twee weken tijd. Dus dat kan dan blijkbaar wel. Maar als ik er dan in reageer gaan ze allemaal op slot. Dus kan het nou wel, of kan het nou niet?
Als ze nu allemaal op slot zijn kan je wel een nieuw topic erover openenquote:Op maandag 18 september 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
[..]
ik weet helemaal wat niet kan. Ik dácht dat dubbele topics niet kunnen, maar dat denk ik al sinds 2001, maar de crew opent zelf rustig een vierde pepernotentopic in twee weken tijd. Dus dat kan dan blijkbaar wel. Maar als ik er dan in reageer gaan ze allemaal op slot. Dus kan het nou wel, of kan het nou niet?
Ik heb er eentje open gelaten, voor de hoge noot.quote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als ze nu allemaal op slot zijn kan je wel een nieuw topic erover openen![]()
![]()
is het je nu echt de moeite waard om over pepernotentopics zo door te gaan?
Slimmmmquote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje open gelaten, voor de hoge noot.
Ga er niet op in joh! Herald is bijdehand genoeg om te weten wat wel of niet kanquote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan voorkomen dat iemand niet weet dat er recentelijk een topic geopend is over een bepaald onderwerp. Dan worden er meerdere topics over geopend. Het is dan weer niet de bedoeling die allemaal te schoppen. En ja, 5 topics over pepernoten in de KLB lijst, nee dank je.
Is de test nou voorbij?
De verkeerde topic ja. Die was er later dan mijn topicquote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er eentje open gelaten, voor de hoge noot.
Dit topic was als laatste gekickt en daar was als laatst nog in gepost.quote:Op maandag 18 september 2006 21:40 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
De verkeerde topic ja. Die was er later dan mijn topic![]()
Neuh, maar dat topic had ook wel eerder dicht gekund want er was al een topic over dat onderwerp 2 dagen eerder.quote:Op maandag 18 september 2006 21:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit topic was als laatste gekickt en daar was als laatst nog in gepost.
Veel onderscheid is er toch niet behalve de TS?
True, heeft men toen waarschijnlijk overheen gekeken.quote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Neuh, maar dat topic had ook wel eerder dicht gekund want er was al een topic over dat onderwerp 2 dagen eerder.
Die is nu vol, eventueel nieuw deel gaat op slot.quote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef Thrilled het volgende:
mods, gooi alsjeblieft het topic van Meki (over 9/11 gebeurtenissen) dicht, of naar TRU, want hier hoort het niet meer thuis
11/9 informatie klopt niet .....
hij wil ook nog een deel 2 openen als deze dicht is
mijn eindeloze dank is groot!quote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die is nu vol, eventueel nieuw deel gaat op slot.
Doet het niet. Sowieso mag je een deel2 achterwege laten in KLB.quote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Kijk eens aan deel 2 aangekomen
11/9 Informatie klopt niet .... deel 2
bestaat ook nietquote:Op maandag 18 september 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doet het niet. Sowieso mag je een deel2 achterwege laten in KLB.
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:59 schreef bolletje_25 het volgende:
Mijn topic, wat doe je.
Maar maar..quote:
Mwah, niet echt.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Maar maar..
Hij had potentie!![]()
Dat is bagger inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef spliffy het volgende:
Lucille,
Wat vond je ook alweer van het niveau van de klaagbaak?
Gymleraar betast me
![]()
Waarom stoppen mensen niet met baggertopics openen hier?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef Megumi het volgende:
Waarom bouwen we KLB niet om naar het bagger sub forum???
*kusje op geeft.quote:
Dank.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef Janetje het volgende:
Dat was niet de meest tactische opmerking. Hij wist waarschijnlijk ook niet dat je moeder is overleden. Zulke 'grapjes' worden nu eenmaal gemaakt op het forum, jammer genoeg.Sterkte met de verwerking lieverd.
Het was vooral ook zo goed beschreven, en het had ook enorm veel potentie. Als je een normale op schrijft waarin je duidelijk bent wil ik hem wel open gooien.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef Klonk het volgende:
Tabasco
wtf is dit voor een dom slotje, ik klaag omdat ik zo stom ben geweest om tobasco in mijn ogen te wrijven en hij krijgt een slotje met de mededeling onzin topic....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |