Die is nu vol, eventueel nieuw deel gaat op slot.quote:Op maandag 18 september 2006 23:29 schreef Thrilled het volgende:
mods, gooi alsjeblieft het topic van Meki (over 9/11 gebeurtenissen) dicht, of naar TRU, want hier hoort het niet meer thuis
11/9 informatie klopt niet .....
hij wil ook nog een deel 2 openen als deze dicht is
mijn eindeloze dank is groot!quote:Op maandag 18 september 2006 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die is nu vol, eventueel nieuw deel gaat op slot.
Doet het niet. Sowieso mag je een deel2 achterwege laten in KLB.quote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Kijk eens aan deel 2 aangekomen
11/9 Informatie klopt niet .... deel 2
bestaat ook nietquote:Op maandag 18 september 2006 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doet het niet. Sowieso mag je een deel2 achterwege laten in KLB.
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:59 schreef bolletje_25 het volgende:
Mijn topic, wat doe je.
Maar maar..quote:
Mwah, niet echt.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:03 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Maar maar..
Hij had potentie!![]()
Dat is bagger inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef spliffy het volgende:
Lucille,
Wat vond je ook alweer van het niveau van de klaagbaak?
Gymleraar betast me
![]()
Waarom stoppen mensen niet met baggertopics openen hier?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef Megumi het volgende:
Waarom bouwen we KLB niet om naar het bagger sub forum???
*kusje op geeft.quote:
Dank.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef Janetje het volgende:
Dat was niet de meest tactische opmerking. Hij wist waarschijnlijk ook niet dat je moeder is overleden. Zulke 'grapjes' worden nu eenmaal gemaakt op het forum, jammer genoeg.Sterkte met de verwerking lieverd.
Het was vooral ook zo goed beschreven, en het had ook enorm veel potentie. Als je een normale op schrijft waarin je duidelijk bent wil ik hem wel open gooien.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef Klonk het volgende:
Tabasco
wtf is dit voor een dom slotje, ik klaag omdat ik zo stom ben geweest om tobasco in mijn ogen te wrijven en hij krijgt een slotje met de mededeling onzin topic....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |