Dacht eerder aan de mogelijkheid om dimlicht te voeren, maar goed, wie ben ik...quote:Op donderdag 28 september 2006 00:56 schreef trancethrust het volgende:
Daarom moeten auto's afgeschaft worden
Dan moet ik zeker op de fiets met al mijn gereedschap naar de klant?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:56 schreef trancethrust het volgende:
Daarom moeten auto's afgeschaft worden
Het is vreselijk op NL. wegenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:01 schreef ScottishAsshole het volgende:
Mongolen met groot licht overdag kan ik me ook aan ergeren, je kunt seinen wat je wilt, ze snappen het gewoon niet....
Stadslicht/dimlicht................ jij hebt zeker geen auto???quote:Op donderdag 28 september 2006 00:57 schreef opgebaarde het volgende:
Huh wat waar en ik snap je OP post
je bent je eigen TT vergeten simpelequote:Op donderdag 28 september 2006 01:05 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Stadslicht/dimlicht................ jij hebt zeker geen auto???
Euu waarom moet er een schakelaar voor stadslicht in als die niet gebruikt mag worden???quote:Op donderdag 28 september 2006 00:57 schreef spliffy het volgende:
[..]
Dacht eerder aan de mogelijkheid om dimlicht te voeren, maar goed, wie ben ik...
TT?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je bent je eigen TT vergeten simpele![]()
Schiet dat volk afquote:Op donderdag 28 september 2006 01:08 schreef Knoekie het volgende:
Zet een zonnebril op.
TopicTitel, ik wilde gewoon jouw geweldige topic even bevestigen, geen dank maar als ik hem twee keer moet uitleggenquote:
Omdat je die met parkeren of pech wel mag gebruiken, vooral als je ergens in the middle of nowhere staat is het wel fijn als je zichtbaar bent en niet door de eerste de beste auto aangereden wordt.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:07 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Euu waarom moet er een schakelaar voor stadslicht in als die niet gebruikt mag worden???
Dat ze gauw verbieden die stand in auto's te bouwen!, gewoon een schakelaar, dimlicht aan/uit
Inderdaad! Al die files zouden in één klap weg zijn als alle mensen die er voor de lol in gaan staan thuis blijven!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:04 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker op de fiets met al mijn gereedschap naar de klant?
Mensen die niet aantoonbaar ergens heen moeten, die moeten gewoon thuis blijven!
Fileprobleem in een klap opgelost!
Hoe noem je die mensen? File touristen?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad! Al die files zouden in één klap weg zijn als alle mensen die er voor de lol in gaan staan thuis blijven!
www.sarcasme.nlquote:Op donderdag 28 september 2006 01:42 schreef KumA het volgende:
[..]
Hoe noem je die mensen? File touristen?
WIE gaat er voor de LOL in de file staan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |