1 pot nat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:13 schreef The_S het volgende:
volgens mij bedoelt hij helemaal geen tukkers, maar waren het gewoon drenten
we hebben een kenner !quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:11 schreef The.PhantoM het volgende:
net van die boeren uit de achterhoek op het nieuws die wijn wouden maken. Versstaat er echt geen ene kut van wat ze daar zeggen. Ik hoop voor hun dat die wijn niet net zo ranzig smaakt als grolsch
Amstel
MASSTERRDAM
hoeft geen kenner te zijn om te weten dat Amsterdam ruled, de achterhoek zuigt en dat grolsch naar kots smaaktquote:
zoiezo ja!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:40 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hoeft geen kenner te zijn om te weten dat Amsterdam ruled, de achterhoek zuigt en dat grolsch naar kots smaakt
We moeten die hele shit daar in het noorden en de achterhoek afscheiden van nederland, ze praten daar zoiezo een andere taal en je hebt niks aan ze, en ze stinken ook nog eens.
Wij? Als in Amsterdam? Met die geweldige investering in een containerhaven, om maar even een dwarsstraat te noemen? En wat dat A'dam ruled. Alles binnen de ring ja. Daar buiten hoef je ook niet te komen want dat heeft niets met het Mokum te maken waar jij zo prat op gaat jochie.quote:hier wordt al het geld van Nederland verdient, wij zijn de locomotief van de Nederlandse economie.
Ik durf te wedden dat jij het verschil niet eens hoort.quote:volgens mij bedoelt hij helemaal geen tukkers, maar waren het gewoon drenten
Bij die boeren die kunnen de mensen uit de randstad gewoon niet accepteren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wij? Als in Amsterdam? Met die geweldige investering in een containerhaven, om maar even een dwarsstraat te noemen? En wat dat A'dam ruled. Alles binnen de ring ja. Daar buiten hoef je ook niet te komen want dat heeft niets met het Mokum te maken waar jij zo prat op gaat jochie.
[..]
Ik durf te wedden dat jij het verschil niet eens hoort.
Wat ik altijd zo schattig vind: mensen buiten de randstad kunnen prima aarden in die randstad, maar andersom lukt dat nooi. Bij wie ligt dan het probleem?
Jullie exporteren slechts wat wordt geproduceerd op het platteland.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:10 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
hier wordt al het geld van Nederland verdient, wij zijn de locomotief van de Nederlandse economie.
Ja en alle amsterdammers praten marokkaansquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:31 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
1 pot nat.
Dan zijn ook van die boeren met zo'n gaar accent.
je zou voor de grap een sop een willekeurig schoolplein moeten gaan lusiterenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en alle amsterdammers praten marokkaans
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
je zou voor de grap een sop een willekeurig schoolplein moeten gaan lusiteren
![]()
idd wat je zegt, mensen uit twente worden gewoon net als iedereen geaccepteerd in het westen. Maarrrrr moet je als iemand uit het westen in dat twente vestigen, geaccepteerd wordt je nooit, die mensen daar zijn gewoon ziekelijk xenofoob. Het zou goed zijn als ze groepsbijeenkomsten bij een goede psycholoog zouden krijgen, gesubsidieerd door de staat om zo van hun probleem af te komen .quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Bij die boeren die kunnen de mensen uit de randstad gewoon niet accepteren.
Gelukkig zijn de bedrijven slimmer dan jouw uitsprakenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:47 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
idd wat je zegt, mensen uit twente worden gewoon net als iedereen geaccepteerd in het westen. Maarrrrr moet je als iemand uit het westen in dat twente vestigen, geaccepteerd wordt je nooit, die mensen daar zijn gewoon ziekelijk xenofoob. Het zou goed zijn als ze groepsbijeenkomsten bij een goede psycholoog zouden krijgen, gesubsidieerd door de staat om zo van hun probleem af te komen .![]()
of beter, eigenlijk zou er net als in italie, in nederland een soort umberto bossi moeten opstaan. Hij wilde het noorden van italie scheiden van het arme zuiden. Zou mooi zijn, hoeven we al het geld van de e.u. niet te pompen in die onderontwikkelde gebieden.![]()
er zijn zelfs koekjes slimmer dan dat...quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de bedrijven slimmer dan jouw uitspraken
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn zelfs koekjes slimmer dan dat...
Ik ben geen taalpurist, en heb eigenlijk ook best wel een hekel aan mensen die constant op taalfouten van anderen zitten te zeiken, maar in dit geval kon ik het toch niet laten je even op deze basisschoolfout te wijzen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen uit Twente en omgeving
Die lui kunnen echt niet normaal praten man.
Laatst waren er ook een paar bij ons op het werk, iedereen hun gelijk nadoen met dat accent enzo. En terugpraten in dat debiele taaltje.
Die gasten komen ook zo ontzettend dom over als ze zo praten
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:34 schreef mistermaniac het volgende:
TS mot gewoon en hoelbezem in zien gat dow'n en dan pas meker'n
Pas je wel op in de buurt van die weilanden (!!!!), je zou er wel eens boeren kunnen tegenkomen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:48 schreef echt_gaar het volgende:
Niet in alle steden heb je veel buitenlanders in het westen..Wij hebben alles, kleine dorpen (ook weilanden!!!!) , kleine steden met weinig buitenlanders, grote steden met buitenlanders, de ooooooooooo zo mooie kusten, 's zomers heerst het hier, veel meer werk.
Ik kom uit Twente (mijn vader was boer) en heb een vriendin uit Utrecht ...en rij in een sportwagen en woon in een kast van een huis buitenaf...wat lul je nou over falen in de maatschappij? ...quote:"zijn idd domme mensen.
ookal zijn ze slim, door dat taaltje neemt niemand ze serieus en falen ze in de maatschappij."
ik vind dat je een beetje genaraliseerd, met je jullie zijn........quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:39 schreef GODFLESH het volgende:
[..]
Ik kom uit Twente (mijn vader was boer) en heb een vriendin uit Utrecht ...en rij in een sportwagen en woon in een kast van een huis buitenaf...wat lul je nou over falen in de maatschappij? ...
p.s. Ik zou mijn jeugd met geen goud met iemand uit de stad willen ruilen ...jullie zijn zo generaliserend en ontwetend over hoe het leven op het platteland is...ik moet er gewoon om lachen.
Je spelt het als GENERALISERENDquote:ik vind dat je een beetje genaraliseerd, met je jullie zijn........
ooh mijn god een spelfoutquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:06 schreef GODFLESH het volgende:
jullie = de ontwetende "stadtsen" hier die posten dat alle tukkers dom etc etc zijn ..... moeilijk he... LEZEN en ook nog dingen begrijpen.
p.s.
[..]
Je spelt het als GENERALISEREND
*lacht weer hard*![]()
quote:TS mot gewoon en hoelbezem in zien gat dow'n en dan pas meker'n
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:41 schreef Goddes het volgende:
PeZu:
Je leest dus nog steeds niet goed he! DE ONTWETENDE stadtsen die hier posten.....
Er staat dus niet: ALLE stadtsen die hier posten!
Eerst lezen en dan pas reageren is toch iets slimmer ....!!!!![]()
* mensen zoals jij willen ook altijd wat te zeggen hebben, ook al slaat het nergens op!*![]()
Intussen giet ik wel doen in't toen achter't skutting lig'nquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:50 schreef AgLarrr het volgende:
[..]En doarna sloag met de rikkepoal! We hou'n em munt, de gek.
Ok normaal maar weer? en ontopic?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:53 schreef GODFLESH het volgende:
PeZu...ben nou ECHT zo dom of...?
lol
hie is zo dom als n achterend vann en verken...
hahaa![]()
Pff moet ik nu je eigen teksten gaan terughalen om aan te geven waar het over gaat!?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je doet net of alle stadtsen (is dat wel een woord, stedelingen zou beter zijn) boeren dom vinden
![]()
ik denk dat jij het niet helemaal snapt.....maar goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:57 schreef Goddes het volgende:
[..]
Pff moet ik nu je eigen teksten gaan terughalen om aan te geven waar het over gaat!?
Of weet je gewoon echt niet wat je post hier?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:39 schreef GODFLESH het volgende:
p.s. Ik zou mijn jeugd met geen goud met iemand uit de stad willen ruilen ...jullie zijn zo generaliserend en ontwetend over hoe het leven op het platteland is...ik moet er gewoon om lachen.
Nu jij nogquote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
menig allochtoon op mijn werk praat nog veel beter Nederlandsch dan de gemiddelde twentenaar.
Ik ben al verstandigquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hier verstandig wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |