dan wens ik je erg veel sterkte in de Nederlandsche maatschappijquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef Redbaron het volgende:
Almelo is idd raar als er allemaal van die groepjes zijn...maar de taal is über!
Kut westerlinge, die kun je al helemaal niet verstaan.
Net alsof "de Nederlandse maatschappij" alleen jouw eigen Randstad isquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:22 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
dan wens ik je erg veel sterkte in de Nederlandsche maatschappij
quote:
hier wordt al het geld van Nederland verdient, wij zijn de locomotief van de Nederlandse economie. Verder geef ik je alleen gelijk met je avatar: AJAX heerstquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof "de Nederlandse maatschappij" alleen jouw eigen Randstad is
Grote bek hebben jullie wel, maar als WO III uitbreekt sturen jullie alles en iedereen deze kant op, omdat wij voor ons eigen vreten kunnen zorgen.
zelfs almelo is al te eng voor 9christensenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:56 schreef 9christensen het volgende:
Haha, daarom woon ik ook niet in de stad en vooral niet in Almelo. Hier in de omgeving kent iedereen elkaar. Das het mooie er van. En het dialect, dat is er wel in meer streken toch?
Almelo is niets te doen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:58 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
zelfs almelo is al te eng voor 9christensen![]()
ben 4 jaar geleden een keer in hengelo geweest. Er was net zoveel te doen als in een kleine stad in het westen, niets dus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Almelo is niets te doen.
Enschede en Hengelo
Kom maar eens langs, we hebben pretparken, dierentuinen, breed uitgaansleven en ze gaan het WTC hier bouwen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:08 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
ben 4 jaar geleden een keer in hengelo geweest. Er was net zoveel te doen als in een kleine stad in het westen, niets dus.Of het moet in 4 jaar megaveranderd zijn...
Enschede ken ik niet.
Meer ook niet idd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kom maar eens langs, we hebben pretparken, dierentuinen, breed uitgaansleven en ze gaan het WTC hier bouwen.
(Dat laatste is trouwens echt waar!)
wat wil jij doen dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:08 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
ben 4 jaar geleden een keer in hengelo geweest. Er was net zoveel te doen als in een kleine stad in het westen, niets dus.Of het moet in 4 jaar megaveranderd zijn...
Enschede ken ik niet.
Misschien iets meer pretparken (na 1 bezoekje heb ik het voorlopig voor lange tijd weer gehad met die dingen), maar de rest heerst bij ons..quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kom maar eens langs, we hebben pretparken, dierentuinen, breed uitgaansleven en ze gaan het WTC hier bouwen.
(Dat laatste is trouwens echt waar!)
subjectiefquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:28 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Misschien iets meer pretparken (na 1 bezoekje heb ik het voorlopig voor lange tijd weer gehad met die dingen), maar de rest heerst bij ons..
![]()
biertankenquote:
AMSTEL!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Doe eens 1x gek in jullie beperkte leven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wij drinken grolsch in tukkerland!
En dan slootwater Amstel drinken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Doe eens 1x gek in jullie beperkte leven.![]()
Wat nou beperktquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
een kinderhand................quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat nou beperkthier is alles wat ik nodig heb!
ging meer om de variatiequote:Op zaterdag 30 september 2006 00:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan slootwater Amstel drinken?
Das niet eens echt bier.....
Klopt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:47 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
een kinderhand................
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:50 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
ging meer om de variatie.........
maar AMSTEL heerst.
wie heb je horen zeggen dat ie dat dan nodig heeft?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb geen overweldigend aanbod van drugs, hoeren, criminimaliteit, files, mensen etc etc etc....
nodig om te zeggen dat ik leef
volgens mij liet je een belangrijk detail van mn tekst weg bij je quotequote:
Je dwaalt af maat......quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:53 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
wie heb je horen zeggen dat ie dat dan nodig heeft?![]()
Ik richt me graag op concluderende issuesquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:54 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
volgens mij liet je een belangrijk detail van mn tekst weg bij je quote![]()
hmmm "hoe de waard is.." zullen we maar zeggenquote:
kijk ik heb 1 voorkeur bier, maar drink gerust daarnaast nog eens tientallen andere soorten zonder er vies van te zijn. Dat is anders dan maar 1 merk bier drinken en NIETS anders en vies van de rest zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik richt me graag op concluderende issues
Amstelquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:58 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
kijk ik heb 1 voorkeur bier, maar drink gerust daarnaast nog eens tientallen andere soorten zonder er vies van te zijn. Dat is anders dan maar 1 merk bier drinken en NIETS anders en vies van de rest zijn.![]()
Jij als TS bent in dit geval inderdaad de waard .....chapeauquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:56 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
hmmm "hoe de waard is.." zullen we maar zeggen![]()
wat jij wil schatjequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij als TS bent in dit geval inderdaad de waard .....chapeau![]()
Er is maar 1 die mij schatje mag noemen..... en dat is jij nietquote:
is maar goed ook vreemdgangerquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er is maar 1 die mij schatje mag noemen..... en dat is jij niet
Eigenlijk zijn dat er wel 2, maar 1 kan het niet![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:08 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
is maar goed ook vreemdganger![]()
joh.... nam je dat ook al serieus?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar.
Laat ik je uit je natte droom helpen.... het heeft niets met vreemdgaan te maken
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
joh.... nam je dat ook al serieus?![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:17 schreef Danny_Ramone het volgende:
Normaal vind ik wel een goede band.
De enige met een beperking hier ben jij hoor...quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Achterhoekers zijn de friesen van het oostenquote:Op donderdag 28 september 2006 22:30 schreef bolletje_25 het volgende:
Ga dan ook niet naar Twente
Achterhoek heerst.
Nou je kunt blijkbaar wel minister worden met een accent als je zo naar Minister Kamp kijkt.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:45 schreef Repeat het volgende:
zijn idd domme mensen.
ookal zijn ze slim, door dat taaltje neemt niemand ze serieus en falen ze in de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |