Het waren geen echte boeren....niet letterlijk bedoeldquote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef cyberstalker het volgende:
Die boeren verbouwen wel mooi hun gewassen zodat jij lekker je broodje kunt eten.
Die boeren spelen in door-ons-gesubsidieerde moestuintjes zodat het geen criminelen worden.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef cyberstalker het volgende:
Die boeren verbouwen wel mooi hun gewassen zodat jij lekker je broodje kunt eten.
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:32 schreef r_one het volgende:
Brommers moet je niet over paten, die moet je bekijken.
Ken je dialectenquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef echt_gaar het volgende:
...
Kortom onderontwikkelde boeren:![]()
En zo bin het. Na "van Jonge Leu en Oale Groond" ben ik verslaafd aan Twente.quote:
leer toch de wereld te ontdekken, de aarde is niet meer plat.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:38 schreef dalet het volgende:
[..]
En zo bin het. Na "van Jonge Leu en Oale Groond" ben ik verslaafd aan Twente.
VERKAPT: ik ben een domme boer en onder het mom van "nuchterheid" red ik me hieruit.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:39 schreef Damzkieee het volgende:
Blijf maar lekker daar, we moeten die westerlingen hier ook niet. Nuchterheid troef hier, geen bla bla...
Wat slaat dat nou op?? Je kan bijvoorbeeld door een bezoek aan een willekeurig concert ook helemaal fan worden van een bepaalde groep, artiest of whatever; terwijl je er daarvoor weinig van gehoord had.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:40 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
leer toch de wereld te ontdekken, de aarde is niet meer plat.
was ik ook zeer zeker van plan.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:42 schreef Damzkieee het volgende:
Zoals ik al zei: blijf lekker daar
Kutnewbiequote:Op donderdag 28 september 2006 22:26 schreef echt_gaar het volgende:
[verhaal]
ik woon vlakbij Almelo en ben gelukkig opgevoed in ABN, en ik heb ook een hekel aan die boeren die alleen maar plat kunnen praten. of voor die boeren dus: die boer'n die alleen maar plat kunn proat'nquote:Op donderdag 28 september 2006 22:44 schreef Gluckskafer het volgende:
Mensen uit Twente en omgeving
Die lui kunnen echt niet normaal praten man.
Laatst waren er ook een paar bij ons op het werk, iedereen hun gelijk nadoen met dat accent enzo. En terugpraten in dat debiele taaltje.
Die gasten komen ook zo ontzettend dom over als ze zo praten
Ik sluit me daarbij aan.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Cybje het volgende:
Heel veel mensen in Twente zijn best cool. De delen waar ik kom (rond Hengelo en Enschede) heb ik amper boeren kunnen vinden. Ben er wel een voornamelijk ICT gerichte universiteit tegengekomen? Voor de rest vind ik Twente wel mooi ... ze hebben daar veel meer natuur, wat ik soms toch nog wel mis zo in de grote randstad steden.
dat kan best zijn, maar het was mn eerste ervaing met Almeloers, nooit meer.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Cybje het volgende:
Heel veel mensen in Twente zijn best cool. De delen waar ik kom (rond Hengelo en Enschede) heb ik amper boeren kunnen vinden. Ben er wel een voornamelijk ICT gerichte universiteit tegengekomen? Voor de rest vind ik Twente wel mooi ... ze hebben daar veel meer natuur, wat ik soms toch nog wel mis zo in de grote randstad steden.
volgens mij klopt je signature niet....quote:
dat heet geen traktor, maar een trekker.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef Repeat het volgende:
dr was ook zon nerd die alleen maar op een traktor rondreed, naar school, naar zn vrienden, overal
ging nooit met de fiets, brommer of bus ofzo
Over die mensen hebben we het nu niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef Cybje het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef Gluckskafer het volgende:
hee goat ie met naor buut'n, brommers kiek'n
Er wordt over heel Twente gesproken, als ik naar de topic titel kijk. Dus ook Hengelo/Enschede en dus de mensen die daar wonen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:55 schreef rashudo het volgende:
[..]
Over die mensen hebben we het nu niet.
we kunnen het voor de verandering ook gaan hebben over amsterdammerts die niet weten dat melk uit koeien komtquote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Wauw wat een orgineel topic....
Weer een Amsterdammer die niet kan aarden buiten "de grote stad"
noord en zuid holland, utrecht, zeeland, brabant, limburg, gelderland, flevoland:quote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef Rekkie het volgende:
Wauw wat een orgineel topic....
Weer een Amsterdammer die niet kan aarden buiten "de grote stad"
Dan alleen snelwegen opeisen van Duitsland, kunnen we eindelijk hard rijden binnen Nederland!quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
zullen we ze ruilen voor een stuk duitsland?
Nou gefeliciteerd knul.... blijf jij fijn in je drukte.... zoek ik ondertussen de ruimte op en rij ik dagelijks over de snelweg naar mijn werk zonder filequote:Op donderdag 28 september 2006 23:00 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
noord en zuid holland, utrecht, zeeland, brabant, limburg, gelderland, flevoland:![]()
groningen, friesland, drenthe, overijssel:![]()
ik denk niet dat ze dat willen (de Duitsers)quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
zullen we ze ruilen voor een stuk duitsland?
en dan mag je daar max. 120 omdat het NL isquote:Op donderdag 28 september 2006 23:01 schreef Cybje het volgende:
[..]
Dan alleen snelwegen opeisen van Duitsland, kunnen we eindelijk hard rijden binnen Nederland!
Als dat het enigste is wat je gelukkig maakt , boeiend zeg.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd knul.... blijf jij fijn in je drukte.... zoek ik ondertussen de ruimte op en rij ik dagelijks over de snelweg naar mijn werk zonder file
menig allochtoon op mijn werk praat nog veel beter Nederlandsch dan de gemiddelde twentenaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef Gluckskafer het volgende:
Dat volk is gewoon niet te verstaan.
Ze moeten zich maar aanpassen aan de Nederlandse maatschappij!
Zijn ze eens in de bewoonde wereld, en ze lullen maar onverstaanbaar door.
Allochtonen moeten zo snel mogelijk de taal beheersen en integreren, maar die Twentse boeren mogen maar hun achterlijke onverstaanbare taalje blijven praten.
En daar moet de regering eens naar kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |