Dat was een onzin topic waarin ik niet eens begreep wat je bedoelt met 6x happen naar een spin. In het vervolg open je maar topics die goed beschreven zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:20 schreef bolletje_25 het volgende:
Waarom moet dit normale topic dicht, terwijl Veldmuis z'n bagger-huilie-verhaal over zn moderatorschap open blijft?
KLB gaat achteruit de laatste tijd.
Omfg.. Sommige mensen doen er goed aan om eens naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat was een onzin topic waarin ik niet eens begreep wat je bedoelt met 6x happen naar een spin. In het vervolg open je maar topics die goed beschreven zijn.
Heb je er nog iets aan toe te voegen of ben je klaar?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:44 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Omfg.. Sommige mensen doen er goed aan om eens naar buiten te gaan.
Het is een topic waarvan ik met de tt ervanuitgaande gokte op een goed topic maar toen ik de OP zag viel het me tegen, kortom slechte OP waarmee ik je een heleboel gebash heb bespaard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:25 schreef Even het volgende:
Pizzakoppo waarom sluit je mn topic DVD-r of DVD+r binnen 1 minuut ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is een topic waarvan ik met de tt ervanuitgaande gokte op een goed topic maar toen ik de OP zag viel het me tegen, kortom slechte OP waarmee ik je een heleboel gebash heb bespaard.
Ach ze zijn nog jong en entousiast..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef fvivif het volgende:
Ik wou even zeggen dat hier in KB toch wel de betere mods zitten![]()
Die mods van pub.
Eerder mods die iedere illusie van een sociaal leven állang hebben laten varen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:02 schreef fvivif het volgende:
Ik wou even zeggen dat hier in KB toch wel de betere mods zitten![]()
Die mods van pub.
Ik deed niet Gezellig mee..quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:56 schreef Janetje het volgende:
Ja, ik blijf niet wegediten.
TS doet gezellig mee, dit topic gaat op slot.
Doodsverwensingen zijn idd niet gezelligquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik deed niet Gezellig mee..
Had hem gewoon op slot getyft en al die reacties verwijderd, en dan morgenvroeg weer opgemaakt of zo.
Dat was er geen, dat was een lief vraagje of hij even naar bed wou gaan.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doodsverwensingen zijn idd niet gezellig![]()
Twee doodsverwensingen in een topic, slowchat van de TS en een 'ruim je het wel op' spreken nou niet echt voor je lieve schat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik deed niet Gezellig mee..
Had hem gewoon op slot getyft en al die reacties verwijderd, en dan morgenvroeg weer opgemaakt of zo.
Hm, ach ja.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Twee doodsverwensingen in een topic, slowchat van de TS en een 'ruim je het wel op' spreken nou niet echt voor je lieve schat.
Daarnaast had je zelf aangegeven dat 'ie op slot kon, waar ik het van harte mee eens was.
Doe dat, en probeer het dan morgen nog eens met frisse moed.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ach ja.
Die 'Ruim je het wel op' was niet dwangmatig bedoeld of zo.
Ik was/ben gewoon geirriteerd, ik denk dat ik beter even naar bed kan gaan of zo.
Jamaar, slapen is toch zo overrated.quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doe dat, en probeer het dan morgen nog eens met frisse moed.
ik doelde op de belabberde OP die enkel uitlokt tot kutreacties en bashen van de TS.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:01 schreef Nachtdier het volgende:
Mijn klaagtopic is dichtgegooid omdat het niets goeds voorspelde.
Voorspelt een klaagtopic dan wat goeds? Nee toch?
Ja veel mensen vinden het ook engquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:43 schreef Sebasser het volgende:
Eh pizzakoppo, weetje dat ik echt heel erg verbaasd ben hoesnel jij slotjes zet?
Vaak binnen de minuut dat er een topic open is
Ik reageer 50 % van de tijd ook binnen de minuut,quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja veel mensen vinden het ook eng
quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik reageer 50 % van de tijd ook binnen de minuut,
Maar zoiets had ik nooit van een modje verwacht
nee lul, ik doe ook nog andere dingen op de computer dan topics verversenquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Deed je dat express of zo ?
Beetje 11 minuten later een reactie met ':')' posten..
Ik luister muziek, ik kijk CSI, ik ben bezig met MSN, IRC, ik kill wat processen die teveel geheugen innemen, ik speel Rappelz, ik download verder nog wat.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nee lul, ik doe ook nog andere dingen op de computer dan topics verversen
Ik fok, moemoe, ik doe moemoe, ik luister muziek, ik download (quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik luister muziek, ik kijk CSI, ik ben bezig met MSN, IRC, ik kill wat processen die teveel geheugen innemen, ik speel Rappelz, ik download verder nog wat.
En jij ?
je leest alles op wikipedia ? (Hoe ziek ben jequote:Op zaterdag 23 september 2006 16:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik fok, moemoe, ik doe moemoe, ik luister muziek, ik download () muziek, ik lees alles op wikipedia, ik google, ik goochel, ik drink water, ik eet, ik rook en wacht op reacties van sebasser
Leuk juist, alles wat je maar weten wil kun je daaro vinden, en ja ik weet dat je niet alles moet gelovenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
je leest alles op wikipedia ? (Hoe ziek ben je)
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Leuk juist, alles wat je maar weten wil kun je daaro vinden, en ja ik weet dat je niet alles moet geloven
Je bent een aanwinst voor FOK! zie ik welquote:Op maandag 25 september 2006 01:42 schreef echt_gaar het volgende:
wat was er mis met mijn klacht op klaagbaak, het was na 5 minuten op slot....
grtjs j.s.
Heb je toevallig speciaal voor dat topic een username (kloon) aangemaakt?quote:Op maandag 25 september 2006 01:42 schreef echt_gaar het volgende:
wat was er mis met mijn klacht op klaagbaak, het was na 5 minuten op slot....
grtjs j.s.
dus de rede dat het op slot ging was omdat je "vermoede" dat ik speciaal voor 1 klacht een usernaam had aangemaakt?quote:Op maandag 25 september 2006 01:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je toevallig speciaal voor dat topic een username (kloon) aangemaakt?
Nee hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
dus de rede dat het op slot ging was omdat je "vermoede" dat ik speciaal voor 1 klacht een usernaam had aangemaakt?
grtjs j s
Neuh, was gewoon een vraag. En voor de rest wat Nosh zegtquote:Op maandag 25 september 2006 01:56 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
dus de rede dat het op slot ging was omdat je "vermoede" dat ik speciaal voor 1 klacht een usernaam had aangemaakt?
grtjs j s
ookal... ik wil met een dekentje op de bankquote:Op maandag 25 september 2006 14:41 schreef Sebasser het volgende:
Hallo, ik voel me kloten.
.
Hoi Pwn_Zoon!quote:Op maandag 25 september 2006 17:59 schreef Pwn_zoon het volgende:
Geachte mods,
Zou mijn topic VIEZE VATSIGE OPA!!! misschien nog een 2e leven kunnen krijgen in ONZ?
Het werd mijn inziens toch een beetje te snel gesloten![]()
Ik kan me voorstellen dat een dame als Janetje misschien wordt afgeschrikt door die sitemaar in ONZ wordt dit soort gein wel gewaardeerd
![]()
Het is trouwens een écht waargebeurd verhaal, die man heb ik echt aan de telefoon gehad.
Vandaar was ie eerst in KLB geopend.
Bij voorbaat dank [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |