Wist nieteens dat ze een plaatje hadden in de OPquote:Op donderdag 7 september 2006 20:13 schreef remlof het volgende:
Deze OP is beter dan die met die vlag waar het bloed van af druipt
Excusez-moi...mocht ik ooit weereens een lapo hebben zal ik het helemaal goed doenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iedereen de Med bovenaan KLB al gelezen?
tevens teeveepee
Voor kusje vergeef ik veel hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 20:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Excusez-moi...mocht ik ooit weereens een lapo hebben zal ik het helemaal goed doen![]()
Kan je me het ooit vergeven?
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor kusje vergeef ik veel hoor
nou dat is nieuw!quote:
Beetje jammer dat dit soort Medjes altijd van buiten KLB moeten komenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iedereen de Med bovenaan KLB al gelezen?
tevens teeveepee
I'm just cruisin'quote:Op donderdag 7 september 2006 19:54 schreef wunderbaum het volgende:
idd waar is That_T? Die doet zijn werk niet
waar?quote:
Dus jij bent de player van KLBquote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Werk is voor sukkels. Uitbesteden is voor players
En ik altijd maar werkenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus jij bent de player van KLB? Alhoewel The_Teminator ook niet voor je onderdoet gezien het minmale aantal slotjes die hij zet....hij post er voornamelijk alleen doorheen
![]()
De laaste tijd heb ik er iets minder gezet, maar dat heeft voornamelijk temaken met mijn werktijdenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dus jij bent de player van KLB? Alhoewel The_Teminator ook niet voor je onderdoet gezien het minmale aantal slotjes die hij zet....hij post er voornamelijk alleen doorheen
![]()
Nou nou nou nou nou......quote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zeg er dan wat van![]()
You Go Girl
![]()
![]()
![]()
Tuuuuuurlijk...je speelt gewoon teveel met je nieuwe cameraquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De laaste tijd heb ik er iets minder gezet, maar dat heeft voornamelijk temaken met mijn werktijden![]()
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou......
Jullie jullie stomme players...![]()
Ja, ik was goed hè!!quote:
Dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Zeg, sluit dat kuttopic es. En dan niet dezequote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou......
Jullie jullie stomme players...![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Egwel... je maakte echt indruk enzo, ben trots op je![]()
Ben jij net zo leuk als The_Terminator danquote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?. Alleen echt heel erge kuttopics krijgen een slot uit mijn archief om een punt te maken
![]()
Ohquote:Op donderdag 7 september 2006 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuuuuuurlijk...je speelt gewoon teveel met je nieuwe camera![]()
![]()
dat zal het zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 23:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
OhDat is heul niet waar
KPN vergt veel tijd![]()
Ik hoef niet met mijn camera te pimpenquote:Op donderdag 7 september 2006 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben jij net zo leuk als The_Terminator dan.. Die pimpt tenminste nog met zijn nieuwe camera
A-Real-Babe-Magnet
![]()
Wat hebben Axe en Sanex ermee te maken? Maar goed:Mannen met Axequote:Op donderdag 7 september 2006 23:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik hoef niet met mijn camera te pimpen![]()
En Axe is me ook vreemd. Sanex werkt ook perfect
Zeg, ik ben geen vrouwquote:Op donderdag 7 september 2006 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat hebben Axe en Sanex ermee te maken? Maar goed:Mannen met AxeSanex
(heej dit is klb-waardig
)
Chanel Allure![]()
![]()
Echte mannen hebben Vanderbilt for Menquote:Op donderdag 7 september 2006 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wat hebben Axe en Sanex ermee te maken? Maar goed:Mannen met AxeSanex
(heej dit is klb-waardig
)
Chanel Allure![]()
![]()
Chanel Allure voor mannen is erg jummie...gegarandeerd seksquote:Op donderdag 7 september 2006 23:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeg, ik ben geen vrouw. Alhoewel die hangtieten wat anders beweren. Crap
Vijfquote:Op vrijdag 8 september 2006 08:42 schreef Maanvis het volgende:
Stoppen er hier mods, of willen jullie gewoon met zijn vijven modereren?
Een goed verstaander heeft slechts een half woord nodigquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
VijfIk zie Tha_T vrij weinig modden eik, verder zal Flugel het wel te druk hebben met BB in goede banen te lijden/leiden (doorstreken wat niet van toepassing is
)
Eigenlijk is alleen Terminator nog aanwezig om de bagger onder controle te houden![]()
Ik breng niet eens een shockeffect teweegquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft slechts een half woord nodig
Voor mij is inderdaad de tijd aangebroken dat ik stop met KLB. Het is mooi geweest enzo...
SoL valt flauw nu door dit shocking nieuwtjequote:Op vrijdag 8 september 2006 13:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik breng niet eens een shockeffect teweeg
Dankjewel!quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
SoL valt flauw nu door dit shocking nieuwtje![]()
Niet dat er iemand even komt om me op te rapen ofzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dankjewel!
* Wijst naar SoL
Zie je nou mensen, zó doe je dat....
Zeg maar gerust bijna nietquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
VijfIk zie Tha_T vrij weinig modden eik , verder zal Flugel het wel te druk hebben met BB in goede banen te lijden/leiden (doorstreken wat niet van toepassing is
)
Eigenlijk is alleen Terminator nog aanwezig om de bagger onder controle te houden![]()
En ook hier,zoals wel vaker met Flugelbeebquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor mij is inderdaad de tijd aangebroken dat ik stop met KLB. Het is mooi geweest enzo...
Maar wat je in straks modden dan? als BB weer voorbij is enzoquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft slechts een half woord nodig
Blijf je wel modjequote:Op vrijdag 8 september 2006 14:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeg maar gerust bijna niet
[..]
En ook hier,zoals wel vaker met Flugelbeeb, sluit ik me bij aan
Ik zie wel of er nog een plekje voor me is dan, anders is het back to black...quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maar wat je in straks modden dan? als BB weer voorbij is enzo![]()
Een heus afscheidstopicquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef RedFever007 het volgende:
Zwaai *hier* Flugel en Tha_T uit
Ik kon het niet laten![]()
Nee, stond er alleen een beetje shitquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Blijf je wel modje![]()
In ieder geval zeg ik doei en vaarwel
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, stond er alleen een beetje shit![]()
Zeg, ik ga niet dood hoor
Hij heeft gewoon geen levenquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:17 schreef Camplo het volgende:
Broodkorst veel te klagen ofzo?
Mèn wat een topics
"Wij zwarten" -> Hokjesgeestquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:40 schreef -Angelus- het volgende:
Wat hebben zwarten de blanken aangedaan? ... is er een nog een reden voor het sluiten van dit topic? Of is de persoonlijke politieke voorkeur van een mod tegenwoordig al genoeg reden om een topic te sluiten?
Blabla ... zo kun je elk topic dood maken. Ik wou net gaan reageren om het comment aangaande de romeinen, lukte echter niet meer. Waarom? Omdat er weer een mod is die de politiek correcte joker wil uit gaan hangen, en we hier allemaal heiliger dan de paus zijn.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Maanvis het volgende:
Daarmee vraag je om generaliserende discussies omdat je zelf ontzettend generaliseert al
Verwijderd, ging idd erg ver ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:40 schreef snakelady het volgende:
kan iemand de foto die Jesse heeft geplaatst verwijderen, he expres de link alleen geplaatst.
Afschuwelijk
quote:Op zondag 10 september 2006 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou een modje dit topic op slot willen gooien, Mijn klacht is niet meer van toepassing en het topic dus overbodig. Mijn naam wat doe je!!
TS deed zelf gezellig mee met baggeren, dan neem ik ik niet de moeite om het op te gaan ruimen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:09 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Er staan echt enorm veel baggerposts in het topic ''buren hebben feestje met continue dezelfde muziek''.
Ik heb echt héél vaak het zinnetje ''je zit vast in een dèja vu'' gelezen; vond het niet leuk meer. Dus ik zeg er maar wat van
Oh okéquote:Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
TS deed zelf gezellig mee met baggeren, dan neem ik ik niet de moeite om het op te gaan ruimen.
Je mag me gerust 'lastig vallen' hoorquote:Op zondag 10 september 2006 21:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Oh okémja wist ik veel
ik vond het storend want ik wou er nog enigszins serieus op in gaan. Maar ik zal er de volgende keer aan denken voor ik jou lastig val
Oh nou ja hij is toch dicht![]()
Mwa, beter zo![]()
Ja daar kwam ik dus ook achter..ik vroeg me al af waar dat knopje zatquote:Op zondag 10 september 2006 21:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag me gerust 'lastig vallen' hoor
Wel goed hoor dat je dat soort dingen meld, al had het uiteraard ook in een report gekund![]()
Best wel, maar hoeveel het er zijn ga ik je niet verklappenquote:Op maandag 11 september 2006 01:08 schreef Intxaurraga het volgende:
Zijn er al veel sollicitaties binnen?
Ach. Misschien dat ik ook nog een poging waag dezen week.quote:Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Best wel, maar hoeveel het er zijn ga ik je niet verklappen![]()
Ik had al een vermoeden...quote:Op maandag 11 september 2006 01:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey sorry termie ik dacht serieus dat ik em in ONZ had gemaakt![]()
![]()
ik ben al moe![]()
Ja kloptquote:Op maandag 11 september 2006 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden...
Maargoed, in ONZ hebben ze daar sowieso een reeks voor![]()
Tot woensdag 13 september kun je je sollicitatie opsturen.quote:Op maandag 11 september 2006 01:27 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ach. Misschien dat ik ook nog een poging waag dezen week.
Oh; dan ga ik niet solliciteren...quote:Op maandag 11 september 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Best wel, maar hoeveel het er zijn ga ik je niet verklappen![]()
Weet ik, maar er meteen een topic over openen (juist nu er zoveel gebaggerd wordt) is nou ook weer niet nodig. Mocht ik dat soort nutteloze reacties tegenkomen dan verwijder ik ze sowieso wel, en mocht ik er een keer wat vergeten zijn dan ben je vrij een TR te plaatsen.quote:Op maandag 11 september 2006 14:39 schreef outcast_within het volgende:
User die klagen dat een user klaagt in KLB
nuttige bijdrage, vind ik het wel
Het raakt de waarheid toch enigzins. duizenden josti's die topics volplempen met
Ga je hierover klagen?![]()
Huillie
boeiend
Het is KLB, dat schijnen veel users vaak te vergeten. daar is je nut
Geen probleem. In je topic staan overigens ineens wat minder repliesquote:Op maandag 11 september 2006 14:49 schreef outcast_within het volgende:
timing was verkeerd
bedoeling niet![]()
groetjes
Outcast
*zich aansluit..quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
Hier dan maar.![]()
Ik klaag even naar aanleiding van dit topique: WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! . Waarom, o lieve moderatoren (lees: Buzzert), wordt elk topic dat Maikuuul in de Klaagbaak deponeert rechtstreeks verbannen naar ONZ? Okee, zijn schrijfstijl is dan misschien niet altijd even serieus, maar gaat het niet om de discussie die op de OP volgt? En in het geval van WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! was dit zeker het geval: een fatsoenlijke discussie inclusief klacht dat wij teveel leven om te werken in plaats van werken om te leven. In het dagelijks leven stimuleren we allochtoonse jongeren om naar school te gaan, ondersteunen we projecten voor de gehandicapte medemens....waarom laten we dan dit topique niet gewoon in KLB staan?
Optie 1: het topique wordt naar KLB getransferd en dit topique mag worden gesloten.
Optie 2: jullie blijven bij jullie standpunt en dit topique blijft open voor kritiek op jullie standpunt.
Een boze Dirktator.
Niks aan toe te voegen alleen zou het volgens mij nog beter passen in GC.quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
Hier dan maar.![]()
Ik klaag even naar aanleiding van dit topique: WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! . Waarom, o lieve moderatoren (lees: Buzzert), wordt elk topic dat Maikuuul in de Klaagbaak deponeert rechtstreeks verbannen naar ONZ? Okee, zijn schrijfstijl is dan misschien niet altijd even serieus, maar gaat het niet om de discussie die op de OP volgt? En in het geval van WE ZIJN ALLEMAAL ROBOTS GEWORDEN !!!!!!!!! was dit zeker het geval: een fatsoenlijke discussie inclusief klacht dat wij teveel leven om te werken in plaats van werken om te leven. In het dagelijks leven stimuleren we allochtoonse jongeren om naar school te gaan, ondersteunen we projecten voor de gehandicapte medemens....waarom laten we dan dit topique niet gewoon in KLB staan?
Optie 1: het topique wordt naar KLB getransferd en dit topique mag worden gesloten.
Optie 2: jullie blijven bij jullie standpunt en dit topique blijft open voor kritiek op jullie standpunt.
Een boze Dirktator.
Dat soort domme uitspraken zeggen genoeg over jequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
The_Terminator is een homooooooooofiel.![]()
VANWEGE DE CAPSLOCKquote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef Dirktator het volgende:
Hier dan maar.![]()
Een boze Dirktator.
Zijn we nog mee bezig, even afwachten dusquote:Op donderdag 14 september 2006 10:03 schreef muhammad_ali het volgende:
Wanneer worden de nieuwe modjes bekend gemaakt? Of zijn ze al reeds bekend gemaakt?![]()
We wachten rustig afquote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zijn we nog mee bezig, even afwachten dus
Respect voor heer broodkorstquote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef brood_korst het volgende:
Hoi
Ik ben de nieuwe mod
Kus
Bk
Vanaf nu moeten jullie mij heer broodkorst noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |