SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idemquote:
Tijd voor een feestje danquote:
Mooi dan kunnen we het feestje voor het stadhuis vierenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deel 50 zal in april/mei zijn denk ik
Mooi nie...dan komt Rombouts ook, en ik ken geen grotere partypooper dan hem.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we het feestje voor het stadhuis vieren![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat het kampioensfeest van een paar jaar geleden in de Brabanthallen me zeer goed bevielquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi nie...dan komt Rombouts ook, en ik ken geen grotere partypooper dan hem.![]()
Niet zeiken, over 90 minuten was het oververdiend natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:27 schreef spurs het volgende:
Wil Den Bosch kampioen worden, dan mogen ze toch wel wat meer laten zien dan afgelopen vrijdag. Tot de 1-0 was Telstar meer dan gelijkwaardig aan Den Bosch, eerste helft was Telstar beter zonder dat beide teams kansen wisten te creëeren. Op basis van de 2de helft heeft DB terecht gewonnen.
Ach, het ligt geheel in de traditie van aanstaande kampioenen om de ouverture een beetje belabberd te beginnen. Het is net een motor die je effe moet choken, maar als ie dan eenmaal draait is ie niet meer te stoppen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:27 schreef spurs het volgende:
Wil Den Bosch kampioen worden, dan mogen ze toch wel wat meer laten zien dan afgelopen vrijdag. Tot de 1-0 was Telstar meer dan gelijkwaardig aan Den Bosch, eerste helft was Telstar beter zonder dat beide teams kansen wisten te creëeren. Op basis van de 2de helft heeft DB terecht gewonnen.
vd Berg is meer dan welkom al zou ik ook graag nog een ervaren aanvaller zien komen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad en met een fitte lurling en vd Berg erbij gaat dat helemaal goedkomen!
Zegt het mannetje dat er afgelopen vrijdag niet eens was....quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet zeiken, over 90 minuten was het oververdiend natuurlijk
Tsja.... je favoriete voetballer Powell zit bij de Graafschap.....dus wie moet het dan worden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vd Berg is meer dan welkom al zou ik ook graag nog een ervaren aanvaller zien komen.
Nou die is er ook niet knapper op geworden. Wat een griezel zeg....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:37 schreef clauwheee het volgende:
Goed voor Kiran
Hebben jullie de nieuwe look van Koentje al gezien![]()
[afbeelding]
Is het zo moeilijk om er achter te komen dat hij Jupiler League bedoelt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:07 schreef TerroRobbie het volgende:
JL
Maar inderdaad eerst zien dan geloven, die gozer is veel geblesseerd geweest en heeft afgelopen 2 jaar nauwelijks een wedstrijd gespeeld.
Ah tuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er achter te komen dat hij Jupiler League bedoelt?
tot een uur dacht ik zoals meneer Rombouts zelf vermelde destijds volgens mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Het nieuwe home is tegenwoordig blijkbaar ook na de wedstrijden open.
yupquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef Yeahinho het volgende:
Tot 1 uur of een uur na de wedstrijd?
Oja, lees je vraag nu pas goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. Lekker duidelijk ben je weer DG.
FC Groningen, Bechan komt uit de Ajax-school. Voordat hij naar Groningen ging, was hij door Ajax verhuurd aan Sparta.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:37 schreef Hathor het volgende:
Ken hem ook niet, komt ie vandaan dan ?
Houden ze in Den Bosch wel een beetje van (ex) Ajacieden of valt dat wel mee?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:58 schreef spurs het volgende:
[..]
FC Groningen, Bechan komt uit de Ajax-school. Voordat hij naar Groningen ging, was hij door Ajax verhuurd aan Sparta.
eerlijk is eerlijk, Aborah en in daarvoor Schulp bevielen mij wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Houden ze in Den Bosch wel een beetje van (ex) Ajacieden of valt dat wel mee?
Als het een aanwinst voor de club is doen we niet zo moeilijk, dan doen we net of we die neus niet zien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Houden ze in Den Bosch wel een beetje van (ex) Ajacieden of valt dat wel mee?
Geen idee waar Aborah is, speelt hij nog bij jullie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, Aborah en in daarvoor Schulp bevielen mij wel.
www.wiehetweetmaghetzeggen.nlquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geen idee waar Aborah is, speelt hij nog bij jullie?
quote:Vraag en Antwoord 15-8-2006
Vraag en Antwoord 15-08-2006
Vraag: Hoe lang is Anthony Lurling nog geblesseerd.
Antwoord: Anthony heeft hard gelopen op een harde ondergrond. Dit heeft een ontsteking in zijn been veroorzaakt. Hij heeft een spuit erin gekregen en rust. De blessure moet over ongeveer een week voorbij zij.
Vraag: Waarom spelen we in de voorbereiding niet tegen clubs uit de regio. Dit zou beter zijn om het contact met amateurclubs te verbeteren.
Antwoord: Natuurlijk willen we ook tegen de amateurs uit deze regio spelen. Alleen waren deze allen nog niet klaar voor het nieuwe seizoen. Ze waren zelfs nog niet in training. Je kan dan wel tegen een team spelen maar dan speel je tegen het tweede. Ook bij de opendag hebben we een goeie tegenstander proberen te krijgen. Ook Standard Luik werd benaderd maar die hadden haar schema al bekend. En vergeet niet grote ploegen vragen veel geld. En dan moet je voor zo’n opendag veel entree geld betalen.
Vraag: Er verschijnen veel berichten dat Den Bosch nog met geld problemen zit.
Antwoord: FC Den Bosch is geloof me financiëel een gezonde club. We hebben wel een lening lopen en alles is gewoon in orde. De supporters hoeven zich echt geen zorgen te maken.
Vraag: Veel supporters hebben een stadionverbod van zowel de KNVB als FC Den Bosch. Er zijn supporters die brieven hebben gestuurd en die daar niets van hebben gehoord. En bij andere is het stadionverbod kwijt gescholden.
Antwoord: Ik zeg eerlijk ik heb er niets van gehoord. De mensen die een stadionverbod hebben gehad verzoek ik te mailen naar dhr. Bolman. Mensen die een van de KNVB als een stadionverbod hebben gehad zijn al gestraft. De meeste hebben ook al een werkstraf gehad. Fred zei alle supporters zijn gestraft. Maar ik zie het liefst zoveel mogelijk mensen in het stadion. Wat er is gebeurd is niet goed te praten. Maar goed stuur en brief naar Bolman.
Opmerking PatrickDBN: Jongens stuur allemaal even een brief naar Bolman en een mail naar mijn je naam en adres. Dan weet ik dat er een brief is verstuurd. Het goede nieuws is dat als je een verbod hebt van beide. Het stadionverbod van Den Bosch wordt opgeheven. Zijn er jongens die er al wat hadden proberen te versturen doe het nog een keer b.v. NBH.
Vraag: Komen er nog spelers bij?
Antwoord: Wij zijn altijd bezig met spelers. We zijn met de komst van Bechan dit is echt een versterking. Ook stelde ik de vraag of Peter vd Berg komt. Toen lachte Fred en gaf geen antwoord.
Vraag: We hebben een nieuw supportershome. Er waren vragen over de wc’s en lange wachttijden.
Antwoord: Fred lachte een Bosschenaar heeft altijd wat te zeiken. Maar dit is een tijdelijk onderkomen. We kunnen momenteel helaas geen wc’s bijzetten en dit is het voorlopig.
Vraag: Kan het supporterhome langer open of door de week worden gebruikt?
Antwoord: De openings wedstrijden zijn zoals ze zijn. Maar door de weeks zou hij makkelijk uitgebaad kunnen worden.
Opmerking PatrickDBN: Waarom gaan we met alle supporters geen zaalvoetbalcompetitie beginnen met verschillende teams. Of elke woensdag zoals RobbieFCDB offerden een dartstoernooi organiseren. Ik roep het bestuur van Fanclub FC Den Bosch hier iets mee te doen.
Vraag: Is het mogelijk om in het supportershome een tv scherm neer te hangen zodat de wedstrijd kan worden gevolgd?
Antwoord: Natuurlijk heb ik het liefste dat iedereen op de tribune zit en de ploeg aanmoedigd. Dit is zoals ik al zei een tijdelijk onderkomen. Het kan wel worden meegenomen in de plannen voor het echte nieuwe supportershome.
Vraag: Fred wil je nog wat kwijt aan de supporters?
Antwoord: We gaan natuurlijk voor het kampioenschap en de speler willen graag. En de spelers moeten het goed opnemen. Ik zeg eerlijk we hebben niet de grootste begroting van alle eerste divisie clubs. Maar we gaan voor niets minder dan de titel.
quote:06-10-06 De graafschap – FC DEN BOSCH
15-10-06 FC DEN BOSCH – Top Oss
20-10-06 VVV- Venlo – FC DEN BOSCH
23-10-06 FC DEN BOSCH - Rbc Roosendaal –
En werkte het?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Sinds 15-05-2005 geen competitiewedstrijd meer gemist. Had langer kunnen zijn maar toen was ik bijgelovig
Feyenoord thuis ging ik om meerdere redenen niet toen kwam ik er achter. Toen ben ik NEC uit 2-2 en Twente thuis 1-0 expres niet gegaan. Laatste wedstrijd Utrecht thuis wilde ik ook thuisblijven. Maar ik werd helemaal gek en met de rust 0-2 dus ik als een gek op mn fiets naar de Vliert gecrosst. 2e helft nog gezien. You'll never walk alonequote:
Pcies, dit seizoen...we zullen de vorige seizoenen maar vergeten.....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:30 schreef Reanimatie.com het volgende:
Hulde voor het inkoopbeleid voor dit seizoen!
FRED BUDGET !!!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:40 schreef pekel het volgende:
Den Bosch een ongeslagen seizoen?
Als je het zei het ik het niet arrogant gevonden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo arrogant zijn we nou ook weer niet
Ongeslagen kampioen worden in de JL is onmogelijk denk ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Als je het zei het ik het niet arrogant gevonden.
Puur realistisch met zo'n elftal hoor..
Alles minder dan promotie, maw, hoe we promoveren boeit me niet, als we maar promoveren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:55 schreef Erasmusch het volgende:
Alles minder dan kampioen is een teleurstelling?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:04 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik ken het niet meer houwe. Ik pis zowat in mijn broek van de spanning. De opendag gemist, de voorbereiding gemist, de eerste thuiswedstrijd gemist. Allemaal wegens de verbouwing en andere omstandigheden. Maar zojuist besloten dat ik deel ga zijn van de eerste uitwedstrijd en wellicht -overwsinning van het seizoen. En dan niet via Talbah, maar gewoon lekker in het stadion.
KEIZER KAREL KREW, OP NAAR ALMERE!!!
Dat zei je vorig jaar ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alles minder dan promotie, maw, hoe we promoveren boeit me niet, als we maar promoveren.
Vorig jaar was ik de ras-optimist, nu ben ik de realistquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar ook
Maar om eerlijk te zijn, zou het FCDB wel moeten lukken met deze spelers
Op de site van de FC's staat niets over kaartverkoop, op het gb hoor ik ze over omwissels, maar op de tickutboxsite staat alleen dat er vrije verkoop is, maar zonder plattegrond. We rijden dus gewoon naar het vak en we zien wel, moet goed komen, we kunnen ons er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor als je nog geen kaartje hebt, de kassa's zijn gewoon open daar
Niet veel van gemerkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik de ras-optimist
Vorig jaar konden wij met 3 man ook nog gewoon kaartjes kopen daar bij de kassa voor het uitvak.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:12 schreef Reanimatie.com het volgende:
[..]
Op de site van de FC's staat niets over kaartverkoop, op het gb hoor ik ze over omwissels, maar op de tickutboxsite staat alleen dat er vrije verkoop is, maar zonder plattegrond. We rijden dus gewoon naar het vak en we zien wel, moet goed komen, we kunnen ons er niet druk om maken.![]()
Iets te optimistisch zelfsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als Eilanden het maar gemerkt heeft
Ik zeg niks...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:53 schreef Reanimatie.com het volgende:
er is een simpele verklaring voor: FC Den Bosch heeft gewoon een zooitje nerds op de tribune zitten. Leuk wapenfeit is dat M-Side.com één van de oudste supportersites op internet is. Ooit in 1996 begonnen als www.home.nl/members/etc. Ander leuk wapenfeit is dat de eerste supportersite (Crazyside) is gehackt door 'iemand van de M-Side'.
Geeft je toch te denken. Nerds!
2x Demouge en 2x Bechan (prima aankopen dus)quote:
Uneken zou wel eens het kind van de rekening kunnen worden als dadelijk Van de Berg fit is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ene was van Haemhouts. Prachtige steekbal. Uneken was eerste helft echt slecht.
En weer die 10 gouden minuten na rust he, 50e tot 60e minuut.
Ja was weer gezellig LadyFCDB, zag jou ook goed losgaan hehe
Daar zijn we al eens kampioen op geworden... en gedegradeerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:47 schreef Erasmusch het volgende:
quote:
En in dat jaar met Wisman toch weer bijna?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Daar zijn we al eens kampioen op geworden... en gedegradeerd.
Ja kwartiertje, nog grote kans (bal op de paal) gehad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:31 schreef FCLFanatic het volgende:
Heeft v.d. Biezen nog gespeeld?
Dat blijf je toch houden. Weet nog wel dat een keeper uit het elftal van mijn broertje toen naar Feyenoord is gegaan. Speelde toen in de C van onze FC.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Een van onze grootste jeugdige talentjes is trouwens weggekaapt door psv.Spits D1 leeftijd, maar speelde al het hele jaar moeiteloos met de C1 mee.
Stef Doedee zeker? Je bent nog duidelijk in beeld trouwens bij de samenvatting van omroep brabant.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat blijf je toch houden. Weet nog wel dat een keeper uit het elftal van mijn broertje toen naar Feyenoord is gegaan. Speelde toen in de C van onze FC.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stef Doedee zeker? Je bent nog duidelijk in beeld trouwens bij de samenvatting van omroep brabant.
Bijna telt niet in de sport!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
En in dat jaar met Wisman toch weer bijna?
Wie is er van de Maliskamp naar OJC gegaan en toen naar Den Bosch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo janken Robbie. FC Den Bosch haalt jeugdspelers bij OJC (die ze van Maliskamp hebben), PSV haalt ze weer bij FC Den Bosch, en Manchester United haalt ze bij PSV. En zijn ze niet goed genoeg meer, dan gaan ze de omgekeerde weg. Zo is het, en zal het altijd wel blijven.
En we zijn goed in Talpa-beeld ja .
Dat is toch anders. En het blijft kutgein.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef Yeahinho het volgende:
Niet zo janken Robbie. FC Den Bosch haalt jeugdspelers bij OJC (die ze van Maliskamp hebben), PSV haalt ze weer bij FC Den Bosch, en Manchester United haalt ze bij PSV. En zijn ze niet goed genoeg meer, dan gaan ze de omgekeerde weg. Zo is het, en zal het altijd wel blijven.
En we zijn goed in Talpa-beeld ja.
Geen idee, ik heb het over bij-wijze-van.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wie is er van de Maliskamp naar OJC gegaan en toen naar Den Bosch?
Daar is helemaal niks anders aan. Of wil jij beweren dat FC even goed is als PSV?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch anders. En het blijft kutgein.
Hoezo kutgein. Stel jij bent zo'n spelertje wat lekker bij FC aan het ballen is en PSV, Feyenoord of welke club dan ook komt bij je en zegt dat je bij hun mag komen voetballen. Zou jij dan zeggen nee ik blijf lekker bij FC? Tuurlijk niet. Het is toch de droom van iedereen om zo hoog mogelijk te voetballen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch anders. En het blijft kutgein.
Ik zou zeer waarschijnlijk bij de FC blijven ja. Omdat daar de kans om door de breken in het betaald voetbal vele malen groter is. En als hij echt zo goed is dan komt die grote club echt nog wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hoezo kutgein. Stel jij bent zo'n spelertje wat lekker bij FC aan het ballen is en PSV, Feyenoord of welke club dan ook komt bij je en zegt dat je bij hun mag komen voetballen. Zou jij dan zeggen nee ik blijf lekker bij FC? Tuurlijk niet. Het is toch de droom van iedereen om zo hoog mogelijk te voetballen.
Dus eigenlijk is het ook een kutgein dat Ruud van Nistelrooy, Anthony Lurling, Theo Lucius en Koen van de Laak weggehaald zijn bij FC? Die zijn ook in de jeugdopleiding groot gebracht....
Tuurlijk is dat wel anders. De belangen zijn toch heel anders. OJC heeft notabene een samenwerkingsverband met FC. Ze verlenen dus zelf medewerking aan overgang van jeugdspelers. Dat is iets heel anders dan dat een bvo meerdere keren komt zuigen en slijmen bij zo'n speler tot hij eindelijk overstag gaat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks anders aan. Of wil jij beweren dat FC even goed is als PSV?
Ach laat maar Robbie, deze discussie met jou is gewoon zinloos. Ik weet zelf hoe het er in de jeugdopleiding aan toe gaat. Heb er jaren rond gelopen dus doe nou niet als of het een gek iets is dat spelertjes weg gehaald worden want het hoort er gewoon bij. Het is jammer voor de club maar een droom voor elke jonge voetballer (behalve voor jou dan)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou zeer waarschijnlijk bij de FC blijven ja. Omdat daar de kans om door de breken in het betaald voetbal vele malen groter is. En als hij echt zo goed is dan komt die grote club echt nog wel.
Die namen die jij noemt hebben allemaal voor fc1 gespeeld en dus hebben we iets aan ze gehad. Bovendien transfergeld.
Nee maar dat komt nog...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het over bij-wijze-van.
Of ken jij een voetballer die via Maliskamp, OJC, FC Den Bosch en PSVAjax bij Manchester is gekomen?
Zou mooi zijn...... krijgen we daar ook nog mooi geld vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee maar dat komt nog...
Mijn broertje![]()
Klopt. Die kwam toen toch ook met die anti vloeken actie of zoiets?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef Hathor het volgende:
Folkert Velten dacht daar toch anders over, die heeft heel wat aanbiedingen naast zich neer gelegd, omdat ie dan op zondag niet meer naar de kerk zou kunnen of zoiets.![]()
Hij mocht niet op zondag spelen volgens zijn geloof. Doodzonde. Jaan de Graaf van AZ-67 is de beste amateur voetballer van Nederland ooit. Speelde pas in zijn nadagen betaald voetbal. Kwam van Ijsselmeervogels trouwens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:12 schreef Hathor het volgende:
Folkert Velten dacht daar toch anders over, die heeft heel wat aanbiedingen naast zich neer gelegd, omdat ie dan op zondag niet meer naar de kerk zou kunnen of zoiets.![]()
Het is gebeurd echt niet zoveel hoor. En blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Deze jongen heeft meerdere aanbiedingen gehad en is nu pas overstag gegaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ach laat maar Robbie, deze discussie met jou is gewoon zinloos. Ik weet zelf hoe het er in de jeugdopleiding aan toe gaat. Heb er jaren rond gelopen dus doe nou niet als of het een gek iets is dat spelertjes weg gehaald worden want het hoort er gewoon bij. Het is jammer voor de club maar een droom voor elke jonge voetballer (behalve voor jou dan)
Ben er ook niet blij mee, maar voor zo'n speler is het alleen maar beter dat ze op een hoger niveau trainen en spelen, daar leren ze alleen maar meer mee, terwijl ze bij ons op een gegeven moment stil staan in hun ontwikkeling.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is gebeurd echt niet zoveel hoor. En blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Deze jongen heeft meerdere aanbiedingen gehad en is nu pas overstag gegaan.
Ik VIND het gewoon triest dat BVO's met superopleiding, superscouting etc. JEUGDspelers bij andere BVO's weg gaan halen. En dat het vaker voorkomt wil natuurlijk ook niet zeggen dat je het maar OK moet vinden.
Dat eerste is natuurlijk zo, dat tweede kun je tegengaan door hem (zoals dus afgelopen jaar gebeurde) bij hogere teams te laten spelen. En vroeg te laten debuteren. Zoals bij v. Nistelrooij ook gebeurde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ben er ook niet blij mee, maar voor zo'n speler is het alleen maar beter dat ze op een hoger niveau trainen en spelen, daar leren ze alleen maar meer mee, terwijl ze bij ons op een gegeven moment stil staan in hun ontwikkeling.
Kijk jij nou maar lekker naar talpaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Reanimatie.com het volgende:
ja,ja, het is allemaal wat.
Denk jij dat een D-pupil (11, 12 jaar) al zo denkt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik zou zeer waarschijnlijk bij de FC blijven ja. Omdat daar de kans om door de breken in het betaald voetbal vele malen groter is. En als hij echt zo goed is dan komt die grote club echt nog wel.
idd, op het eind komt ie gewoon terug want laten we eerlijk zijn, PSV en jeugdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:51 schreef Reanimatie.com het volgende:
ja,ja, het is allemaal wat.
Arsenal en koopgekte?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:41 schreef Hathor het volgende:
. Clubs als Chelsea en Arsenal zijn gewoon een plaag voor het voetbal met die koopgekte van ze,
Ja, natuurlijk weet ik waar ik over praat, het geld zal wel effe wat minder zijn nu er een nieuw stadion gebouwd is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal en koopgekte?
Man, weet waar je over praat
Ze hebben 1(!) speler aangetrokken deze transferperiode
Dan heb jij vast wel voorbeelden voor mij? Of ben je in de war met Real?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:
Voor de rest is Arsenal gewoon een ploeg die koopt om het kopen,
Ik zal de laatste zijn die dat zal ontkennenquote:of wou jij zeggen dat er bij Arsenal zo lekker veel Engelse talenten rondlopen ?
Dat is jouw mening.quote:Ik heb ze wedstrijden zien spelen, waarbij er niet een speler van Britse komaf in het veld stond, zelfs niet eens op de bank. Zelfs de coaches zijn niet eens Engels meer tegenwoordig. Ik wil niet zeiken of zo, maar een Engelse ploeg die speelt zonder ook maar een Engelsman in het veld, dat zou dus gewoon verboden moeten worden, slaat helemaal nergens meer op.
Op deze pic sta ik welquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Lady op precies dezelfde plaats. En ik sta er lekker ook twee keer op, twee keer in actie
. Was afgelopen vrijdag wel een stuk gevulder dan vorig jaar. Hier moet jij trouwens ook ongetwijfeld bij staan DG:
[afbeelding]
Is niet jammer voor mij, met 11 Engelsen zouden we geen CL finale hebben gehaald en doe eens wat origineler dan met 11 Fransen aan komen zettenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:58 schreef Hathor het volgende:
Das dan jammer voor je, ik zou er namelijk helemaal geen vrede mee hebben als er bij mijn favoriete club 11 Fransozen of zo liepen te ballen, tenzij ze in de Franse competitie uitkwamen.![]()
Verder laat ik het hier effe bij, want ik zie dat ik weer met zo'n gup te maken heb die er een hobby van maakt om posts op te delen en op elke zin apart te reageren, en zo belangrijk vind ik dit nou ook weer niet om daar mijn hele avond aan te gaan zitten besteden.
Au revoir.![]()
Je weerlegt mijn uitspraken niet, je hakt een post in drie stukken om overal apart antwoord op te geven, over het algemeen word het dan een puinhoop en weet je op den duur niet eens meer waar het over gaat. Maar goed, ik zie dat jij vandaag niet met je beste been uit bed bent gestapt, dus zal ik je maar met rust laten, maar kom niet met flauwekul aanzetten van "blijf lekker in Utrecht", want ik geloof niet dat jij daar ook maar iets over te zeggen hebt. Reageer je nou ineens zo gebeten omdat ik je geliefde Arsenal op de korrel neem of zo ? Mag daar soms niks over gezegd worden ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is niet jammer voor mij, met 11 Engelsen zouden we geen CL finale hebben gehaald en doe eens wat origineler dan met 11 Fransen aan komen zetten
En omdat ik je uitspraken weerleg ben ik een gup?
Blijf lekker in Utrecht![]()
Houdoe, of ben je dat ik al verleerd?
Je mag alles zeggen over Arsenal (of Den Bosch) zolang het maar geen onzin is en dat deed je wel mijn inziens dus ga ik daar op in, als dat althans mag van jou...?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weerlegt mijn uitspraken niet, je hakt een post in drie stukken om overal apart antwoord op te geven, over het algemeen word het dan een puinhoop en weet je op den duur niet eens meer waar het over gaat. Maar goed, ik zie dat jij vandaag niet met je beste been uit bed bent gestapt, dus zal ik je maar met rust laten, maar kom niet met flauwekul aanzetten van "blijf lekker in Utrecht", want ik geloof niet dat jij daar ook maar iets over te zeggen hebt. Reageer je nou ineens zo gebeten omdat ik je geliefde Arsenal op de korrel neem of zo ? Mag daar soms niks over gezegd worden ?
Je kon het niet laten he ?quote:kut Arsenal.
hehequote:
Ja, in tegenstelling tot SBS6(quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Hathor het volgende:
Ik neem aan dat er beelden zijn op Talpavanavond ?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:50 schreef Yeahinho het volgende:
Lady op precies dezelfde plaats. En ik sta er lekker ook twee keer op, twee keer in actie
. Was afgelopen vrijdag wel een stuk gevulder dan vorig jaar. Hier moet jij trouwens ook ongetwijfeld bij staan DG:
[afbeelding]
quote:Voornaam: Paul
Achternaam: Beekmans
Geboortedatum: 01-03-1982
Geboorteplaats: Vught
Clubs: FC Den Bosch
Positie: Verdediger, Middenvelder
Interview datum: 21-08-2006
--------------------------------------------------------------------------------
Wat vind je van de club FC Den Bosch?
Den Bosch is een fantastische club. Ik speel er al 12 jaar en dat is niet voor niks.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat vind je van de supporters van FC Den Bosch?
Fanatiek en ze zijn trouw aan hun club. Ik vind dat FC Den Bosch een mooie supporters groep heeft.
Wat vindt je positief aan de supporters van FC Den Bosch?
Ik vind dat FC Den Bosch supporters altijd goed vertegenwoordigd zijn bij uitwedstrijden. Dit is echt een heel positief punt.
Wat vindt je negatief van de supporters van FC Den Bosch?
De supporters kunnen zeer kritisch. Maar dat zit nu eenmaal is een Bosschenaar.
Hoe denk jij over de harde kern van FC Den Bosch?
Ze laten zich altijd goed horen. Maar de harde kern staat er altijd voor de club.
Wat vindt jij van wangedrag, of bestaat dat niet?
Kijk als het verbaal is dan maakt het me niet veel uit. Al gaat het soms wel wat ver maar dat zijn gewoon emoties. Vechten dat kan gewoon niet vind ik.
De supporters zingen vaak liederen wat is jou favoriete lied?
Paultje Beekmans!!!!
Wat voel je als er voor je gezongen wordt?
Een heel blij gevoel. Als het wat minder gaat dan wordt je er echt sterker van.
Wat vind je van de prestaties van het gehele team?
Tegen Veendam teleurstellend het was allemaal net niet. Maar het seizoen is nog lang en we moeten er gewoon weer staan.
Wat vind je van je eigen prestaties tot nu toe?
Mijn voorbereiding was slecht. Maar nu de competitie is begonnen gaat het steeds beter. Ik doe mijn uiterste best.
Welke bijnaam hebben je vrienden voor je, of de collega’s bij FC Den Bosch?
Beekie
Denk je dat FC Den Bosch een waardige eredivisie club kan worden?
Zeker met het spelers materiaal wat we nu hebben zou het moeten lukkken.
Hoe schat je de promotie kansen in voor Den Bosch?
Ik schat het op 33% want ik denk dat er 3 clubs gaan voor de titel. We gaan ons uiterste best doen.
Als je de naam FC Den Bosch hoor welke speler komt dan als eerst bij je op?
Hans Gilhaus en Jos van Herpen
Heb je ooit een seizoenkaart gehad van een club en zoja welke?
Ja van FC Den Bosch natuurlijk en toen ik een jaar of 10 was van PSV
Wat vind je van de stad Den Bosch en zijn inwoners?
Ik doe echt alles in Den Bosch. Het is mijn stad en het is gewoon heel erg gezellig hier.
Wat is je favoriete film?
The shawshank redemption
Wat is je favoriete Muziek?
Eigenlijk van alles. Maar Nederlandstalig toch het meest.
Wat is de lekkerste vrouw op aarde? (behalve je eigen vrouw)
Een vraag waar Paul even over moest denken. Op het einde van het interview bleek het toch Pamela Anderson te zijn.
Borsten of Billen?
Borsten
Blond of Donker?
Donkerblond
Waar ga je graag op stap in Den Bosch?
De Silva is mijn favoriete tent.
Wat zou er op een spandoek moeten staan om jou aan te moedigen?
Paultje is een Bosschenaar
Wil je nog wat kwijt aan de supporters?
Ga zo door met aanmoedigen. En blijf ons alle steun geven.
Mochten we promoveren wat moeten we dan koud zetten een fles champagne of een fust bier?
Een fust bier natuurlijk
De wedstrijden bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die zat er inderdaad fraai in.
Maar waar heb jij die gezien dan.
Talpa misschien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die zat er inderdaad fraai in.
Maar waar heb jij die gezien dan.
Wordt nog vaak genoeg herhaald hoor..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef Yeahinho het volgende:
Wtf, sinds wanneer begint dat voor 11 uur al?!
denk eerder een stuk of 50quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:41 schreef DionFSFC het volgende:
Al met al was Den Bosch gewoon een stuk sterker dan Fortuna. Direct na rust kwam Fortuna wel even een paar keer goed op, maar na de 0-2 was het ook gelijk gelopen. De sfeer in het uitvak was niet echt goed, overigens waren er zo een 100 man van Fortuna aanwezig.
Er ging sowieso al 1 bus die helemaal vol zat met 50 man. Daarbij waren er ook nog zo'n 40 a 50 op eigen vervoer. Ik snap dus ook niet waar jij het getal 50 vandaan haalt?quote:
Dat is HBCquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Was dat niet de club van Bjoro ofzo?
Dat dachten we op voorhand ook van Excelsior Maassluis...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Mag echter voor Den Bosch niet echt een probleem zijn denk ik.
En van Una een jaar of 3 geleden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat dachten we op voorhand ook van Excelsior Maassluis...
Dat is ook weer zo en HSC '21 is wel sterker. Maar misschien is dat een voordeel, toch een wat aansprekender naam denk ik. Je weet het nooit, maar de teams in de top van de eerste divisie schat ik toch nog wel te sterk in voor de beste amateurteams. Cambuur Leeuwarden daarentegen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat dachten we op voorhand ook van Excelsior Maassluis...
Scheelt dat wij ook velen malen sterker zijn als vorig seizoenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo en HSC '21 is wel sterker. Maar misschien is dat een voordeel, toch een wat aansprekender naam denk ik. Je weet het nooit, maar de teams in de top van de eerste divisie schat ik toch nog wel te sterk in voor de beste amateurteams. Cambuur Leeuwarden daarentegen....
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:17 schreef ferdi69 het volgende:
haha kampioenen?
In ieder geval wij, TR en DG.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:48 schreef LadyFCDB het volgende:
Wie zijn er vanavond allemaal present in helmond?
ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Leeft CMT eigenlijk nog?
Playa del Schijndel gewoon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, dattie misschien weer een tijdje in Zuid Amerika zat ofzo.
Nee iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef DarkShine het volgende:
Wat een keeper
Gaat bij alle drie de goals niet vrijuit!
quote:Wat vind je van de club FC Den Bosch?
Ik denk dat FC Den Bosch een hele mooie club is. Vooral omdat jonge spelers zich er goed kunnen ontwikkelen. En omdat de club ambitie uitstraalt.
Wat vind je van de supporters van FC Den Bosch?
Ik denk dat we een zeer fanatieke aanhang hebben. En ik hoop dat ze ons blijven steunen in goede en minder goede dagen.
Wat vindt je positief aan de supporters van FC Den Bosch?
Dat ze zeer fanatiek met FC Den Bosch bezig zijn.
Wat vindt je negatief van de supporters van FC Den Bosch?
Het zou mooi zijn dat onze supporters sfeer brengen in het hele stadion. Bv meezingen en de wave.
Hoe denk jij over de harde kern van FC Den Bosch?
Dat is de een zeer ruime groep vrienden die éénzelfde doel hebben en dat is de club FC Den Bosch aanmoedigen.
Wat vindt jij van wangedrag, of bestaat dat niet?
Wangedrag bestaat zeker. Ik zelf vind dat supporters naar het voetbal moeten komen kijken om hun team aan te moedigen. En niet om in conflict te komen met de supporters van de tegenstander! Als dat eenmaal gebeurt dan komen ouders niet meer met hun kinderen kijken uit vrees voor rellen.
De supporters zingen vaak liederen wat is jou favoriete lied?
Leve de lol....
Wat voel je als er voor je gezongen wordt?
Dit geeft een goed gevoel van binnen.
Wat vind je van de prestaties van het gehele team?
We staan momenteel aan de leiding maar ik denk dat we voetballend nog zeker beter moeten kunnen.
Wat vind je van je eigen prestaties tot nu toe?
Die kunnen altijd beter! Het is ook moeilijk om dat na 3 wedstrijden te zeggen. Bekijk het liever om langere termijn.
Welke bijnaam hebben je vrienden voor je, of de collega’s bij FC Den Bosch?
Robbie Ronald of Roberto
Denk je dat FC Den Bosch een waardige eredivisie club kan worden?
Ik vind dit een moeilijke vraag. Denk dat we beter eerst dit seizoen moeten proberen om kampioen te worden.
Hoe schat je de promotie kansen in voor Den Bosch?
Als je naar onze selectie kijkt moeten we toch kans maken op de titel. Alleen hoort daar natuurlijk het nodige geluk bij.
Als je de naam FC Den Bosch hoor welke speler komt dan als eerst bij je op?
Nu ik deze vraag lees was dat Lurling. Toen ik voor Den Bosch tekende was dit Uneken geloof ik.
Heb je ooit een seizoenkaart gehad van een club en zoja welke?
Nac Breda toen ik er in de jeugd speelde.
Wat vind je van de stad Den Bosch en zijn inwoners?
Den Bosch is een leuke, mooie en gezellige stad.
Wat is je favoriete film?
Shawshank Redemption
Wat is je favoriete Muziek?
R en B
Wat is de lekkerste vrouw op aarde? (behalve je eigen vrouw)
Eva Mendez
Borsten of Billen?
Het geheel
Blond of Donker?
Donker
Waar ga je graag op stap in Den Bosch?
Jij en ik / 3 Gezusters
Wat zou er op een spandoek moeten staan om jou aan te moedigen?
Geen idee verras me.
Wil je nog wat kwijt aan de supporters?
Blijf ons steunen en aanmoedigen dan maken we er samen een mooi seizoen van.
Mochten we promoveren wat moeten we dan koud zetten een fles champagne of een fust bier?
Champange om te beginnen.
Begois ging ook niet vrijuit bij de eerste goal van FCDBquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Begois ging ook niet vrijuit bij de eerste goal van FCDB
er was wel een slaande beweging....quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Was trouwens idd geen rood voor Bechan.
Demouge maakt het inderdaad goed af, maar Begois heeft daar niks te zoeken als Demouge nog 1/2 man bij zich heeft!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoiets heet klasse van Demouge
idd. ze hadden na die 1-3 moeten blijven voetballen en niet achteruit gaan hangen. Ze zochten veel te snel de 'lange bal'.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsjah, ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
Peter van den Berg is toch bijna fit?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef Hathor het volgende:
Als ik iets stoms zeg moet je het maar zeggen hoor, maar DB moet dringend op zoek naar een balvaste ervaren centrale verdediger, het is een zooitje achterin.![]()
Zal Mäenpää een kans krijgen binnenkort denken jullie?quote:
Aan de andere kant moeten, ondanks een onhandige wissels van de trainer, met deze toch aardig ervaren ploeg, de spelers toch zelf ook inzien dat het niet gaat werken om voor de pot te gaan hangen en alleen maar lange ballen naar voren te hanteren ipv de bal in de ploeg te houden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een drama zeg. Hoe kun je dat heer en meesterschap nou zo uit handen geven gvd
.
ja inderdaad, door je aanvallers eruit te halen en een uur lang met z'n allen voor de pot te gaan hangen ja.
Martijn van Strien en zn Bossche vriendin doen daarin mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:59 schreef Yeahinho het volgende:
Waar heb je het over?
ja heb het toch maar even nagezocht en kwam er ook achterquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, daarvoor moet je in het Telstar topic zijn.
Zou graag willen maar heb andere verplichtingen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er vrijdag naar Cambuur?
quote:Aborah op proef bij Bielefeld
05 september 2006, 17:56
Door: Klaas Jan van der Veen
Stanley Aborah traint de komende twee weken bij Arminia Bielefeld. De 20-jarige middenvelder komt bij Ajax niet aan de bak en heeft toestemming om te vertrekken. Tot op het moment heeft dit echter nog geen contract opgeleverd.
Aborah speelde vorig seizoen nog op huurbasis bij FC Den Bosch. De Belg, geboren in Ghana, kon daar niet rekenen op een langer verblijf. Sindsdien is de zoektocht gestart naar een nieuwe werkgever en hoopt dit in Bielefeld te vinden.
Ik ook en ze noemen het werk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:22 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zou graag willen maar heb andere verplichtingen...
Naast het voetbal werk je ook nog?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook en ze noemen het werk.
Volgende week halen we de schade maar weer in met 4 wedstrijden in 4 dagen
yup en dat is af en toe verdomd lastig combineren.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Naast het voetbal werk je ook nog?
Voor de gezelligheid kan je idd beter daar zijn soms jankkutquote:Op donderdag 7 september 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij gaat liever naar Excelsior.
Het duurde ff maar uiteindelijk heb je toch gehaptquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid kan je idd beter daar zijn soms jankkut
Maar goed, sommige mensen moeten werken doordeweeks, dan kunnen ze wel reisjes naar Engeland betalen ipv er alleen maar over te mijmeren
Ik denk, ik hap effe want anders blijft die er maar over janken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het duurde ff maar uiteindelijk heb je toch gehapt![]()
Bus!?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
(met de bus
Je auto is kapot?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ja lang verhaal, we gaan met de supportersclubbus omdat er eigenlijk geen andere opties zijn.
TR wil dus per se met de breinaaldenclub?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Yeahinho het volgende:
(TR wil persé met de bus,
Daar gingen mijn broer en ik ook veel mee naar uitwedstrijden. Vertrokken werd er bij hotel Jo (van den)Bosch.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:01 schreef Hathor het volgende:
Bestaat supportersvereniging "de beren" trouwens nog ? Daar ging ik vroeger wel eens mee naar uitwedstrijden, we vertrokken dan vanaf die kroeg vlakbij Koudijs. Ben effe de naam vergeten.
Je interpretatie vermogen laat je weer in de steekquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
TR wil dus per se met de breinaaldenclub?
Goed, dan wens ik je veel plezier in die 7 uur durende kutreisquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je interpretatie vermogen laat je weer in de steek![]()
Ik heb niks met dat EV verhaal te maken. Zit gewoon liever in het uitvak. Ging dinsdag half 5 kaartje halen. Wat denkte storing bij ticketbox. Ik naar Den Bosch bellen. Cees was er pas donderdag weer evenals iemand die een kaartje kon uitdraaien. Dat duurde me allemaal te lang, en omdat ik geen tijd had donderdag, er weinig bekenden meegaan, en het toch weer een stukje goedkoper is. Heb ik maar de sup. ver. gebeld. Yeahinho en die andere gozer hebben dat pas later gedaan.
Die supportersvereniging de beer bestaat (allang) niet meer.
7 uur reizen naar een wedstrijd is voor jou peantus tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goed, dan wens ik je veel plezier in die 7 uur durende kutreis
Maar no way dat ik in een bus zo'n afstand maakquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
7 uur reizen naar een wedstrijd is voor jou peantus toch
Heh...de voorzitter heette Rust, en die had op een gegeven moment zo'n pleurishekel aan mij en een paar vrienden van me dat ie ons voortaan verbood om met hen mee te reizen. Het ging eigenlijk alleen maar om hoe wij ons kleedden in die tijd, je kon aan ons duidelijk zien dat we DB supporters waren, en hij vond dat dat agressie opwekte.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar gingen mijn broer en ik ook veel mee naar uitwedstrijden. Vertrokken werd er bij hotel Jo (van den)Bosch.
Leuke tijd was dat.
Dat is geen felicitatie waard, we doen het dit seizoen alleen voor het echte kampioenschapquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste periode!
't is leuk, maar eigenlijk hadden we natuurlijk 18 uit 6 moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is geen felicitatie waard, we doen het dit seizoen alleen voor het echte kampioenschap
Absoluut.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
't is leuk, maar eigenlijk hadden we natuurlijk 18 uit 6 moeten hebben.
![]()
maar het is wel zo, Tong.quote:
En toch was een gelijkspel wel de verhouding toenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef fanneke het volgende:
En tegen Veendam lieten ze zeker 6 opgelegde kansen liggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |