Dat dachten we op voorhand ook van Excelsior Maassluis...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Mag echter voor Den Bosch niet echt een probleem zijn denk ik.
En van Una een jaar of 3 geleden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat dachten we op voorhand ook van Excelsior Maassluis...
Dat is ook weer zo en HSC '21 is wel sterker. Maar misschien is dat een voordeel, toch een wat aansprekender naam denk ik. Je weet het nooit, maar de teams in de top van de eerste divisie schat ik toch nog wel te sterk in voor de beste amateurteams. Cambuur Leeuwarden daarentegen....quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat dachten we op voorhand ook van Excelsior Maassluis...
Scheelt dat wij ook velen malen sterker zijn als vorig seizoenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo en HSC '21 is wel sterker. Maar misschien is dat een voordeel, toch een wat aansprekender naam denk ik. Je weet het nooit, maar de teams in de top van de eerste divisie schat ik toch nog wel te sterk in voor de beste amateurteams. Cambuur Leeuwarden daarentegen....
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:17 schreef ferdi69 het volgende:
haha kampioenen?
In ieder geval wij, TR en DG.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:48 schreef LadyFCDB het volgende:
Wie zijn er vanavond allemaal present in helmond?
ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Leeft CMT eigenlijk nog?
Playa del Schijndel gewoon.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, dattie misschien weer een tijdje in Zuid Amerika zat ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |