Nee iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:30 schreef DarkShine het volgende:
Wat een keeper
Gaat bij alle drie de goals niet vrijuit!
quote:Wat vind je van de club FC Den Bosch?
Ik denk dat FC Den Bosch een hele mooie club is. Vooral omdat jonge spelers zich er goed kunnen ontwikkelen. En omdat de club ambitie uitstraalt.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat vind je van de supporters van FC Den Bosch?
Ik denk dat we een zeer fanatieke aanhang hebben. En ik hoop dat ze ons blijven steunen in goede en minder goede dagen.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat vindt je positief aan de supporters van FC Den Bosch?
Dat ze zeer fanatiek met FC Den Bosch bezig zijn.
Wat vindt je negatief van de supporters van FC Den Bosch?
Het zou mooi zijn dat onze supporters sfeer brengen in het hele stadion. Bv meezingen en de wave.
Hoe denk jij over de harde kern van FC Den Bosch?
Dat is de een zeer ruime groep vrienden die éénzelfde doel hebben en dat is de club FC Den Bosch aanmoedigen.
Wat vindt jij van wangedrag, of bestaat dat niet?
Wangedrag bestaat zeker. Ik zelf vind dat supporters naar het voetbal moeten komen kijken om hun team aan te moedigen. En niet om in conflict te komen met de supporters van de tegenstander! Als dat eenmaal gebeurt dan komen ouders niet meer met hun kinderen kijken uit vrees voor rellen.
De supporters zingen vaak liederen wat is jou favoriete lied?
Leve de lol....
Wat voel je als er voor je gezongen wordt?
Dit geeft een goed gevoel van binnen.
Wat vind je van de prestaties van het gehele team?
We staan momenteel aan de leiding maar ik denk dat we voetballend nog zeker beter moeten kunnen.
Wat vind je van je eigen prestaties tot nu toe?
Die kunnen altijd beter! Het is ook moeilijk om dat na 3 wedstrijden te zeggen. Bekijk het liever om langere termijn.
Welke bijnaam hebben je vrienden voor je, of de collega’s bij FC Den Bosch?
Robbie Ronald of Roberto
Denk je dat FC Den Bosch een waardige eredivisie club kan worden?
Ik vind dit een moeilijke vraag. Denk dat we beter eerst dit seizoen moeten proberen om kampioen te worden.
Hoe schat je de promotie kansen in voor Den Bosch?
Als je naar onze selectie kijkt moeten we toch kans maken op de titel. Alleen hoort daar natuurlijk het nodige geluk bij.
Als je de naam FC Den Bosch hoor welke speler komt dan als eerst bij je op?
Nu ik deze vraag lees was dat Lurling. Toen ik voor Den Bosch tekende was dit Uneken geloof ik.
Heb je ooit een seizoenkaart gehad van een club en zoja welke?
Nac Breda toen ik er in de jeugd speelde.
Wat vind je van de stad Den Bosch en zijn inwoners?
Den Bosch is een leuke, mooie en gezellige stad.
Wat is je favoriete film?
Shawshank Redemption
Wat is je favoriete Muziek?
R en B
Wat is de lekkerste vrouw op aarde? (behalve je eigen vrouw)
Eva Mendez
Borsten of Billen?
Het geheel
Blond of Donker?
Donker
Waar ga je graag op stap in Den Bosch?
Jij en ik / 3 Gezusters
Wat zou er op een spandoek moeten staan om jou aan te moedigen?
Geen idee verras me.
Wil je nog wat kwijt aan de supporters?
Blijf ons steunen en aanmoedigen dan maken we er samen een mooi seizoen van.
Mochten we promoveren wat moeten we dan koud zetten een fles champagne of een fust bier?
Champange om te beginnen.
Begois ging ook niet vrijuit bij de eerste goal van FCDBquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Begois ging ook niet vrijuit bij de eerste goal van FCDB
er was wel een slaande beweging....quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Was trouwens idd geen rood voor Bechan.
Demouge maakt het inderdaad goed af, maar Begois heeft daar niks te zoeken als Demouge nog 1/2 man bij zich heeft!quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zoiets heet klasse van Demouge
idd. ze hadden na die 1-3 moeten blijven voetballen en niet achteruit gaan hangen. Ze zochten veel te snel de 'lange bal'.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Tsjah, ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
Peter van den Berg is toch bijna fit?quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:07 schreef Hathor het volgende:
Als ik iets stoms zeg moet je het maar zeggen hoor, maar DB moet dringend op zoek naar een balvaste ervaren centrale verdediger, het is een zooitje achterin.![]()
Zal Mäenpää een kans krijgen binnenkort denken jullie?quote:
Aan de andere kant moeten, ondanks een onhandige wissels van de trainer, met deze toch aardig ervaren ploeg, de spelers toch zelf ook inzien dat het niet gaat werken om voor de pot te gaan hangen en alleen maar lange ballen naar voren te hanteren ipv de bal in de ploeg te houden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:09 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een drama zeg. Hoe kun je dat heer en meesterschap nou zo uit handen geven gvd
.
ja inderdaad, door je aanvallers eruit te halen en een uur lang met z'n allen voor de pot te gaan hangen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |