Met dat materiaal is niet promoveren een regelrechte schande!quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, we promoveren wel.
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Reanimatie.com het volgende:
Predikt aanvallend voetbal en strijdlust, maar ik zie het niet terug op het veld.
Te vaak is er te mat gespeeld en te vaak zijn er wedstrijden weggegeven.
Kortom: ik ben het wel een heel eind met je eens.
Maar ..... wie A zegt moet ook B zeggen, ik ben dus benieuwd naar je vervanger.
Mijn favoriet van de afgelopen jaren is nog altijd Kruys gevolgd door kauwgom Spoortniet.
Een andere favoriet als trainer van mij is Wotte, maar het nadeel is dat je dan aan het eind van clubkas nog een half seizoen voor je hebt. Koopman was aardig, maar kon niet anders met het toen voorradige materiaal. Vloet is een vieze hond, een landverrader, dus mag ook niet meer terugkomen. En Zwamborn heeft nog minder verstand van voetbal als ik. IJzeren Rinus zie ik het liefst, maar die is toch echt een heel eind te oud.
Ik blijf het zeggen, maar het is een schande dat Lange Jan nog niet over de juiste papieren beschikt. Die loopt al lang als assistent mee, maar beschikt niet over de papieren. Daar had al lang iets aan gedaan moeten worden. Lange Jan zal onze FC, zijn FC, nooit nie de rug toekeren. Dat is voor mij de ideale trainer, met van de Horst als eeuwige assistent.
Leuk dat je Kruys aanhaalt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef Reanimatie.com het volgende:
Predikt aanvallend voetbal en strijdlust, maar ik zie het niet terug op het veld.
Te vaak is er te mat gespeeld en te vaak zijn er wedstrijden weggegeven.
Kortom: ik ben het wel een heel eind met je eens.
Maar ..... wie A zegt moet ook B zeggen, ik ben dus benieuwd naar je vervanger.
Mijn favoriet van de afgelopen jaren is nog altijd Kruys gevolgd door kauwgom Spoortniet.
Wanneer heb ik dat meer gehoord?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, we promoveren wel.
Met de tegenstanders in de eerste 4 wedstrijden had je gewoon 12 punten moeten hebben. Punt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
3 aanmerkingen op de op.
- 10 uit 4 is natuurlijk niet matig, al had er thuis van Veendam gewonnen moeten worden. Maar dat lag aan de spelers niet aan de trainer.
Mee eens maar je kan zeker niet ontkennen dat er van de vleugels veel gevaar kwam, dus ook van Wau en die wissel je dus never nooit niet, op de manier zoals je speelde had HS nooit geen kansquote:- Wau was niet de beste van het veld, dat was (overduidelijk) Bechan.
Absoluut maar het begint bij wederom de verkeerde ingreep van Bos.quote:- Als Coutinho gewoon die laatste bal pakt is er ook niks aan de hand natuurlijk, hij verdient ook verwijten.
Maar dat is logischquote:Verder wel een heel eind mee eens.
Die is terugkomend van een blessure, vandaag was weer zijn eerste volle wedstrijd maar 60 minuten zou lang zat geweest zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:45 schreef Eilanden het volgende:
Hoe doet Lurling het eigenlijk? Met zijn ervaring moet 'ie toch wel een beetje de vedette van het elftal zijn?
Dat hij dikke slet van een Anouk maar gaat pompenquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij had gewoon Cales in moeten brengen dan was alles goed gekomen.
Met Cales alles goed gekomen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij had gewoon Cales in moeten brengen dan was alles goed gekomen.
maar vanavond was ie even vergeten te kauwen en verslikte zich dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef koningdavid het volgende:
Theo Bos is toch die man van: "we lusten ze rauw".![]()
En dat doen we nog steeds!quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef koningdavid het volgende:
Theo Bos is toch die man van: "we lusten ze rauw".![]()
Dat was toch ook niet het geval met de topics over de trainers van de top 3 clubs?quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Kan deze discussie niet gewoon gevoerd worden in het FC Den BOsch topic?
Klopt en dat had van mij best ook daar gemogen. Maar ik wil het even aankijken. Den Bosch is hier op FOK! erg populair (volgens mij zelfs de populairste buiten de top3), dus wie weet wordt het wel wat.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet het geval met de topics over de trainers van de top 3 clubs?
Nwah, Feyenoord is toch ook wel populairquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt en dat had van mij best ook daar gemogen. Maar ik wil het even aankijken. Den Bosch is hier op FOK! erg populair (volgens mij zelfs de populairste buiten de top3), dus wie weet wordt het wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |