Martijn van Strien en zn Bossche vriendin doen daarin mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:59 schreef Yeahinho het volgende:
Waar heb je het over?
ja heb het toch maar even nagezocht en kwam er ook achterquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, daarvoor moet je in het Telstar topic zijn.
Zou graag willen maar heb andere verplichtingen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er vrijdag naar Cambuur?
quote:Aborah op proef bij Bielefeld
05 september 2006, 17:56
Door: Klaas Jan van der Veen
Stanley Aborah traint de komende twee weken bij Arminia Bielefeld. De 20-jarige middenvelder komt bij Ajax niet aan de bak en heeft toestemming om te vertrekken. Tot op het moment heeft dit echter nog geen contract opgeleverd.
Aborah speelde vorig seizoen nog op huurbasis bij FC Den Bosch. De Belg, geboren in Ghana, kon daar niet rekenen op een langer verblijf. Sindsdien is de zoektocht gestart naar een nieuwe werkgever en hoopt dit in Bielefeld te vinden.
Ik ook en ze noemen het werk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:22 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zou graag willen maar heb andere verplichtingen...
Naast het voetbal werk je ook nog?quote:Op woensdag 6 september 2006 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ook en ze noemen het werk.
Volgende week halen we de schade maar weer in met 4 wedstrijden in 4 dagen
yup en dat is af en toe verdomd lastig combineren.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Naast het voetbal werk je ook nog?
Voor de gezelligheid kan je idd beter daar zijn soms jankkutquote:Op donderdag 7 september 2006 16:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij gaat liever naar Excelsior.
Het duurde ff maar uiteindelijk heb je toch gehaptquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid kan je idd beter daar zijn soms jankkut
Maar goed, sommige mensen moeten werken doordeweeks, dan kunnen ze wel reisjes naar Engeland betalen ipv er alleen maar over te mijmeren
Ik denk, ik hap effe want anders blijft die er maar over janken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het duurde ff maar uiteindelijk heb je toch gehapt![]()
Bus!?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
(met de bus
Je auto is kapot?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:00 schreef Yeahinho het volgende:
Ja lang verhaal, we gaan met de supportersclubbus omdat er eigenlijk geen andere opties zijn.
TR wil dus per se met de breinaaldenclub?quote:Op vrijdag 8 september 2006 01:06 schreef Yeahinho het volgende:
(TR wil persé met de bus,
Daar gingen mijn broer en ik ook veel mee naar uitwedstrijden. Vertrokken werd er bij hotel Jo (van den)Bosch.quote:Op vrijdag 8 september 2006 02:01 schreef Hathor het volgende:
Bestaat supportersvereniging "de beren" trouwens nog ? Daar ging ik vroeger wel eens mee naar uitwedstrijden, we vertrokken dan vanaf die kroeg vlakbij Koudijs. Ben effe de naam vergeten.
Je interpretatie vermogen laat je weer in de steekquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
TR wil dus per se met de breinaaldenclub?
Goed, dan wens ik je veel plezier in die 7 uur durende kutreisquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je interpretatie vermogen laat je weer in de steek![]()
Ik heb niks met dat EV verhaal te maken. Zit gewoon liever in het uitvak. Ging dinsdag half 5 kaartje halen. Wat denkte storing bij ticketbox. Ik naar Den Bosch bellen. Cees was er pas donderdag weer evenals iemand die een kaartje kon uitdraaien. Dat duurde me allemaal te lang, en omdat ik geen tijd had donderdag, er weinig bekenden meegaan, en het toch weer een stukje goedkoper is. Heb ik maar de sup. ver. gebeld. Yeahinho en die andere gozer hebben dat pas later gedaan.
Die supportersvereniging de beer bestaat (allang) niet meer.
7 uur reizen naar een wedstrijd is voor jou peantus tochquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goed, dan wens ik je veel plezier in die 7 uur durende kutreis
Maar no way dat ik in een bus zo'n afstand maakquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
7 uur reizen naar een wedstrijd is voor jou peantus toch
Heh...de voorzitter heette Rust, en die had op een gegeven moment zo'n pleurishekel aan mij en een paar vrienden van me dat ie ons voortaan verbood om met hen mee te reizen. Het ging eigenlijk alleen maar om hoe wij ons kleedden in die tijd, je kon aan ons duidelijk zien dat we DB supporters waren, en hij vond dat dat agressie opwekte.quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daar gingen mijn broer en ik ook veel mee naar uitwedstrijden. Vertrokken werd er bij hotel Jo (van den)Bosch.
Leuke tijd was dat.
Dat is geen felicitatie waard, we doen het dit seizoen alleen voor het echte kampioenschapquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gefeliciteerd met de eerste periode!
't is leuk, maar eigenlijk hadden we natuurlijk 18 uit 6 moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is geen felicitatie waard, we doen het dit seizoen alleen voor het echte kampioenschap
Absoluut.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:40 schreef fanneke het volgende:
[..]
't is leuk, maar eigenlijk hadden we natuurlijk 18 uit 6 moeten hebben.
![]()
maar het is wel zo, Tong.quote:
En toch was een gelijkspel wel de verhouding toenquote:Op zaterdag 9 september 2006 01:44 schreef fanneke het volgende:
En tegen Veendam lieten ze zeker 6 opgelegde kansen liggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |