SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idemquote:
Tijd voor een feestje danquote:
Mooi dan kunnen we het feestje voor het stadhuis vierenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deel 50 zal in april/mei zijn denk ik
Mooi nie...dan komt Rombouts ook, en ik ken geen grotere partypooper dan hem.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we het feestje voor het stadhuis vieren![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat het kampioensfeest van een paar jaar geleden in de Brabanthallen me zeer goed bevielquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi nie...dan komt Rombouts ook, en ik ken geen grotere partypooper dan hem.![]()
Niet zeiken, over 90 minuten was het oververdiend natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:27 schreef spurs het volgende:
Wil Den Bosch kampioen worden, dan mogen ze toch wel wat meer laten zien dan afgelopen vrijdag. Tot de 1-0 was Telstar meer dan gelijkwaardig aan Den Bosch, eerste helft was Telstar beter zonder dat beide teams kansen wisten te creëeren. Op basis van de 2de helft heeft DB terecht gewonnen.
Ach, het ligt geheel in de traditie van aanstaande kampioenen om de ouverture een beetje belabberd te beginnen. Het is net een motor die je effe moet choken, maar als ie dan eenmaal draait is ie niet meer te stoppen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:27 schreef spurs het volgende:
Wil Den Bosch kampioen worden, dan mogen ze toch wel wat meer laten zien dan afgelopen vrijdag. Tot de 1-0 was Telstar meer dan gelijkwaardig aan Den Bosch, eerste helft was Telstar beter zonder dat beide teams kansen wisten te creëeren. Op basis van de 2de helft heeft DB terecht gewonnen.
vd Berg is meer dan welkom al zou ik ook graag nog een ervaren aanvaller zien komen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad en met een fitte lurling en vd Berg erbij gaat dat helemaal goedkomen!
Zegt het mannetje dat er afgelopen vrijdag niet eens was....quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet zeiken, over 90 minuten was het oververdiend natuurlijk
Tsja.... je favoriete voetballer Powell zit bij de Graafschap.....dus wie moet het dan worden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vd Berg is meer dan welkom al zou ik ook graag nog een ervaren aanvaller zien komen.
Nou die is er ook niet knapper op geworden. Wat een griezel zeg....quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:37 schreef clauwheee het volgende:
Goed voor Kiran
Hebben jullie de nieuwe look van Koentje al gezien![]()
[afbeelding]
Is het zo moeilijk om er achter te komen dat hij Jupiler League bedoelt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:07 schreef TerroRobbie het volgende:
JL
Maar inderdaad eerst zien dan geloven, die gozer is veel geblesseerd geweest en heeft afgelopen 2 jaar nauwelijks een wedstrijd gespeeld.
Ah tuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er achter te komen dat hij Jupiler League bedoelt?
tot een uur dacht ik zoals meneer Rombouts zelf vermelde destijds volgens mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Het nieuwe home is tegenwoordig blijkbaar ook na de wedstrijden open.
yupquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef Yeahinho het volgende:
Tot 1 uur of een uur na de wedstrijd?
Oja, lees je vraag nu pas goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. Lekker duidelijk ben je weer DG.
FC Groningen, Bechan komt uit de Ajax-school. Voordat hij naar Groningen ging, was hij door Ajax verhuurd aan Sparta.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:37 schreef Hathor het volgende:
Ken hem ook niet, komt ie vandaan dan ?
Houden ze in Den Bosch wel een beetje van (ex) Ajacieden of valt dat wel mee?quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:58 schreef spurs het volgende:
[..]
FC Groningen, Bechan komt uit de Ajax-school. Voordat hij naar Groningen ging, was hij door Ajax verhuurd aan Sparta.
eerlijk is eerlijk, Aborah en in daarvoor Schulp bevielen mij wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Houden ze in Den Bosch wel een beetje van (ex) Ajacieden of valt dat wel mee?
Als het een aanwinst voor de club is doen we niet zo moeilijk, dan doen we net of we die neus niet zien.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Houden ze in Den Bosch wel een beetje van (ex) Ajacieden of valt dat wel mee?
Geen idee waar Aborah is, speelt hij nog bij jullie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, Aborah en in daarvoor Schulp bevielen mij wel.
www.wiehetweetmaghetzeggen.nlquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geen idee waar Aborah is, speelt hij nog bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |