ow zo, da's Vlaams hè...ik ben vegetarischquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
We maken grapjes over dat vegetarisch, omdat je als mens "vegetariër" bent en je eten "vegetarisch" is. Vandaar.![]()
ik weet hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Riann, de Peel is heel mooi, wij zijn er vorig jaar een weekend geweest
* teigan jaloers is...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:50 schreef Riann het volgende:
ik heb trouwens laarzen gekocht tot net onder mijn knieetjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was echt blij dat ik er aan konquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teigan het volgende:
[..]
* teigan jaloers is...
Ik wil ook laarzen aankunnen....
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, alles is ok met Isa
Oscar het konijn heeft de internetkabel doorgeknabbelt. Maar als het goed is, is ze dit weekend weer online
okquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef Essebes het volgende:
Ik kan de kleuren van de rok niet zo duidelijk zien, maar zo op het eerste gezicht ziet het er ok uit.
Succes straks!
Gelukkig maar, dan zien we haar vast nog wel even verschijnen...quote:
Het goede nieuws is dat je laarzen van www.duoboots.nl wel past gok ik zo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teigan het volgende:
[..]
* teigan jaloers is...
Ik wil ook laarzen aankunnen....
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef Maeghan het volgende:
Het voordeel daarvan is dat je geen geld meer hebt op eten te kopen, en dan heel snel dun genoeg bent voor gewone laarzen =P
hmm wanneer heeft tie opruiming? dan kijk ik wel weer, tis me nu echt veuls te duurquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je laarzen van www.duoboots.nl wel past gok ik zo.
Het slechte nieuws is dat je direct failliet bent.
Volgens mij nooit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm wanneer heeft tie opruiming? dan kijk ik wel weer, tis me nu echt veuls te duur
dan ga ik wel naar ziens, die heeft meestal ook laarzen die om brede kuiten heen passen, gelukkigquote:
Ik heb dit jaar nog niet gezocht, maar vorig jaar ben ik echt heel hard opzoek geweest, en heb ik niets kunnen vinden.. (ff gemeten, ik heb een kuitomtrek van 42 cm..)quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken ja
Maar Teigan, kun je echt niks vinden? Zelfs ik heb laarzen. Wel stretch, maar goed, ze passen wel
Hee ga jij eens niet zo hard!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:17 schreef Troel het volgende:
ZO, ik ben daar goed bezig. Reisverslagje af van vorige week en de rest van de dag zowat geslapen
Maar wel nog maar 0,9 kilo te gaan om onder die 100 kilo te komen!
er bestaat zoiets als plastic gips (verwarmt plastic) en dat kan gewoon nat worden... enige irritante is dat het kousje (wat je eerst voor het gips omkrijgt) niet te vervangen is zonder het gips eraf te halen, daarom kan het beter niet nat worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik! Lijkt me niet handig, gips met deze regen
Ja, en? Blijft onhandig dan, toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
er bestaat zoiets als plastic gips (verwarmt plastic) en dat kan gewoon nat worden... enige irritante is dat het kousje (wat je eerst voor het gips omkrijgt) niet te vervangen is zonder het gips eraf te halen, daarom kan het beter niet nat worden.
True, maar het gips zelf mag dus gewoon nat worden...quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en? Blijft onhandig dan, toch?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je kunt er niet mee onder de douche of zo. Dat vind ik altijd het ergste met gips, dat geklooi om een beetje fatsoenlijk onder de douche te kunnen
Omdat mijn duim uit het gips steektquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef teigan het volgende:
waarom zou je het ook merken als je hand ingegipst is??
Ik probeer een felicitatiekaartje te maken, maar ik heb dus al twee kaartjes verprutst...
zo moeilijk is het toch niet om er "Een jongen" op te zetten zou je denken?
quote:Zijn groente- en fruitdrankjes een goed alternatief voor groenten en fruit?
Groenten en fruit zijn gezond, dat weten we allemaal. Zij zijn een belangrijke bron van koolhydraten, voedingsvezels, mineralen, vitaminen en andere bioactieve stoffen. Maar hoe zit het met producten die van groenten en fruit worden gemaakt? Zijn bijvoorbeeld groente- en fruitsappen volwaardige alternatieven voor verse groenten en fruit?
Groente- en fruitsappen en geconcentreerde groente- en fruitdrankjes brengen minder voedingsvezels aan dan een portie groenten, rauwkost of fruit en stillen daardoor minder de trek. Ze bevatten doorgaans ook minder voedingsstoffen in vergelijking met vers geperste groenten en fruit. Door de productie- en conserveringstechnieken treedt een zeker verlies aan voedingsstoffen op. Groentesappen bevatten dikwijls redelijk wat zout. Daardoor kunnen ze niet onbeperkt worden gebruikt.
Geen volledige vervanging
Groente- en fruitsappen kunnen een bijdrage leveren tot de groente- en fruitinname, maar kunnen de aanbevolen porties groenten (300 g per dag) en fruit (2 tot 3 stuks per dag) niet volledig vervangen.
Vruchtensap: 100 % puur voor een slank figuur?
Ongezoet 100 % puur fruitsap is een natuurlijke bron van vitaminen, maar bevat ongeveer evenveel suiker als frisdranken. Bij een nonchalant gebruik kan het ook overgewicht in de hand werken. Eén glas ongezoet sinaasappelsap (150 ml) bevat ongeveer 14 g (of bijna 3 klontjes) suiker. Druivensap en appelsap bevatten nog iets meer suiker, respectievelijk 24 g en 16 g per glas van 150 ml. Het betreft bij ongezoete vruchtensappen evenwel geen toegevoegde suiker maar suiker die afkomstig is van de vrucht zelf. Omwille van de aanbreng van vitaminen, mineralen en eventueel andere bioactieve bestanddelen, is fruitsap te verkiezen boven frisdranken. Maar het gebruik blijft best beperkt tot 1 à 2 glazen per dag, zeker ook bij jonge kinderen, en mag niet de plaats innemen van water, melk en melkproducten.
Vruchtensappen versus vruchtennectars
Naast de ongezoete vruchtensappen zijn er ook vruchtennectars en vruchtendranken op de markt. Vruchtennectars bestaan, afhankelijk van de vruchtensoort, uit 25 tot 50% sap.
Vruchtendranken bevatten in de praktijk maar maximaal 25% sap. Verder zijn water en suiker of kunstmatige zoetstoffen toegevoegd. Ook al zijn sommige van deze dranken verrijkt met bijvoorbeeld vitamine C, in het algemeen leveren ze minder vitaminen en mineralen dan 100% ongezoet vruchtensap. Ze vormen dus geen volwaardige alternatieven voor vruchtensap en zeker niet voor een lekker stuk vers fruit.
Je mag rustig een ondergewicht topic beginnen, dan wil ik wel ook een lijstje voor jou makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik volg ook een dieet, opgesteld door een echte dietiste.. je zou denken dat dit topic dan ook voor mij is.. maar nee, de mensen met ondergewicht worden weer eens overgeslagen![]()
Dat is voor de mensen zelf wel zichtbaar en dat is een optie waar we mee bezig zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer wel dat er geen data's van start bij staan in de tabel.
Haha dat is idd wennen bij miss etam smam zun favoriete winkel lopen we nog wel eens naar de grote maten en dan kijk naar maat 48 en 50 voor broeken dan en dan kijk ik en dan denk yeah dat is verleden tijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O, dan ga ik daar ook maar eens neuzen, moet er nog even aan wennen dat ik inmiddels in de gewone maten val![]()
Brutale vraag -ben ik heel goed in-quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O, dan ga ik daar ook maar eens neuzen, moet er nog even aan wennen dat ik inmiddels in de gewone maten val![]()
En anders hebben ze ook heel veel in grote(re) maten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt goed! Kan me goed voorstellen dat je nu "vergeet" ook bij winkels te kijken waar je eerst niet terecht kon. Ik loop de meeste kledingzaken ook gewoon voorbij en haal mijn kleding meestal bij Miss Etam en Promise... zou er ook aan moeten wennen een andere zaak binnen te wandelen als ik straks "gewoon" en maat 42 heb. (kleiner denk ik voorlopig nog even niet aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij moet ik nu zo'n beetje 48/50 hebben52/54 is nu echt te groot, maar het hangt ook van het kledingstuk af natuurlijk
Nou, bij de buik moet ie wat uitgelegd worden en voor de rest wat ingenomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Mens die zit in mei dan toch veel te ruim!
Ik kwam ook voornamelijk bij Miss Etam en Promiss, maar daar ben ik volgens mij dit jaar nog niet geweest. Ik koop mijn kleding tegenwoordig weer bij Esprit en zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Kan me goed voorstellen dat je nu "vergeet" ook bij winkels te kijken waar je eerst niet terecht kon. Ik loop de meeste kledingzaken ook gewoon voorbij en haal mijn kleding meestal bij Miss Etam en Promise... zou er ook aan moeten wennen een andere zaak binnen te wandelen als ik straks "gewoon" en maat 42 heb. (kleiner denk ik voorlopig nog even niet aan)
Zucht, zou ik ook graag willen... helaas is dat nog even een utopie...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kwam ook voornamelijk bij Miss Etam en Promiss, maar daar ben ik volgens mij dit jaar nog niet geweest. Ik koop mijn kleding tegenwoordig weer bij Esprit en zo![]()
**zucht mee**quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zucht, zou ik ook graag willen... helaas is dat nog even een utopie...![]()
Ook jou gaat het lukken hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zucht, zou ik ook graag willen... helaas is dat nog even een utopie...![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook jou gaat het lukken hoorIk zat qua startgewicht iets hoger, we zijn even lang. Als ik het kan, dan kun jij het ook... Kleine stapjes tegelijk en eerst ervoor zorgen dat je je happy voelt meis
![]()
Volgens mij ookquote:
ik ook niet ik vind bij we woman de maten erg verschillen van keer tot keerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij ook... heb van de week een nieuwe broek gekocht, maat 46 (miss etam), heb thuis ook een broek mt 42 (We woman) waarvan ik de tailleband heb moeten innemen omdat 't te wijd was.
Snap er soms geen snars van.
Dat heerst. Bert is ook al op die manier naar zijn werk gegaan onder het motto, ik blijf wel de hele dag zitten totdat je me weer op komt halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef Rewimo het volgende:
*voorzichtig uit bed gekomen is*
Ik ben me toch een partij duizelig! Merkte het vannacht al toen ik me een keer omdraaide, het leek wel of ik in een diep gat viel. En bij het opstaan vanmorgen zwalkte ik de kamer door. Heb maar gauw wat kleren bij elkaar gezocht voor Christan en mijn moeder gevraagd hem op te halen. Werk afgebeld en mijn bed weer in. Zit nu even beneden om wat te eten, gelukkig gaat het nu wel weer een beetje.
Dan bleef het bestaan voor de zwangere dieetcluppersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef YPPY het volgende:
Dat grafiekje ziet er mooi uit Emu.
Beterschap Rewimo!
Als iedereen meteen goed af zou vallen, hadden we dit topic niet meer Droeke. Het is dus maar goed dat het niet altijd meteen lukt. Anders wordt het hier zo saai leeg.
Neeeeeee, niet al dat zwangere gehoe hier naartoe halen. OUD is genoeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
[..]
Dan bleef het bestaan voor de zwangere dieetcluppers
Volgens mij zijn die twee maanden al ingegaan en ik moet toegeven dat ik nu ook niet zou gaan klimmen als het wel mochtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:11 schreef teigan het volgende:
freecell, dat is best vervelend, en gaat die twee maanden in als je gips eraf is? Of geldt die vanaf nu...
Ennuh, wat versta jij onder megaveel?
Inderdaad, de reden zelf is niet zo slecht maar wel dat daarom de les niet doorgaat. En al helemaal omdat ik en anderen inderdaad pas bij de sportschool wisten dat hij kwam te vervallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
Nou, vind ik niet echt. Vind alleen dat ze wel een vervanger moeten regelen vanuit die sportschool of dat ze het even vantevoren door moeten geven. Ik ga er vanuit dat die mevrouw niet vanochtend besloten heeft te gaan verhuizen...
Ooh man ik vind die lunges toch wel zo zwaar. Ik heb het nu 2 keer gedaan en hou het nog niet vol om dat het hele nummer af te maken. Wat voor supplementen neem je?quote:Pump ging zwaar, ik heb al een week heel ontrouw mijn supplementen ingenomen en dat merk ik snel. Ook die val van de trap vorige week bezorgt me veel pijn met squats en back track. En met de lunges kreeg ik kramp in m'n voorvoet![]()
110 PONDquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind net iets grappigs terug: in mei 1976 woog ik volgens de Heksenwaag in Oudewater 110 pondEn daermede was ik geen heks.
Tjonge, toen was je dus helemáál niet dik! Ik woog toen al 71kg (142 pond dus).quote:
Wauw wat liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Deze foto is ongeveer uit die tijdAanklikken voor grotere versie
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/22809204937.jpg]afbeelding][/URL]
ok nu ben je een stout meisjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik zeg ook nadrukkelijk: was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Er zijn daar speciale trajecten voor met fysio die goed helpen! Ik heb daar goede verhalen over gehoord tenminste. (Het zal natuurlijk niet bij iedereen helpen, maar toch).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou die pijn in de mijn rug heb ik dus continumijn tussenwervelschijf is versleten ....
wat ik me dan afvraag, is volleyballen niet enorm slecht daarvoor dan? Het lijkt mij tenminste redelijk belastend voor je rug, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou die pijn in de mijn rug heb ik dus continumijn tussenwervelschijf is versleten ....
Ik ken het. Trampolinespringen bij gymles, wat je absoluut niet mag, en dan bij de les erna zoveel pijn hebben dat je je nederlandse proefwerk tekstverklaren niet eens meer snapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb jarenlang gesport met een versleten teengewricht. Was ook niet goedMaar je wilt niet altijd en eeuwig je leven laten bepalen door die pijn. En dus doe je dan dingen waar je achteraf van zegt: stom stom stom. Dansles op hoge hakken was er zo een
Jamaar, softbal is ook gewoon gaaf!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gevolleybald met een versleten teengewricht (en die dansles dus) en later gesoftbald met een chronische peesschedeontstekingTot ik echt alles uit mijn handen liet vallen en in het gips moest...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Troel het volgende:
Jamaar, softbal is ook gewoon gaaf!
sorry dat ik nu pas reageer allemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef teigan het volgende:
[..]
wat ik me dan afvraag, is volleyballen niet enorm slecht daarvoor dan? Het lijkt mij tenminste redelijk belastend voor je rug, of zie ik dat verkeerd?
Aquanotfun dus. Wat een rare reactie van de instructrice trouwens. Ik zou daar eigenlijk wel werk van maken hoor!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:23 schreef Riann het volgende:
gister is wat ergs gebeurd bij aquafun
Ik weet wel zo'n oefening doe ik nooit meer.
Ik hoop dat jullie een beetje wat van mijn verhaal snappen.
Ik vind het eigenlijk best meevallen hoor Teigan... Ik heb van mezelf minder charmante foto's gezien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef teigan het volgende:
Blegh, ik kom net een foto van mezelf tegen op inet waarvan je denkt, bahbahbah, wat ben ik vet.....
http://www.edjager.com/Skate%202%20daagse/IMG_1615_jpg_view.htm
Ik wil ooooooooooook ......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Volleybaltraining ging trouwens erg lekker gisteren, was alleen al om elf uur thuis. Alle ' leuke' teamgenoten gingen meteen na de training weg en Heren 1 stond me te lang ondetr de douche![]()
Heb ik thuis nog effe een uurtje gewerkt, ook een goede tijdsbesteding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...![]()
Ik kijk het eerst nog wel even aan. Heb er verder niet veel meer last van dan normaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef YPPY het volgende:
Moet je niet even de dokter bellen freecell? Het klinkt niet echt gezond, zoveel bloed verliezen.
afspraak afbellen, of afspreken thuis, en hup bel die dokter, dit is echt niet goed freecell, en ik kan het weten want mijn ongesteldheid is altijd hevig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kijk het eerst nog wel even aan. Heb er verder niet veel meer last van dan normaal.
Als het tot morgen in dit tempo doorgaat, bel ik wel een dokter
ik durf alleen het huis niet uit en ik heb zo een afspraak met iemand in de stad![]()
Ja he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Ooooh wat een schatje!
Wat vervelend Rewimo!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef Rewimo het volgende:
Voor degenen die het een beetje gevolgd hebben...
Ik hoop dat ze het niet aannemen Het behoort ook tot jullie vind ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Tja dat hangt helemaal van die stichting af
Dat is waar, maarja je hoort er vaak genoeg over dat mensen aan de jojo gaan. Als dat me gebeurt zou ik me wel voor m'n kop slaan om die broek als ik hem nu weggooi (dit is echt nog een haast nieuwe broek).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef Riann het volgende:
Ik heb al mijn grote maten broeken weg gedaan. Want ik wil er niet meer in gaan groeien in die grote maten broekendus niet ver weg in je kast verstoppen p-etr-a
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:49 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
afspraak afbellen, of afspreken thuis, en hup bel die dokter, dit is echt niet goed freecell, en ik kan het weten want mijn ongesteldheid is altijd hevig.
Whaha, dat scheelt inderdaadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef p-etr-a het volgende:
Als je morgenavond belt zal je waarschijnlijk toch naar een weekendarts moeten dus dan kom je in ieder geval je klasgenote niet tegen.
Ik zou 't wel doen trouwens hoor! Want het klinkt helemaal niet goed wat je beschrijft in die spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
Ik ben niet afgevallen.
En nog niet terug ook (want dit is het internet op mijn werk). Maar beide dingen (internet en afvallen) komen vast een keer goed
freecell, heb je volgende week tijd voor me!!Kunnen we iets leuks doen
(en iets wat goed is voor het figuur
)
Jij hoeft ook niet te sponsorenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef Isabeau het volgende:
(en ik zit zelf niet op internet door geldgebrek, dus sponsoren gaat even niet)
En hij is mooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:40 schreef Troel het volgende:
(Alleen Rewimo heeft hem al gezien vandaag, maarja, dat was omdat we vandaag samen uit waren )
En ik mocht het gedichtje voor het kaartje schrijvenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:03 schreef teigan het volgende:
Zet dan ook de naam er hier gelijk bij..
Ze heet Anna!
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:21 schreef Urnie het volgende:
Gefeliciteerd Yppy!
En wat een prachtige datum om geboren te worden!![]()
Yep, ik vind het een schatjequote:
Jullie moeten haar gewoon tussen jullie in leggen, kunnen jullie allebei verliefd kijken naar d'r.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:41 schreef YPPY het volgende:
Papa wil ook een kans even bij d'r te zijn. Maar nu ga ik weer.
Mooie klachtenbrief schrijven en hopen op een fraai goedmaakpakketquote:
Daar zullen ze wel mee moeten komen, anders gaat er ook mooi een klacht naar de keuringsdienstquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooie klachtenbrief schrijven en hopen op een fraai goedmaakpakketMaar wel schrikken zeg
Ben jij zaterdag ook op de Oude Gracht geweest in Utrechtquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef Levitation het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal zomaar 9 ons lichter!Snel dus even geüpdate!
Wel altijd raar dat vertraagde effect... afgelopen week veel gesport, toen leek er niets te gebeuren. Vervolgens vrijdag gefrituurt (én 3 uur gesport, dat wel), zaterdag pizza gegeten aan de Oude Gracht in Utrecht en gisteren na een wandeling van 2 uur maar weer gefrituurd. Dit geweldige dieet werd vanmorgen dus beloond met bijna een kilo gewichtsverlies.![]()
Grappig, jij ook daar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben jij zaterdag ook op de Oude Gracht geweest in UtrechtAls ik dat geweten had... Ik heb de hele middag bij Oudaen gezeten...
Heb er ook even gekeken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het was zaterdag te druk in de stad, dus ben nergens gaan zitten oid, wel als ramptoeristen nog even bij de trap gekeken, maar daar in bijna niets meer van te zien, eronder zijn ook de terrasjes alweer opgemaakt.
mjah, verder helemaal niets... Het terras van de Winkel van Sinkel is te bereiken via de tunnelquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb er ook even gekeken.Eerst was er eigenlijk niets te zien, later lagen er allemaal bloemen... blijkbaar in de tussentijd een herdenking geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |