Aquanotfun dus. Wat een rare reactie van de instructrice trouwens. Ik zou daar eigenlijk wel werk van maken hoor!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:23 schreef Riann het volgende:
gister is wat ergs gebeurd bij aquafun
Ik weet wel zo'n oefening doe ik nooit meer.
Ik hoop dat jullie een beetje wat van mijn verhaal snappen.
Ik vind het eigenlijk best meevallen hoor Teigan... Ik heb van mezelf minder charmante foto's gezien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef teigan het volgende:
Blegh, ik kom net een foto van mezelf tegen op inet waarvan je denkt, bahbahbah, wat ben ik vet.....
http://www.edjager.com/Skate%202%20daagse/IMG_1615_jpg_view.htm
Ik wil ooooooooooook ......quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:05 schreef Sjeen het volgende:
Volleybaltraining ging trouwens erg lekker gisteren, was alleen al om elf uur thuis. Alle ' leuke' teamgenoten gingen meteen na de training weg en Heren 1 stond me te lang ondetr de douche![]()
Heb ik thuis nog effe een uurtje gewerkt, ook een goede tijdsbesteding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...![]()
Ik kijk het eerst nog wel even aan. Heb er verder niet veel meer last van dan normaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef YPPY het volgende:
Moet je niet even de dokter bellen freecell? Het klinkt niet echt gezond, zoveel bloed verliezen.
afspraak afbellen, of afspreken thuis, en hup bel die dokter, dit is echt niet goed freecell, en ik kan het weten want mijn ongesteldheid is altijd hevig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kijk het eerst nog wel even aan. Heb er verder niet veel meer last van dan normaal.
Als het tot morgen in dit tempo doorgaat, bel ik wel een dokter
ik durf alleen het huis niet uit en ik heb zo een afspraak met iemand in de stad![]()
Ja he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Ooooh wat een schatje!
Wat vervelend Rewimo!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef Rewimo het volgende:
Voor degenen die het een beetje gevolgd hebben...
Ik hoop dat ze het niet aannemen Het behoort ook tot jullie vind ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Tja dat hangt helemaal van die stichting af
Dat is waar, maarja je hoort er vaak genoeg over dat mensen aan de jojo gaan. Als dat me gebeurt zou ik me wel voor m'n kop slaan om die broek als ik hem nu weggooi (dit is echt nog een haast nieuwe broek).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef Riann het volgende:
Ik heb al mijn grote maten broeken weg gedaan. Want ik wil er niet meer in gaan groeien in die grote maten broekendus niet ver weg in je kast verstoppen p-etr-a
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:49 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
afspraak afbellen, of afspreken thuis, en hup bel die dokter, dit is echt niet goed freecell, en ik kan het weten want mijn ongesteldheid is altijd hevig.
Whaha, dat scheelt inderdaadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef p-etr-a het volgende:
Als je morgenavond belt zal je waarschijnlijk toch naar een weekendarts moeten dus dan kom je in ieder geval je klasgenote niet tegen.
Ik zou 't wel doen trouwens hoor! Want het klinkt helemaal niet goed wat je beschrijft in die spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
Ik ben niet afgevallen.
En nog niet terug ook (want dit is het internet op mijn werk). Maar beide dingen (internet en afvallen) komen vast een keer goed
freecell, heb je volgende week tijd voor me!!Kunnen we iets leuks doen
(en iets wat goed is voor het figuur
)
Jij hoeft ook niet te sponsorenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef Isabeau het volgende:
(en ik zit zelf niet op internet door geldgebrek, dus sponsoren gaat even niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |