abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40928113
Dat dacht ik, dubbel melden! Ik ben al vanaf kwart over 4 wakker, maar toen sliep nog en kon ik dus niet achter de pc. Slechte nacht gehad. Straks ga ik supersportief over de braderie hier wandelen. Begint gelukkig al om 9 uur. Heb ik ook wat gezonds gedaan. Is toch behoorlijk ontopic?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40928139
Braderie? Daar ook al? Bij mij in de buurt ook!
Maar ik kan daar allemaal nooit zo goed tegen, al die kraampjes met zooi die ik toch niet wil hebben en wat nog erger is: al die mensen die vooral niet normaal doorlopen. Maar ik vermoed dat jij op dit moment uberhaupt niet echt de behoefte hebt om erg hard door te lopen, dus dan kun je er misschien beter tegen.
Veel plezier! Ik ga even aan het werk.
pi_40928736
Ik ga inderdaad toch al niet snel, en ik kom tenminste weer even buiten. De hele dag binnen zitten kan ik ook niet tegen, dan word ik maar gek van mezelf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_40928959
gister is wat ergs gebeurd bij aquafun

ik zal het even vertellen:
we waren dus oefeningen aan het doen en ook met zo'n slang. Als jullie begrijpen wat ik met zo'n slang bedoel weet er de officiele naam niet van. Maar we moeten die naar voren doen in een ronding en zo benen erover en er weer onder en zo steeds op en neer. Dat lukte mij al niet zo goed en toen op een gegeven moment deed ik mijn benen er weer over. En toen draaide ik achterstevoren om. Toen kwam er heel veel water in mijn neus en longen met gevolg dat ik dus geen adem meer aan kon. Ik dacht echt mijn laatste uur te hebben geslagen. Ik kon niks roepen en niemand zag het meteen. Op een gegeven moment een medeaquafunster zag aan mijn gezicht dat het niet goed was en ik snakte ook naar adem maar ik kreeg geen adem binnen. Dat was zo eng en verschrikkelijk. Die medeaquafunster die riep de juffrouw die ons altijd les daar ingeeft. Die maakte er eigenlijk een geintje van moeten we mond op mond beademing doen. En liep heel rustig op mij af. En opeens kwam al het water eruit en toen kreeg ik weer lucht. Maar als het iets langer was geweest dan had ik het niet gered echt niet. Ik moest ergewoon van huilen zo verschrikkelijk is dat. Toen heb ik een tijdje aan de kant gezeten gewoon ik was heel erg bibberachtig enzo gewoon door dat zuurstof te kort. Ik ben erna wel weer even het water in gegaan want als ik dat niet had gedaan had ik misschien wel niet meer gedurft. Ik snap nu goed dat mensen die dit of zo hebben meegemaakt watervrees krijgen.

Ik weet wel zo'n oefening doe ik nooit meer.
Ik hoop dat jullie een beetje wat van mijn verhaal snappen.
pi_40929030
Getsie wat eng Riann, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Wel goed dat je het water nog wel weer in bent geweest, wel zo verstandig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:55:54 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_40929531
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:23 schreef Riann het volgende:
gister is wat ergs gebeurd bij aquafun

Ik weet wel zo'n oefening doe ik nooit meer.
Ik hoop dat jullie een beetje wat van mijn verhaal snappen.
Aquanotfun dus. Wat een rare reactie van de instructrice trouwens. Ik zou daar eigenlijk wel werk van maken hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:58:48 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40929593
Jeetje Riann, heftige ervaring hoor! Wel weer gaan aquafunnen volgende week he... anders durf je misschien helemaal nooit meer (heeft ervaring met zulke dingen...) En die oefening, gewoon laten voor wat het is.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:00:00 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40929610
Wat eng Riann, en wat raar dat die instructrice zo vreemd reageerde. Die hoort toch meteen actie te ondernemen. Voor hetzelfde geld verdwijn je onder water terwijl ze niks in de gaten heeft.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40930642
Blegh, ik kom net een foto van mezelf tegen op inet waarvan je denkt, bahbahbah, wat ben ik vet.....

http://www.edjager.com/Skate%202%20daagse/IMG_1615_jpg_view.htm
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40930657
ja dat vond ik ook wel dat de instructrice actie had moeten ondernemen. Ze had als een gek naar me toe moeten rennen of in het water springen en zo een beetje de greep van heimlich moeten toepassen dat het water er meteen uit was gekomen en als dat niet had gewerkt had ze me snel naar de kant moeten slepen. Verder is ze wel heel aardig en zo. Maar dit vond ik wel heel slecht.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:56:48 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40930818
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:48 schreef teigan het volgende:
Blegh, ik kom net een foto van mezelf tegen op inet waarvan je denkt, bahbahbah, wat ben ik vet.....

http://www.edjager.com/Skate%202%20daagse/IMG_1615_jpg_view.htm
Ik vind het eigenlijk best meevallen hoor Teigan... Ik heb van mezelf minder charmante foto's gezien.
Die helm... tsja, het is verstandig, maar ik vind dat nog het minst mooie
pi_40930835
Omdat het een georganiseerde skatetocht was, was de helm verplicht, maar het was geen pretje toen, het was ruim 30 graden die dag...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:05:55 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40931055
Niet prettig inderdaad, wel verstandig! Ik heb mijn skates ook weer gevonden... na 5 jaar ofzo. Ik denk dat ik ze zondag eens op het parkeerterrein van de Gamma ga uitproberen. Isa mee op d'r driewieler, kan die ook crossen

Volleybaltraining ging trouwens erg lekker gisteren, was alleen al om elf uur thuis. Alle ' leuke' teamgenoten gingen meteen na de training weg en Heren 1 stond me te lang ondetr de douche
Heb ik thuis nog effe een uurtje gewerkt, ook een goede tijdsbesteding.

Morgen gaat Isa de hele dag naar de buren en wij naar Utrecht... Ik heb er echt zin in
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:45:46 #214
13151 crew  Rewimo
pi_40932183
Wij gaan morgen met Troel en Bert naar de dierentuin
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40932445
De dierentuin is altijd leuk...

Ik denk niet dat wij dit weekend veel gaan doen, de centjes zijn een beetje op op dit moment..

Ik moet nog een opdracht afmaken, een "simpele" website bouwen in Flash, maar het wil gewoon niet lukken.. Ik heb hem een heel eind, en ergens ben ik het zo zat dat ik hem gewoon zo in wil leveren, omdat ik er al zoveel tijd in heb gestopt... Maarja, dan heb ik er een paar dingen niet inzitten die erin zouden moeten(en wat ik er maar niet inkrijg), en of hij dan wordt goedgekeurt weet ik niet...

O ja, en als ik h ier nog langer aan moet prutsen gaan er computeronderdelen sneuvelen, ik word hier agressief van..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:06:35 #216
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_40936325
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:05 schreef Sjeen het volgende:

Volleybaltraining ging trouwens erg lekker gisteren, was alleen al om elf uur thuis. Alle ' leuke' teamgenoten gingen meteen na de training weg en Heren 1 stond me te lang ondetr de douche
Heb ik thuis nog effe een uurtje gewerkt, ook een goede tijdsbesteding.
Ik wil ooooooooooook ......

nog geduld opbrengen tot woensdag....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_40936453
Laat je je computer heel Teigan? Ik zie je graag in dit topic
Ik heb gisteren een hele debiele bui van acute honger gehad, vlak na het eten....
Rauwe/droge tortelini is best te eten, wist je dat?

Verder héél erg ongesteld vandaag, weet niet zo goed of dit nog gezond is, nog nooit zó gehad...
(voor de heren onder ons, ik gá al onder een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus...
pi_40936471
En volleybal is leuk
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:15:05 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_40936589
volleybal is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.... en ook nog eens verslavend!

ennuh ze moeten die zomerstop afschaffen! gewoon grotere poules maken en langer doorgaan of een nacompetitie ofzo haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_40936930
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:11 schreef freecell het volgende:
En volleybal is leuk
er zijn zoveel dingen leuk oa meisjes
pi_40937707
Moet je niet even de dokter bellen freecell? Het klinkt niet echt gezond, zoveel bloed verliezen.
*OUD heilige*
pi_40937923
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:55 schreef YPPY het volgende:
Moet je niet even de dokter bellen freecell? Het klinkt niet echt gezond, zoveel bloed verliezen.
Ik kijk het eerst nog wel even aan. Heb er verder niet veel meer last van dan normaal.
Als het tot morgen in dit tempo doorgaat, bel ik wel een dokter
ik durf alleen het huis niet uit en ik heb zo een afspraak met iemand in de stad
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:22:11 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_40940177
Mijn visitekaartjes zijn binnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40940811
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kijk het eerst nog wel even aan. Heb er verder niet veel meer last van dan normaal.
Als het tot morgen in dit tempo doorgaat, bel ik wel een dokter
ik durf alleen het huis niet uit en ik heb zo een afspraak met iemand in de stad
afspraak afbellen, of afspreken thuis, en hup bel die dokter, dit is echt niet goed freecell, en ik kan het weten want mijn ongesteldheid is altijd hevig.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:00:53 #225
13151 crew  Rewimo
pi_40943827
Voor degenen die het een beetje gevolgd hebben...
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:04:32 #226
79550 Ymke
your ghost
pi_40943913
Mag ik jullie voorstellen aan mijn maatje in mijn strijd tegen de kilo's .

Tadaaaaaaaaaaaa Tobby , Vandaag opgehaald . Een lieve 3 jarige friese stabij

En nu lekker wandelen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_40944201
Ooooh wat een schatje!
It is your friends who make your world!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:17:56 #228
13151 crew  Rewimo
pi_40944262
Een wandelmaatje Hij ziet er lief uit
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:18:51 #229
79550 Ymke
your ghost
pi_40944281
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef Ikiskoel het volgende:
Ooooh wat een schatje!
Ja he?

Ze moet alleen nog heel erg wennen hier , maar dat gaat wel goedkomen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_40945837
Vanmiddag heb ik 2 broeken gekocht in mijn nieuwe maat, wat toch nog net iets meer 44 bleek te zijn dan 42. Mijn 48 die ik een paar weken tegen wil en dank heb gedragen ga ik morgen uitwassen en heel ver weg in de kast stoppen!

Oh ik had trouwens toch een duffe nachtmerrie: ik droomde dat m'n favoriete rokje van m'n kont af zakte.

Ymke dat is echt een lieve hond!

Riann, ik hoop dat je wel fun in aquafun blijft houden... Zo'n ervaring lijkt mij ook heel eng.
pi_40948691
ymke wat een schatje

p-etr-a Ik blijf het gewoon doen omdat ik het ook erg leuk vind maar dat soort oefeningen echt niet meer.

Ik heb al mijn grote maten broeken weg gedaan. Want ik wil er niet meer in gaan groeien in die grote maten broeken dus niet ver weg in je kast verstoppen p-etr-a
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:51:19 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_40949157
Ik ben zo blij dat ik toen niet alle te kleine maten heb weggedaan, ik pas veel dingen gewoon weer. Ok, wel hopeloos uit de mode, maar voor "luiweekenddingen" maakt dat niet uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40949485
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef Rewimo het volgende:
Voor degenen die het een beetje gevolgd hebben...
Wat vervelend Rewimo!
Ik duim voor je dat het gunstig afloopt voor je!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:05:55 #234
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_40949686
Jeetje Rewimo, echt gigantisch balen Ik hoop ook dat het alsnog een goede afloop zal krijgen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:13:09 #235
13151 crew  Rewimo
pi_40949980
Tja dat hangt helemaal van die stichting af
pi_40950224
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Tja dat hangt helemaal van die stichting af
Ik hoop dat ze het niet aannemen Het behoort ook tot jullie vind ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:28:33 #237
13151 crew  Rewimo
pi_40950605
Ik ook, de RK-kerk heeft geld zat...
pi_40952610
Rewimo, wat ongelooflijk k*t zeg.... Ik hoop echt dat het meevalt...
pi_40952682
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:37 schreef Riann het volgende:
Ik heb al mijn grote maten broeken weg gedaan. Want ik wil er niet meer in gaan groeien in die grote maten broeken dus niet ver weg in je kast verstoppen p-etr-a
Dat is waar, maarja je hoort er vaak genoeg over dat mensen aan de jojo gaan. Als dat me gebeurt zou ik me wel voor m'n kop slaan om die broek als ik hem nu weggooi (dit is echt nog een haast nieuwe broek).
pi_40952747
Ik hou ook mijn te grote kleding nog wel eentijdje hoor...
Ik heb voor mezelf het idee dat het vast nog wel weer van pas komt mocht ik ooit aan kinderen beginnen....

freecell hoe gaat het met de lekkerij, wordt het al wat minder?

Ik heb net weer een tocht van 32 km geskate, met het stuk van en naar het startpunt toe zit ik op een km of 40... We hadden een thematocht met als thema: Rood, dus ik ben in rood gekleed, en ben nog rood gesminkt door een van de organisatoren... Het zag er stiekum best mooi uit, zodra er foto's online staan post ik er wel ff eentje...

[ Bericht 55% gewijzigd door teigan op 18-08-2006 23:18:31 ]
pi_40954220
@Rewimo: klinkt flink kut. Als ik jou was, zou ik ook persoonlijk de mensen/stichting benaderen die eventueel erfgenaam zouden zijn. Misschien helpt dat? Als mensen je persoonlijk kennen, worden ze veel aardiger is mijn ervaring
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:49 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

afspraak afbellen, of afspreken thuis, en hup bel die dokter, dit is echt niet goed freecell, en ik kan het weten want mijn ongesteldheid is altijd hevig.
Ik ben toch gegaan (had je reactie nog niet gelezen, dus een schoon geweten ), zo'n 6 keer doorgelekt vandaag...
Ik kijk het nog even aan en als het morgenavond nog zo is, bel ik wel een dokter.
En als ik flauw begin te vallen misschien iets eerder
Is ook zo raar: "ja, dokter, ik ben ongesteld, wilt u er even naar kijken?"
En dan moet'ie daar op de kop in, de arme man
En de dokterassistente is een oude klasgenote van me En daar moet ik het dan eerst aan uitleggen
Zie het nog niet voor me
Dus, bij deze commandeer ik mijn lijf om op te houden
pi_40954736
Als je morgenavond belt zal je waarschijnlijk toch naar een weekendarts moeten dus dan kom je in ieder geval je klasgenote niet tegen.

Ik zou 't wel doen trouwens hoor! Want het klinkt helemaal niet goed wat je beschrijft in die spoiler.
pi_40955191
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef p-etr-a het volgende:
Als je morgenavond belt zal je waarschijnlijk toch naar een weekendarts moeten dus dan kom je in ieder geval je klasgenote niet tegen.

Ik zou 't wel doen trouwens hoor! Want het klinkt helemaal niet goed wat je beschrijft in die spoiler.
Whaha, dat scheelt inderdaad
was weekend vergeten, dan ga ik maar lichtelijk niet naar de dokter , zal voorlopig wel niet bewusteloos neervallen en als ik dat wel doe, heb ik vriendje nog
Maar het wordt al iets minder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40957728
Hoi

Ik ben niet afgevallen.

En nog niet terug ook (want dit is het internet op mijn werk). Maar beide dingen (internet en afvallen) komen vast een keer goed

freecell, heb je volgende week tijd voor me!! Kunnen we iets leuks doen (en iets wat goed is voor het figuur )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_40957852
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Hoi

Ik ben niet afgevallen.

En nog niet terug ook (want dit is het internet op mijn werk). Maar beide dingen (internet en afvallen) komen vast een keer goed

freecell, heb je volgende week tijd voor me!! Kunnen we iets leuks doen (en iets wat goed is voor het figuur )
Isa
Je bent (heel even) terug
Volgende week probeer ik mijn verslag af te maken
Het is al ernstig de vraag of dat lukt (typen met één hand gaat werkelijk langzamer dan ik dacht) maar als je een plannetje hebt moet je even brullen (je hebt mijn nummer toch?). Ik maak wel een gaatje in mijn planning
Al te lang niets leuks gedaan
(heb alleen even géén geld, zie ondertitel )
pi_40957944
Ik kan wel ff bellen (wat was je nr ook alweer? Ik F5 wel, kan je het zo weer weghalen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_40957963
(en ik zit zelf niet op internet door geldgebrek, dus sponsoren gaat even niet )
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:41:57 #248
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_40958110
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef Isabeau het volgende:
(en ik zit zelf niet op internet door geldgebrek, dus sponsoren gaat even niet )
Jij hoeft ook niet te sponsoren was om aan te geven dat ik geen geld heb

Als je hem hebt genoteerd mag hij weer weg

[ Bericht 3% gewijzigd door Isabeau op 19-08-2006 01:42:58 (nummer weg) ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_40958146
sorreh
En toen had Maarten de dieetclub voor de 18768574e keer in zijn myat
Sorry
pi_40974505
hoe gaat het nu freecell?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')