En anders hebben ze ook heel veel in grote(re) maten!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O, dan ga ik daar ook maar eens neuzen, moet er nog even aan wennen dat ik inmiddels in de gewone maten val![]()
Dat klinkt goed! Kan me goed voorstellen dat je nu "vergeet" ook bij winkels te kijken waar je eerst niet terecht kon. Ik loop de meeste kledingzaken ook gewoon voorbij en haal mijn kleding meestal bij Miss Etam en Promise... zou er ook aan moeten wennen een andere zaak binnen te wandelen als ik straks "gewoon" en maat 42 heb. (kleiner denk ik voorlopig nog even niet aanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij moet ik nu zo'n beetje 48/50 hebben52/54 is nu echt te groot, maar het hangt ook van het kledingstuk af natuurlijk
Nou, bij de buik moet ie wat uitgelegd worden en voor de rest wat ingenomen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Mens die zit in mei dan toch veel te ruim!
Ik kwam ook voornamelijk bij Miss Etam en Promiss, maar daar ben ik volgens mij dit jaar nog niet geweest. Ik koop mijn kleding tegenwoordig weer bij Esprit en zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Kan me goed voorstellen dat je nu "vergeet" ook bij winkels te kijken waar je eerst niet terecht kon. Ik loop de meeste kledingzaken ook gewoon voorbij en haal mijn kleding meestal bij Miss Etam en Promise... zou er ook aan moeten wennen een andere zaak binnen te wandelen als ik straks "gewoon" en maat 42 heb. (kleiner denk ik voorlopig nog even niet aan)
Zucht, zou ik ook graag willen... helaas is dat nog even een utopie...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kwam ook voornamelijk bij Miss Etam en Promiss, maar daar ben ik volgens mij dit jaar nog niet geweest. Ik koop mijn kleding tegenwoordig weer bij Esprit en zo![]()
**zucht mee**quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zucht, zou ik ook graag willen... helaas is dat nog even een utopie...![]()
Ook jou gaat het lukken hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zucht, zou ik ook graag willen... helaas is dat nog even een utopie...![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ook jou gaat het lukken hoorIk zat qua startgewicht iets hoger, we zijn even lang. Als ik het kan, dan kun jij het ook... Kleine stapjes tegelijk en eerst ervoor zorgen dat je je happy voelt meis
![]()
Volgens mij ookquote:
ik ook niet ik vind bij we woman de maten erg verschillen van keer tot keerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij ook... heb van de week een nieuwe broek gekocht, maat 46 (miss etam), heb thuis ook een broek mt 42 (We woman) waarvan ik de tailleband heb moeten innemen omdat 't te wijd was.
Snap er soms geen snars van.
Dat heerst. Bert is ook al op die manier naar zijn werk gegaan onder het motto, ik blijf wel de hele dag zitten totdat je me weer op komt halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef Rewimo het volgende:
*voorzichtig uit bed gekomen is*
Ik ben me toch een partij duizelig! Merkte het vannacht al toen ik me een keer omdraaide, het leek wel of ik in een diep gat viel. En bij het opstaan vanmorgen zwalkte ik de kamer door. Heb maar gauw wat kleren bij elkaar gezocht voor Christan en mijn moeder gevraagd hem op te halen. Werk afgebeld en mijn bed weer in. Zit nu even beneden om wat te eten, gelukkig gaat het nu wel weer een beetje.
Dan bleef het bestaan voor de zwangere dieetcluppersquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:31 schreef YPPY het volgende:
Dat grafiekje ziet er mooi uit Emu.
Beterschap Rewimo!
Als iedereen meteen goed af zou vallen, hadden we dit topic niet meer Droeke. Het is dus maar goed dat het niet altijd meteen lukt. Anders wordt het hier zo saai leeg.
Neeeeeee, niet al dat zwangere gehoe hier naartoe halen. OUD is genoeg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:33 schreef teigan het volgende:
[..]
Dan bleef het bestaan voor de zwangere dieetcluppers
Volgens mij zijn die twee maanden al ingegaan en ik moet toegeven dat ik nu ook niet zou gaan klimmen als het wel mochtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:11 schreef teigan het volgende:
freecell, dat is best vervelend, en gaat die twee maanden in als je gips eraf is? Of geldt die vanaf nu...
Ennuh, wat versta jij onder megaveel?
Inderdaad, de reden zelf is niet zo slecht maar wel dat daarom de les niet doorgaat. En al helemaal omdat ik en anderen inderdaad pas bij de sportschool wisten dat hij kwam te vervallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:26 schreef Maeghan het volgende:
Nou, vind ik niet echt. Vind alleen dat ze wel een vervanger moeten regelen vanuit die sportschool of dat ze het even vantevoren door moeten geven. Ik ga er vanuit dat die mevrouw niet vanochtend besloten heeft te gaan verhuizen...
Ooh man ik vind die lunges toch wel zo zwaar. Ik heb het nu 2 keer gedaan en hou het nog niet vol om dat het hele nummer af te maken. Wat voor supplementen neem je?quote:Pump ging zwaar, ik heb al een week heel ontrouw mijn supplementen ingenomen en dat merk ik snel. Ook die val van de trap vorige week bezorgt me veel pijn met squats en back track. En met de lunges kreeg ik kramp in m'n voorvoet![]()
110 PONDquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind net iets grappigs terug: in mei 1976 woog ik volgens de Heksenwaag in Oudewater 110 pondEn daermede was ik geen heks.
Tjonge, toen was je dus helemáál niet dik! Ik woog toen al 71kg (142 pond dus).quote:
Wauw wat liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Deze foto is ongeveer uit die tijdAanklikken voor grotere versie
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/22809204937.jpg]afbeelding][/URL]
ok nu ben je een stout meisjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik zeg ook nadrukkelijk: was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Er zijn daar speciale trajecten voor met fysio die goed helpen! Ik heb daar goede verhalen over gehoord tenminste. (Het zal natuurlijk niet bij iedereen helpen, maar toch).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou die pijn in de mijn rug heb ik dus continumijn tussenwervelschijf is versleten ....
wat ik me dan afvraag, is volleyballen niet enorm slecht daarvoor dan? Het lijkt mij tenminste redelijk belastend voor je rug, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou die pijn in de mijn rug heb ik dus continumijn tussenwervelschijf is versleten ....
Ik ken het. Trampolinespringen bij gymles, wat je absoluut niet mag, en dan bij de les erna zoveel pijn hebben dat je je nederlandse proefwerk tekstverklaren niet eens meer snapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb jarenlang gesport met een versleten teengewricht. Was ook niet goedMaar je wilt niet altijd en eeuwig je leven laten bepalen door die pijn. En dus doe je dan dingen waar je achteraf van zegt: stom stom stom. Dansles op hoge hakken was er zo een
Jamaar, softbal is ook gewoon gaaf!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gevolleybald met een versleten teengewricht (en die dansles dus) en later gesoftbald met een chronische peesschedeontstekingTot ik echt alles uit mijn handen liet vallen en in het gips moest...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Troel het volgende:
Jamaar, softbal is ook gewoon gaaf!
sorry dat ik nu pas reageer allemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef teigan het volgende:
[..]
wat ik me dan afvraag, is volleyballen niet enorm slecht daarvoor dan? Het lijkt mij tenminste redelijk belastend voor je rug, of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |