ok nu ben je een stout meisjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:29 schreef Rewimo het volgende:
Ik zeg ook nadrukkelijk: was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Er zijn daar speciale trajecten voor met fysio die goed helpen! Ik heb daar goede verhalen over gehoord tenminste. (Het zal natuurlijk niet bij iedereen helpen, maar toch).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou die pijn in de mijn rug heb ik dus continumijn tussenwervelschijf is versleten ....
wat ik me dan afvraag, is volleyballen niet enorm slecht daarvoor dan? Het lijkt mij tenminste redelijk belastend voor je rug, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou die pijn in de mijn rug heb ik dus continumijn tussenwervelschijf is versleten ....
Ik ken het. Trampolinespringen bij gymles, wat je absoluut niet mag, en dan bij de les erna zoveel pijn hebben dat je je nederlandse proefwerk tekstverklaren niet eens meer snapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb jarenlang gesport met een versleten teengewricht. Was ook niet goedMaar je wilt niet altijd en eeuwig je leven laten bepalen door die pijn. En dus doe je dan dingen waar je achteraf van zegt: stom stom stom. Dansles op hoge hakken was er zo een
Jamaar, softbal is ook gewoon gaaf!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gevolleybald met een versleten teengewricht (en die dansles dus) en later gesoftbald met een chronische peesschedeontstekingTot ik echt alles uit mijn handen liet vallen en in het gips moest...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Troel het volgende:
Jamaar, softbal is ook gewoon gaaf!
sorry dat ik nu pas reageer allemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:18 schreef teigan het volgende:
[..]
wat ik me dan afvraag, is volleyballen niet enorm slecht daarvoor dan? Het lijkt mij tenminste redelijk belastend voor je rug, of zie ik dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |