abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 augustus 2006 @ 09:40:40 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40990957
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 09:21 schreef Urnie het volgende:
Gefeliciteerd Yppy!
En wat een prachtige datum om geboren te worden!
Nog gefeliciteerd!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:03:51 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_40991906
Yppy en Jarno, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 20 augustus 2006 @ 12:04:15 #278
43556 miss_dynastie
pi_40993261
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:37 schreef Emu het volgende:

[..]

ben jij pro-anna?
Yep, ik vind het een schatje
En jij vergeet in al je ' ' je felicitatie aan Jarno en YPPY, dus doe dat nog even, wil je
pi_40993306
YPPY, Jarno gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
Anna
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 augustus 2006 @ 14:45:23 #280
13151 crew  Rewimo
pi_40998086
Wij zijn maar koekjes gaan bakken, wat moet je anders met dit weer?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:15:47 #281
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41001085
Frituren
pi_41001227
yppy en jarno gefeliciteerd

Nou ik ben weer terug van peter en tja zoals altijd was het weer een heerlijke avond en nacht en morgen
pi_41003245
Ik doe het hier ook nog maar even, gefeliciteerd Jarno en Yppy met jullie Anna.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 20 augustus 2006 @ 20:36:46 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_41008718
Lekker hoor, spinazie!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41008777
Zitten kan ik haast niet, dus een korte post. Bedankt voor de felicitaties.

Ze is zo schattig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41008822
Ga naar bed muts! Ga vertederd naar je baby kijken ofzo!
Dat is toch veel leuker dan Fok?
pi_41008861
Papa wil ook een kans even bij d'r te zijn. Maar nu ga ik weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_41008894
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:41 schreef YPPY het volgende:
Papa wil ook een kans even bij d'r te zijn. Maar nu ga ik weer.
Jullie moeten haar gewoon tussen jullie in leggen, kunnen jullie allebei verliefd kijken naar d'r.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 augustus 2006 @ 20:52:29 #289
13151 crew  Rewimo
pi_41009284
Pfff papa's, die hebben niks in te brengen hoor Maar dat leert ie nog wel
pi_41012199
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef Troel het volgende:
Lekker hoor, spinazie!

Daar schrik je wel van! Hopelijk krijg je goedmaakboodschappen opgestuurd.
pi_41021481
Nog een late felicitatie voor Yppy en Jarno! Ik vind Anna een prachtige naam voor deze wolk van een baby

En ook nog gefeliciteerd! voor Urnie...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 21 augustus 2006 @ 09:43:31 #292
13151 crew  Rewimo
pi_41021931
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef Troel het volgende:
Lekker hoor, spinazie!

Mooie klachtenbrief schrijven en hopen op een fraai goedmaakpakket Maar wel schrikken zeg
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:08:44 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_41022330
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mooie klachtenbrief schrijven en hopen op een fraai goedmaakpakket Maar wel schrikken zeg
Daar zullen ze wel mee moeten komen, anders gaat er ook mooi een klacht naar de keuringsdienst
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41023219
Kan ik me best voorstellen Troel, dit kan gewoon niet...

wij hebben gisterenavond "March of the penguins" gezien, een mooie film!!
Alleen kon ik daarna niet slapen, dus ik heb nog tot twee uur wakkergelegen, met een dikke huilbui aan het eind...
Ik zie geloof ik overal spoken op dit moment, en dat is erg vervelend.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41024006
Vanmorgen op de weegschaal zomaar 9 ons lichter! Snel dus even geüpdate!

Wel altijd raar dat vertraagde effect... afgelopen week veel gesport, toen leek er niets te gebeuren. Vervolgens vrijdag gefrituurt (én 3 uur gesport, dat wel), zaterdag pizza gegeten aan de Oude Gracht in Utrecht en gisteren na een wandeling van 2 uur maar weer gefrituurd. Dit geweldige dieet werd vanmorgen dus beloond met bijna een kilo gewichtsverlies.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 21 augustus 2006 @ 11:24:36 #296
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41024176
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef Levitation het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal zomaar 9 ons lichter! Snel dus even geüpdate!

Wel altijd raar dat vertraagde effect... afgelopen week veel gesport, toen leek er niets te gebeuren. Vervolgens vrijdag gefrituurt (én 3 uur gesport, dat wel), zaterdag pizza gegeten aan de Oude Gracht in Utrecht en gisteren na een wandeling van 2 uur maar weer gefrituurd. Dit geweldige dieet werd vanmorgen dus beloond met bijna een kilo gewichtsverlies.
Ben jij zaterdag ook op de Oude Gracht geweest in Utrecht Als ik dat geweten had... Ik heb de hele middag bij Oudaen gezeten...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41024795
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ben jij zaterdag ook op de Oude Gracht geweest in Utrecht Als ik dat geweten had... Ik heb de hele middag bij Oudaen gezeten...
Grappig, jij ook daar!
Ik was samen met mijn broer, schoonzus en m'n vriend de stad in. Mijn broer en schoonzus wonen in Leidsche Rijn en hadden ons uitgenodigd om samen de stad in te gaan, was al weer even geleden dat ik in Utrecht ben geweest. Was erg gezellig (al was 't wat druk in de stad) en gelukkig was het weer eigenlijk best goed. Pas toen we 's avonds zaten te eten begon 't te regenen, maar de ober was razendsnel met het neerzetten van een parasol, waardoor we lekker buiten konden blijven zitten.
***Levi was here***
pi_41025000
Het was zaterdag te druk in de stad, dus ben nergens gaan zitten oid, wel als ramptoeristen nog even bij de trap gekeken, maar daar in bijna niets meer van te zien, eronder zijn ook de terrasjes alweer opgemaakt.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_41025648
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het was zaterdag te druk in de stad, dus ben nergens gaan zitten oid, wel als ramptoeristen nog even bij de trap gekeken, maar daar in bijna niets meer van te zien, eronder zijn ook de terrasjes alweer opgemaakt.
Heb er ook even gekeken. Eerst was er eigenlijk niets te zien, later lagen er allemaal bloemen... blijkbaar in de tussentijd een herdenking geweest.
***Levi was here***
pi_41026478
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb er ook even gekeken. Eerst was er eigenlijk niets te zien, later lagen er allemaal bloemen... blijkbaar in de tussentijd een herdenking geweest.
mjah, verder helemaal niets... Het terras van de Winkel van Sinkel is te bereiken via de tunnel
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')