Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:21 schreef Urnie het volgende:
Gefeliciteerd Yppy!
En wat een prachtige datum om geboren te worden!![]()
Yep, ik vind het een schatjequote:
Jullie moeten haar gewoon tussen jullie in leggen, kunnen jullie allebei verliefd kijken naar d'r.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:41 schreef YPPY het volgende:
Papa wil ook een kans even bij d'r te zijn. Maar nu ga ik weer.
Mooie klachtenbrief schrijven en hopen op een fraai goedmaakpakketquote:
Daar zullen ze wel mee moeten komen, anders gaat er ook mooi een klacht naar de keuringsdienstquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooie klachtenbrief schrijven en hopen op een fraai goedmaakpakketMaar wel schrikken zeg
Ben jij zaterdag ook op de Oude Gracht geweest in Utrechtquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef Levitation het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal zomaar 9 ons lichter!Snel dus even geüpdate!
Wel altijd raar dat vertraagde effect... afgelopen week veel gesport, toen leek er niets te gebeuren. Vervolgens vrijdag gefrituurt (én 3 uur gesport, dat wel), zaterdag pizza gegeten aan de Oude Gracht in Utrecht en gisteren na een wandeling van 2 uur maar weer gefrituurd. Dit geweldige dieet werd vanmorgen dus beloond met bijna een kilo gewichtsverlies.![]()
Grappig, jij ook daar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ben jij zaterdag ook op de Oude Gracht geweest in UtrechtAls ik dat geweten had... Ik heb de hele middag bij Oudaen gezeten...
Heb er ook even gekeken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het was zaterdag te druk in de stad, dus ben nergens gaan zitten oid, wel als ramptoeristen nog even bij de trap gekeken, maar daar in bijna niets meer van te zien, eronder zijn ook de terrasjes alweer opgemaakt.
mjah, verder helemaal niets... Het terras van de Winkel van Sinkel is te bereiken via de tunnelquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb er ook even gekeken.Eerst was er eigenlijk niets te zien, later lagen er allemaal bloemen... blijkbaar in de tussentijd een herdenking geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |