quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, alles is ok met Isa
Oscar het konijn heeft de internetkabel doorgeknabbelt. Maar als het goed is, is ze dit weekend weer online
okquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef Essebes het volgende:
Ik kan de kleuren van de rok niet zo duidelijk zien, maar zo op het eerste gezicht ziet het er ok uit.
Succes straks!
Gelukkig maar, dan zien we haar vast nog wel even verschijnen...quote:
Het goede nieuws is dat je laarzen van www.duoboots.nl wel past gok ik zo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teigan het volgende:
[..]
* teigan jaloers is...
Ik wil ook laarzen aankunnen....
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef Maeghan het volgende:
Het voordeel daarvan is dat je geen geld meer hebt op eten te kopen, en dan heel snel dun genoeg bent voor gewone laarzen =P
hmm wanneer heeft tie opruiming? dan kijk ik wel weer, tis me nu echt veuls te duurquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je laarzen van www.duoboots.nl wel past gok ik zo.
Het slechte nieuws is dat je direct failliet bent.
Volgens mij nooit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm wanneer heeft tie opruiming? dan kijk ik wel weer, tis me nu echt veuls te duur
dan ga ik wel naar ziens, die heeft meestal ook laarzen die om brede kuiten heen passen, gelukkigquote:
Ik heb dit jaar nog niet gezocht, maar vorig jaar ben ik echt heel hard opzoek geweest, en heb ik niets kunnen vinden.. (ff gemeten, ik heb een kuitomtrek van 42 cm..)quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken ja
Maar Teigan, kun je echt niks vinden? Zelfs ik heb laarzen. Wel stretch, maar goed, ze passen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |