abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:12:19 #251
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40967206
Had ik eerst ook niet hoor Pinquit, bij Jolie was ik wel onzeker maar dit gevoel kwam pas veel later. Sterker nog, het is nooit meer helemaal weggegaan daarna en is nu alleen maar erger geworden. En dat heeft natuurlijk ook gedeeltelijk met mijn relatie te maken. Toen had ik hem net verbroken, stond sterk erin, hoefde niets en kon niet in de steek gelaten worden. Nu kan dat wel, allemaal.
pi_40967460
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:12 schreef Luchtbel het volgende:
En dat heeft natuurlijk ook gedeeltelijk met mijn relatie te maken. Toen had ik hem net verbroken, stond sterk erin, hoefde niets en kon niet in de steek gelaten worden. Nu kan dat wel, allemaal
Dit had ik ook heel sterk, vooral op t eind. ik klaar dit klusje in mn eentje, hoppa.
maar ik snap idd nu je onzekerheid sja, hoort er wel allemaal bij
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:27:50 #253
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40967642
Ja nou ja dat gevoel had ik wel wat eerder. Aangezien er nooit sprake van is geweest, dat we het met z'n twee-en zouden gaan doen. Toen ik zwanger bleek te zijn, heb ik een afspraak gemaakt om het weg te laten halen. Ik wilde geen kind met hem samen opvoeden. Dit was eigenlijk ook de reden om bij hem weg te gaan; waarom wil ik samen zijn met iemand die ik te gevaarlijk vind om samen een kind mee te krijgen? Wat doe ik in godsnaam met mezelf? En nu is het doodeng om een relatie te hebben met iemand waar ik dat alles allemaal wel mee wil? De rare kronkels in onze hoofden....of gewoon hormonen natuurlijk
pi_40968194
het stomme is dat ik dit gevoel begon te krijgen rond 7 mei 2005. toen werd ik zwanger en toen heb ik het verdrongen ofzo
sterker nog; een jaar geleden zei ik tegen hem: als ik zwanger word stuur ik je naar huis en doe ik het allemaal zelf.
ben alleen omgeslagen doordat hij zei: stiekum vind iik het wel leuk
stupid me.

maar had je dat voor je zwangerschap nog niet, dat je het een beetje eng vond om een relatie met iemand te hebben waarmee gewoon alles goed gaat en al die dingen mee wil doen.
ik heb nu zoiets van: ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een man ontmoet waarmee ik een bevalling zou willen/kunnen/durven doen
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:00:40 #255
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40968591
Ja absoluut wel, ik ben heel lang met hem geweest en we hadden een hele heftige relatie. Van oooh ik vind je zo lief want je geeft me een jong katje en wat is het leven toch mooi als je van de wereld bent tot euhm je geeft me het gevoel dat ik waardeloos ben omdat je me geestelijk en lichamelijk helemaal stuk maakt. Ik heb echter nooit echt het gevoel gehad dat het stom was ik ging er iedere keer weer in mee. Hoewel ik aan de andere kant wel m'n eigen dingen deed, diploma gehaald, studeren enzo. Maar ja dan kom je erachter dat je jezelf kan voortplanten, dat er meer is enzo. Pas toen begon ik me echt af te vragen waar ik mee bezig was. Het is ook niet zo geweest dat het daarna direct beter was allemaal ofzo en dat is het nog steeds niet maar ik geloof er (meestal meestal) wel in dat ik dit met iemand anders wel kan. Simpelweg omdat hij in mij gelooft en in ons en in veel andere dingen waar ik wel in geloof. Dat maakt het verschil.

Ik kan me wel voorstellen hoor dat je dat gevoel hebt. Het is ook raar om aan iets te beginnen als je een kind hebt vind ik.En daarna al die dingen samen te gaan doen maar ja, waar een wil is, is een weg enzo.en nu ga ik weg, naar de supermarkt op zaterdag, met gezin. ha!

[ Bericht 2% gewijzigd door Luchtbel op 19-08-2006 15:06:06 ]
pi_40968695
gezin
pi_40968746
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:46 schreef pinquit het volgende:
<knip>
maar had je dat voor je zwangerschap nog niet, dat je het een beetje eng vond om een relatie met iemand te hebben waarmee gewoon alles goed gaat en al die dingen mee wil doen.
ik heb nu zoiets van: ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een man ontmoet waarmee ik een bevalling zou willen/kunnen/durven doen

Dat komt waarschijnlijk alleen maar omdat je die man (nog) niet tegengekomen bent. Ik heb genoeg vriendjes gehad waarbij ik dacht "ik wil best kinderen, maar niet met/van jou" en met sommige heb ik zelfs daarna nog maanden/ jaren volgehouden. En dan kom je iemand tegen waarmee je dat wel allemaal wil en dan is het helemaal niet zo beladen. Tenminste dat is mijn ervaring.

Ach en uiteindelijk ben jij toch de degene die de bevalling 'doet' of je nou een man hebt die je bijstaat of niet. Die staan er over het algemeen ook maar een beetje hulpeloos bij te wezen
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40968797
ok.
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:06 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ach en uiteindelijk ben jij toch de degene die de bevalling 'doet' of je nou een man hebt die je bijstaat of niet. Die staan er over het algemeen ook maar een beetje hulpeloos bij te wezen
ok, bedoelde meer het erbij zijn van een man dan
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:26:28 #259
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40969224
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef owlet het volgende:
Neuk, het zou gewoon vergoed moeten worden vanuit het basispakket. En dan zouden er ook geen eisen gesteld mogen worden over een al opgemaakt bedrag of iets dergelijks.

Laat je niet te snel afschepen hoor, het callcenter waar ik werk heeft in het begin van het jaar veel telefoontjes voor andere verzekeringsmaatschappijen opgevangen en ik kan je vertellen dat je negen van de tien keer gewoon een puber aan de lijn krijgt die geen flauw benul heeft van wat er speelt en enkel zijn scriptje op kan lezen. * owlet krijgt nog hoofdpijn als ze terugdenkt aan al die tijdelijke werkers die ze bij moest scholen en van wie ze verkeerd gegeven adviezen terug mocht gaan draaien
Blijven doorvragen, niet te lief zijn!
Wat ook wel wil helpen is je vraag via e-mail stellen. Dan komt het meestal meteen bij de juiste mensen terecht inplaats van bij de eerste "schiftingsafdeling".
Bedankt voor de tip. Ik vond het heel merkwaardig dus misschien heb ik ook wel gelijk ook dat het wel betaald dient te worden. Ik ga maandag er mee bezig. Moet nu werken
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_40970311
Luchtbel zie je wel dat het wel kan? Ik zei toch dat ooit het goed zou komen? Ooit is nu aan gebroken, nu mag je genieten, nu mag je je laten gaan, nu hoef je niet meer te vechten, nu is ooit en ooit is mooi!

Pinquit ik herken het gevoel helemaal. Djen was nl ook niet echt in de planning en haar vader was er ook niet blij mee. Tijdens de zwangerschap ben ik verschillende keren weg geweest en heb zelfs een paar maanden bij een vriendin gezeten. Ook hij zei dat hij het wel wou proberen, want het leek hem toch wel "leuk" dat papa spelen. Daarna dacht ik dat ik nooit meer een vent tegen zou komen die mij en vooral mijn dochter leuk vond en dat we een echt gezin zouden kunnen worden. helaas nog een mislukte relatie tussendoor Maar ik heb de ware gevonden, de vader voor mijn kinderen. En ik kan me geen betere vent bedenken. Ooit komt het goed
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 16:24:50 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40970532
Nou Anitra eerlijk is eerlijk, ik vecht wel nog steeds hoor. Iedere dag zelfs nog maar nu weet ik waarvoor. En dat scheelt zoveel, echt waar. Maar hel;aas is het niet zo romantisch dat het nu ineens goed is ofzo.
Dat bevallen vind ik ook echt verschikkelijk maar aan de andere kant hoop ik ook iets van mezelf terug te vinden daarna. Iets wat ik sinds de vorige keer echt heel erg mis aan mezelf. Dat is meer ooit.

[ Bericht 13% gewijzigd door Luchtbel op 19-08-2006 17:18:43 ]
pi_40972201
Misticle_Lightning, ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd!! Wat een mooie naam heeft jullie kleintje gekregen... van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst!
pi_40972392
nou anitra, bij LB is het ook gelukt, dus we wachten af
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:19:17 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_40975123
LB, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jouw 2e bevalling een stuk makkelijker zal zijn en met een beter gevoel afgesloten kan worden, dat hoop ik. Ik wil gewoon dat je net zo'n makkelijke bevalling hebt als dat ik nu de 2e keer had en dat je er positief op terug kunt kijken. dat moet jouw ooit zijn, samen met je gezin. Ik vind je zo lief en dat gun ik je echt verschrikkelijk!
(en ja, ik heb even een hormonerig stortbuitje nog even ja maar ik meen het wel)
stormy waters...
sailin'
pi_40975510
Dit, dames, is een pot augurken. Nee echt!
Tevens is het een doorgeeftrofee voor Hormonaal Gestoord en Naar Zwanger Gedrag.

Ik heb hem vandaag onbetwist gewonnen wegens schreeuwen tegen mijn man omdat hij de kaas verkeerd geschaafd had, maar ik geef hem gaarne door aan de volgende dame die zich akelig gedraagt. Of eigenlijk mag iedereen hem doorgeven bij meldingen van schuimbekkende driftbuien om niks, kee?
En ja, dit is een onverkapte manier om te biechten over wat een rotmutsen we van tijd tot tijd zijn
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:38:40 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_40975649
stormy waters...
sailin'
pi_40976047
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40976150
Variety is the spice of life
  Jubileum moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:03:33 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40976367

waar is toch dat hormonstertopic van Mous gebleven? *zoeken gaat*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40977347
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 16:24 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Anitra eerlijk is eerlijk, ik vecht wel nog steeds hoor. Iedere dag zelfs nog maar nu weet ik waarvoor. En dat scheelt zoveel, echt waar. Maar hel;aas is het niet zo romantisch dat het nu ineens goed is ofzo.
Dat bevallen vind ik ook echt verschikkelijk maar aan de andere kant hoop ik ook iets van mezelf terug te vinden daarna. Iets wat ik sinds de vorige keer echt heel erg mis aan mezelf. Dat is meer ooit.
Het gevecht kan ook nooit in 1 dag weg zijn, daar gaat een tijdje over heen. En romantisch bestaat alleen in de film. Ik bedoelde ermee te zeggen dat op het gebied van de liefde oke is. Hij is er voor je en dat is soms verschrikkelijk moeilijk omdat je het alleen gewend ben, maar aan de andere kant zo lekker dat je even tegen iemand aan kan kruipen, iemand met wie je weer een beetje kan dromen.
En zoals een wijze vrouw jij, ja jij mij eens zei: Het komt goed!
is het duidelijk wat ik bedoel?
pi_40977541
Wie zegt dat jij de pot augurken vandaag onbetwist gewonnen hebt, Mwana? Vertel op, dames! Wie is er nog verschrikkelijker geweest?

(P.S. geweldig idee trouwens )
  Jubileum moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:41:54 #272
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40977608
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:56:08 #273
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40978066
Mwana

Ik dacht 't al een tijdje, nu weet ik 't zeker.. Jij bent echt gestoord!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:02:30 #274
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_40978282
Whehehe Mwanatabu hoeveel potten mag je per keer neerzetten??
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:31:04 #275
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40979423
Mwana...vandaag niet, maar ik hou hem zeker in gedachte. Ik ga vast nog wl voor de eerste prijs....

Sugar
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:49:30 #276
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_40980061
Even klagen (als het mag) voel me beroerd, niet ziek, gewoon niet lekker, de hele dag tranen in mijn ogen, vindt niets lekker, voel me onzeker, het komt allemaal zo dichtbij, moet nog zoveel doen voor mijn gevoel, kan ik wel werken tot de 36e week, moet ik wel of niet naar het ziekenhuis, wat weet ik nou eigenlijk over baby's , wanneer moet ik de box van zolder halen, wel of geen katoenen luiers, zal ik wel werk vinden na mijn verlof, komen we niet in geldnood enz. Zo haha dat lucht op (voor nu dan). Heb zin om met een flinke pot thee, een reep chocolade, de poes op schoot naar een lekkere jankfilm te kijken. Helaas, thee gaat wel lukken, maar chocolade is op, poes is naar buiten en hubbie zit echt een onwijs stomme, domme film te kijken, hij leeft ook helemaal niet mee met mij..... (oke als hij vraagt wat er is zeg ik heel hard, Niets, laat me nou maar), maar toch! :-)
Zo dat was mijn klaag uurtje, nou weer tijd voor leukere dingen, dus Suger, kom op beebietje willen we zien.
pi_40980287
Sweaty 'het komt goed, schatje'... voel met je mee. Het is allemaal erg herkenbaar, inclusief boze reactie naar hubbie toe. Maar misschien toch fijn om het gewoon ook tegen hem uit te spreken? weet hij ook een beetje hoe jij je voelt (niet dat hij alles zal begrijpen, maar het helpt wel, zegt mijn man altijd...)
pi_40980345
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef sweaty het volgende:
Even klagen (als het mag) voel me beroerd, niet ziek, gewoon niet lekker, de hele dag tranen in mijn ogen, vindt niets lekker, voel me onzeker, het komt allemaal zo dichtbij, moet nog zoveel doen voor mijn gevoel, kan ik wel werken tot de 36e week, moet ik wel of niet naar het ziekenhuis, wat weet ik nou eigenlijk over baby's , wanneer moet ik de box van zolder halen, wel of geen katoenen luiers, zal ik wel werk vinden na mijn verlof, komen we niet in geldnood enz. Zo haha dat lucht op (voor nu dan). Heb zin om met een flinke pot thee, een reep chocolade, de poes op schoot naar een lekkere jankfilm te kijken. Helaas, thee gaat wel lukken, maar chocolade is op, poes is naar buiten en hubbie zit echt een onwijs stomme, domme film te kijken, hij leeft ook helemaal niet mee met mij..... (oke als hij vraagt wat er is zeg ik heel hard, Niets, laat me nou maar), maar toch! :-)
Zo dat was mijn klaag uurtje, nou weer tijd voor leukere dingen, dus Suger, kom op beebietje willen we zien.
Ow zo herkenbaar. Heb net een 'panieklijstje' gemaakt, want ik moet nog zoveel (valt best mee) en zit volgens mij dezelfde film te kijken en en en ...
voor Sweaty en voor mezelf.

Heb trouwens wel vandaag voor het eerst wat herkenbaars gevoeld in mijn buik: toen ik geschopt werd drukte ik een beetje terug, en toen voelde ik ineens een beentje
Eva
pi_40980551
lief, Linda...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:07:10 #280
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40980725
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef Belana het volgende:
LB, ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jouw 2e bevalling een stuk makkelijker zal zijn en met een beter gevoel afgesloten kan worden, dat hoop ik. Ik wil gewoon dat je net zo'n makkelijke bevalling hebt als dat ik nu de 2e keer had en dat je er positief op terug kunt kijken. dat moet jouw ooit zijn, samen met je gezin. Ik vind je zo lief en dat gun ik je echt verschrikkelijk!
(en ja, ik heb even een hormonerig stortbuitje nog even ja maar ik meen het wel)
Ja Belana bingo! ----->
Veel te lief van je en ik hoop daar gewoon ook maar op thanks.
pi_40981540
Hallo. De post van vanochtend was een afleidingsmanouvre, we stonden toen op het punt om naar het ziekenhuis te vertrekken.

Onze dag:

- half 10 vliezen gebroken
- 10 uur groen vruchtwater, dus verloskundige gebeld
- half 11 verloskundige in huis -> ziekenhuis
- 11 uur ziekenhuis
- 12 uur aan het infuus

en vele heftige weeen later was daar om 16:55 onze dochter:

.

Moeder en kind maken het prima, maar blijven een nachtje in het ziekenhuis om bij te komen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40981611
woooow jarno, gefeliciteeeeeeeeerd!!!
en yppy natuurlijk ook! ooh ze is prachtig! heel veel geluk gewenst met z'n drietjes!
ga je de naam nog onthullen?
pi_40981616
Wat lief
Even nieuwsgierig: hoe heet ze? Of houd je dat liever offline?

/edit En gefeliciteerd nog natuurlijk!
pi_40981626
gefeliciteeeeeeeeeerd
Hoe heet ze, hoe heet ze?
pi_40981650
Yppy en Jarno, gefeliciteerd!!!!

Wat een mooie meid! Hoe heet ze?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40981681
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef YPPY het volgende:
Sugar, het is aan jou om dit weekend voor een baby te zorgen. Succes!
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:34:39 #287
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_40981695
Yppy en Jarno
Gefeliciteerd met deze prachtige dame
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:34:50 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_40981700
Ow!!!! een baby!!!!
gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
pi_40981705
Ohja, vergeet ik dat nog! .

Anna.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Jubileum moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:35:51 #290
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40981741
Anna
Jarno ze is prachtig Yppy goed gedaan Gefeliciteerd lieve mensen
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:36:15 #291
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40981756
quote:

[..]

Laat maar zitten dan.
OK .
Gefeliciteerd!!!! Da's een hele vlotte bevalling zeg, en wat een mooi meisje . Heb je nog details Jarno?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40981758
quote:
Laat maar zitten dan.

Sugar, het is aan jou om dit weekend voor een baby te zorgen. Succes!
dit was een wel erg boelkloedige post dan hoor!
pi_40981782
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:34 schreef Jarno het volgende:
Ohja, vergeet ik dat nog! .

Anna.

G zit me hier uit te lachen dat ik er echt helemaal ontroerd van ben. maar ook zijn felicitaties.
pi_40981788
Bedankt, ze is echt supermooi en lief en klein enzo. Voor de statistieken: 3200 gram en 49 cm.

En nu gaat papa even de puinzooi van vanochtend opruimen, de was ophangen en op bed knockout gaan. .
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:37:50 #295
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40981813
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:32 schreef snoopy het volgende:

Hoe heet ze, hoe heet ze?
Edit, iets van feiten en achteraanhollen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:38:23 #296
108648 cattie
lieve moeder
pi_40981834
Jarno en Yppy hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Anna!
pi_40981863
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:36 schreef Leah het volgende:

[..]

OK .
Gefeliciteerd!!!! Da's een hele vlotte bevalling zeg, en wat een mooi meisje . Heb je nog details Jarno?
Nouja, het ging vooral erg snel. Toen we in het ziekenhuis waren had ze al 3cm zonder 1 wee gehad te hebben, en toen ze eenmaal aan het infuus hing ging het écht rap. Bijna geen tijd om bij te komen van de weeen. Toen ze eenmaal om verdoving durfde te vragen (ze was zo dapper!) had ze al meer dan 8 cm dus dat mocht ook niet meer, maar toen hoefde ze nog maar heel even.
  Jubileum moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:39:07 #298
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40981865
Voor je gaat Jarno: Jarno wordt een watje *O*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40981878
Leuke naam
En succes met opruimen en bijkomen
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:49:21 #300
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_40982215
Yppy en Jarno, gefeliciteerd met Anna!!!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')