abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:38:53 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_40716319
Fok! Dieetclub deel 112

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer uit :+ #39 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings (di)Eetclub meeting topic: Spareribs in Utrecht Binnenkort gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook! Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar: Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen. Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen. Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl Binnenkort zal de site aangepast worden en is alles te vinden op http://www.dieet-web.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:48:43 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40716540
Fipo
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:53:24 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_40716648
Sepo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40716797
Tripo
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40716946
forpo
pi_40719321
eh fivpo/pentapo????

ik ga zondag op motorvakantie naar de Eifel in Duitsland. Mede vanwege het weer gaan we wel in hotelletjes slapen (ipv kamperen). Heb er echt zin in, maar ben wel bang dat het een natte bedoening gaat worden.
pi_40719339
hmmm of ik ben plots meer dan 3 kilo aangekomen, of dat ouwe ding werkt niet meer want ik ben nu plotseling 98,3 kilo ach ja, nieuwe weegschaal heeft dan toch een voordeel

niet leuk nieuws, maar het moet maar, gelukkig is schoonmamma thuis, en die is ook op dieet, dan eet ik 's avonds tenminste ook gezond
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:30:38 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_40719342
Nee joh, het wordt gewoon hartstikke lekker weer enzo!

Dat moet gewoon
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40719609
Woohoo!
Ik zit onder de 80! 79,9 om precies te zijn! *O

* Cutie feestje gaat vieren!
pi_40719786
Het moet zondag gewoon heerlijk weer zijn. Want dan kan ik met peter gaan wandelen bij ons in de grote peel. http://www.nationaal-parkdegrootepeel.nl/ En anders word het een bioscoopje zondag en uiteraard wel uiteten.
pi_40720408
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef Levitation het volgende:

[..]
We maken grapjes over dat vegetarisch, omdat je als mens "vegetariër" bent en je eten "vegetarisch" is. Vandaar.
ow zo, da's Vlaams hè...ik ben vegetarisch
ik ben ook zo gewend om tegen vleeseters ' te moeten argumenteren' , terwijl ik dat omgekeerd al lang niet meer doe.
Vandaag bloed gaan doneren, mocht nu maar 400ml meer geven ipv de 500ml vorig jaar. Daar kunnen ze vast ook wel iets mee doe
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:52:54 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40721711
Riann, de Peel is heel mooi, wij zijn er vorig jaar een weekend geweest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40725380
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Riann, de Peel is heel mooi, wij zijn er vorig jaar een weekend geweest
ik weet het

En daar woon ik is een 25 min fietsen en met de auto 10 minuutjes of zo. En dat allemaal in ons boeruh dorp van 2500 inwoners

net Dude where's my car gekeken wat blijft het toch een grappige en leuke film. Die kan ik echt tig keer kijken en ik blijf er mee lachen.
pi_40725895
Zo, ik ben naar de Vrijbuiter geweest, en ik heb daar een paar wandelschoenen gevonden!!

Volgens de verkoopster heb ik wel brede voeten, maar ze zijn ook vooral gevoelig schijnt het..
Ik heb nu dus een paar schoenen waar ik wel aan zal moeten wennen, maar ze zijn iig niet te smal...
Dus ik zal de komende dagen eerst eens binnen de schoenen veel aanhebben, en als het goed gaat dan ga ik er ook mee naar buiten.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 02:21:23 #15
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_40733546
Ik ben drie kilo in anderhalve week aangekomen
En in ene is er geen sprake meer van een weegobsessie

Maar goed, als ik weer ben bijgegeten in Nederland ga ik weer met goede moed beginnen
pi_40734103
Even een midden-in-de-nacht tvp. Logeer bij mijn ouders en kan/kon niet slapen. Ga zo toch weer ff 'n poging wagen....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:51:37 #17
13151 crew  Rewimo
pi_40736174
Ik werd weer wakker met een dichtgeplakt oog. Gelukkig belde gisteren de opticien dat mijn nieuwe bril vandaag klaarligt, de oude moet echt vervangen worden. Bah, bril op dit weekend
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:51:30 #18
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40736869
Zo! Ik heb deel 112 helemaal gemist!

Net weer ff geüpdate. Er is niet veel af, maar goed, het is een dalende lijn.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_40738324
Ik heb ik de lijst mijn startgewicht met 0.3kg aangepast. Ik vond mijn opschrijfboekje terug waar ik 2 weken geleden mee ben begonnen :-)

Verder lijkt er nu structureel een dalende lijn in te zitten. Heb gisterenavond wel een afdwaler gehad (uit eten geweest en restant marshmellows van eerder bbq opgemaakt), maar ik ga rustig verder. Ik laat me niet demotiveren!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_40740077
ik heb trouwens laarzen gekocht tot net onder mijn knieetjes
pi_40741221
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:50 schreef Riann het volgende:
ik heb trouwens laarzen gekocht tot net onder mijn knieetjes
* teigan jaloers is...

Ik wil ook laarzen aankunnen....
pi_40743990
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teigan het volgende:

[..]

* teigan jaloers is...

Ja, ik was echt blij dat ik er aan kon en dat tot onder mijn knie vorig jaar had ik tot halverwege mijn kuiten ik kon geen hogere gevonden krijgen die mij paste. Ze waren 139.99 euro maar ja ach maakt ook niet uit het zijn hele mooie bruine. Als ik nog een keer mooie zwarte zie tot net onder mijn knie dan koop ik die ook nog.

Heb ook een heel mooi lingeriesetje gekocht en 3 hele mooie broekjes zo waar je hammen een beetje onderuit komen en dan nog 4 strings staan heel mooi maar ja nu ik weer half om half een vriendje heb en ik denk dat het nog wel officeel mijn vriendje word moet je toch mooie dingen dragen. ik ben nu ongesteld maar ja zo gauw ik er weer ga slapen of zo doe ik natuurlijk dat nieuwe setje aan is echt erg mooi
pi_40746680
zo mensen, ik zeg even gedag. Morgen weg met de motor op vakantie
pi_40746924
Veel plezier octopussy!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:54:17 #25
13151 crew  Rewimo
pi_40749372
Prettige vakantie, octopussy
pi_40758503
fijne vakantie octopussy

ik ben weer een halve kilo kwijt nu onder de 80 vanmorgen 79,5
pi_40758825
Veel plezier Octopussy!
En Poohy, mocht je het nog lezen: goede reis! Geniet van Hong Kong!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 augustus 2006 @ 10:58:49 #28
13151 crew  Rewimo
pi_40759473
Riann, goed zeg!
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:39:08 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_40760046
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, alles is ok met Isa
Oscar het konijn heeft de internetkabel doorgeknabbelt. Maar als het goed is, is ze dit weekend weer online
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40761101
past dit t-shirt op deze rok???

pi_40761727
iemand hier? half 3 is peter al bij mij.....
pi_40761832
Ik kan de kleuren van de rok niet zo duidelijk zien, maar zo op het eerste gezicht ziet het er ok uit.

Succes straks!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_40761866
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef Essebes het volgende:
Ik kan de kleuren van de rok niet zo duidelijk zien, maar zo op het eerste gezicht ziet het er ok uit.

Succes straks!
ok thanks mijn ouders zijn weg normaal vraag ik het aan mijn moeder. Ik heb er al blauw op gehad rood en nu deze kleur. Maar dit t-shirt op zicht past mij het beste. En mijn broer zegt alleen maar het boeid me niet of het maakt niet uit. Heb ik dus niks aan
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:07:42 #34
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_40761876
ja hoor kan prima
pi_40762651
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Gelukkig maar, dan zien we haar vast nog wel even verschijnen...

Ik ben net voor het eerst in twee weken een eind wezen skaten, en dat beviel eigenlijk best goed..
Alleen tintelt het nu overal, doorbloeding die weer goed op gang komt...
pi_40763275
thanks dan hou ik deze kleren aan
Het zonnetje scheint hier en zo dus we kunnen strakjes gaan wandelen.
  zondag 13 augustus 2006 @ 14:16:47 #37
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_40763428
veel plezier Riann en het lijkt ok op het plaatje hoor
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_40765215
Ik was jullie kwijt!
Sanity is (not) statistical
pi_40765690
Ik plaats ook maar gewoon even een tvp want ik heb dit topic al een paar keer aangeklikt maar raak hem telkens net zo hard weer kwijt.
  † In Memoriam † zondag 13 augustus 2006 @ 15:48:46 #40
43556 miss_dynastie
pi_40765807
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teigan het volgende:

[..]

* teigan jaloers is...

Het goede nieuws is dat je laarzen van www.duoboots.nl wel past gok ik zo.
Het slechte nieuws is dat je direct failliet bent.
pi_40765838
Het voordeel daarvan is dat je geen geld meer hebt op eten te kopen, en dan heel snel dun genoeg bent voor gewone laarzen =P
Sanity is (not) statistical
  † In Memoriam † zondag 13 augustus 2006 @ 15:51:54 #42
43556 miss_dynastie
pi_40765889
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef Maeghan het volgende:
Het voordeel daarvan is dat je geen geld meer hebt op eten te kopen, en dan heel snel dun genoeg bent voor gewone laarzen =P
Zo kan je het ook bekijken ja

Maar Teigan, kun je echt niks vinden? Zelfs ik heb laarzen. Wel stretch, maar goed, ze passen wel
pi_40766237
Ik pas ook nooit laarzen. En nu ik aan het afvallen ben slinken mijn kuiten nog niet vanwege de spieren die ervoor in de plaats komen.
pi_40766685
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het goede nieuws is dat je laarzen van www.duoboots.nl wel past gok ik zo.
Het slechte nieuws is dat je direct failliet bent.
hmm wanneer heeft tie opruiming? dan kijk ik wel weer, tis me nu echt veuls te duur
  † In Memoriam † zondag 13 augustus 2006 @ 16:29:24 #45
43556 miss_dynastie
pi_40766924
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:20 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

hmm wanneer heeft tie opruiming? dan kijk ik wel weer, tis me nu echt veuls te duur
Volgens mij nooit.
pi_40768703
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens mij nooit.
dan ga ik wel naar ziens, die heeft meestal ook laarzen die om brede kuiten heen passen, gelukkig
pi_40768899
WOw, ze hebben zelfs laarzen in maat 42!!! Dat komt zelden voor.
Ze zien er echt heel super mooi uit!
(Roos Vonk)
  zondag 13 augustus 2006 @ 18:17:34 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_40769928
ZO, ik ben daar goed bezig. Reisverslagje af van vorige week en de rest van de dag zowat geslapen

Maar wel nog maar 0,9 kilo te gaan om onder die 100 kilo te komen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40770755
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zo kan je het ook bekijken ja

Maar Teigan, kun je echt niks vinden? Zelfs ik heb laarzen. Wel stretch, maar goed, ze passen wel
Ik heb dit jaar nog niet gezocht, maar vorig jaar ben ik echt heel hard opzoek geweest, en heb ik niets kunnen vinden.. (ff gemeten, ik heb een kuitomtrek van 42 cm..)

Ennuh Troel, de 100 komt heel dichtbij zo... Dat had je een aantal jaar geleden ws. niet durven dromen..
Dit jaar heb ik nog maar 1 paar aangehad, dus er is nog hoop....
  † In Memoriam † zondag 13 augustus 2006 @ 20:11:04 #50
43556 miss_dynastie
pi_40774020
Ik ook, Teigan, en die van mij zijn van het merk Dorndorf. Misschien heb je er wat aan Waren 100 euro, best veel geld maar ook weer niet héél extreem duur.
pi_40774961
Ik heb afgelopen winter laarzen gekocht van Helioform en die hebben ook verschillende kuit-dikte-maten. Ik ben namelijk ook gezegend met een paar oer-Hollandse fietskuiten en ken de hoge laarzen problemen.
pi_40777070
het was zoals elke keer weer geweldig leuk en gezellig enzo met hem
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 augustus 2006 @ 23:12:18 #53
13151 crew  Rewimo
pi_40781275
Weet iemand wie die gast is die tegen de brug bij Zwijndrecht is gevaren? Ik heb een scheepslading appelen met dat figuur te schillen
pi_40788195
Daar ben ik weer

Weekend was wel top, BBQ rustig aan gedaan 4 vleesjes gehad, en veel beweging gehad. Ook in het weekend bezig geweest met de 5x per dag eten routine. Zaterdag ochtend was ik 103.8.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 08:45:56 #55
13151 crew  Rewimo
pi_40788258
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:17 schreef Troel het volgende:
ZO, ik ben daar goed bezig. Reisverslagje af van vorige week en de rest van de dag zowat geslapen

Maar wel nog maar 0,9 kilo te gaan om onder die 100 kilo te komen!
Hee ga jij eens niet zo hard!
pi_40788404
hoi
Vandaag naar het ziekenhuis voor foto's en om te kijken of ik nog langer gips moet.
Wie hoopt er mee op gips er af?
  † In Memoriam † maandag 14 augustus 2006 @ 09:00:21 #57
43556 miss_dynastie
pi_40788424
Ik! Lijkt me niet handig, gips met deze regen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 09:02:53 #58
13151 crew  Rewimo
pi_40788439
Ik duim voor je, freecell!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 09:03:07 #59
13151 crew  Rewimo
pi_40788442
Regen?
pi_40788445
ik hoop voor je mee...

Maareh, hier is het droog!
pi_40788521
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik! Lijkt me niet handig, gips met deze regen
er bestaat zoiets als plastic gips (verwarmt plastic) en dat kan gewoon nat worden... enige irritante is dat het kousje (wat je eerst voor het gips omkrijgt) niet te vervangen is zonder het gips eraf te halen, daarom kan het beter niet nat worden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 09:28:24 #62
13151 crew  Rewimo
pi_40788807
Ja, dat is Baycast, kunststof gips, dat is ook lekker licht. Maar inderdaad heb je er niks aan omdat de kous wel nat wordt Maar het draagt wel een stuk comfortabeler.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 09:50:00 #63
13151 crew  Rewimo
pi_40789181
Argh, ik heb lekkage, mijn oog wil nog niet en de huisarts is op vakantie, het is nog niet bekend wanneer mijn auto binnenkomt en als ie binnenkomt duurt het nog 5 werkdagen voor hij klaar is
  maandag 14 augustus 2006 @ 09:52:38 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_40789219
Ik ben weer zeven buisjes bloed armer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40789365
ik heb weer een appel op!
pi_40790500
en ik een pot witte thee met perensmaak...
En ik heb een berg wasgoed gestreken... nu de sokken en ondergoed nog ff opvouwen..
  † In Memoriam † maandag 14 augustus 2006 @ 12:25:08 #67
43556 miss_dynastie
pi_40791441
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

er bestaat zoiets als plastic gips (verwarmt plastic) en dat kan gewoon nat worden... enige irritante is dat het kousje (wat je eerst voor het gips omkrijgt) niet te vervangen is zonder het gips eraf te halen, daarom kan het beter niet nat worden.
Ja, en? Blijft onhandig dan, toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 12:34:43 #68
13151 crew  Rewimo
pi_40791618
Ja, je kunt er niet mee onder de douche of zo. Dat vind ik altijd het ergste met gips, dat geklooi om een beetje fatsoenlijk onder de douche te kunnen
pi_40791695
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, en? Blijft onhandig dan, toch?
True, maar het gips zelf mag dus gewoon nat worden...
pi_40797532
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je kunt er niet mee onder de douche of zo. Dat vind ik altijd het ergste met gips, dat geklooi om een beetje fatsoenlijk onder de douche te kunnen

Ik heb verwijderbaar gips
Dus gips, dat met klittenband vastzit, zodat ik het er af kan halen als ik onder de douche wil
En het is inderdaad plastic gips
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 16:26:21 #71
13151 crew  Rewimo
pi_40797713
Ah, lekker! Hoe lang moet je dit om?
pi_40797720
dat scheelt freecell!!!!

Maar je moet er dus nog wel een tijdje mee rondlopen?
pi_40798110
Hmmm, sowieso nog twee weken en dan moet ik weer terug om te kijken of het over is.
Ik geloof dat mijn pijn niet helemaal klopte met de foto's (ik zou meer last van mijn duim en pols moeten hebben en minder van mijn handwortelbeentjes)
Dus ze zien het eerst twee weken met dit gips aan.
Zwaar onhandig.
En ik heb dus een sneaky gekneusde duim
Grandioos blauw en ik had het nog niet gemerkt
pi_40798310
waarom zou je het ook merken als je hand ingegipst is??

Ik probeer een felicitatiekaartje te maken, maar ik heb dus al twee kaartjes verprutst...

zo moeilijk is het toch niet om er "Een jongen" op te zetten zou je denken?
pi_40798771
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef teigan het volgende:
waarom zou je het ook merken als je hand ingegipst is??

Ik probeer een felicitatiekaartje te maken, maar ik heb dus al twee kaartjes verprutst...

zo moeilijk is het toch niet om er "Een jongen" op te zetten zou je denken?
Omdat mijn duim uit het gips steekt
En "een jongen" moet inderdaad te doen zijn, tenzij je het er met slagroom op probeert te zetten?
(een taart in de typemachine krijgen wil ook niet namelijk )
pi_40799349
ik probeerde het om het met embossing te doen... En dan had ik zo'n alfabetmalletje, en dat ging dus een paar keer mis..

Het is nu wel gelukt, het kaartje is dus af
pi_40801156
Ik volg ook een dieet, opgesteld door een echte dietiste.. je zou denken dat dit topic dan ook voor mij is.. maar nee, de mensen met ondergewicht worden weer eens overgeslagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 18:06:50 #78
13151 crew  Rewimo
pi_40801263
Er zijn ook ondergewichttopics, moet je even zoeken in LIF, H_M En je bent welkom maar wij hebben nu eenmaal een andere doelstelling
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 18:07:49 #79
13151 crew  Rewimo
pi_40801286
Uit de Nieuwsbrief van De Friesland:
quote:
Zijn groente- en fruitdrankjes een goed alternatief voor groenten en fruit?

Groenten en fruit zijn gezond, dat weten we allemaal. Zij zijn een belangrijke bron van koolhydraten, voedingsvezels, mineralen, vitaminen en andere bioactieve stoffen. Maar hoe zit het met producten die van groenten en fruit worden gemaakt? Zijn bijvoorbeeld groente- en fruitsappen volwaardige alternatieven voor verse groenten en fruit?

Groente- en fruitsappen en geconcentreerde groente- en fruitdrankjes brengen minder voedingsvezels aan dan een portie groenten, rauwkost of fruit en stillen daardoor minder de trek. Ze bevatten doorgaans ook minder voedingsstoffen in vergelijking met vers geperste groenten en fruit. Door de productie- en conserveringstechnieken treedt een zeker verlies aan voedingsstoffen op. Groentesappen bevatten dikwijls redelijk wat zout. Daardoor kunnen ze niet onbeperkt worden gebruikt.

Geen volledige vervanging
Groente- en fruitsappen kunnen een bijdrage leveren tot de groente- en fruitinname, maar kunnen de aanbevolen porties groenten (300 g per dag) en fruit (2 tot 3 stuks per dag) niet volledig vervangen.

Vruchtensap: 100 % puur voor een slank figuur?
Ongezoet 100 % puur fruitsap is een natuurlijke bron van vitaminen, maar bevat ongeveer evenveel suiker als frisdranken. Bij een nonchalant gebruik kan het ook overgewicht in de hand werken. Eén glas ongezoet sinaasappelsap (150 ml) bevat ongeveer 14 g (of bijna 3 klontjes) suiker. Druivensap en appelsap bevatten nog iets meer suiker, respectievelijk 24 g en 16 g per glas van 150 ml. Het betreft bij ongezoete vruchtensappen evenwel geen toegevoegde suiker maar suiker die afkomstig is van de vrucht zelf. Omwille van de aanbreng van vitaminen, mineralen en eventueel andere bioactieve bestanddelen, is fruitsap te verkiezen boven frisdranken. Maar het gebruik blijft best beperkt tot 1 à 2 glazen per dag, zeker ook bij jonge kinderen, en mag niet de plaats innemen van water, melk en melkproducten.

Vruchtensappen versus vruchtennectars
Naast de ongezoete vruchtensappen zijn er ook vruchtennectars en vruchtendranken op de markt. Vruchtennectars bestaan, afhankelijk van de vruchtensoort, uit 25 tot 50% sap.
Vruchtendranken bevatten in de praktijk maar maximaal 25% sap. Verder zijn water en suiker of kunstmatige zoetstoffen toegevoegd. Ook al zijn sommige van deze dranken verrijkt met bijvoorbeeld vitamine C, in het algemeen leveren ze minder vitaminen en mineralen dan 100% ongezoet vruchtensap. Ze vormen dus geen volwaardige alternatieven voor vruchtensap en zeker niet voor een lekker stuk vers fruit.
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:11:52 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_40801414
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik volg ook een dieet, opgesteld door een echte dietiste.. je zou denken dat dit topic dan ook voor mij is.. maar nee, de mensen met ondergewicht worden weer eens overgeslagen
Je mag rustig een ondergewicht topic beginnen, dan wil ik wel ook een lijstje voor jou maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:29:51 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_40802007
http://www.troel.nl/log/a(...)sporenonderzoek.html

Ik zal het maar even zo linken, dat scheelt overtypen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 18:32:49 #82
13151 crew  Rewimo
pi_40802095
Op zich niet slecht, Troel, het sluit vrij goed aan bij ons eetadvies lijkt me
  maandag 14 augustus 2006 @ 18:34:13 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_40802132
Ja, dat zeker, daar ben ik ook erg blij om.

Het verhaal over libidoverlies enzo vond ik toch wat te om op de weblog te gooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40802576
Jammer wel dat er geen data's van start bij staan in de tabel.
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:04:32 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_40803136
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer wel dat er geen data's van start bij staan in de tabel.
Dat is voor de mensen zelf wel zichtbaar en dat is een optie waar we mee bezig zijn Daarnaast wil lang niet iedereen dat zichtbaar hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40806835
dit ben ik trouwens samen met peter foto van gister

[ Bericht 3% gewijzigd door Riann op 14-08-2006 20:51:02 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 augustus 2006 @ 21:04:18 #87
13151 crew  Rewimo
pi_40807574
Ziet er goed uit, Riann (allebei)

Goed nieuws: de chocola is nog steeds eetbaar (door qltel laten testen )
  maandag 14 augustus 2006 @ 21:16:13 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_40807928
Jullie zien er super uit Riann!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40811009
dank dank ik ben ook zo verliefd op um
pi_40823106
Leuke foto Riann.

Nog maximaal drie weken, dan kom ik ook weer in het lijstje. Ik neem als startgewicht hetzelfde als de vorige keer, daar kom ik nu weer in de buurt en het is dan een mooi rond getal als ik op mijn streefgewicht zit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40823502
Yppy, hoeveel ben je nou eigenlijk aangekomen in de zwangerschap als ik vragen mag?

En is je startgewicht dan ongeveer het gewicht van voor de bevalling? Of van erna?
pi_40823602
Mijn laagste gewicht was 65 kg, toen ben ik gestopt bij het zustertopic. Het heeft sinds die tijd geschommeld tussen de 66 en 68 kg. Nu zit ik op 94. Bijna 30 kg erbij dus. Erg veel.
Gelukkig weet ik wel hoe het komt. In het begin was ik misselijk en dat werd minder als ik crackers at. Wat ik dus gedaan heb. De maanden daarna had ik ontzettend veel honger (echt dat ik duizelig werd) en heb ik veel brood, yoghurt, muesli enz. gegeten. Met de warmte kwam het vocht overal dat maar niet weg wil. Nu komt er al weken niks meer bij.
Het startgewicht (als ik nu hetzelfde blijf) is dan dus van voor de bevalling, ga ik lekker hard de eerste week.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_40823789
Poeh, dat is best veel ja..
Terwijl je als ik het zo lees wel gewoon gezond gegeten hebt...

En die eerste week is dan idd een goede kickstart...
Ik zie net dat je ook echt al bijna uitgerekend bent! Vind je het niet doodeng?
En ben je niet ongeduldig?
pi_40824114
Ik heb een erg effectieve stofwisseling. Tijdens het afvallen zat ik op 1200 kcal en daarna op 1500-1800 om op gewicht te blijven. Dat is zo een jaar gelukt. Met een pak crackers per dag extra en 6 boterhammen als lunch zit je daar al snel boven. Het feit dat ik al 8 maanden niet kan hardlopen speelt ook mee natuurlijk. Maar ja, ik heb er 1 keer 30 kg af gekregen, dat moet me nog een keer lukken. En deze keer heb ik het voordeel dat de eerste kilo's eeeerg snel gaan en dat borstvoeding geven veel energie kost. Echt afvallen mag ik natuurlijk niet, maar ik vind het wel handig om hier gemotiveerd te blijven niet teveel beschuiten met muisjes te eten.

Nog maar twee dagen, maar ik verwacht dat het nog een paar weken duurt. Het komt wel dichtbij nu, maar het gaat allemaal nog goed, dus het heeft geen haast.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:49:15 #95
13151 crew  Rewimo
pi_40824668
Okee, ik heb net geconstateerd dat de trui waarvan ik vanmorgen dacht dat hij nog wel kon, niet meer kan. Leve manshoge spiegels in liften

Tripje naar Bonprix dus maar
pi_40825457
Rewimo (en anderen natuurlijk), bij de Wehkamp hebben ze heel veel hele goede aanbiedingen op dit moment! Ik heb gister allemaal leuke shirtjes, truien en rokjes besteld en was voor 7 artikelen ¤57,50 kwijt!
Dat is nog eens leuk winkelen!
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:32:28 #97
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_40825840
Jaaaaa, opruimingen bij Wehkamp

Ben ik sinds ruim een jaar ook erg fan van, vooral leuk als je elke opruiming weer een kleinere maat kan bestellen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:36:57 #98
13151 crew  Rewimo
pi_40825944
O, dan ga ik daar ook maar eens neuzen, moet er nog even aan wennen dat ik inmiddels in de gewone maten val
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:39:38 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40826000
Oeh ja Wehkamp... Maar ik heb voorlopig eigenlijk wel genoeg kleding geloof ik

Ben gisteren weer eens gaan rennen, het viel nog best mee... in totaal 15 minuten gerend en 15 minuten gelopen in interval
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40826002
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O, dan ga ik daar ook maar eens neuzen, moet er nog even aan wennen dat ik inmiddels in de gewone maten val
Haha dat is idd wennen bij miss etam smam zun favoriete winkel lopen we nog wel eens naar de grote maten en dan kijk naar maat 48 en 50 voor broeken dan en dan kijk ik en dan denk yeah dat is verleden tijd
pi_40826021
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Brutale vraag -ben ik heel goed in- : Welke maat heb je nu (ongeveer)? Alleen antwoorden als je er zin in hebt!

Zag in het lijstje dat Troel al een lager BMI heeft dan ik! En jij bent ook al bijna uit de drie cijfertjes!! Wat gaan jullie toch ontzettend hard, nogsteeds!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')