ow zo, da's Vlaams hè...ik ben vegetarischquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
We maken grapjes over dat vegetarisch, omdat je als mens "vegetariër" bent en je eten "vegetarisch" is. Vandaar.![]()
ik weet hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Riann, de Peel is heel mooi, wij zijn er vorig jaar een weekend geweest
* teigan jaloers is...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:50 schreef Riann het volgende:
ik heb trouwens laarzen gekocht tot net onder mijn knieetjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was echt blij dat ik er aan konquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teigan het volgende:
[..]
* teigan jaloers is...
Ik wil ook laarzen aankunnen....
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, alles is ok met Isa
Oscar het konijn heeft de internetkabel doorgeknabbelt. Maar als het goed is, is ze dit weekend weer online
okquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:05 schreef Essebes het volgende:
Ik kan de kleuren van de rok niet zo duidelijk zien, maar zo op het eerste gezicht ziet het er ok uit.
Succes straks!
Gelukkig maar, dan zien we haar vast nog wel even verschijnen...quote:
Het goede nieuws is dat je laarzen van www.duoboots.nl wel past gok ik zo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef teigan het volgende:
[..]
* teigan jaloers is...
Ik wil ook laarzen aankunnen....
Zo kan je het ook bekijken jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:50 schreef Maeghan het volgende:
Het voordeel daarvan is dat je geen geld meer hebt op eten te kopen, en dan heel snel dun genoeg bent voor gewone laarzen =P
hmm wanneer heeft tie opruiming? dan kijk ik wel weer, tis me nu echt veuls te duurquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je laarzen van www.duoboots.nl wel past gok ik zo.
Het slechte nieuws is dat je direct failliet bent.
Volgens mij nooit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm wanneer heeft tie opruiming? dan kijk ik wel weer, tis me nu echt veuls te duur
dan ga ik wel naar ziens, die heeft meestal ook laarzen die om brede kuiten heen passen, gelukkigquote:
Ik heb dit jaar nog niet gezocht, maar vorig jaar ben ik echt heel hard opzoek geweest, en heb ik niets kunnen vinden.. (ff gemeten, ik heb een kuitomtrek van 42 cm..)quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken ja
Maar Teigan, kun je echt niks vinden? Zelfs ik heb laarzen. Wel stretch, maar goed, ze passen wel
Hee ga jij eens niet zo hard!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:17 schreef Troel het volgende:
ZO, ik ben daar goed bezig. Reisverslagje af van vorige week en de rest van de dag zowat geslapen
Maar wel nog maar 0,9 kilo te gaan om onder die 100 kilo te komen!
er bestaat zoiets als plastic gips (verwarmt plastic) en dat kan gewoon nat worden... enige irritante is dat het kousje (wat je eerst voor het gips omkrijgt) niet te vervangen is zonder het gips eraf te halen, daarom kan het beter niet nat worden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik! Lijkt me niet handig, gips met deze regen
Ja, en? Blijft onhandig dan, toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
er bestaat zoiets als plastic gips (verwarmt plastic) en dat kan gewoon nat worden... enige irritante is dat het kousje (wat je eerst voor het gips omkrijgt) niet te vervangen is zonder het gips eraf te halen, daarom kan het beter niet nat worden.
True, maar het gips zelf mag dus gewoon nat worden...quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en? Blijft onhandig dan, toch?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je kunt er niet mee onder de douche of zo. Dat vind ik altijd het ergste met gips, dat geklooi om een beetje fatsoenlijk onder de douche te kunnen
Omdat mijn duim uit het gips steektquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:40 schreef teigan het volgende:
waarom zou je het ook merken als je hand ingegipst is??
Ik probeer een felicitatiekaartje te maken, maar ik heb dus al twee kaartjes verprutst...
zo moeilijk is het toch niet om er "Een jongen" op te zetten zou je denken?
quote:Zijn groente- en fruitdrankjes een goed alternatief voor groenten en fruit?
Groenten en fruit zijn gezond, dat weten we allemaal. Zij zijn een belangrijke bron van koolhydraten, voedingsvezels, mineralen, vitaminen en andere bioactieve stoffen. Maar hoe zit het met producten die van groenten en fruit worden gemaakt? Zijn bijvoorbeeld groente- en fruitsappen volwaardige alternatieven voor verse groenten en fruit?
Groente- en fruitsappen en geconcentreerde groente- en fruitdrankjes brengen minder voedingsvezels aan dan een portie groenten, rauwkost of fruit en stillen daardoor minder de trek. Ze bevatten doorgaans ook minder voedingsstoffen in vergelijking met vers geperste groenten en fruit. Door de productie- en conserveringstechnieken treedt een zeker verlies aan voedingsstoffen op. Groentesappen bevatten dikwijls redelijk wat zout. Daardoor kunnen ze niet onbeperkt worden gebruikt.
Geen volledige vervanging
Groente- en fruitsappen kunnen een bijdrage leveren tot de groente- en fruitinname, maar kunnen de aanbevolen porties groenten (300 g per dag) en fruit (2 tot 3 stuks per dag) niet volledig vervangen.
Vruchtensap: 100 % puur voor een slank figuur?
Ongezoet 100 % puur fruitsap is een natuurlijke bron van vitaminen, maar bevat ongeveer evenveel suiker als frisdranken. Bij een nonchalant gebruik kan het ook overgewicht in de hand werken. Eén glas ongezoet sinaasappelsap (150 ml) bevat ongeveer 14 g (of bijna 3 klontjes) suiker. Druivensap en appelsap bevatten nog iets meer suiker, respectievelijk 24 g en 16 g per glas van 150 ml. Het betreft bij ongezoete vruchtensappen evenwel geen toegevoegde suiker maar suiker die afkomstig is van de vrucht zelf. Omwille van de aanbreng van vitaminen, mineralen en eventueel andere bioactieve bestanddelen, is fruitsap te verkiezen boven frisdranken. Maar het gebruik blijft best beperkt tot 1 à 2 glazen per dag, zeker ook bij jonge kinderen, en mag niet de plaats innemen van water, melk en melkproducten.
Vruchtensappen versus vruchtennectars
Naast de ongezoete vruchtensappen zijn er ook vruchtennectars en vruchtendranken op de markt. Vruchtennectars bestaan, afhankelijk van de vruchtensoort, uit 25 tot 50% sap.
Vruchtendranken bevatten in de praktijk maar maximaal 25% sap. Verder zijn water en suiker of kunstmatige zoetstoffen toegevoegd. Ook al zijn sommige van deze dranken verrijkt met bijvoorbeeld vitamine C, in het algemeen leveren ze minder vitaminen en mineralen dan 100% ongezoet vruchtensap. Ze vormen dus geen volwaardige alternatieven voor vruchtensap en zeker niet voor een lekker stuk vers fruit.
Je mag rustig een ondergewicht topic beginnen, dan wil ik wel ook een lijstje voor jou makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik volg ook een dieet, opgesteld door een echte dietiste.. je zou denken dat dit topic dan ook voor mij is.. maar nee, de mensen met ondergewicht worden weer eens overgeslagen![]()
Dat is voor de mensen zelf wel zichtbaar en dat is een optie waar we mee bezig zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jammer wel dat er geen data's van start bij staan in de tabel.
Haha dat is idd wennen bij miss etam smam zun favoriete winkel lopen we nog wel eens naar de grote maten en dan kijk naar maat 48 en 50 voor broeken dan en dan kijk ik en dan denk yeah dat is verleden tijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O, dan ga ik daar ook maar eens neuzen, moet er nog even aan wennen dat ik inmiddels in de gewone maten val![]()
Brutale vraag -ben ik heel goed in-quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:36 schreef Rewimo het volgende:
O, dan ga ik daar ook maar eens neuzen, moet er nog even aan wennen dat ik inmiddels in de gewone maten val![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |